Karamollaoğlu: Farklılıklarımıza rağmen kucaklaşmaya ihtiyacımız var

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "Biz farklılıkları zenginlik olarak görüyoruz. Bu zenginlikten istifade etmek istiyoruz. Onun için biz memleketimizi bu farklılıklarıyla seviyoruz" dedi.

Karamollaoğlu: Farklılıklarımıza rağmen kucaklaşmaya ihtiyacımız var

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "Biz farklılıkları zenginlik olarak görüyoruz. Bu zenginlikten istifade etmek istiyoruz. Onun için biz memleketimizi bu farklılıklarıyla seviyoruz" dedi.

16 Nisan 2018 Pazartesi 00:03
Karamollaoğlu: Farklılıklarımıza rağmen kucaklaşmaya ihtiyacımız var

Karamollaoğlu, İsmet İnönü Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen partisinin Tekirdağ 6. Olağan İl Kongresi'nde yaptığı konuşmada, siyasi partilerin çözüm yollarının farklı olduğunu ancak bunun oturup konuşmak için bir engel olmadığını söyledi.

Siyasi partilerin farklı çözüm yolları izlemesinin olağan bir şey olduğunun altını çizen Karamollaoğlu, şunları kaydetti:

'KONUŞMAKTA NE ZARAR VAR?'

Bizi her zaman şununla karşı karşıya bırakıyorlar; 'Siz nasıl oluyor da muhalefet ile bir araya geliyorsunuz?' Yahu konuşmakta ne zarar var? Sizle de konuşalım, gelin. Bizim konuşmaya, görüşmeye bir itirazımız yok ki… Elbette bir araya gelip konuşacağız. Meseleleri tartışacağız. Çözüm yollarımız farklı olabilir. Bundan daha tabii bir iş olmaz.

Bu farklılıkları biz zenginlik olarak görüyoruz. Bu zenginlikten istifade etmek istiyoruz. Onun için biz memleketimizi bu farklılıklarıyla seviyoruz. Farklılıklarımıza rağmen kucaklaşmaya ihtiyacımız var. İnşallah biz bunun temelini atacağız. Bu memlekette başta AK Partili olmak üzere herkesi kucaklayacağız. 

"15 Temmuz'da rastladığımız gibi bir kalkışma ile karşı karşıya kalırsak elbette orada olağanüstü hal ilan edilmesi tabiidir, gereklidir" diyen Karamollaoğlu, ancak 'olağanüstü halin olağan hale gelmemesi' gerektiğini dile getirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 00:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-16 00:19:54

Hirsizlarin hangisini kucakliyacaksin ?

Misafir Avatar
cevap 2018-04-16 00:55:47 @Ossmann

akkpliler hırsız olduğuna göre iskenderun akp belediyesi dahil bunlar hariç hepsi dürüst olduğuna göre tabiki onları

Beğenmedim! (0)
Avatar
yaşasın halkların kardeşliği 2018-04-16 00:56:40

1 mayısta herkes miting alanlarının gösterildiği yere bayram kutlamaya

Avatar
Unal 2018-04-16 02:17:41

KONUSMAK ELBET GUZELDE ERBAKAN TABIRIYLE BOS TENEKE GIBI DAN DUN KONUSMAK NE DEDIGINI BILMEMEK ARTIK CEVRE KIRLILIGI HALINI ALAN VE TELEVIZYONLARI BU IS ICIN 7/24 GOREVLENDIRMEK BASKA MESELA ERBAKAN ECEVIT KIBRIS OPERASYONU YAPTILAR ALLAH ASKINA ZAFER NIDALARIYLA MITINGLERDE KAC DAKIKA KIBRIS DEDILER BIRDE SIMDIYE BAKIN NATO DESTEKLI KARSISINDA BIR ORDU OLMAYAN ULKEYE OPERASYON YAPIYORLAR NERDEYSE ORYANTAL DANSOZLERE BILE SOV YAPTIRACAKLAR ACABA SURIYENIN BOMBALANMASINA KONUSAN IYI OLDU DIYEN DAHA FAZLA BOMBA AT DIYEN MUSLUMANLARIN ONDERLERI IRAK BOMBALANIRKEN ERBAKAN NELER DEMISTI BIR DINLESELERDE IMANA GELSELER

Avatar
Karamollaoğlu 2018-04-16 05:24:34

bey adam gibi adam hep dik durdu bahceli gibi u donusu yapmadi

Avatar
Vatandaş 2018-04-16 00:58:41

Vatandaş uyandı sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü olmak için HALK ittifakını kuracak, tıpkı Gezi'de olduğu gibi. İYİ günlere

Avatar
Halkın Sesi 2018-04-16 07:30:01

Her namaz kılan oruc tutan hacca giden dindar olamaz. Veya bunları yapmayanda dinsiz olamaz. İnsan insansa, kalbi dili düsünceleri pırıl pırılsa insan ve dindar sayılabilir. Memleketi milleti soyanları, harama israfa yolsuzluklara rantlara özellestirmelere devasa örtülü ödeneklere adamcılıklara cıkarcılıklara yalanlara dolanlara entrikalara kumpaslara adaletsizliklere hukuksuzluklara basın özgürlügünü katledenlere hazine arazileri yagmalayanlara destek olarak onlara oy verenlerinde dini imanı vatanı olamaz. Gelecek nesillere ihanet edenleri, vatana millete ihanet edenleri savunmak en büyük dinsizliktir, en büyük vatanhainligidir..

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-16 11:23:52

Harun gibi geldiniz Karun gibi oldunuz. Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyor varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa Bay Kemal. Bir eli yağda diğer eli balda olan beyler 16 senedir iktidarsınız galiba unuttunuz cambaza bak cambaza algı operasyonları boşuna. Vatandaş cambaza bakarken cüzdanlarımızı boşalttınız. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
ronald ben 2018-04-17 11:08:19

Westlake Financial Services, Amerika Birleşik Devletleri'nde yıl boyunca büyüme yılını gösteren en büyük özel finans şirketidir. Ekiplerimizi, çeşitlendirilmiş iş modelimizi genişletmeye devam ediyoruz ve daha da önemlisi, otomotiv endüstrisinde gelecekteki bir lider olarak rolümüzü çimentolamaya başlıyoruz.

Hizmetlerimiz aşağıdakileri içerir: -
* Yatırımcı Kredileri
* Borç Konsolidasyonu Kredisi
* İkinci Mortgage Kredisi
* İşletme Kredileri
* Kişisel Krediler

Size daha fazla bilgi verebilmemiz için bize tekrar yanıt verin.
E-POSTA ------ [westlakefinancialservices02@hotmail.com]
WHATSAPP ------ +2348120111731
Teşekkürler ve Tanrı seni kutsasın.
Saygılarımızla,