Karamollaoğlu'ndan 'Kızılderili' benzetmesiyle özelleştirmelere tepki!

Şeker fabrikalarının satılmasını eleştiren Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "Bir Kızılderili deyişiyle bu arkadaşlara seslenmek istiyorum; 'Son fabrika satıldığında, son üretici toprağını terk ettiğinde, beyaz AK Partili adam beton ve asfaltın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak" ifadelerini kullandı.

Karamollaoğlu'ndan 'Kızılderili' benzetmesiyle özelleştirmelere tepki!

Şeker fabrikalarının satılmasını eleştiren Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "Bir Kızılderili deyişiyle bu arkadaşlara seslenmek istiyorum; 'Son fabrika satıldığında, son üretici toprağını terk ettiğinde, beyaz AK Partili adam beton ve asfaltın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak" ifadelerini kullandı.

21 Şubat 2018 Çarşamba 18:30
Karamollaoğlu'ndan 'Kızılderili' benzetmesiyle özelleştirmelere tepki!

Partisinin haftalık olağan basın toplantısında konuşan Karamollaoğlu, özelleştirme ile şeker pancarı üretiminin biteceğini söyledi. Karamollaoğlu, "Bunların özelleştirilmesinin tek bir sebebi var, o da rant. Kısa vadeli rant görüyorum. Kısa vaade paraya çevirme derdinler. Bu konu bizi endişelendirecek bir mecra sürüklemez inşallah" diye konuştu.

Karamollaoğlu, "Hükümet bu konuda kararlı ise pancar birlikleri ve Pankobirlik ile bir araya gelmesi lazım. Pancar üreticisinin elinde şu an para yok. Ancak inanıyorum pancar üretiminde elde ettiği gelirinden daha fazlasını devlete öder. Pancar çiftçisi tarımı geliştirerek öder. Hükümettin bunu muhakkak göz önünde bulundurması gerekiyor" dedi.

Karamollaoğlu, "Bir Kızılderili deyişiyle bu arkadaşlara seslenmek istiyorum, ‘Son fabrika satıldığında, son üretici toprağını terk ettiğinde, beyaz AK Partili adam beton ve asfaltın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.02.2018 22:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yerler yerler 2018-02-21 19:09:00

Bu akp taraftarlari asfalti da yerler. Gecemedigi köprü, arabasi olmadigi icin yollari ve tunelleri kullanamadigi halde sevinen bir toplum, akp baskani tayyipin taraftarlari firinci ekmek parasi istese ben ekmek almadim neden ödeyeyim diye kavga eder, ama tayyip gecmeyen araclarin parasini bu milletden cebinden alirken sesleri cikmiyor. Allah akp baskani tayyipi bu milletin basindan eksik etmesin. Yerler abi betonu da asfalti da yerler.

Misafir Avatar
saadetli 2018-02-22 08:43:54 @yerler yerler

haydı chp nin başına koçum. sen hayel et. ama unutma bir Nuri Öztürk vardı chp milletvekiliydi. sözde hoca idi ilahiyetçi. chp liler alay ediyordu, uzaktan gelince birbirlerine koltuk dirsek atıyorlardı sırıtarak" hoca geliyorr.-))))" oda yani yaşar Nuride gülünç duruma düşmüştü. şimdi mollaoğlu gülünç duruma düşme sırası sende. haydı devam et.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-02-22 08:15:03 @yerler yerler

daşşanı yediğimin adamı konuş doğruları %5 de oy alsan delikanlısın ve tam müslümansın kula değil para ya değil Allaha inanıyorsun oyum sana ve toplamayada devam ediyorum akplilerle görüşüp verdikleri paraları yardımları alın sandıktada saadete basın diyiyorum onlar hırsız ve rüşvetçi bakanları yargılayamadı biz yargılayacağız askere gitmeyenleride derhal muayene ettirip askere göndereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-02-22 02:25:06 @yerler yerler

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şef Seattle 2018-02-22 02:16:30 @yerler yerler

Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık tutulduğunda; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAP ISLET KAZIGI OYLAR CHPye 2018-02-22 01:50:48 @yerler yerler

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp yerli ve milli politikalar 2018-02-22 01:25:51 @yerler yerler

izlemiyor nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu Bey 2018-02-21 23:51:04 @yerler yerler

cok dogru konusmus tebrikler oylarimiz Karamollaoğlu Bey in partisine

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-21 19:16:13

Beyaz akapeliler yemek için İsviçre' ye pardon kenara bir şey koymuslardir,herşeyi alkışlayan zenci akapeliler düşünsün....bu hacıya uygun bir Kızılderili adı ,çok konuşan boğa diyebilirmiyiz?

Avatar
CHPli 2018-02-21 20:02:22

CHPden baskasina oy vermem amma Sn.Karamollaoğlu'na saygim her gecen gun artiyor.

Avatar
Okur 2018-02-21 19:20:43

İstermisin bu da soyağacı sitesine girsin,oturan bogay la akraba ciksin:)

Avatar
Güney 2018-02-21 20:24:08

Papa ile gorusulmesi, abd ye efelenip ic siyasete yonelik oy dususunu onleme, akabinde ulkenin kiymetlerini somuru ulkesi gibi abd ye peskes cekip sahsi ve beraber yuruduklerinin cikarlarini korumak icin ulke kaynaklarini o ulkeye satmak hakli sozlere asiri kinci ifadeler kullanip hakliymis havasi vermek sonra da fakirlesen ulke insanlari Anadolu insanini kucumsemek ...olsan ne yazar gibi, bu kadar basariyi nasil sagladin gibi mahkeme sorular ve de sasirmislik icinde sandikta yine sasmak sonuc... Husran

Avatar
Okur 2018-02-21 19:45:38

Bu hacı yaşlandıkça Kemal'e ermeye başladı...Sivas katliamının günahını çıkarıyor,insanları yakmaya gidenlere gazaniz mübarek olsun diyendir,tanı bunu tanida büyü....kizildere' li atasozuymus,gel ben sana bir anadolu deyişi yazayım ,ölene kadar anlamını düşün...ikilik kinini içimden atıp bende bir insan olmaya geldim.... deyişini özümseyebilirsen ne ala

Avatar
aydın 2018-02-21 19:33:58

hdp e pkk a teror orgutu degil derken sen onunla birlikte hayır safı konferansı duzenledin sendemi oyle duşunuyon

Avatar
zengin adam 2018-02-21 19:25:14

beyler sizlere bomba gibi zengin olma firsati veriyorum abd disisleri bakani ile anlasma saglanmis turkuyede siyasilere dokunulmayacak halkbanka komik bir ceza kesilecek bunun karsiliginda ne verdigimizi bos verin bu bomba bir haber su andan itibaren xip yapan HALHBANK ve bu olaylara karisan hisse fiyatlari dusmus bankalarin HISSE SENETLERONI ALIN en az tuzde 70 garanti ederim en gec mayis ortasi kazanirsiniz bu firsat bidaha ele gecmez kesinlikle ekonomide kriz olmayacak aksine cok cok iyi gelismeler var sakin dolar almayin olanida bozdurun zengin olun halkbank hissesi alin by.by

Misafir Avatar
sen zengin olsaydin sanalda insan keklemek yerine 2018-02-22 01:21:01 @zengin adam

Hawaii adasinda olurdun hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ya 2018-02-21 23:52:11 @zengin adam

cocukmu kandiriyon

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kellik ilaci 2018-02-21 20:50:21 @zengin adam

halk bankasinin sirtinda siyasetci yakinlarinin aldiklari geri dönmeyen krediler var, ekonomi dar bogazda , halk bankasinin hisse degeri bir az zor yükselir. Hem arkadas kellige care ilac bulunsa önce kel kendi kafasina sürermis. Nedir senin bu heyacanin, halkbankasina ortakmisin nesin. bizi Allah bagisla etme eyleme her tarafa yazmissin yeter ya.

Beğenmedim! (0)