Karamollaoğlu'ndan 'yumruk' açıklaması

Saadet Partisi Genel Başkanı Karamollaoğlu, yumruğunu havaya kaldırarak poz vermesine ilişkin "Gaza geldim" açıklaması yaptı

Karamollaoğlu'ndan 'yumruk' açıklaması

Saadet Partisi Genel Başkanı Karamollaoğlu, yumruğunu havaya kaldırarak poz vermesine ilişkin "Gaza geldim" açıklaması yaptı

31 Mart 2018 Cumartesi 23:38
Karamollaoğlu'ndan 'yumruk' açıklaması

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, geçtiğimiz günlerde aracının içinden yumruğunu havaya kaldırarak poz vermesiyle ilgili soruya yanıt verdi.

Karamollaoğlu, "Neden yumruğunuzu kaldırdınız" sorusuna "Burdur’daydık. Biliyorsunuz Burdur için şekerpancarı çok önemli bir geçim kaynağı. Dışarıda da çok büyük bir kalabalık vardı. Normalde bizim kendi işaretimizi yapardım ama dışarıdaki coşkuyu görünce heyecanlandım. Gaza geldik diyelim" yanıtı verdi.

SİVAS'A 'KATLİAM' DEMEMESİYLE HATIRLANIYOR

SP Başkanı Karamollaoğlu, “Sivas Katliamı demekten imtina ediyorum, çünkü hakikaten katliam başka bir şey. Birisi gidip doğrudan insanları katlettiği zaman katliam olur. Orada bir kişinin gidip birisini doğrudan doğruya katlettiği vaki değil” sözleriyle hatırlanıyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.03.2018 23:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-01 00:01:58

Sivas'ta gözü dönmüşlere, gazaniz mübarek olsun derken de mi gaza gelmistiniz?onları teşvik ettiniz,simdide günah cikartiyorsunuz.o insanların günahı neydi?sizin gibi dusunmemeleriydi.peki Ebu Cehil peygamber efendimize niye saldırdı? Çünkü peygamber efendimiz onun gibi düşünmüyordu,Ebu Cehil den farkiniz nedir, inandırıcı olmak istiyorsanız o insanların ailelerinden af dileyiniz.

Avatar
çakıcı efe 2018-03-31 23:43:36

yananlar şehit sayılır Allah indinde kitabı mukaddese öyle yazar diğer şehitler şaibeli

Avatar
yaşa mollaoğlu 2018-03-31 23:45:35

ne yaparsan yap oyumuz sana sen bu fetöcü deyyusları yargılatacaksın.birde aynı fetönün devamı gibi çıkmış maarif vakfı okullar açıyor vay başımıza gelen yoksa bizi fetö ikilermi yönetiyor.yoksa fetönün siyasi ayagı uzun bacaklımı

Avatar
Okur 2018-04-01 00:13:07

İyi ki gaza gelmissiniz,bende gazla geldiginizi sanmistim.laf ebligine geldiğinde inançlara saygı diyorsunuz,aslında Türkçesi herkes benim gibi inansın demek istiyorsunuz,adam ateist ise onun inancına niye saygı duymuyorsunuz,bunlar ateiiiisst diye saldiriyorsunuz?Ebu Cehil ne diyordu? Bunlar musluuumannnn...peki farkiniz nedir?ateistler en azından adam yakmaz,adam yakmaya gidenlere gazaniz mübarek olsun demez.Rabbim sizi affetsin..siz Ebu Cehil i bir daha okuyun çok ortak yonunuz var.

Avatar
Okur 2018-04-01 00:34:00

Bu arada başbağlar katliamını yapan masum insanlara kiyanlari da lanetliyorum.Halki birbirine dusuremeyeceksiniz

Avatar
HAKAN 2018-04-01 01:44:55

GAZA GELMEN IYIDE OLMUŞ SOL YUMRUĞU SIKIP HAVAYA KALDIRMAK KÖTÜ BIR ŞEY DEĞIL.AÇIKLAMA YAPMAN LÜZUMSUZ.ZA-TEN SIYASİ PARTILERIN HERHANGİ BIR EL ISARETLI AMBLEME IHTIYAÇLARI VARMIDIR,SORGULANMALI ŞAHSEN BEN ÇOK
SAÇMA BULDUĞUMU SÖYLEMEK İSTERIM.BÖYLE SAÇMALIĞA ANCAK KABILE DEVLETLERINDE GÖRÜLÜR.

Avatar
texas 2018-04-01 03:24:50

bu yobaz seriatci moruktan medet umanlara sasiyorum ha tayyip ha bu yobaz ne fark eder

Avatar
A.Turan Bicim 2018-04-01 00:11:57

Oglum sen Kqramollaoglu ile konusurken biraz edeplj ol.O senin dedigin Sivas olayini Sivas li cikarmanustir.o bir
Provaksondur ve disaridan gelmistir.Sivas li yullardir
Alevilerle kardsstir

Misafir Avatar
alcaklik yapma a turan 2018-04-01 01:34:57 @A.Turan Bicim

yobaz sivasli siz yakma yikma kardesisiniz tuykursunler sizin kardesliyinize kendinize oldureceyiniz baska kardesler bulun birde adam olun artik neden okur yorumcuya oglum diye yaziyorsun belkide baban odur aptal seriatci caghiller ne okudugunuzu ne yazdiginizi ogrenin!

Beğenmedim! (0)