banner87

Karamollaoğlu: Ülkemizde medya...

Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu sosyal medya hesabı Twitter'dan medya eleştirisini bir karikatürle aktardı. İşte o kariktatür

Karamollaoğlu: Ülkemizde medya...

Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu sosyal medya hesabı Twitter'dan medya eleştirisini bir karikatürle aktardı. İşte o kariktatür

26 Mayıs 2018 Cumartesi 23:37
Karamollaoğlu: Ülkemizde medya...

Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, medyanın haberleri nasıl çarpıttığı anlatan bir karikatür paylaştı.

İşte Karamollaoğlu'nun kişisel sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı o paylaşım:


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 00:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-26 23:49:37

Allah (cc) ile aldatmayan, diploması sahte olmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-27 00:16:04 @TAMAM GARİ SIKILDIK

akp mhp tarihe karisir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-27 00:00:19

MERÄL HANIM VE MUHARREM İNCEYE HEP DESTEK,TAM DESTEK.AKPEYE ZIRNIK YOK.

Avatar
3. Havalimanı açılmadan İşletmeci Firma İGA Fiyatları açıkladı !..... 2018-05-26 23:52:23

İGA’nın havayolları şirketlerine yolladığı yazıda şu ifadeler yer aldı:

“29.10.2018 tarihinde açılacak olan İstanbul Yeni Havalimanı'ızdan yurt dışına gidecek yolcularda, İstanbul Yeni Havalimanı İhale Şartnamesi gereği beher yolcu başına 20.00 euro yolcu hizmet ücreti alınacaktır. Diğer (iç hat, dış/iç, transit/transfer) yolcu hizmet ücretleri halen Atatürk Havalimanı'nda uygulanan ücretlerle aynı olacaktır.”

Misafir Avatar
. 2018-05-27 00:13:43 @3. Havalimanı açılmadan İşletmeci Firma İGA Fiyat

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/983769/Ucak_biletlerine__
havadan__40_lira_zam.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM 2018-05-26 23:56:46

Havalimanı, yol, köprü yaptık denildiğinde alkış tutanlara duyurulur. Deli Dumrul vergisi gibi geçenden 5 geçmeyenden 10 alacaklar ama vergi olarak.Anladın değil mi saftirik yandaş.

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-05-27 00:14:37 @TAMAM

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Avatar
Karamollaoğlu Cok Yaşa 2018-05-27 00:15:16

OYUMUZ SAADET PARTISINE aky oy yok

Avatar