banner87

Karamollaoğlu’ndan Erdoğan’ın ‘tuvalet hesabı’na cevap: ‘Nereden nereye…’

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "6 sıfırı attık 1 milyona gittiğimiz tuvalet 1 liraya gitti düştü' sözlerine tepki gösteren Saadet Partisi Lideri Karamollaoğlu, “Eskiden çay simit hesabı yapıyorlardı, şimdi tuvalet... Nereden nereye” dedi.

Karamollaoğlu’ndan Erdoğan’ın ‘tuvalet hesabı’na cevap: ‘Nereden nereye…’

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "6 sıfırı attık 1 milyona gittiğimiz tuvalet 1 liraya gitti düştü' sözlerine tepki gösteren Saadet Partisi Lideri Karamollaoğlu, “Eskiden çay simit hesabı yapıyorlardı, şimdi tuvalet... Nereden nereye” dedi.

29 Mart 2018 Perşembe 21:17
Karamollaoğlu’ndan Erdoğan’ın ‘tuvalet hesabı’na cevap: ‘Nereden nereye…’

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, "Tuvalete 1 milyon liraya gidiyorduk, nasıldı o günler. 6 sıfırı attık, 1 milyonluk tuvalet 1 liraya düştü. Mesele bu. İş bilenin, kılıç kuşananındır” şeklindeki sözleriyle ilgili, “Eskiden çay simit hesabı yapıyorlardı, şimdi tuvalet. Görüyorsunuz nereden nereye…” dedi.

Twitter hesabından paylaşımlarda bulunan Karamollaoğlu, “Size bir fıkra anlatayım mı? Bir zamanlar 1 milyon lira varmış. Sonra 6 sıfır atılmış, 1 milyon olmuş 1 lira” dedi. Karamollaoğlu, şunları paylaştı:

“Peki, sonra ne olmuş? O zamanlar 1 milyon lira ile 78 gram et alınabiliyormuş. Şimdinin 1 lirası ile 25 gram!

O zamanlar 1 milyon lira ile 680 gram süt alınabiliyormuş. Şimdinin 1 lirası ile 259 gram! 1 milyon lira ile 203 gram peynir alınıyormuş, şimdi 1 lira ile 43 gram!

O zamanlar 1 milyon lira ile 10 adet yumurta alınıyormuş, şimdi 1 lira ile 2 adet! 1 milyon lira ile 406 gram nohut alınıyormuş, şimdi 1 lira ile 79 gram!

Eskiden çay simit hesabı yapıyorlardı, şimdi tuvalet...

Görüyorsunuz...

Anlatmaya gerek yok...

Nereden nereye…”

Karamollaoğlu, “Medya padişahınsa, sosyal medya bizimdir! Hakikat, baskı ve ambargo ile gizlenemez” tweetini de sabitledi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Memet 2018-03-29 21:55:59

Helal olsun. Laf gediğine böyle konıur. Muhalefet böyle yapılır. Başı kesik bir tavuk gibi nereye varacağını çıkaramadan oraya buraya koşuşturmakla değil.

Misafir Avatar
Tesbit---cev. 2018-03-30 11:46:04 @Memet

Yaziyi bir daha oku Sn. Karamollaoglunun yaptigi hesaplara kafan basmamis ilkokul ögrencisine sor sana izah etsin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2002 yıl PATRON İMF-cev. 2018-03-30 11:42:22 @Memet

önceden borc icin imf e yalvariyorlardi simdi patron diger bankalar oldu degisen ne ? Degisen IMF verilen paralarin hesabini soruyordu, simdi kredi veren bankalar paralarin nereye gittigini sormuyor. Paranin hesabi sorulunca tayyipin hosuna gitmedi! Buna kafan basmiyor. Ucaga binince ne oluyor. soygun ve hirsizlik bitiyormu. Bangledesliler de ucaga biniyor, ne var bunda ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Erdoğan öncesi İSTANBUL 2018-03-30 09:18:34 @Memet

Sular akmazdı, yollar yoktu, binalar çürüktü, hava kirliliği vardı, heyy gidi günler heyy bu halk ERDOĞANI boşunamı bağrına basmış? HALKIN ADAMI , çalışkan, dürüst, gayretli ve güçlü...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2002 yıl PATRON İMF 2018-03-30 09:17:00 @Memet

İMF gelirdi ülkmize memura, emekliye Maş zammı yaptırmazdı, Tüm ürünlere zam emrini veririd. yatırımlara izin vermezdi. ah gidi günler ah o günleri unutan bir toplum .... uçağa ancak havada giderken yerden bakardık. şimdi uçağa binmeyen kalmadı. hey gidi günler heyy.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tesbit 2018-03-30 09:14:57 @Memet

2002 yılı akp öncesi yollarda şahin, doğan, reno arabaları vardı. çiftçi mazot bulamıyordu . bu gün yollarda en ucuz araba 70-80 bin lira. halk zenginleşmediyse neyle alınıyor bu nimetler. her çiftinin traktörü var şimdi. 2002 yılı öncesi elli çiftçiden üçünde traktör vardı. eyyy kardeşler. bilene ama bilmeyene dünyayıda versen onun gözü aç nankör doymaz isyan eder.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vicdan sahipleri araştırır öğrenir. 2018-03-30 09:12:26 @Memet

Zır cahiller hesap bilmediğindenmi yoksa vicdanlarını sattıklarındanmı yalan yanlış yazıyor anlamadım.. 2002 yılından bu günkü ekonomi en az ama en az 3 kat iyidir..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAKALIM HESAP EDELİM. 2018-03-30 09:09:01 @Memet

akp nin basarisi
2002 yılında dolar 1,41 lira
2018 yilinda dolar 3,9410 lira*****************2002 yılında bir asgari ücret aylığına 117 dolar geliyordu. bu gün bir asgai ücret aylığına 384 dolar düşüyor inanmayan alsın hesaplasın. bu fitneci iftiracılar kahrolasıcalar halkımızı kandırıyor yalanla iftirayla kandırıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Temel benc temelsiz dir 2018-03-30 09:06:49 @Memet

Temelin temeline fitne koymuşlar. zırvalıyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
emekli assubaylar 2018-03-30 08:34:17 @Memet

emekli assubayların temsil tazminatlarını neden vermiyorsunuz akp hükümeti yeri gelince övünüyorsunuz.özel kuvvetler,ömer halis demir diye hani bu vatan evlatlarının emekli olduklarında alması gereken temsil tazminatları nerede çıkıp bordo bereliler diye övünüyorsun başbakan akğnin başkanı bunu neden görmezden geliyorsun. çok güçlü ve yerleşmiş kadrolu tahsilli dernegimiz var hemen hemen vatanın her toprağında mevcut bize artık temsil tazminatı versende oyumuz atatürk ve onun silah arkadaşlarına bütün şehit assubayların kemiklerini sızlattınız hükümet temsilcileri yazıklar olsun size.seçimlerde görüşeceğiz. Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sn.Karamollaoğlu 2018-03-30 03:47:23 @Memet

haklinin tarfinda yer aldiginiz icin halkimizin size karsi olan saygisi her gun artiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin basarisi 2018-03-30 01:15:53 @Memet

2002 yılında dolar 1,41 lira
2018 yilinda dolar 3,9410 lira

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eskiden hepimiz esit milyonerdik 2018-03-30 01:12:34 @Memet

akp ile bu degisti hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLEDIK 2018-03-30 01:10:49 @Memet

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira 2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu. 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,50 2017 yilinda dolar 3,82 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 100 tl vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-03-29 23:02:43

Ah haci ahhh, senin yaptigin hesaplar cok dogru ve gercek halkin alim gücünün düstügünü gösteriyor ama sigirlar hesapdan anlarmi , kafalari basarmi?

Misafir Avatar
@Ossmann x---- destek. 2018-03-30 00:08:10 @Ossmann

akp yandaslarinin IQ su 30 o da anca yemege icmeye ve tuvalet gitmeye yeterli! Hesapdan ne anlasin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet 2018-03-29 21:57:10

Yaşasınnnnnnn TUVALETE 1 Tl ye gidiyoruzzzzzz.Tüm dünya duysun DEVRİM OLDU :))))))

Avatar
Tarzan 2018-03-29 22:08:50

Tuvalet hesabı tutmadı, fazla kaçırdı ve ortalığı kokuttu.

Avatar
Semih 2018-03-29 21:24:12

Chp liyim ama hastayim temel hocama.helal olsun..her dedigine imza atilir.

Misafir Avatar
Karamollaoğlu bey diyorki 2018-03-30 01:05:15 @Semih

Bir zamanlar 1 milyon lira varmış. Sonra 6 sıfır atılmış, 1 milyon olmuş 1 lira” dedi. Karamollaoğlu, şunları paylaştı:

“Peki, sonra ne olmuş? O zamanlar 1 milyon lira ile 78 gram et alınabiliyormuş. Şimdinin 1 lirası ile 25 gram!

O zamanlar 1 milyon lira ile 680 gram süt alınabiliyormuş. Şimdinin 1 lirası ile 259 gram! 1 milyon lira ile 203 gram peynir alınıyormuş, şimdi 1 lira ile 43 gram!

O zamanlar 1 milyon lira ile 10 adet yumurta alınıyormuş, şimdi 1 lira ile 2 adet! 1 milyon lira ile 406 gram nohut alınıyormuş, şimdi 1 lira ile 79 gram!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-03-29 21:21:43

Bunların dışı yeşil türbe içi estağfurullah tövbe Güç zehirlenmesi diyorlar ve vatandaş olarak rahatsız Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa geçim sağlayamıyor emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçe merkezine göçtü köle olarak çalışıyor sözleşmeli personel çıkarılan KHK'dan dolayı endişeli işini kaybetmekten ve çoluk çocuklarının geleceğinden endişeli Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor Bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek hesabı var Telaşınız bundan. Artık gezen emanet karamsar oy dönemi bitti el mi yaman bey mi yaman sandıkta belli olacak İYİ günlere

Avatar
Derince 2018-03-29 23:18:32

Seviyorum seni fakat partim başka sende bizdensın koca kurt .Ellerinden öperim.

Avatar
Remzi 2018-03-29 21:26:40

Ozamanlar WC 1 000 000 TL idi, Isci ücreti 1 200 000 TL. idi. Simdi WC 1 TL. Isci ücreti ise 1404 TL. Degisen ne pekiii?