banner87

Kekeç 'cahil, cahil' CHP liderine saldırdı

Star Gazetesi'nde yazan, 'her devrin' yaratığı, CHP iktidara gelse onu da yalayacak olan, omurgasız canlılara örnek verebileceğimiz Ahmet Kekeç; CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na çirkin ifadelerle saldırdı

Kekeç 'cahil, cahil' CHP liderine saldırdı

Star Gazetesi'nde yazan, 'her devrin' yaratığı, CHP iktidara gelse onu da yalayacak olan, omurgasız canlılara örnek verebileceğimiz Ahmet Kekeç; CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na çirkin ifadelerle saldırdı

12 Aralık 2017 Salı 16:38
Kekeç 'cahil, cahil' CHP liderine saldırdı

Star Gazetesi'nde yazan Ahmet Kekeç, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu üzerinden Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü ve onun İstiklal Savaşı'ndan silah arkadaşı, Cumhuriyet kurulduktan sonra uzun yıllar Türkiye'ye hizmet etmiş Türkiye'nin ilk Başbakanı İsmet İnönü'yü hedef aldı.

Kekeç, CHP liderini tarih bilmemekle suçlarken "Cumhuriyet’le birlikte ülkemize demokrasi geldiğini sanıyor. Ebedi Şef ve Milli Şef dönemlerini de, “demokrasinin en iyi uygulandığı dönemler” olarak görüyor." ifadelerini kullandı.

Kekeç, CHP lideri Kılıçdaroğlu'nu;

"CHP’nin başına gelmiş en kötü şey Kemal Kılıçdaroğlu’dur.

En bilgisiz, en çapsız, en cahil...

Liyakatsizliğe işaret eden bütün olumsuz sıfatları yan yana sıralayın. Ortaya bir “bütün” çıkacaktır. Kemal Kılıçdaroğlu bu bütünün ismidir işte..." şeklinde tanımladı.

AKŞENER'E DE...

Kılıçdaroğlu'ndan hıncını alamayan Kekeç, yıllarca üniversitelerde ders vermiş, İçişleri Bakanlığı yapmış İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'i de "Türk siyasetinin en niteliksiz ismi" olarak nitelendirdi.

KEKEÇ'İN KUYRUK ACISI YAZININ SONUNDA ANLAŞILDI

Kekeç'in neden bu kadar sert ve terbiyesizce saldırmasının nedeni yazısının sonunda anlaşıldı. CHP liderinin rüşvet alanlar için söylediği sözler Kekeç'in içine dert olmuş. CHP'liderinin İranlı soytarı Reza Zarrab'tan rüşvet aldığı iddia edilenler ve Reza'ya laf ettirmeyenler için söylediği 'Türkiye Cumhuriyeti'nin itibarını 3 kuruşa satmadınız mı, İranlı soytarı Reza Zarrab'ın önüne yatmadınız mı?' soruları rahatsız etmiş.

Kekeç yazısının sonunda "ama en nezih ifadesi, “Falancanın altına yatmadınız mı?” olan terbiyesiz bir adamın cehaleti, hele bu cehaletten kaynaklanan “cüreti” hiç çekilmiyor!" ifadelerini kullandı

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.12.2017 16:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adi yalaka 2017-12-12 17:00:18

Kemal Kılıçtaroğlu seni ve efendini ayakkabısından cıkarır sen havla dur

Misafir Avatar
adi yalaka adlı yorumcu---gamlı adam 2017-12-13 09:11:12 @Adi yalaka

Kılıçdaroğlu seni ve efendini ayakkabısından çıkartır diyorsun birde bu sihirbazın peşinden gidiyorsun cahil misin manyakmısın aklınımı yitirdin yoksa bir karın yemeyemi kürek sallıyorsun? kılıçdaroğlu show yapmakta birinci. tamam ama siyasetten anlamazz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ALDIRMAAA gönüüüülll---okurlar 2017-12-13 08:30:12 @Adi yalaka

sayın Kekeç aldırma. bu saldırganların kendileri yalakadır, kendilerinin vasıflarını yürekli ve doğru insanlara mal etemeye çalışıyorlar. aldırmaaa sn Kekeç aldırmaa. . bu cahil yorumcular dünkü aldırma gönül adlı yorumumu kendilerine bir parmak bal sanıp beğenmişler. bunlar bu kadar cahil sürüsü yorumcular. bunlarada aldırmaaa.. ben chp ye artık asla Türkiye partisi demem.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
okurlar 2017-12-12 19:05:16 @Adi yalaka

gerçekler acıdır, acıtıyor. aldırma gönül aldırma. yalaka derler asıl yalaka kendileridir, saldırgan derler asıl saldırgan kendileridir, çapsız derler çapsızın kralıdırlar. ALDIRMA GÖNÜLLL ALDIRMAAA.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Duyuru 2017-12-12 17:02:10

Kılıçtaroğlu evinin önüne köpek arıyor

Misafir Avatar
ankara 2017-12-13 08:35:25 @Duyuru

Herneysee kardeşlerim. ülkemizin milli ve yerli partileri AK PARTİ VE mhp ye oylrımızı vereceğiz. diğer ajanların yönetimide olan partilere lütfen asla oy vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
duyuruy cevapen---soner_aga 2017-12-13 08:32:37 @Duyuru

Duyuru adili şehis ula sen kılıçdarlıkoğlunin kapisinde nöbettesin daa. ula ama seninn ipin bağli değil saldırıyorsun . belediye seni alıp kuduz aşisi yapmasi lazım daa.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sandık 2017-12-12 17:47:14 @Duyuru

kekç bey kılıçdaroğlu tarihi püfürösürüdür. . ist belediye bşkanlığı adaylığındada istanbulu karıç karıç biliyorum dedi. hemen peşine kağıthaneye KAĞITTEPE demedimi? bu adam çok şey biliyor sanıyor ama hep atıyor. aslında hiç ama hiç bişe bilmiyor. bol yalan atıyor. şimdiye kadar chp de kalmasıda abd ye borçlu

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
erdemli 2017-12-12 17:43:44 @Duyuru

SN kekeç ne demiş? kemal alalarını sallıyor ne olacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sarayın soytarısı -hadi ordan soytarı 2017-12-12 16:59:04

Kimki bu yalakalar.yaladıkları pegamber diye tapdıkları adam 15 yılda türkiyeyi batırdı

Avatar
Yobazın önde gideni. 2017-12-12 17:07:48

Kanı bozuk Yunan dönmesi adam.sen kimsinki Değerli Genel başkanı yorumluyorsun zibidi.

Avatar
ayip ayip 2017-12-12 17:26:44

hadi ordan zarrab in rusvet verdiklerine hic laf soz etme kilicdarogluna saldir

Avatar
NOKTA 2017-12-12 17:29:06

ATATURK E IFTIRA ATAN HAKARET EDEN YA DINSIZDIR YADA AJANDIR YADA VATAN HAINIDIR NOKTA

Misafir Avatar
noktaya cevap--- izmirli 2017-12-12 19:06:36 @NOKTA

Noktaya sorarım peki Atatürkçü gibi görünüpde CHP nin en tepesinde oturana ne demeli?

Beğenmedim! (16)
Avatar
kekec amca 2017-12-12 17:30:42

kilicdaroglu dogrulari soyledi "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır"

Avatar