banner87

Kesin seçim sonuçları ne zaman açıklanacak?

Yüksek Seçim Kurulu (YSK) Başkanı Sadi Güven, seçimin kesin sonuçlarının 5 Temmuz günü açıklanacağını söyledi.

Kesin seçim sonuçları ne zaman açıklanacak?

Yüksek Seçim Kurulu (YSK) Başkanı Sadi Güven, seçimin kesin sonuçlarının 5 Temmuz günü açıklanacağını söyledi.

25 Haziran 2018 Pazartesi 15:46
Kesin seçim sonuçları ne zaman açıklanacak?

Güven'in Ankara'da seçime ilişkin olarak açıklamaları şöyle:

- 5 Temmuz günü sonuçları açıklayacağız. Hemen hemen sandık sonuç tutanaklarının yüzde 100'ünü girdik. Şu an itibariyle 41 tane gümrük kapısında sandık sonuç tutanağı sisteme girilmedi.

- Yüzde 99.98 oranında sandık sonuç tutanaklarını taramak suretiyle sisteme girdik. Yurt içi tutanakların yüzde 100'ü sisteme girmiş vaziyette. Buna göre Cumhurbaşkanlığı seçiminde geçerli oylar 50 milyon 65 bin Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın aldığı oy ise 26 milyon 328 bin 042.'

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 16:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ekonomiyi bu kotu duruma 2018-06-25 16:40:52

getirenler ekonomiyi duzeltemez. Yakinda yine secimler konusulmaya baslar.

Misafir Avatar
el mi yaman bey mi yaman 2018-06-25 19:57:58 @Ekonomiyi bu kotu duruma

Sadi Güven, mutlaka yargilanacaksin! Mezarda dahi seni yargi önüne cikarmayan, senin yedi neslinden yargi önünde hesap sormayan, Türkün parasindan yedigin haltlarin hesabini sormayan namerttir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gurbetci 2018-06-25 17:39:12 @Ekonomiyi bu kotu duruma

avrupa basininda alay konusu olduk, bir karukaturde muhalefet demir parmaklilkar arkasinda, basinin da eli kolu ve agzi bagli, RTE da Turkiyde secimler ozgur diye nutuk atiyor. Yabancilar Turkiyenin durumunu bizden daha iyi biliyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yine adil olmayan 2018-06-25 16:42:36 @Ekonomiyi bu kotu duruma

bir secim yasadik

Beğenmedim! (0)
Avatar
cennet 2018-06-25 16:38:14

ilk iki saatte oyların yuzde 85 i sayıldı son 12 saatte yuzde besi sayılamadı . cok ilginc

Misafir Avatar
chp..ve iyi parti..uyumayın.oyların arkasına düşün 2018-06-25 17:18:27 @cennet

chp.ve iyi parti davalar açın..seçimin hileli olduğunu video görüntüsünde sokakta akp.liler sahte oy basıyorlar. neden arkasına düşmüyorsunuz.?
size de güvenmiştik..ülkemiz adına..
maalesef boşmuşsunuz..iki parti de..bir daha oy vermeyeceğiz.
seçim iptalini isteyin..
afrika devletlerinde dahi böyle seçim olmaz..
anında iptal ederler..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
m.ince ve m.akşener, için çok küfür yedik.focebook 2018-06-25 17:15:35 @cennet

hileli seçim..kim ne derse desin..ancak gerek chp. ve gerekse iyi partinin umurunda değil..kesinlikle bir daha ne chp.ye nede iyi partiye oy vermeyiz.
çünkü bu adaletsizliği görünce asabımız bozuluyor..
hiç olmazsa o zaman bozulmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mete 2018-06-25 17:06:21

Korkutan kazandı.Antidemokratik bir seçim oldu.

Avatar
demet demet akp,ye oy kullananlarin elleri felç ol 2018-06-25 17:09:40

% 100 ünü girdiniz..eeee bişey değişmedimi ? yani illede akp.mi size göre 1.ci olmalı.SADİ GÜVEN..? zaten siz onu istiyordunuz..gizlice çuvallarla ona buna pusula verdiniz..yoksa pusulaları kim alabilir ki? ayrıca 540 milyon pusulaayı nerelere harcadınız ki? 56 milyon seçmen kişi varken.? demekki gizlice danışıklı işler yaptınız..
Kim cesaret eder ve depoyu bilirki gitsin çuval çuval pusulalardan ve mühürlerden alabilir.
Yol ortasında pusulaları mühürlüyorlar ve tanıdıklarına veriyorlar hepsi AKP.li.
onlarda sandıklara atıyorlar..kimisi tek kimisi demetler halinde..böyle seçim bu yaşına kadar SEN GÖRDÜNMÜ SAMİ GÜVEN...?
AKP..KAZANSIN DİYE ELİNİZDEN GELENİ YAPTINIZ.. KUL HAKKI DEĞİLMİ BU HİLELİ YAPTIKLARINIZ??
hakkımızı sizlere ve çuvalları dolduran gizli ellere (seçim pusulaları) ve akp.ye asla hakkımızı Allah huzurunda helal etmiyeceğiz..iki elimiz yakanızdadır.
Oylarımız boşa gitti.

Misafir Avatar
yetki sizde ...oy pusulaları çuvallarla millette.. 2018-06-25 17:12:51 @demet demet akp,ye oy kullananlarin elleri felç o

Bu seçim geçersizdir..iptal edilmeli..kontrollu ve ADİL bir seçim yapılmalı.
yoksa kul hakkını yemiş olacaksınız..YSK..başkanı..veballer sizedir..
yetki sizde..bu kadar oy çuvallarını kim nasıl çalabilir..?
oyun mu oynuyoruz..bu seçim geçersizdir..taraflıdır.
kul hakkı yenilmiştir.millet aldatılmıştır..
3 kişi can vermiştir..yazık ya..

Beğenmedim! (0)
Avatar
guzel bir 2018-06-25 15:59:31

tiyatro izledik

Misafir Avatar
alper 2018-06-25 17:51:55 @guzel bir

muhareem ince bile yenilgiyi kabul etti sizin gibi pis zihniyetler halen inek altında buza aramakta.... arayın arayın ancak 3 in 1 ini bulursunuz.. yenile yenıle maroğluna dondunuz halen utanma yok.. karşı partileri eleştireceğinize kendinizi bir eleştirin.. sizde kı bu zihniyetle 80 yıl iktidara gelemezsınız... hadi bakalım yürüyünde bir endamınızı görelim... cehape zihniyetinden bu ülkede hela bekcisi bile olmaz...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
alper adındaki kişi.. 2018-06-25 17:25:58 @guzel bir

hem suçlu hem güçlüsün..alper .
eski seçimilerde de aynı hileler olmuştu..trafolar..hackerler..kediler..vs..
demekki akp..alın teri ile seçim kazanmamıştır..referandumda da geçmeyen oyları
geçiren ysk.marifetiyle kazandı akp..
Allah,tan kork..insanlara kötü şekil,söz ve benzetme yapma.
bir sabah kaltkarsın yüzüne bakarsınki.derin eşek derisi olmuş gözlerin fare gözü olmuş..horlama insanları..Allah vurdumu silleyi sesi çıkmaz..ancak izi silinmez..zulum ediyorsunn millete..
Rabbim başına getirsin kınadıklarını.amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper"e cevaptır..gerçeği inkar etme alper.... 2018-06-25 17:22:22 @guzel bir

alper adındaki kişi..gözlerinizle gördünüz ki sokakta akp.ye muhürler basılıyor..o mühürler chp.veya iyi partiye basılsa ve oylarınız yetersiz olsa ve çuvallarla pusula yakalansa siz bu seçimi kabul edermiydiniz?
belki bugün mahkemeelere koşup davalar açacak ve seçimi iptal etmek isteyecektiniz..
bu başarı değil..hile ile ysk..ile A.A UYDURMASI ile seçim kazanılmaz..
mağlubiyettir bu kazandım dediğiniz seçim..hile hurda kul hakkı..vs.
yalan mı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-06-25 16:40:07 @guzel bir

YENİLGİYİ AZMEDEMEYEN ZİHNİYET.... CEHAPE....
SİZE SODA LAZIM HAZIMSIZLIK İÇİN... CEHAPE SODA...
9. SECİM OLDU HALEN UTANMADAN YAZIYORSUNUZ YA BURADA SİZDEKİ SURAT EŞŞEK DERİSİ GİBİ OLMUŞ BU AÇIK VE NET..

Beğenmedim! (5)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-25 17:14:24

HELÂL OLSUN DOLAP ÇEVİRMEDE ÜSTÜNÜZE TANIMIYORUM.

Avatar
morgan 2018-06-25 17:19:31

Dgital dünyasında olmayan oy pusulalarını bilgisayara aktarmak kolaydır.Ruslar bu işi ço beceriyorlar.

Avatar
Aylin 2018-06-25 20:16:16

Bütün haklarım okumuş bir vatandaş olarak sizlere gani gani zehir zıkkım olsun.
Oyları çalanlara ve onlara destek olanlara.