banner87

Kılıçdaroğlu: '15 Temmuz bir destandır'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "15 Temmuz, yüce Meclisin tek vücut olarak hain namlulara direndiği, vatandaşlarımızın teröristlere geçit vermediği bir destandır" ifadesini kullandı. CHP Lideri, “FETÖ'yü başımıza musallat eden siyasi sorumlular yargı önünde hesap vereceklerdir" dedi.

Kılıçdaroğlu: '15 Temmuz bir destandır'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "15 Temmuz, yüce Meclisin tek vücut olarak hain namlulara direndiği, vatandaşlarımızın teröristlere geçit vermediği bir destandır" ifadesini kullandı. CHP Lideri, “FETÖ'yü başımıza musallat eden siyasi sorumlular yargı önünde hesap vereceklerdir" dedi.

14 Temmuz 2018 Cumartesi 18:33
Kılıçdaroğlu: '15 Temmuz bir destandır'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, FETÖ'nün 15 Temmuz 2016'da anayasal düzeni ortadan kaldırmaya yönelik darbe girişiminin, vatandaşların ve tüm siyasi partilerin demokrasiye bağlılıkları doğrultusunda kullandıkları 'direnme hakkı' sayesinde başarısızlığa uğratıldığını vurguladı.

Kılıçdaroğlu, "15 Temmuz, yüce Meclisin tek vücut olarak hain namlulara direndiği, vatandaşlarımızın teröristlere geçit vermediği bir destandır. Sokaklarda şehit olma pahasına teröristlere direnen, tanklara karşı koyan vatandaşlarımız, yüce Meclisin çatısı altında toplanarak parlamenter sisteme ve demokrasimize sahip çıkan parlamenterlerimiz, demokrasi kahramanıdırlar" ifadelerine yer verdi.

'AKP VE FETÖ ARASINDAKİ ÇIKAR ÇATIŞMASI…’

FETÖ darbe girişiminin sadece 15 Temmuz gecesinden ibaret bir demokrasi karşıtı saldırı olmadığını belirten Kılıçdaroğlu, Türkiye Cumhuriyeti devletini ele geçirmek isteyen FETÖ'nün, bu doğrultudaki faaliyetleri sırasında dönemin AK Parti hükümetlerinden yıllarca açık destek gördüğünü, kamu kurumlarına, güvenlik bürokrasisine ve hukuk sistemine yönelik kumpaslar kurduğunu söyledi.

Ergenekon ve Balyoz gibi kumpas davaları yoluyla çoğunluğu Atatürkçü binlerce yurtseverin tutuklandığını, sahte delillerle haklarında hüküm tesis edildiğini ifade eden Kılıçdaroğlu, FETÖ üyelerinin Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) başta olmak üzere birçok kurumda yükselmesine zemin hazırlandığını, kozmik odaya girilmesine göz yumulduğunu ve 15 Temmuz darbe girişiminin temellerinin atıldığını belirtti.

Kılıçdaroğlu, mesajına şöyle devam etti:

"Bu bağlamda Recep Tayyip Erdoğan'ın, FETÖ ile yapılan iş birliğinin itirafı niteliğindeki 'Ne istediniz de vermedik' sözü, kumpas döneminin karakterini en doğru şekilde betimlemesi bakımından tarihseldir. Erdoğan'ın 'aynı menzile giden farklı yollardan biri' olarak gördüğü FETÖ ile arasındaki kavga, 'daha demokratik, özgür ve adil bir Türkiye' konusundaki görüş farklılıkları nedeniyle başlamamıştır. Aksine, demokrasinin geriletilmesi, özgürlüklerin kısıtlanması konusunda birbirleriyle yarışan iki yapı olarak karşımıza çıkmışlardır. Bu iki yapı arasındaki çıkar çatışması ülkemizi 15 Temmuz karanlığına sürüklemiştir.

'OHAL İLE TÜRKİYE BİR DİKTATÖRLÜK REJİMİNE DÖNÜŞTÜRÜLDÜ'

Demokrasi karşıtlığında birleşen yapılardan biri 15 Temmuz'da darbe girişiminde bulunmuş, diğeri ise 20 Temmuz'da ilan edilen OHAL yoluyla Türkiye'yi bir diktatörlük rejimine dönüştürmüştür. Adil yargılanma hakkı yok edilmiş, işkence ve kötü muamele rutinleşmiş, on binlerce kamu çalışanı KHK'larla işten çıkartılmış, işçi hakları yok edilmiş, adil ve serbest seçimler ilkesi ihlal edilmiş durumdadır. FETÖ ile mücadele adı altında Erdoğan'a muhalif tüm seslere karşı 'sürek avı' sürdürülmektedir. 16 Nisan referandumu ve 24 Haziran seçimleri OHAL şartlarında yapılmıştır. Bu seçimlerde toplum üzerinde her türlü baskı kurulmuş, devlet kaynakları hukuka ve ahlaka aykırı şekilde bir parti lehine kullanılmıştır. Meşru olmayan bir süreç yaşadığımız da asla unutulmamalıdır.

'FETÖ'YÜ BAŞIMIZA MUSALLAT EDEN SİYASİ SORUMLULAR YARGI ÖNÜNDE HESAP VERECEK'

Öte yandan diktatörlük rejimi 15 Temmuz 2016'ya dair kararlılıkla sorulan pek çok sorunun yanıt bulmasını, o gecenin üzerindeki sis perdesinin aralanmasını da engellemeyi sürdürmektedir ancak biliyoruz ki tüm gerçekler er ya da geç ortaya çıkacak, FETÖ'yü başımıza musallat eden siyasi sorumlular yargı önünde hesap vereceklerdir."

15 Temmuz hain darbe girişiminin ikinci yılında demokrasi şehitlerine Allah'tan rahmet dilediğini, gazilere şükranlarını sunduğunu bildiren Kılıçdaroğlu, "Darbeye göğüs geren yüce Meclisin bir üyesi, bu dirayetli ulusun ferdi olmaktan gurur duyduğumu bir kez daha dile getirmek istiyorum" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.07.2018 18:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dalgamı geçiyon ya 2018-07-14 19:41:13

15 temmuz tiyatrodur bunu simitçi ve işportacı bile biliyor

Misafir Avatar
KK baksana 2018-07-20 08:49:53 @dalgamı geçiyon ya

sana meymenetsiz dediler. neden çekşp gitmiyorsun ?
istenmiyorsun artık pinokyooo.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kihkihkih....bu millete az bile aq.... 2018-07-18 13:10:46 @dalgamı geçiyon ya

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@dalgamı geçiyon ya x===== 2018-07-18 12:19:28 @dalgamı geçiyon ya

t: @dalgamı geçiyon ya x-----------------15 temmuz tiyatrodur bunu simitçi ve işportacı bile biliyor**************sizi böyle ikiyorlar. mal gibisiniz len manyaklar gözünüzü kör ruhunuzu cansız yapmışlar. yürüyen ama virüs yayan cesetlersiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haberi yok sefilin.. ince iş bitiriyor. 2018-07-18 12:16:01 @dalgamı geçiyon ya

Kılıçdaroğlu keman al eline git İncenin karşısına çal çal çal bağır. inceyide meşgul et. sen burada zırvalarken ince arkandan iş bitiriyor haberin olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nasıl oldu ? 2018-07-18 11:42:04 @dalgamı geçiyon ya

Dün tiyatro diyordu bu gün destan diyor. Allah Allah. bu adam ın aklı başındamı ?
ateşimi çıkmış?*********daha evvelde Yeni kapı ruhunda konuşması sonra Yeni kapıdan ayrıldıktan sonraki söylemi tamamen bir birine ZIT. sahi bu ada bir robot olmasın?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::SON:::::::::::::: 2018-07-14 22:23:04 @dalgamı geçiyon ya

VAKİT şükür SADAKAsı VERMEK VAKTİ de DENİYE……….SEN NE DERSEN DE (velhamdulillahirabbilalemin)(Allahümme salli ala seyyidina ve nebiyyina muhammed)

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::::5 2018-07-14 22:22:39 @dalgamı geçiyon ya

,,”””””,15 TEMMUZDA “”””dirilişle””””DOĞAN BEBEKLER,,,,hicri takvime göre 2 yaşını geçti…… SEN NE DERSEN DE,,,,,,,,,”””””””” (velhamdulillahirabbilalemin)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::::4 2018-07-14 22:22:14 @dalgamı geçiyon ya

Rabbimiz HAKİKİ ATATÜRKÜMÜZ ZAMANI MUTLAKIYLA,,,,,sultan Mehmet hanımız ülkülülüğünde encamımızı(her ne encamı)hayreylesin(amin),,,,,,,,,,,,, ,,”””””,15 TEMMUZDA ””””””””””””””dirilişle””””””””””””””””DOĞAN BEBEKLER,,,,hicri takvime göre 2 yaşını geçti SEN NE DERSEN DE,,,,,,,,,””””””””

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::::3 2018-07-14 22:20:49 @dalgamı geçiyon ya

TERAZİ ŞAŞMASIN HAK YERİNİ BULSUN hakikiyesi vahdet ÜLKEMİZDE(amin),,,,,,Allah(c.c)bir daha böyle şeyler göstermesin(amin),,,,ALLAH(C.C) asaletiyle olabilir ki payidar,,NİZAMIMIZA,,,ülkemize ,,anasırı MİLLETLİLİĞİMİZE,, insanlığa zeval vermesin(amin)gönlü güzelliğe islama Müslümanlara zeval vermesin(amin)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::::2 2018-07-14 22:20:24 @dalgamı geçiyon ya

………BİR BEBEĞİN ANNESİNDEN EMEBİLECEĞİ VAKİT 2 SENE DİYOR ALLAH(C.C)KURANI KERİMDE……………….15 temmuzdan 2 SENE GEÇTİ,,,,SEN NE DERSEN DE,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::::1 2018-07-14 22:19:58 @dalgamı geçiyon ya

.şeref haysiyet onurdur diyor YAŞAMA GAYEMİZ,,,,EVVELİMİZ,,,,,,,….UTANMADIKTAN SONRA DİLEDİĞİNİ YAP DİYOR ,,,,ŞEREFLİ HAYSİYETLİ ONURLU YAŞAMA GAYELİYE PEYGAMBER EFENDİMİZ….

Beğenmedim! (0)
Avatar
zakkun 2018-07-14 20:59:37

15 temmuzda emir eri olan vatan evlatlarını kıtır kıtır kestiniz. o vatan askerlerinin hesabını nasıl ödeyeceksiniz ahlaksızlar. ahlaksızın birileride kalkmış destan diyor defolun gidinchp nin başındaki koltuk sevdalıları

Avatar
bozo 2018-07-14 22:22:31

yaziklar olsun sana senin bahceliden ne farkin var

Avatar
Laz 2018-07-14 19:22:10

Kontrollu darbe diyen simdi destan diyor yahu nasil esir alindiniz siz ......

Misafir Avatar
HEP AYNI HEP AYNI 2018-07-14 22:18:52 @Laz

((((laiklik elden gidiyor,,irtica geliyor)))denildi hep:::::::::::::::::::::::::::::::::::: Plak aynı,,,SENARYO HEP BELLİ,,,,,,,:::::::::::::::28 şubat kumpasları da görüldü bu memlekette………..FADİME ŞAHİNLER de::::::::::::::::: Plak aynı,,,SENARYO HEP BELLİ,,,,,,(((hepsi bilinir(estağfuğrullah el azim),,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AYRICA BAKINIZ İZLEYİNİZ 2018-07-14 22:17:09 @Laz

AYRICA BAKINIZ İZLEYİNİZ((((laiklik elden gidiyor,,irtica geliyor))) ((((laiklik elden gidiyor,,irtica geliyor))) ((((laiklik elden gidiyor,,irtica geliyor))) ((((laiklik elden gidiyor,,irtica geliyor))) ((((laiklik elden gidiyor,,irtica geliyor)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Neeerrddeeeen NEREYE 2018-07-14 22:16:17 @Laz

BAKINIZ İNTERNET..........15 TEMMUZ 2016DAN ÖNCE HEMDE........BAKINIZ ARAYINIZ,,,TEKRAR OKUYUNUZ,,okumadıysanız da şimdi okuyunuz.....((((ahmet hakan,hürriyet,'Ordu içindeki Fethullahçı general ve albayları isim isim biliyorum')))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Neeerrddeeeen NEREYE 2018-07-14 22:15:54 @Laz

[[[ http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/ahmet-hakan/ordu-icindeki-fethullahci-general-ve-albaylari-isim-isim-biliyorum-40082175 ]]]]

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-07-14 21:20:33

Geri zekali...IQ sü eksi 273,15

Avatar