Kılıçdaroğlu A Takımı'nı belirlerken, Erdoğan’a karşı Gölge Kabine kuracak

CHP kurultayının ardından parti yönetiminin nasıl şekilleneceği gündemdeki yerini korurken, Genel Başkan Kılıçdaroğlu’nun bir gölge kabine oluşturacağı konuşuluyor. Yeni dönemde MYK sayısını artıracağı belirtilen CHP Lideri’nin, en çok oyu alan Prof. Dr. Haluk Koç’u iki kritik görevden birine getireceği kaydediliyor. İşte ayrıntılar…

Kılıçdaroğlu A Takımı'nı belirlerken, Erdoğan’a karşı Gölge Kabine kuracak

CHP kurultayının ardından parti yönetiminin nasıl şekilleneceği gündemdeki yerini korurken, Genel Başkan Kılıçdaroğlu’nun bir gölge kabine oluşturacağı konuşuluyor. Yeni dönemde MYK sayısını artıracağı belirtilen CHP Lideri’nin, en çok oyu alan Prof. Dr. Haluk Koç’u iki kritik görevden birine getireceği kaydediliyor. İşte ayrıntılar…

09 Şubat 2018 Cuma 12:17
Kılıçdaroğlu A Takımı'nı belirlerken, Erdoğan’a karşı Gölge Kabine kuracak
banner1

CHP Kurultayı’nın ardından, parti yönetiminin nasıl şekilleneceği konusu gündemdeki yerini korurken, Hürriyet yazarı Yalçın Bayer, 'Hazine yardımı ulufe midir?' başlıklı köşe yazısının ilgili bölümünde, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun bir “gölge kabine” oluşturacağını yazdı. Bayer, şunları kaydetti:

HALUK KOÇ VE SEYİT TORUN

“CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun yeni dönemde MYK sayısını arttıracağı, Bakanlar Kurulu’na karşı ‘gölge kabine’ oluşturacağı genel merkez kulislerinde dillendiriliyor. ‘Gölge Bakanlar Kurulu’na görevlendirilecek isimlerin Hakkı Süha Okay, Faik Öztrak, Oğuz Kaan Salıcı, Bülent Tezcan, Erdoğan Toprak, Seyit Torun, Veli Ağbaba, Gamze Akkuş İlgezdi, Akif Hamzaçebi, Çetin Osman Budak, Muharrem Erkek ve Ünal Çeviköz olduğu öne sürülüyor.

CHP MYK’da iki kritik görev olarak bilinen Örgütlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcılığı ve Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcılığı üzerinde CHP liderinin düşündüğü isimler henüz belli olmadı. Ancak Kılıçdaroğlu’nun, en çok oyu alan Prof. Dr. Haluk Koç’u örgütlerin başına getireceği, Seyit Torun’un ise yerel yönetimlerdeki eski görevini sürdüreceği konuşuluyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.02.2018 12:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sn.Kilictaroglu 2018-02-09 12:57:14

Calmadan calisir.

Misafir Avatar
gülmekten kırıldım 2018-02-09 14:53:53 @Sn.Kilictaroglu

https://www.youtube.com/watch?v=Tr0wAABEnDY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-09 14:44:46 @Sn.Kilictaroglu

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili 2018-02-09 14:42:23 @Sn.Kilictaroglu

troller Naş Naş... haydi evinize

GizliNot: hihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-09 14:37:44 @Sn.Kilictaroglu

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roman kizi oylarimiz CHPye 2018-02-09 14:36:41 @Sn.Kilictaroglu

Tak dedi canıma tak tak tak
oyumu kime vericem bak bak bak
Düşmanları çatlatacağım çat çat çat
ha ha hay çatlayin be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akilli taraftar 2018-02-09 13:25:08 @Sn.Kilictaroglu

övdügün adamin ismini dahi dogru yazamiyorsun "Kılıçdaroğlu"

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
öfkelenmenin zamani degil! 2018-02-09 13:19:09 @Sn.Kilictaroglu

Iktidardan ümidi kesilince gölge kabine kurmus. CHP düsmani degilim partiyi iyi yönetemiyenin cekilmesi lazim. chp umudumuzdu ama umudumuz olmakdan cikti, Sorun yönetim sorunu 16 senedir tayyip her istediginielde etti böyle muhalefetmi olur? beinim 11 milyon secmenim olsa sarayi basina yikarim!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bize Kılıçtaroğlu Lazım 2018-02-09 13:15:14

Devlet adabı ve terbiyesi almış değerli Kılıçtaroğlu artık Devlet de seni bekliyor.her taraf kan ağlıyor Devlete tamir gerek

Misafir Avatar
Bilincsiz taraftar 2018-02-09 13:27:20 @Bize Kılıçtaroğlu Lazım

sen önce parti baskanin ismini doğru yazmayi öğren: "Kılıçdaroğlu"

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Dogrusu 2018-02-09 13:22:45 @Bize Kılıçtaroğlu Lazım

chp kendini tamir etmeden , tamircilik bekleme!

Beğenmedim! (1)
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-09 13:29:23

akp erir mhp baraj alti kalir

Avatar
K.KILIÇDAROĞLU=TEK ADAM REJİMİ 2018-02-09 13:49:18

Kılıçdaroğlu Alevi olduğu için Erdoğan yüzde 67 oy alacak
Sonar Başkanı Hakan Bayrakçı KRT Haber Müdürü Çağlar Cilara'ya dikkat çeken açıklamalarda bulundu.Haberin Kaynağı:Oda Tv. Kılıçdaroğlu sayesinde TEK ADAM rejimi kaçınılmaz olacak ve ondan sonra Kılıçdaroğlu görevi bırakacak şimdi değil.

Misafir Avatar
e erdogan icinde 2018-02-09 14:39:03 @K.KILIÇDAROĞLU=TEK ADAM REJİMİ

gurcu diyorlar seninkisi algi operasyonu

Beğenmedim! (1)
Avatar
kılıçtar oğlu adamsan bunu gündeme getirirsin 2018-02-09 16:18:02

iskenderun AKÇAY 342 nolu parsel imarsız dere yatağı kıyısı ve buraya belediye söve ve mermer imalathanesi inşaatına izin verip ruhsat vermiştir.oortaklarından biriside belediye akp meclis üyesi erdal bönce oğludur.bu neiştir baba erenler bu ülkede hak hukuk yokmu bunu duyan millet vekilleri başkanlar yokmu haydi iş başına akp dürüstse bunun hesabını o insanlara sorar ve orayı yıkım ekibi ile yıktırır. Gizle

Avatar
Aydin 2018-02-09 14:37:50

Oğuz kagan salici derin ajanıdır.istanbulun başına o il başkanını getiren kişi.bak kılıçdaroğlu sağ sana komplo kuruyor.hdp yi elestirmeyecen.sen çekinmeden yanasasin diye.pkk a teror degil diyecek bunca sehit gelecek.sag elestirmeyecek.bu tezgah

Misafir Avatar
aydin akp mhp 2018-02-09 14:40:08 @Aydin

hdp yi neden meclise soktu ?? pyd liderini kim ankarada agirladi ??

Beğenmedim! (0)