Kılıçdaroğlu AKP - MHP ittifakının oy oranını açıkladı: “Erdoğan’ı indireceğiz” dedi

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, basına kapalı gerçekleştirdiği Meclis grup toplantısında, elindeki anketi açıkladı, önemli mesajlar verdi. CHP’nin hedefinin yüzde 60 olduğunu vurgulayan Kılıçdaroğlu, “Ekmeleddin İhsanoğlu seçilseydi Ortadoğu’da şu anki bataklık olmazdı” dedi. CHP Lideri, Cumhurbaşkanlığı adayını neden açıklamadıklarını da anlattı. İşte ayrıntılar…

Kılıçdaroğlu AKP - MHP ittifakının oy oranını açıkladı: “Erdoğan’ı indireceğiz” dedi

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, basına kapalı gerçekleştirdiği Meclis grup toplantısında, elindeki anketi açıkladı, önemli mesajlar verdi. CHP’nin hedefinin yüzde 60 olduğunu vurgulayan Kılıçdaroğlu, “Ekmeleddin İhsanoğlu seçilseydi Ortadoğu’da şu anki bataklık olmazdı” dedi. CHP Lideri, Cumhurbaşkanlığı adayını neden açıklamadıklarını da anlattı. İşte ayrıntılar…

15 Şubat 2018 Perşembe 10:56
Kılıçdaroğlu AKP - MHP ittifakının oy oranını açıkladı: “Erdoğan’ı indireceğiz” dedi
banner1

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, basına kapalı gerçekleştirdiği Meclis grup toplantısında AKP-MHP ittifakının yüzde 47’yi aşamadığını belirtti. Elindeki bir anketi açıklayan Kılıçdaroğlu, "Oluşturmak istedikleri algıya kapılmayın" mesajını verdi.

Cumhuriyet'ten İklim özgel'in haberine göre CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, uzun aradan sora ilk kez basına kapalı yaptığı Meclis grup toplantısında önemli mesajlar verdi. Edinilen bilgiye göre elindeki bir anketi açıklayan Kılıçdaroğlu, şunları kaydetti:

HEDEF YÜZDE 60

“Şu anda Tayyip Erdoğan ve Bahçeli bir araya gelse de yüzde 47’yi aşamıyorlar” dedi. CHP’nin hedefinin yüzde 60 olduğunu vurgulayan Kılıçdaroğlu’nun, “Yüzde 60’ı alacağız ve Erdoğan’ı seçimle oradan indireceğiz” dediği öğrenildi. Konuşmasında CHP ve MHP’nin Ekmeleddin İhsanoğlu’nu ortak aday çıkarmasına yönelik eleştirileri de yanıtlayan Kılıçdaroğlu, “Ekmeleddin İhsanoğlu kararı doğruydu. Eğer İhsanoğlu seçilseydi Ortadoğu’da şu anki bataklık olmazdı” sözleriyle kararının arkasında durdu. Kılıçdaroğlu, CHP’nin dokunulmazlıktaki duruşuyla ilgili olarak da “Dokunulmazlıktaki tavır stratejik bir adımdı. CHP siyasi tuzağa çekilmek istendi, biz bu tavırla siyasi tuzağı bozduk."

AÇIKLASAYDIK LİME LİME EDERLERDİ

Toplantının sonunda konuşan Kılıçdaroğlu ise eleştirelere yanıt verdi. 2019 için cumhurbaşkanı adayını herkes açıklarken CHP’nin bu açıklamayı yapmamasının bilinçili ve stratejik olduğunu söyleyen Kılıçdaroğlu’nun “Açıklamış olsaydık lime lime ederlerdi” dedi.

Örgütlere karışmadığını ancak bundan sonra karışacağını söyleyen Kılıçdaroğlu’nun, örgütlerin performans kriterlerine göre ele alınacağını belirterek, “Üye yapamayan il başkanı ile çalışmak mümkün değil” dediği öğrenildi. Kılıçdaroğlu kurultayla ilgili de “Kurultay tartışmaları geride kaldı. Herkes hızla o çarkın dışına çıksın ve ileriye odaklansın. Tüzüğümüzde sorunlar var. Baştan sona yeniden yazılacak. Tüm partililerimiz ilgili birimlere tüzükle ilgili görüşlerini iletsin. Demokratik bir tüzük yapalım” dedi.

AKP’nin halka “hiç gitmeyecek gibi bir hava pompalamaya çalıştığını” söyleyen Kılıçdaroğlu, milletvekillerini “Bu algıya kapılmayın” diye uyardığını anımsatarak, “Bizim hedefimiz yüzde 60. Demokratik parlamenter rejimden, adaletten, hukuktan yana her siyasi yapıyla yan yana durmak zorundayız” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.02.2018 11:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP Geliyor 2018-02-15 12:08:11

Korkuyorlar, korkacaklar, korksunlar
Geliyoruz , geleceğiz yakındır.
Bir Islıkta Sen Çal

Misafir Avatar
aman analar bacılar aman haa 2018-02-16 08:25:22 @CHP Geliyor

CHP den uzak durun. chp yokluk demek, kıtlık demek, baskı demek, zulüm demektir chp. chp demek halkın sefil olması demek. chp demek karaborsa, mafya, kuyruklar, batan şirketler, işsizlik, enflasyon demek chp demek. aman kardeşler CHP demek Dünyadaki düşmanlarla birlik olmak demektir. aman chp den uzak duralım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
istanbul 2018-02-15 18:18:25 @CHP Geliyor

Bu yüce halk ülkesine ilkesine bağlı olan partilere ve liderlerine yüzde 47 oy verecek ama pyd ypg pkk taraftalarına yüzde 53 oy verecek öylemi?
Sizin alayınızı bu halk silecek . sizi terör destekçileri.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kafa yemek bu değilmi* 2018-02-15 18:16:55 @CHP Geliyor

İiy partiyi çıkartıyorlar yüzde 60 oy alır, sonra kılıçdaroğlunu çıkartıyorlar chp yüzde 60 oy alır. birde hdp leri var bunların kankaları. bunlar kafayı sıyırmışlar canım

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
@CHP Geliyor x----??? 2018-02-15 18:12:08 @CHP Geliyor

chp zaten başka bişe bilmez. lamba söndür, tencere tacva çal, yürü, ayakta dur, mum yak, bildiri dağıt. ... aynen o hoylaz aşırı uç gruplar olurya başlarındada bir ajan olur o grubu coşturur. chp aynen yolunu şaşırmış bir fena ve tehlikeli bir ajanın eline geçmiş. chp oyun oynaıp duruyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Gülen adam 2018-02-15 18:02:06 @CHP Geliyor

Soytarılık yapıyor hainlik yaparken bile. AKP ve MHP yüzde 47 oy alacakmış!!! ben söyleyeyimmi, chp baraj altında kalırda gerisini bilemem.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Gülen adam 2018-02-15 16:43:43 @CHP Geliyor

AKP ve MHP Türkiyenin milli duruşu yüzde 47 oy alacak ve terör taraftaları düşman işbirlikçileri yüzde 53 alacak öylemi*
hadiiin len manyaklar.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Ossman 2018-02-15 14:32:14 @CHP Geliyor

oy toplama savasina ragmen %47 de kaliyorlar ise tayyip kacabilecek ülkeyi hazirlasin? Yargilanacaklar!!!!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Millet Aç Aç Millet Borç Batağinda 2018-02-15 13:16:36 @CHP Geliyor

artik CHP zamani

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Türkiye'mizin Gandhi si Kılıçdaroğlumuz 2018-02-15 13:05:24 @CHP Geliyor

YURTTA SULH CIHANDA SULH ICIN CHP ARTIK CHP ZAMANI
Şiddet göstermeme, inancımın birinci maddesidir. Aynı zamanda o, benim itikatımın da son maddesidir.Gandhi

Beğenmedim! (3)
Avatar
muhalif 2018-02-15 11:26:22

muhalif kesimlerde bu kadar iştah görmemiştim....

Misafir Avatar
aynen bende 2018-02-15 13:05:58 @muhalif

demekki CHP kazanacak

Beğenmedim! (3)
Avatar
CHP'li 2018-02-15 12:43:22

CB secimlerinde Aksener veya Saadet'in adayi ilk turda bizim adayimizdan fazla oy alirsa ikinci turda seve seve ona oy veririm, hic bir sey simdikinden kotu olamaz.

Avatar
murat77 2018-02-15 12:52:07

Sayin İnce indire bilirdi ........

Avatar
vatandaş CHP diyor 2018-02-15 13:08:34

Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili
https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Avatar
EY GİDİNİN AKP'nin KOLTUK DEĞNEĞİ KEMAL'İ 2018-02-15 11:44:29

Belki İYİ partiye RTE nin yoluna ölürüz diyenlerden değilde AKP içerisinde diğer kesimlerden oy kayarsa RTE nin seçimlerde kaybetmesi mümkündür.Ama kesin bir şey daha varsa oda Kemal Beyli Kılıçdaroğlunun oy kaybedecek olmasıdır.CHP %20 bulursa eğer bunu başarı olarak görmeli.

Misafir Avatar
baksana 1 sen perincek le 2018-02-15 13:06:52 @EY GİDİNİN AKP'nin KOLTUK DEĞNEĞİ KEMAL'İ

bahceliyle karistirmisin hihihihi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ossman 2018-02-15 12:15:03 @EY GİDİNİN AKP'nin KOLTUK DEĞNEĞİ KEMAL'İ

zaiata ragmen kilicdaroglu yine gitmez.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ŞANLI CHP Gümbür Gümbür 2018-02-15 12:59:45

geliyor

Avatar