banner80

Kılıçdaroğlu Akşener ile görüşecek

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener Pazartesi saat 11.30'da bir araya gelecek.

Kılıçdaroğlu Akşener ile görüşecek

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener Pazartesi saat 11.30'da bir araya gelecek.

01 Haziran 2018 Cuma 23:01
Kılıçdaroğlu Akşener ile görüşecek

Millet İttifakı'ndaki partilerin liderlerine, parlamenter sisteme dönüş için yol haritası belirlemek üzere toplantı çağrısı yapan Meral Akşener, Pazartesi günü ilk olarak CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşecek.

GÖRÜŞME PAZARTESİ 11:30'DA

İki lider arasındaki telefon görüşmesinin ardından, Pazartesi günü 11.30'da görüşme kararı aldığı bildirildi. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 23:17:14

Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
. 2018-06-02 06:59:31 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/807855/Eski_Ulku_Ocaklari_Baskani_
Oguz_Bulut_a_cocuk_istismarindan_sucustu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 06:58:21 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

riyet.com.tr/haber/turkiye/807855/Eski_Ulku_Ocaklari_Baskani_Oguz_
Bulut_a_cocuk_istismarindan_sucustu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler nikli dede 2018-06-02 06:57:19 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

vatan partisinden vazgecip akp ye mi katildin ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 06:39:35 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

http://www.metrosfer.com/hangi-anket-sirketi-kimin-ve-hangi-partiye-yakin/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 06:38:56 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/807855/Eski_Ulku_Ocaklari_Baskani_Oguz_Bulut_a_cocuk_istismarindan_sucustu.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:14:08 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:08:46 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 23:19:22

Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar Sağcısı Solcusu Muhafazakarı tıpkı Gezi'de olduğu gibi beraber proje partisi akepe yi ve yancısı mhp-bbp yi sandığa gömeceğiz

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:14:44 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:09:06 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
Özhan Türkmen 2018-06-02 01:42:25

Milletimizin Güzel Yürekli Partileri CHP, IYI PARTI; SADET PARTISI,DEMOKRAT PARTI ve Yürekleri bu güzellikten taraf olan Ülkemin Güzel Insanlari, birlikten güc dogar.
Sizleri Seviyoruz.
Saygilar.

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:15:00 @Özhan Türkmen

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:09:26 @Özhan Türkmen

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
mualif 2018-06-02 06:43:19

tüm mualefet bu diktatöre karsi birlesin ilk turda alacakmis secimi tüm pilanlari hdp yi hileyle barajda bogmak eey mhp akp fasolari türiyemde diktatörlük olmaz 12 eylülden daha diktasiniz ama bu halk sizlere 21 yy da diktalik yaptirmaz titreyin kendinze dönün türkiye diktatörler mezaidir kac diktatör geldi gecti ey diktatör bozuntulari

Avatar
sikinti 2018-06-02 07:07:04

sikinti var sikildik tama seni istemiyoruz milletde amam dedi bilakis sikildik Abbas yolcu istedigin Kadar hile yap devleti cebine indirdin yinede kazanamaycaksin kazansanda yüzd 70 ragmen yönetemezsin .olan türkiyeye milletime olur

Avatar
aydın 2018-06-01 23:58:02

görüşsen ne olacak,tek adamlık ülke için tehlikedir,bir kişinin agzına bakacaklar,o yanlış yaparsa bedelini bütün hal ödeyecek ,bunun için mecliste her ihtimale karsı muhalefet guclu olunmalı denilmeli

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:15:17 @aydın

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:09:47 @aydın

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)