Kılıçdaroğlu, Akşener ve Karamollaoğlu'na çağrı: 'Millet İttifakını yeniden canlandırın'

Gazeteci Orhan Uğuroğlu, İYİ Parti ve Saadet Partisi’nin 24 Haziran seçimleri sonrası Millet İttifakı’nın dağıldığını açıklamalarının yanlış, Kılıçdaroğlu’nun ise tedbirli davranmasının doğru olduğunu belirtti. Millet İttifakı’nı oluşturan partilerin genel başkanları için yerel seçimin bir bıçak sırtı durum olduğunu belirten Uğuroğlu, liderlere çağrı yaparak, yeniden bir araya gelinmesini istedi. İttifak yeniden kurulur ve ortak aday çıkarılırsa 6 önemli ilde seçim olasılıkları da paylaşıldı.

Kılıçdaroğlu, Akşener ve Karamollaoğlu'na çağrı: 'Millet İttifakını yeniden canlandırın'

Gazeteci Orhan Uğuroğlu, İYİ Parti ve Saadet Partisi’nin 24 Haziran seçimleri sonrası Millet İttifakı’nın dağıldığını açıklamalarının yanlış, Kılıçdaroğlu’nun ise tedbirli davranmasının doğru olduğunu belirtti. Millet İttifakı’nı oluşturan partilerin genel başkanları için yerel seçimin bir bıçak sırtı durum olduğunu belirten Uğuroğlu, liderlere çağrı yaparak, yeniden bir araya gelinmesini istedi. İttifak yeniden kurulur ve ortak aday çıkarılırsa 6 önemli ilde seçim olasılıkları da paylaşıldı.

25 Ağustos 2018 Cumartesi 14:04
Kılıçdaroğlu, Akşener ve Karamollaoğlu'na çağrı: 'Millet İttifakını yeniden canlandırın'

İYİ Parti’ye yakın Yeniçağ yazarı Orhan Uğuroğlu, “Millet İttifakı'nı oluşturan CHP, İYİ Parti ve Saadet Partisi'nin Genel Başkanları için 31 Mart 2019'da yapılacak yerel seçim, "olmak ya da olmamak" gibi bıçak sırtı bir durumdur. Kemal Kılıçdaroğlu ve Meral Akşener'in 24 Haziran seçimleri sonrası yaşadıkları çok önemli sıkıntılar ortadadır. Kaybedilecek yerel seçimlerde koltuklarını kaybetme olasılıkları çok yüksektir” dedi.

Uğuroğlu, AKP'yi yenilgiye uğratmak için 16 Nisan referandum sonuçları ile Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarının birlikte değerlendirilmesinin, Millet İttifakı'nın yerel seçimde yeniden bir araya gelmesini gerektirdiğini kaydetti.

Orhan Uğuroğlu, ‘Yerel seçim ve Millet İttifakı’ başlıklı yazısında, 24 Haziran seçimlerinde, Cumhur İttifakı’nın başarılı olduğunu belirtirken, MHP Genel Başkan Devlet Bahçeli’nin yerel seçimde MHP'nin tek başına seçime gireceğini yani AKP ile ittifak yapmayacağını açıkladığını hatırlattı.

‘MİLLET İTTİFAKININ YENİDEN CANLANDIRILMASI’

‘Her ne kadar Bahçeli'nin fikir değiştirme ihtimali yüksek olsa da an itibarı ile Cumhur İttifakı'nın olmayacağını varsayalım. Bu durumda Millet İttifakı ne yapacak?’ diyen Uğuroğlu,  CHP, İYİ Parti ve Saadet Partisi’nin yerel seçimde Millet İttifakı'nı yeniden canlandırması ve AKP'yi özellikle İstanbul ve Ankara başta olmak üzere birçok ilde yenme fırsatını kullanıp kullanmayacakları yönündeki olasılık için 6 önemli büyükşehir için seçim sonuçlarını şöyle hatırlattı:

İŞTE RAKAMLAR

AKP'li Büyükşehir Belediye Başkanı olan Ankara

Toplam geçerli oy sayısı: 3.429.854

Recep Tayyip Erdoğan-Aldığı oy sayısı: 1.767.016 Oy oranı: %51,5

Millet İttifakı-Aldığı oy sayısı: 1.662.838 Oy oranı %48,5

Oy farkı: 104.1782

AKP'li Büyükşehir Belediye Başkanı olan İstanbul

Toplam geçerli oy sayısı: 9.156.802

Recep Tayyip Erdoğan-Aldığı oy sayısı: 4.578.454 Oy oranı: %50

Millet İttifakı-Aldığı oy sayısı: 4.578.348 Oy oranı: %50

Oy farkı: 106

AKP'li Büyükşehir Belediye Başkanı olan Antalya

Toplam geçerli oy sayısı:1.438.593

Recep Tayyip Erdoğan-Aldığı oy sayısı: 616.020 Oy oranı: %42,8

Millet İttifakı-Aldığı oy sayısı: 822.573 Oy oranı: %57,2

Oy farkı: + 206.5534

MHP'li Belediye Başkanı olan Adana

Toplam geçerli oy sayısı: 1.285.894

Recep Tayyip Erdoğan- Aldığı oy sayısı: 567.512 Oy oranı: %44,1

Millet İttifakı-Aldığı oy sayısı: 718.382 Oy oranı: %55,9

Oy farkı: + 150.8705

AKP'li Belediye Başkanı olan Balıkesir

Toplam geçerli oy sayısı: 838.596

Recep Tayyip Erdoğan-Aldığı oy sayısı: 397.404 Oy oranı: %47,4

Millet İttifakı-Aldığı oy sayısı: 441.192 Oy oranı: %52,6

Oy farkı: + 43.7886

AKP'li Belediye Başkanı olan Denizli

Toplam geçerli oy sayısı: 664.136

Recep Tayyip Erdoğan-Aldığı oy sayısı: 317.608 Oy oranı: %47,8

Millet İttifakı-Aldığı oy sayısı: 246.528 Oy oranı: %52,2

Oy farkı: + 28.920

ORTAK ADAY OLURSA…

Şimdi bu sonuçları Millet İttifakı yerel seçimlerde bir araya gelir bu 6 Büyükşehir Belediye Başkanlıkları için ki diğer bir çok ilde de "ortak aday" belirlerse AKP'ye karşı nasıl sonuç alırlar yorumlayalım.

1. Ankara: AKP+MHP'nin toplam oyundan sadece 104 bin 178 oy geride olan Millet İttifakı "ortak aday" çıkartırsa Büyükşehir Belediye Başkanlığını kazanma şansı çok yüksektir.

2. İstanbul: AKP+MHP'nin toplam oyundan sadece 106 oy geride olan Millet İttifakı "ortak aday" çıkartırsa Büyükşehir Belediye Başkanlığını kazanır.

3. Antalya-Adana-Balıkesir ve Denizli: Millet İttifakı'nın toplam oyları AKP+MHP'nin toplam oyundan fazla durumdadır ve "ortak aday" çıkartırsa Büyükşehir Belediye Başkanlıklarını kazanır.

KILIÇDAROĞLU’NUN TEDBİRLİ DAVRANMASI DOĞRUDUR

İYİ Parti ve Saadet Partisi'nin 24 Haziran seçimlerinden sonra Millet İttifakı'nın dağıldığını açıklamaları yanlış olmuştur.

Kemal Kılıçdaroğlu'nun ise "tedbirli" davranması doğrudur.

Millet İttifakı'nı oluşturan CHP, İYİ Parti ve Saadet Partisi'nin Genel Başkanları için 31 Mart 2019'da yapılacak yerel seçim, "olmak ya da olmamak" gibi bıçak sırtı bir durumdur.

Kemal Kılıçdaroğlu ve Meral Akşener'in 24 Haziran seçimleri sonrası yaşadıkları çok önemli sıkıntılar ortadadır. Kaybedilecek yerel seçimlerde koltuklarını kaybetme olasılıkları çok yüksektir.

Ayrıca AKP'yi yenilgiye uğratmak için 16 Nisan referandum sonuçları ile Cumhurbaşkanlığı seçim sonuçlarını birlikte değerlendirmeleri Millet İttifakı'nın yerel seçimde yeniden bir araya gelmesini gerektirir.

Verdiğim 6 ilden 5'inde Millet İttifakı'nın AKP'yi yenilgiye uğratacağı "kesin" sayılabilir.

İstanbul'da ise ortak popüler bir aday çıkarmaları durumunda Millet İttifakı'nın kazanma şansı çok yüksektir.

‘KÜSKÜNLÜK, KIZGINLIK YAŞATMADAN…’

Ancak olmazsa olmaz şart da bu 3 partinin teşkilatlarının küskünlük, kızgınlık yaşatmadan ortak aday için özveri ile çalışmasıdır.

Ayrıca unutulmasın ki yerel seçimlerde Millet İttifakı başarılı olur AKP'nin kalelerinin büyük kısmını kazanılırsa AKP+MHP'nin Meclis çoğunluğuna da darbe vurulmuş olur.

Yerel seçimlerde yaşatılacak "hezimet" ile AKP'ye ve Recep Tayyip Erdoğan'a ilk seçim yenilgisi yaşatılabilir, 16 yıl sonra siyaseten çok büyük bir darbe vurulabilir.

Kemal Bey, Meral Hanım, Temel Bey bu önerime ne yanıt verirsiniz? AKP'yi yenmeyi başarabilir misiniz?”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erow 2018-08-25 14:55:23

boş iş artık siyasetle ilgilenmiyorum muarrem inceyi koydun başa oda kazandığı seçimi kaybettirilerek teslim oldu adam kazandı diyerek sokarım sizin yapacağınız işe bana ne lan bu saatten sonra tayyiip olduğu sürece kimse seçim kazanamaz çünkü adam çalmayı iyi biliyor üç kağıtçılık yapmayı iyi biliyor hiç birini sevmiyorum

Misafir Avatar
erol 2018-08-25 21:09:29 @erow

erowa küfür eden piç kurusu sana basan oldu galiba erow çok güzel dile getirmiş sana girip çıkan olmuş dememki şerefsiz ipne seni ancak kuduz köpek gibi bağırır durusun bi bok yeyeymezsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
servet-ten erow manyağına 2018-08-25 16:04:57 @erow

: @erow x---küstah yaratık erow adlı yorumcu sen tam s,,,kilecek birisin ama ben i..bnelerle uğraşmam . sen kendi kendini zaten yiyip bitirmişsin. küstahlık nankörlük
ihanet, yalaka, iftira ne nesen sende var sen s..kilmekten beter olmuşsun .

Beğenmedim! (3)
Avatar
Efe 2018-08-25 16:15:35

Cok hakli wikis.Millet ittifakı sürdürülmelidir.Iyi Partili çok bilmişler secim sonucunu iyi analiz edemediler,eger böyle devam ederlerse silinip biterler.

Avatar
ATEİST: 2018-08-25 17:12:51

tayyip, yine bizim vergilerimizle eğitim düzeyi yetersiz saf ve fakir halkı satın alır ,ve yine eyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim kareleri ,başlar ALLAHTI ÇKURANDI ÇKİTAPTI ,KEFENİYDİ ,TÜRBANDI, DİNİ İMANİ UTANNADAN SIKILMADAN SİYESET ALET EDER .Aşkında bu ADAMIN dinle imanla müslümanlıkla HİİİÇ alâkası yok .!! tayyibin ,karısıda,dini de, imanıda,müslümanlığında OARA ,PARA ,DOLARLAR ,AÇTILAR, MEVKİİ,MAKAM ,ÖZELİKLER FETFAATLERİ ,GÖSTERİŞİ,TEPEDEN BAKMA ..Dolayısı ile bu AŞAĞILIK KOPLEXLİ ADAM 16 SENEDİR yaptığı gibi ..hile ile EŞKİYALIKLA, zorbalıkla entrikalarla oy çalmakla ,SAHTEKARLIKLA, bir ÇOOK dalavere DÜZENBAZLIKLA hayininlikle 3 KAĞITCILIKLA entrikalar alem eder kalem eder yine 16 SENEDİR yaptığı şerefsizliği AYNEN yine yapar .Bu adam sade dolarlar avrollar çalmadığı gibi ,biz TÜRK ULUSUNUN YAŞAM TARZINIDA HÜRİYETİNİDE DEMOKRATİK LAİK LİĞİNİDE ÇALIYOR .Bu ADAMIN damarlarında çalmaktan hırsızlıktan başka kan dolaşmıyor kanı bozuk HAYİN 3 KÂĞITCI adam bu adamdan DEYİL 16 SENE eceliyle ölene kadar kurtulmamız imkan ve ihtimal yok .!! Hastada olsa ÇOOK yaşlıda olsa yılan gibi sürüne sürüne koltuğuna yapışır .Adamda aşağılık,koplexi..var adam alışmış bu hayata çünki doğduğundan bu yana böyle bir hayatı olmamış çocukluğundan bu seviyeye gelene kadar itilmiş kakılmış fakirlik çfıkaralık ,boynunu ,bükmüş şimdi bu hayata bu lüle bu yaşam tarzına okadar adepte olduğu ruhsağlığının vermiş olduğu kOPLEXLE..TÜRK VATANIMIZI KENDİ MALI..TÜRK ULUSUNUDA KENDİ HİMAYESİNDE TOPLULUK ZANNEDİYOR YANI KENDİNİ PADİŞAH BİZLERİ DE KULLARI ..Dolayısı ile DEYİL 16 SENE BU adam ruhsağlığı sondere ilerlemiş DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SEVİYEYE SON SEAFA GELMİŞ AKIL HADTASI ADAM ARTIK KOLAY KOLAY ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR GİTMEZ YAŞADIĞI SÜRECE alem eder kalem eder yine her seçimlerde her referandumlarda kazanır dedim ya adam deli tehlikeli deli eş kazete var sayılan kaybetse 82 milyonu katliyam eder adam kaybetmeye tahammülü yok sahtekar,hileci,katliyamcı, ETRİKACI, bu adamda nekadar kanunsuzluk,hukuksuzluk,adaletsizlik, ne bileyim yani Her türlü aklınıza gelen her türlü herşey var bu adam ölmedikten sonra eceliveya başka türlü bize huzur yok .Bu adam CEBEREN, HİLE İLE İÇ ve dış düşmanımız AZİZ VATANIMIZI İŞGAL ETTİ etrafındakileride besliyor bizim paralarımızla yine kazanacaktır seçimlerde bile yazmıştım tayyip HİLE İLE 3 KAĞITCILIKLA ysk..satın almakla bizim vergilerimizi sıkma BAŞLI OROSPU BACILARI, ile kapı ,kapı dağıtım ne yapacak edecek yine kazanacak gerekirse, katliyam yapacak dedim ve yine diyorum bu belediye seçimlerini yine kazanacaktır entrikaları ile hırsızlıkla, SAHTEKARLIKLA yaratılanı yaratan dan sevme PALAVRALARI İLE ASLINDA BU ADAMIN MÜSLÜMANLIKLA KESİN ALÂKASI YOK MÜSLÜMAN DEYİL DİNİ SİYASETE KULLANIP TEK ADAMLIĞINI KULANMAK Dolayısı ile bu adam eceliyle ölmeden bize huzur yok .!! Ki kolay kolayda ölmez ama tek teselimiz.. bir gün bu kadar hengabeli hayat tarzı neticesinde KALP KIRİZİ GEÇİRİP NASILSA ÖLECEK OLMASI .!! ZATEN YAŞLANDI ,AHI GİTTİ VAHİ BİLE KALMADI ,ÖLECEK .bu kadar ağır vaşam tarzına artık dayanamaz bu İHTİŞAM gösteriş padişahcılık oyunu ENİNDE SONUNDA SONUNU GETİRECEK İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK HEM O GÜN YAKINDIR ZATEN YORULDU SURATINA BAKIN NE HALE GELDİ .BU DÜNYA HİİÇ BİR PADİŞAHA KALMADI tayyibede..kalmıyacak eninde sonunda İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK TÜRK VATANİ TÜRKLERİNDİR EBEDİYETE KADAR ..

Misafir Avatar
erkan 2018-08-25 21:10:51 @ATEİST:

çok uzun yazma arkadaş düşüncelerin güzel yazı çok uzun okumak zor

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATEİST: 2018-08-25 16:54:50

tayyip, yine bizim vergilerimizle eğitim düzeyi yetersiz saf ve fakir halkı satın alır ,ve yine eyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim kareleri ,başlar ALLAHTI ÇKURANDI ÇKİTAPTI ,KEFENİYDİ ,TÜRBANDI, DİNİ İMANİ UTANNADAN SIKILMADAN SİYESET ALET EDER .Aşkında bu ADAMIN dinle imanla müslümanlıkla HİİİÇ alâkası yok .!! tayyibin ,karısıda,dini de, imanıda,müslümanlığında OARA ,PARA ,DOLARLAR ,AÇTILAR, MEVKİİ,MAKAM ,ÖZELİKLER FETFAATLERİ ,GÖSTERİŞİ,TEPEDEN BAKMA ..Dolayısı ile bu AŞAĞILIK KOPLEXLİ ADAM 16 SENEDİR yaptığı gibi ..hile ile EŞKİYALIKLA, zorbalıkla entrikalarla oy çalmakla ,SAHTEKARLIKLA, bir ÇOOK dalavere DÜZENBAZLIKLA hayininlikle 3 KAĞITCILIKLA entrikalar alem eder kalem eder yine 16 SENEDİR yaptığı şerefsizliği AYNEN yine yapar .Bu adam sade dolarlar avrollar çalmadığı gibi ,biz TÜRK ULUSUNUN YAŞAM TARZINIDA HÜRİYETİNİDE DEMOKRATİK LAİK LİĞİNİDE ÇALIYOR .Bu ADAMIN damarlarında çalmaktan hırsızlıktan başka kan dolaşmıyor kanı bozuk HAYİN 3 KÂĞITCI adam bu adamdan DEYİL 16 SENE eceliyle ölene kadar kurtulmamız imkan ve ihtimal yok .!! Hastada olsa ÇOOK yaşlıda olsa yılan gibi sürüne sürüne koltuğuna yapışır .Adamda aşağılık,koplexi..var adam alışmış bu hayata çünki doğduğundan bu yana böyle bir hayatı olmamış çocukluğundan bu seviyeye gelene kadar itilmiş kakılmış fakirlik çfıkaralık ,boynunu ,bükmüş şimdi bu hayata bu lüle bu yaşam tarzına okadar adepte olduğu ruhsağlığının vermiş olduğu kOPLEXLE..TÜRK VATANIMIZI KENDİ MALI..TÜRK ULUSUNUDA KENDİ HİMAYESİNDE TOPLULUK ZANNEDİYOR YANI KENDİNİ PADİŞAH BİZLERİ DE KULLARI ..Dolayısı ile DEYİL 16 SENE BU adam ruhsağlığı sondere ilerlemiş DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SEVİYEYE SON SEAFA GELMİŞ AKIL HADTASI ADAM ARTIK KOLAY KOLAY ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR GİTMEZ YAŞADIĞI SÜRECE alem eder kalem eder yine her seçimlerde her referandumlarda kazanır dedim ya adam deli tehlikeli deli eş kazete var sayılan kaybetse 82 milyonu katliyam eder adam kaybetmeye tahammülü yok sahtekar,hileci,katliyamcı, ETRİKACI, bu adamda nekadar kanunsuzluk,hukuksuzluk,adaletsizlik, ne bileyim yani Her türlü aklınıza gelen her türlü herşey var bu adam ölmedikten sonra eceliveya başka türlü bize huzur yok .Bu adam CEBEREN, HİLE İLE İÇ ve dış düşmanımız AZİZ VATANIMIZI İŞGAL ETTİ etrafındakileride besliyor bizim paralarımızla yine kazanacaktır seçimlerde bile yazmıştım tayyip HİLE İLE 3 KAĞITCILIKLA ysk..satın almakla bizim vergilerimizi sıkma BAŞLI OROSPU BACILARI, ile kapı ,kapı dağıtım ne yapacak edecek yine kazanacak gerekirse, katliyam yapacak dedim ve yine diyorum bu belediye seçimlerini yine kazanacaktır entrikaları ile hırsızlıkla, SAHTEKARLIKLA yaratılanı yaratan dan sevme PALAVRALARI İLE ASLINDA BU ADAMIN MÜSLÜMANLIKLA KESİN ALÂKASI YOK MÜSLÜMAN DEYİL DİNİ SİYASETE KULLANIP TEK ADAMLIĞINI KULANMAK Dolayısı ile bu adam eceliyle ölmeden bize huzur yok .!! Ki kolay kolayda ölmez ama tek teselimiz.. bir gün bu kadar hengabeli hayat tarzı neticesinde KALP KIRİZİ GEÇİRİP NASILSA ÖLECEK OLMASI .!! ZATEN YAŞLANDI ,AHI GİTTİ VAHİ BİLE KALMADI ,ÖLECEK .bu kadar ağır vaşam tarzına artık dayanamaz bu İHTİŞAM gösteriş padişahcılık oyunu ENİNDE SONUNDA SONUNU GETİRECEK İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK HEM O GÜN YAKINDIR ZATEN YORULDU SURATINA BAKIN NE HALE GELDİ .BU DÜNYA HİİÇ BİR PADİŞAHA KALMADI tayyibede..kalmıyacak eninde sonunda İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK TÜRK VATANİ TÜRKLERİNDİR EBEDİYETE KADAR ..

Avatar
ATEİST: 2018-08-25 17:12:07

tayyip, yine bizim vergilerimizle eğitim düzeyi yetersiz saf ve fakir halkı satın alır ,ve yine eyyy yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim kareleri ,başlar ALLAHTI ÇKURANDI ÇKİTAPTI ,KEFENİYDİ ,TÜRBANDI, DİNİ İMANİ UTANNADAN SIKILMADAN SİYESET ALET EDER .Aşkında bu ADAMIN dinle imanla müslümanlıkla HİİİÇ alâkası yok .!! tayyibin ,karısıda,dini de, imanıda,müslümanlığında OARA ,PARA ,DOLARLAR ,AÇTILAR, MEVKİİ,MAKAM ,ÖZELİKLER FETFAATLERİ ,GÖSTERİŞİ,TEPEDEN BAKMA ..Dolayısı ile bu AŞAĞILIK KOPLEXLİ ADAM 16 SENEDİR yaptığı gibi ..hile ile EŞKİYALIKLA, zorbalıkla entrikalarla oy çalmakla ,SAHTEKARLIKLA, bir ÇOOK dalavere DÜZENBAZLIKLA hayininlikle 3 KAĞITCILIKLA entrikalar alem eder kalem eder yine 16 SENEDİR yaptığı şerefsizliği AYNEN yine yapar .Bu adam sade dolarlar avrollar çalmadığı gibi ,biz TÜRK ULUSUNUN YAŞAM TARZINIDA HÜRİYETİNİDE DEMOKRATİK LAİK LİĞİNİDE ÇALIYOR .Bu ADAMIN damarlarında çalmaktan hırsızlıktan başka kan dolaşmıyor kanı bozuk HAYİN 3 KÂĞITCI adam bu adamdan DEYİL 16 SENE eceliyle ölene kadar kurtulmamız imkan ve ihtimal yok .!! Hastada olsa ÇOOK yaşlıda olsa yılan gibi sürüne sürüne koltuğuna yapışır .Adamda aşağılık,koplexi..var adam alışmış bu hayata çünki doğduğundan bu yana böyle bir hayatı olmamış çocukluğundan bu seviyeye gelene kadar itilmiş kakılmış fakirlik çfıkaralık ,boynunu ,bükmüş şimdi bu hayata bu lüle bu yaşam tarzına okadar adepte olduğu ruhsağlığının vermiş olduğu kOPLEXLE..TÜRK VATANIMIZI KENDİ MALI..TÜRK ULUSUNUDA KENDİ HİMAYESİNDE TOPLULUK ZANNEDİYOR YANI KENDİNİ PADİŞAH BİZLERİ DE KULLARI ..Dolayısı ile DEYİL 16 SENE BU adam ruhsağlığı sondere ilerlemiş DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SEVİYEYE SON SEAFA GELMİŞ AKIL HADTASI ADAM ARTIK KOLAY KOLAY ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR GİTMEZ YAŞADIĞI SÜRECE alem eder kalem eder yine her seçimlerde her referandumlarda kazanır dedim ya adam deli tehlikeli deli eş kazete var sayılan kaybetse 82 milyonu katliyam eder adam kaybetmeye tahammülü yok sahtekar,hileci,katliyamcı, ETRİKACI, bu adamda nekadar kanunsuzluk,hukuksuzluk,adaletsizlik, ne bileyim yani Her türlü aklınıza gelen her türlü herşey var bu adam ölmedikten sonra eceliveya başka türlü bize huzur yok .Bu adam CEBEREN, HİLE İLE İÇ ve dış düşmanımız AZİZ VATANIMIZI İŞGAL ETTİ etrafındakileride besliyor bizim paralarımızla yine kazanacaktır seçimlerde bile yazmıştım tayyip HİLE İLE 3 KAĞITCILIKLA ysk..satın almakla bizim vergilerimizi sıkma BAŞLI OROSPU BACILARI, ile kapı ,kapı dağıtım ne yapacak edecek yine kazanacak gerekirse, katliyam yapacak dedim ve yine diyorum bu belediye seçimlerini yine kazanacaktır entrikaları ile hırsızlıkla, SAHTEKARLIKLA yaratılanı yaratan dan sevme PALAVRALARI İLE ASLINDA BU ADAMIN MÜSLÜMANLIKLA KESİN ALÂKASI YOK MÜSLÜMAN DEYİL DİNİ SİYASETE KULLANIP TEK ADAMLIĞINI KULANMAK Dolayısı ile bu adam eceliyle ölmeden bize huzur yok .!! Ki kolay kolayda ölmez ama tek teselimiz.. bir gün bu kadar hengabeli hayat tarzı neticesinde KALP KIRİZİ GEÇİRİP NASILSA ÖLECEK OLMASI .!! ZATEN YAŞLANDI ,AHI GİTTİ VAHİ BİLE KALMADI ,ÖLECEK .bu kadar ağır vaşam tarzına artık dayanamaz bu İHTİŞAM gösteriş padişahcılık oyunu ENİNDE SONUNDA SONUNU GETİRECEK İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK HEM O GÜN YAKINDIR ZATEN YORULDU SURATINA BAKIN NE HALE GELDİ .BU DÜNYA HİİÇ BİR PADİŞAHA KALMADI tayyibede..kalmıyacak eninde sonunda İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK TÜRK VATANİ TÜRKLERİNDİR EBEDİYETE KADAR ..

Avatar
ATEİST: 2018-08-25 20:00:55

Bırakın şimdi parti kavgasını benim partim ,senin partin davasını ülkemizi TÜRK VATANIMIZI KURTARIN BE .. ÜLKENİN İÇİNE ETTİ tayyip denilen ruhsağlığı hasta adam .Yeter yağ be ne böyle ülke hapishaneye döndü azını açan suçlu ,SUÇSUZ içeride tayyip ci deyilsen . Bir olun birlik olun birleşin bütün parti liderlerinde bu aklı denge sorunu son SAFAYA GELMİŞ DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK derecede hasta üşütükten kurtarın ülkeyi be .. biletler yapın .bu ne ya ..??

Avatar
Lütfi 2018-08-26 00:36:21

Ulan ateist iti kafanda beyin yerine bok taşımıssın seningibi beyinsiz leri çok gördük asalak gibi insanların sırtından geçindiniz şimdi önünüzden samanınızı aldılar böyürüp duruyosunuz ülkesiymiş neülkesi lan it senin bu ülkede neyin var domuz yavrusu bizim ülkemiz bizim can verdi kan döktük neverdin lan asalak

Avatar
Hatice Y 2018-08-26 02:07:33

Siz milletmisiniz ki " millet ittifakını canlandiracaksinız ? " siz olsa olsa " şer ittifakısınız !"