banner87

Kılıçdaroğlu: Belediye başkanlarının karnesini tek tek tutuyorum

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu; “Sadece milletvekillerinin değil, belediye başkanlarının karnesini de tutuyorum. O da hazır” dedi.

Kılıçdaroğlu: Belediye başkanlarının karnesini tek tek tutuyorum

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu; “Sadece milletvekillerinin değil, belediye başkanlarının karnesini de tutuyorum. O da hazır” dedi.

04 Mart 2018 Pazar 18:25
Kılıçdaroğlu: Belediye başkanlarının karnesini tek tek tutuyorum

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, tüzük taslağı için buluştuğu PM, YDK ve Milletvekilleri’ne sert çıkarak, elindeki kara kaplı defteri havaya kaldırarak, “Hepinizin karnesi burada” dedi ve ekledi; “Sadece milletvekillerinin değil, belediye başkanlarının karnesini de tutuyorum. O da hazır” dedi.

 Kılıçdaroğlu’nun sert sözlerinden toplantıda bulunmayan belediye başkanları da nasibini aldı. CHP Lideri, Belediye Başkanları için de karne tuttuğunu belirterek, “Belediye başkanlarının da karnesini tek tek tutuyorum. Hangi belediye başkanı seçim döneminde verdiği sözleri tutuyor, hangisi çalışıyor, hangisi çalışmıyor, hepsinin karnesi elimizde” ifadesini kullandı.

“ÖN SEÇİM” SESLERİ YÜKSELDİ
Toplantıda söz alan 50 civarındaki milletvekillerinin büyük çoğunluğu belediye başkanlarının ön seçimle belirlenmesi konusunda talepte bulunduğu öğrenildi. Parti yöneticilerinin ise taslak tüzükle belediye başkanlarının ön seçimle belirlenmesinin temel kriterlerinden biri haline geldiği uyarısında bulundukları öğrenildi.

 TASLAK TÜZÜKTE BELEDİYE BAŞKANI ADAYLARI İÇİN DÖRT KRİTER BULUNUYOR:

MADDE 54- YEREL SEÇİMLERDE ADAYLARIN SAPTANMASI

1-Yerel seçimlerde adaylar önseçim, aday yoklaması ve merkez yoklaması yöntemleriyle saptanır. Hangi yöntemin uygulanacağına Parti Meclisi karar verir.

2- Önseçim, üye kütüğünde kayıtlı üyelerin katılımı ile yapılır. Aday yoklaması, Partide belli görevlere seçilmiş olan delegelerin katılımı ile yapılır. Önseçim veya aday yoklaması yargı yönetimi ve denetiminde yapılır.

3-Merkez yoklamasında adaylar Parti Meclisince saptanır. Parti Meclisi bu yetkisini ilçe seçimleri için il yönetim kurullarına, belde seçimleri için ilçe yönetim kurullarına devredebilir.

4-Yerel seçimlerde aday olmak isteyen il ve ilçe başkanları ile yönetim kurulu üyeleri yasal süreler içinde görevlerinden istifa etmek zorundadır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.03.2018 19:37
Anahtar Kelimeler:
Kemal KılıçdaroğluCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eyy kılıçdaroğlu 2018-03-04 20:10:09

iskenderunda belediye başkanı meclis üyeleri rüşvetle ruhsat verip şirketlere ortak oluyor senin büyük şehir belediye başkanına ihbar yapıldığı halde lütfü savaş iskenderun belediye meclis üyen hüseyin tintaşa söylendiği halde ki oda harita mühendisi her şeye vakıf şimdi söylüyorum iskenderun akçay 342 nolu parsel üstüne söve imalathanesi mermer imalat hanesi açtılar bu yer imarsiz ve dere yatağına kimyasal atıkları atılıyor filtreleri bile yok bari adamsan sen müdahale et adamlar sizin belediyelerinize müdahale ediyor.siz tıs.belediye meclis üyen hüseyin tintaşa sor gerçek belgeleri sana versin sende tayyibe gönder bakalım ne yapacaklar.haydi işe yarayın işte size delilli fırsat.

Misafir Avatar
payini alamadinmi? 2018-03-05 16:36:59 @eyy kılıçdaroğlu

bu millet akp nin nasil soygunculuk yaptigini hemde milyarlari götürdüklerini gördüler sahit oldular. Ne oldu ? Calissinlar calsinlar dedi . akcay da 342 numarali parselmis, kimin ugrunda , sen uzyadami yasiyorsun? 2-3 milyara mal olacak köprüyü 13 milyar dolara mal ettiler , tik yok . parselmis , senin baska isin yok mu ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dikkat 2018-03-05 08:22:15 @eyy kılıçdaroğlu

kardelerim kendi içinde birbirini yiyen bir parti ülke yönetimine talip olabilirmi? bunlar yedi başlı canavar misali her kafadan bir ses! bunlarda hak hukuk adalet kural yok. vAllahi bu chp ülkemizde muhalefetken ülkemizin temelini sallıyor iktidar olurlarsa yok oluruz vAllahide billahide. aman haaa bu chp den uzak duralım. diğerleri hdp ve iyi pari bunlatda hepsi amarikanın emrindeler. ülkemizin gerçek sahibi olan AKP VE MHP dir kardeşlerim milli birlik içinde olanların peşinden gideceğiz. abd oyuncaklarına asla bel bağlamayacağız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy yeter yahu 2018-03-05 01:25:41 @eyy kılıçdaroğlu

bunu senin gibi duyarsızlar okuyorsa bütün halkım okuyordur.bimere yazıldı hükümet akpli bir şey yapmıyor seçimden önce bütün halkımız öğreniyor sadece iskenderun değil bütün türkiyeeeeeeeeeeeee

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yeter yahu ! 2018-03-04 22:10:34 @eyy kılıçdaroğlu

haftalardir buraya yazip duruyorsun. zannediyormusun kilicdaroglu senin yorumlarini okuyacak. Cok akillisin. Derdin var ise Kilicdaroglunun sahsina diye chp merkezine bir mektup gönderirsin olur biter.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Denetim kurulu tatildemi ? 2018-03-04 22:06:11

Sen karne tutmakla ugras tayyip karsi tarafa gecince sana el sallar.

Avatar
Gunther 2018-03-04 18:47:20

Istanbul Maltepe Baskanindan Maltepe li olarak memnun degiliz. Billbordlara caddelere, yollara adini yazmakdan baska birsey yapmadi. CHP de 4 tane Yilmaz Buyukersen gibi Baskan olsa CHP iktidar olur, bunu yapmak o kadar zormu.?

Avatar
dogan 2018-03-04 22:07:11

eyvah ki ne eyvah kılıcdaroglu karne tutuyor SSK MI DEMİŞTİNİZ .noktalı virgül mü gül lü virgül mü nokta.

Misafir Avatar
pardon 2018-03-05 01:34:44 @dogan

fetöden dönme başkanımızmı dedin tam anlayamadık yoksa rüşvetçi bakanları kayıranmı

Beğenmedim! (0)
Avatar
orhan 2018-03-05 00:44:45

cumhurbaskani erdogan yillar önce demisti ki: tenekeyi altin suyuna batirsan teneke tenekedir. yenilmekten yorulmadin mi, hdp ile pkk ile sözde adalet yürüyüsü yaparak, diger yandan Atatürkcü görünerek milleti kandirmaya calismaktan yorulmadin mi?

Misafir Avatar
osman efe 2018-03-05 01:36:58 @orhan

hdp ilede yapacaz işçi partisi ilede yapacaz kominist parti ilede yapacaz,ödp ilede yapacaz neden korkuyorsunuz nasıl olsa siz kazanmayacakmısınız korktuğunuz yağlı uurganmı yoksa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Maltepe li 2018-03-04 19:31:26

demokrasi yurusundede yalniz Ali Kilic brosurlere ismini yazarak kendi propagandasini yapmisti. Saga sola isim yazmakla isini yaptigini zannediyor herhalde.

Avatar
Fevzi balaban 2018-03-04 22:42:50

Aydın kusadasi mh kanalizasyon yok yollara akıyor bok kokuyor yazın sular akmıyor parklar pislik içinde yollar bozuk belediyeler çalışmıyor halkdan tepki var chp devalarca söylüyoruz dinliyen yok oy vermeyeceğiz diyorlar

Avatar
Aydin 2018-03-04 23:05:51

Kılıçtaroglun cumhurbaskani adayi yapip sutlamaya çalışıyorlar.basta ajan istanbul il başkanı teşvik vediyor.