Kılıçdaroğlu: Bizim istediğimiz noktaya geldiler!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ambarlı Limanı'nda taşımacılık sektörü temsilcileriyle bir araya geldi. Kılıçdaroğlu'nun toplantı sonunda gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Kılıçdaroğlu: Bizim istediğimiz noktaya geldiler!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ambarlı Limanı'nda taşımacılık sektörü temsilcileriyle bir araya geldi. Kılıçdaroğlu'nun toplantı sonunda gazetecilerin sorularını yanıtladı.

23 Kasım 2017 Perşembe 14:04
Kılıçdaroğlu: Bizim istediğimiz noktaya geldiler!

Suriye sorununu çzümü için yapılan toplantının sorulması üzerine Kılıçdaroğlu, “Şimdi bizim istediğimiz noktaya geldiler. Suriye’nin sorunu çözmek istiyorlar. Çözülürse mutlu oluruz. Üzerimize düşen ne varsa yaparız” dedi.

Başbakan Binali Yıldırım’ın Rıza Sarraf açıklamasının sorulması üzerine Kılıçdaroğlu,  “Ne olursa olsun o dava görüşülmeden yorum yapmak doğru değil. Sayın Binali Yıldırım’ın da yorum yapması doğru değildir. Orada bir yargılama var. Yani rüşvet veren, yolsuzluk yapan, vergi ödememek için her türlü yola başvuran bir adam yargılanıyor. Dolayısıyla bunu bir Türkiye meselesi haline getirmek, bir millet meselesi haline getirmek doğru değil. Yolsuzluk, hırsızlık dünyanın hiç bir tarafında, hiç bir ülkesinde milli mesele olarak görülemez.” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.11.2017 15:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OYLAR CHPye 2017-11-23 17:14:45

- Halkımız ezilmeyecek.
- Ülkemiz soyulmayacak.
- Devletimiz bölünmeyecek.
- Geleceğimiz teslim alınamayacak.
- Güzel günlerde, hep beraber.

Avatar
Aydin a cevap 2017-11-23 15:34:32

bir yalani iftirayi ne kadar cok tekrarlarsan milleti inandirirsin zihniyetiyle kendini bosuna yorma millet neyin ne oldugunu gayet iyi biliyor

Misafir Avatar
selviboylum 2017-11-23 18:01:58 @Aydin a cevap

DURUMA GÖRE ŞERBET işte kılıçdaroğlu: Ne olursa olsun o dava görüşülmeden yorum yapmak doğru değil. Sayın Binali Yıldırımın da yorum yapması doğru değildir..

CAN dünda, Enis berberoğlu daha pkk terörüne yardım eden milletvekillerinin yargılanmasında yargı süreci devam ederken onların avukatlığın yapan chp heyeti değilmi, silivri cezaevini ziyaret edenler chp heyeti değilmiydi. o zamanda yargı süreci devamediyordu. bu ne ikli konuşmak bu nasıl kendisi ile çelişmek? kılıçdaroğlu işte ne yapsa yapar adam emir kulu. oturduğu koltuğun diyetini ödüyor. ödemek zorunda.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aydin 2017-11-23 14:20:14

Kendini bilmez Adam hdp yele yakinlik kurarsin elestirmessin. Sonrada telafi etmek icin nerde cikarci sagci varsa baskan aday yaparsin.vitrin olsun diye.niye Adam gibi poltika yapsan Adam gibi adamlari senden daha iyi degilmi.ekonomi batti diyosun yargi jersey.ama%25 I gecemiyon.akp Dr dusmuyor.neden

Misafir Avatar
ege 2017-11-23 16:44:04 @Aydin

Türkiyede CHP olmazs işsizlikte olmaz krizde.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
evet 2017-11-23 16:42:38 @Aydin

EVET ekonomik olumsuzluk CHP nin istediği duruma geldi. başardılar sonunda arkalarınada ABD yi AVRUPA yı alark başardılar. ama bu halkımızda bunları becerecek. bara altında kalınca görürler ihanetin karşılığını.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Birak su pis trolluk 2017-11-23 15:26:36 @Aydin

meslegini Aydin. Kendine baska bir is bul ve helalinden para kazan. Iftiralarinda cok gunaha giriyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP COK YASA 2017-11-23 15:31:59

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Avatar
Diyarbakır Megri Megri 2017-11-23 15:35:08

https://www.youtube.com/watch?v=fM0BnbkHffM

Avatar
ercan 2017-11-23 16:15:57

bu kılıçtaroğlu denilen pezevenkki sik...mek lazımmm

Misafir Avatar
Ya seni 2017-11-23 17:13:37 @ercan

Ercan?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yol yapti köprü yapti diyenler! 2017-11-23 15:30:49

Yol yapti köprü yapti diyenler!
https://www.youtube.com/watch?v=7nFVHgZCwbc

Avatar
hakan 2017-11-23 15:31:29

Sürü Psikolojisi İle Ülkeler ve Cemaatler Nasıl Yönetilir
https://www.youtube.com/watch?v=O5gpjjSG158