Kılıçdaroğlu: Dedikodulara kulak kabartanların bu partide işi yok

CHP Lideri Kılıçdaroğlu partisinin Ankara kongresinde partililere seslendi. Konuşmasında "İktidarın amacı belediyelerle bizim gündemimizi değiştirmek. Biz bunlara itiraz etmeye devam edeceğiz ama gündemimizi asla değiştirmeyeceğiz" diyen Kılıçdaroğlu, Dedikodulara kulak kabartanların bu partide işi yok. Biz bu ülkenin sorunlarına kulak kabartacağız." diye konuştu

Kılıçdaroğlu: Dedikodulara kulak kabartanların bu partide işi yok

CHP Lideri Kılıçdaroğlu partisinin Ankara kongresinde partililere seslendi. Konuşmasında "İktidarın amacı belediyelerle bizim gündemimizi değiştirmek. Biz bunlara itiraz etmeye devam edeceğiz ama gündemimizi asla değiştirmeyeceğiz" diyen Kılıçdaroğlu, Dedikodulara kulak kabartanların bu partide işi yok. Biz bu ülkenin sorunlarına kulak kabartacağız." diye konuştu

06 Ocak 2018 Cumartesi 11:38
Kılıçdaroğlu: Dedikodulara kulak kabartanların bu partide işi yok

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu partisinin Ankara kongresinde partililere seslendi.
Kılıçdaroğlu’nun konuşmalarından satır başları:
İktidarın amacı belediyelerle bizim gündemimizi değiştirmek. Biz bunlara itiraz etmeye devam edeceğiz ama gündemimizi asla değiştirmeyeceğiz. Bizim gündemimiz taşeron işçi, bizim gündemimiz asgari ücret, bizim gündemimiz vatandaşın derdi.

“BU PARTİDE İŞLERİ YOK”

Dedikodulara kulak kabartanların bu partide işi yok. Partinin erisinde iç çekişmelerin yeri yoktur. Onlar ayrılsın gitsinler. Partinin dedikoduya ihtiyacı yok, bunu yapanların bu partide yeri yok. Biz bu ülkenin sorunlarına kulak kabartacağız. Türkiye’nin dertleriyle dertleneceğiz.

KAMYON ŞOFÖRLERİNE ÇAĞRI

Hayatınızdan memnunsanız, Binali Yıldırım orada.  Eğer sorunlarınız varsa CHP’nin kapısı size her zaman açık. Kimin ne sorunu varsa çözecek Cumhuriyet Halk Partisi’dir.Türkiye’nin parası var kaynağı var, Türkiye’yi yönetecek namuslu siyasetçilere de ihtiyacı var.

EMEKLİLERE BAYRAMDA İKRAMİYE SÖZÜ

Bizim sözümüz söz. Ramazan ve Kurban bayramında 2 maaş ikramiyeyi emeklilere vereceğiz. Kendilerine yerliyiz, milliyiz diyenler giderler Man Adası’nda şirket kurarlar. Bizim mücadelemiz hak mücadelesidir, bugün geldiğimiz noktada bir Türkiye mücadelesidir. Bugün hapishaneler tıka basa dolu. 15 Temmuz darbe girişiminden sonra 20 Temmuz’da OHAL darbesi gerçekleşti.Bugün gelinen nokta FETÖ ile mücadele değildir, demokrasi ve muhalefetle mücadeledir.Sen istediğin kadar KHK çıkar, CHP olarak demokrasiyi savunmak adına bir adım geri adım atmayacağız. Bylock’tan mağdur 11 bin kişi ve Ergenekon ve Balyoz’dan mağdur olanlar için çıkıp özür dileyecekler.

“BİZİM KAYIĞIMIZ DEMOKRASİ KAYIĞIDIR”

Diyorlar ki, ‘Kılıçdaroğlu’nun kayığına binme’. Senin binmediğin kayık kamadı. Esad’ın kayığına bindin, FETÖ’nün kayığına bindin. Bizim kayığımız demokrasi kayığıdır. Bizim bindiğimiz gemi demokrasi mücadelesi verenlerin bindiği gemidir. Kim gelirse yüreğimiz sonuna kadar açık.

“ANKARA BÜYÜKŞEHİR’İ ALMAK DEMEK…”

Ankara Büyükşehir’i alacağız. Ankara Büyükşehir Belediyesi’ni almak demek kırsal kesime kaynak aktarmak demektir. Kimseyi aç ve açıkta bırakmamak demektir. Aile sigortasını Ankara’nın genelinde uygulamak demektir. Dolayısıyla Ankara Büyükşehir Belediyesi’ni almak sıradan bir olay değildir. Ankara Büyükşehir Belediyesi’ni almak demek Ankaralıların ödediği her kuruşun hesabını Ankaralılara vermenin onurunu taşımak demektir.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.01.2018 14:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2018-01-06 12:48:16

sayın başkan intibak senelerdir takıldı kaldı vede emeklinin işsizlik fonundaki nemalarında hak sahiplerine ödenmesini bekliyoruz gündeme bunlarına alırsanız adaletli bir iş yapmış olursunuz çünki yasal hak sahiplerindir

Misafir Avatar
696 sayılı khk ile cikan kanun iptal edilmeli 2018-01-13 02:46:07 @misafir

insan kayirmaca yasa hukuga aykiridir darbe yaptigini bilmeyen asker bir kere nasil darbe yapsin ayrica hepsi garibanlarin cocugu fabrikatörun cocugu öldumu ??duymadim akp li bakanin asker cocugu öldumu ?? duymadim asker emir kuludur cogu köyden kasabadan biat kulturuyle buyumus teslim olmus yerde savunmasiz yatan insani vahsice barbarca linc etmek insanlik sucudur ve bu kisiler yargilanmali suclu sucludur herkes polis savci olmaya kalkarsa ulkemizde duzen olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hepiniz misafirin etegine yapismisiniz 2018-01-12 04:55:37 @misafir

ayip ayip size direk cevap yazamiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ece 2018-01-12 04:51:30 @misafir

oyumu chp den yana kullanicam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dua zamanı 2018-01-12 01:32:23 @misafir

Ülkemiz icin dua edelim CHP icin dua edelim CHP kazansin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakarmısınız ALLAH aşkına trollerin yorumuna 2018-01-12 01:30:43 @misafir

iftirada sinir tanimiyorlar aman aman kardeslerim trollerden uzak durun günaha girmeyin insani gorüs ayriligi olani hemen ajan majan feto meto gibi ilan ediyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-12 01:28:03 @misafir

chp düsmanligin ruhuna islemis ohal ile birlikte khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor meclis milli irade by pass mit polis ordu zaten akp nin emrinde mecliste cogunluk da akp nin emrinde genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter tabiki yasalara uygun olmali
15 temmuz 2016 dan beri ohal sene oldu 2018 yeter artik dünyada ornek goster hangi ülkede boyle uygulama var ??ayrica varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? khk ile yasalasti yeter artik kilicdaroglu yerden goge kadar hakli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakarmısınız ALLAH aşkına 2018-01-11 09:17:39 @misafir

Terör örgütü CHP'ye ağladı
CHP'nin muhalefet tarzını eleştiren PKK elebaşı Bese Hozat, TSK'nın düzenlediği askeri operasyonlara engel olunamamasından şikayet etti.********chp bu yüzden ohal kalksın istiyor pkk terörünü korumak için.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
dua zamanı 2018-01-11 09:12:13 @misafir

Kemal kılıçdaroğlu inanın DİKDATÖR ün ta kendisidir Allahdan bir yetkisi ve etkisi yoktur. yoksa bu ülke yandı. aman yarabbim bu adamın şerrinden ülkemizi koru. amin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
keMAL cık 2018-01-11 09:10:26 @misafir

dedikodular neki gerçekler chp abd ajanları ile dolu. kemal bunların dile getirilmesini istemiyor, bunlara kulak asılmaması nı istiyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
YAP ISLET KAZIGI OYLAR CHPye 2018-01-10 01:25:52 @misafir

YAP, İŞLET, DEVRET OLARAK YAPILAN ŞEHİR HASTANELERİNDE DURUM NE.?
https://www.youtube.com/watch?v=nxjlQwh1o4Y

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı ? 2018-01-10 01:22:30 @misafir

https://www.youtube.com/watch?v=Xjy-CThhYAU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp yapti akp satti satiyor 2018-01-09 16:31:13 @misafir

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kaziklanmamak icin chp 2018-01-09 16:07:28 @misafir

KÖPRÜ KAZIĞI
https://www.youtube.com/watch?v=FTbvd-yIX4s

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seni istemiyoruz rumuzlu 2018-01-09 16:05:28 @misafir

chp yi millet destekliyor sen istesende istemesende ne yazar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seni istemiyoruz rumuzlu 2018-01-09 16:04:09 @misafir

sen istemezsen isteme chp milleti yeter

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NO chp nikli chp ye iftira atma 2018-01-09 16:00:41 @misafir

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aslaa chp ye yaklaşmayın ne olur 2018-01-09 12:22:36 @misafir

chp de demokrasi asla yoktur. asıl diktatörlük chp de var. kılıçdaroğlu dikdatör ve CIA ajanıdır

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
NO chp 2018-01-09 12:21:06 @misafir

1980 lere, 1990 lara 2000 lere kıtlıklara, teröre, darbelere, karaborsalara, susuzluğa, elektriksizliğe dönmemek için chp ye oy yok. chp ye hayır

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
YİNE AK PARTİ 2018-01-09 12:19:19 @misafir

yatırımların devamı için, kalkınmanın devamı için, huzurun devamı için, terörün bir daha hortlmaması için, dış gçlere karşı milli askeri teçhizat ın çoğalması için YİNE AK PARTİ.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
chp 2018-01-09 00:17:15 @misafir

demokrasi kayığına birlikte yola cikalim oylarimizi CHPye verelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankara 2018-01-08 15:33:51 @misafir

dedikoduya kulak kabartan değil, doğruları söyleyene ve kılıçdaroğluna ters bişe söyleyene chp de yer yok . yanı hayat hakkı yok. DİKDATÖR kim belli oluyor değilmi dostlar.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ŞAŞKALOZA CEVAPTIR..** 2018-01-06 17:10:16 @misafir

akp.ye ve mhp.ye oy verecek kadar enayi değiliz..evvelden bu hataya bir kaç defa düştük..ancak artık bu hataya milletin çoğunluğu olarak düşmeyeceğiz..boşuna nefes tüketme..cevap veren kişi..akp..mhp. ilk seçimde protestan meshebine girebilir..ve biz müslümanlardanda oy beklemesinler..sende onlara oyunu ver..ŞAŞKALOZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yalancıya soruyorum. 2018-01-06 14:25:52 @misafir

NEDEN üç maaş değilde iki maaş?
çok acayıp ders almış yalancı bu adam. resmen halkın aklı ile alay ediyor .

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR..hadisi şerif..**ceva 2018-01-06 14:18:26 @misafir

Aynen bizi aldatan bizden değildir; bre cahil sefil seni ak parti dinle nasıl kandırdı? dinine yasakmı getirdi, camilerini chp gibi ahır mı yaptı, kuran kurslarınımı kapattı, türbanınamı karıştı, namazınamı karştı? yoook. peki sen i ak parti nasıl kandırdı? akmayan sularımızı akıttı,yamnmayan elektrikleri yaktı, olmayan gidilmeyen yolları yaptı, uçak nedir bilmeyenler sadece havada uçağı seyredenler bu gün uçalkla seyahat ediyor. rüşvet, mafya, karaborsa vardı ak parti temizledi, hava kirliliğinden şehirlerde hayat kalmamıştı bu gün şehirler pırıl pırıl. işsizlik maaşını rüyanda göremezdin bu gün işsizlik maaşı var ülkemizde. sgk güvencesi olmayan kalmadı. param yok hastaneye gidemiyorum, ilaç alamıyorum sözü tarihe karıştı? bu güzellikleri ak parti yaptı. peki sen şimdi bizi halkı aldatan değilmizsin? sen haisi şerife tamamen ter düşmüyormusun bre cahil?

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
seni istemiyoruz 2018-01-06 14:12:54 @misafir

Yalancı kemal kılıçdaroğlu, binlerce yani hayatın hep yalan bu milleti yalanlarınla kandıracağınımı sanıyorsun? ama seni amarika bir koltukla kandırdı ülkene halkına ihanet içine soktu. git başımızdan . bu ülke seni istamiyor.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
seni istemeyiz. 2018-01-06 14:11:01 @misafir

Emeklinin maaşını kesersin sen, emekli maaş alamayacak duruma düşer ülke. biz amarika aanı tarafından yönetilmek istemiyoruz. DEFOLLLL.

Beğenmedim! (13)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-01-06 20:09:28

akp erir mhp tarihe karisir Ahahaha millet artik uyandi

Avatar
köylü 2018-01-06 18:26:41

ah kemal kardeşim sen onlar 10 tane ikramiyede versen onlar sana oy vermez chp nin başına peygamberde getirseniz chp ye oy vermezler türkler şeriatçı ümmetçi arapçı sen onları tanımazsın

Misafir Avatar
ıt: @***CEVAP 2018-01-10 23:11:07 @köylü

baksana sen cocukmu kandiriyorsun ?????????? Ecevit in partisinin ismi DSP

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ıt: @köylü x***CEVAP 2018-01-09 12:16:18 @köylü

köylü yobazı ALLAH belanı versin. iftiracı yalancı. ulan deyyuz bu ülke yıllarca inçnü zamanında chp ye oy vermedimi? bu ülke yıllarca ecevit in chp sine oy vermedimi? ulan deyyuz ulan han dinsiz kafir kafir olduğuna bişe demiyorumda insanları kandırmana islama dine düşmanlığına kızıyorum . ALLAH belanı versin senin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı ? 2018-01-06 19:53:14

https://www.youtube.com/watch?v=Xjy-CThhYAU

Avatar
Erdoğan'ın Emriyle Yıkılan Resmi Kuran Kursu 2018-01-06 19:54:19

https://www.youtube.com/watch?v=6yFK9XjQ88Q

Avatar
vfatandaş iftira atma ok 2018-01-06 20:07:55

kilicdaroglu sadece müdürdü sgk kilicdaroglu donemi 2 milyar lira açık verdi.
AKP donemi 2003-2016 tarihlerine kadar sgk 277 milyar lira açık verdi.
ayrica kilicdaroglu donemi erkekler 43 yasinda emekliydi
akp donemi erkekler 61 yasinda emekli

Avatar
BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR..sana cevap 2018-01-06 19:52:50

AKP, AVM için Malatya'da Cami mi Yıktırdı ?
https://www.youtube.com/watch?v=Xjy-CThhYAU

Avatar
AKP NIN VATANDASA YAP ISLET KAZIGI 2018-01-06 19:56:30

Hizmet dedikleri, geçsen de geçmesen de Müteahhid firmaya ödüyorsun.
https://www.youtube.com/watch?v=ad30cyiqUy0