banner87

Kılıçdaroğlu: 'Değişimi birlikte yakalayalım'

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "Günlük telaşın dışında, günlük kavganın dışında, çocuklarımızı, bayrağımızı, vatanımızı düşünerek geleceği planlamamız lazım" dedi. Japonya'da, Amerika'da 50 yıl sonra, 100 yıl sonra ne yapılacağının planlandığını belirten Kılıçdaroğlu, "Biz yarın sabah ne olacak bilmiyoruz" ifadesini kullandı.

Kılıçdaroğlu: 'Değişimi birlikte yakalayalım'

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "Günlük telaşın dışında, günlük kavganın dışında, çocuklarımızı, bayrağımızı, vatanımızı düşünerek geleceği planlamamız lazım" dedi. Japonya'da, Amerika'da 50 yıl sonra, 100 yıl sonra ne yapılacağının planlandığını belirten Kılıçdaroğlu, "Biz yarın sabah ne olacak bilmiyoruz" ifadesini kullandı.

01 Haziran 2018 Cuma 01:04
Kılıçdaroğlu: 'Değişimi birlikte yakalayalım'

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, 24 Haziran'da yapılacak Cumhurbaşkanı ve Milletvekili Genel Seçimleri çalışmaları kapsamında Amasya'da bir düğün salonunda iftar öncesi meslek, sivil toplum örgütleri, muhtarlar ve iş adamlarıyla bir araya geldi.

Dünyanın sanayi devriminin ardından dijital çağa geçtiğini söyleyen Kılıçdaroğlu, her gün birden fazla buluşun ortaya çıktığı bir çağın yaşandığını belirtti.

Türkiye'nin büyük bir değişim ve dönüşüme ihtiyacı olduğunu ifade eden Kılıçdaroğlu, "Değişimi birlikte yakalamalıyız. Toplumun her kesimi bu değişim ve dönüşüme ayak uydurmak zorunda. Değişimi ve dönüşümü yakalayacağız ki 21. yüzyılın Türkiye'sini, bölgesinde de dünyada da önemli bir noktaya en azından bölgesinde lider konuma taşımak durumundayız" diye konuştu.

'BİLGİYE VE BİLİME EN BÜYÜK ÖNEMİ VEREN İNANÇ…’

Kılıçdaroğlu, bilginin önemine vurgu yaparak, şöyle devam etti:

"'Bilgi çağındayız' diyoruz. Ramazan sofrasındayız. Bilgiye ve bilime en büyük önemi veren inancın İslamiyet olduğunu herkesin bilmesi lazım. Sevgili Peygamberimizin 'Alimin ölümü, alemin ölümü gibidir' diyen bir hadis-i şerifi varsa bir alimin ölümünü bir alemin ölümüne bağlıyorsa bundan daha büyük bilime değer veren başka bir peygamber var mı? Yine aynı şekilde 'İlim Çin'de bile olsa gidin öğrenin' diyor, bilgiyi öğrenin diyor. Bilimden yana olun diyor çünkü bilgi aklı kullanmak demektir."

Türkiye'nin sanayi devrimini yakalandığını ancak daha hızlı hareket edilmesi gerektiğini vurgulayan Kılıçdaroğlu, bilgi toplumunun yakalanamaması durumunda ülkede katma değeri yüksek ürünler üretilemeyeceğinin altını çizdi. Bunun için üniversitelerin bilgi üretmesine katkı verilmesi gerektiğini anlatan Kılıçdaroğlu, görüşlerin farklı olabileceğini ancak bu farklı görüşlerin gelişime katkı verdiğini dile getirdi.

'DAYANIŞMA KÜLTÜRÜNÜ BÜYÜTMEMİZ LAZIM'

Kılıçdaroğlu, huzur içinde yaşamanın yolunun sevgi ve yoksullukla mücadeleden geçtiğini söyledi. Herkesin akşam evinde tenceresinin kaynaması gerektiğini vurgulayan Kemal Kılıçdaroğlu, şu değerlendirmeyi yaptı:

"Hiçbir çocuk yatağa aç girmemeli o zaman bu ülkede huzuru sağlarız. Düşünün, binlerce, milyonlarca kişinin işsiz olduğu bir Türkiye'yi düşünün. 17 milyon yoksul olduğu bir Türkiye'yi düşünün. Böyle bir Türkiye'de huzuru sağlayabilir misiniz? O zaman dayanışma kültürünü büyütmemiz lazım. Sosyal devleti çok daha güçlü inşa etmemiz lazım. Biz diyoruz ki 01.01.2019'da asgari ücret net  2 bin 200 lira olacak. Vergisiz olacak diyoruz. Şu anda Türkiye'de 1 milyon 644 bin emeklinin emekli aylığı bin 500 liranın altında. Kimisi 200 lira alıyor. Kimisi 500 lira alıyor, kimisi 600, kimisi 800, kimisi bin, kimisi bin 200 lira… Ayda 500 lirayla hangi emekli geçinir?"

Çiftçinin ürettiğinden zarara uğraması durumunda herkesin kaybedeceğini anlatan Kılıçdaroğlu, Türkiye'de iki Trakya büyüklüğündeki alanın ekilmediğini, bunun ortak bir sorun olduğunu belirtti.

Kılıçdaroğlu, geleceği planlamanın ve eğitimin önemine dikkati çekerek konuşmasını şöyle sürdürdü:

'BİZ YARIN SABAH NE OLACAK BİLMİYORUZ'

İnsani Gelişme Stratejileri ve Bilgi Politikaları Kurumunu kurmak zorundayız. Bu kurum ne yapacak? Türkiye'nin 50 yılını, 100 yılını planlayacak. Gidin Amerika'ya, Japonya'ya… Biri doğudan, biri batıdan örnek verdim. Japonya'da 50 yıl sonra, 100 yıl sonra ne yapılacağı planlanır. Amerika'da 50 yıl sonra, 100 yıl sonra ne yapılacağı planlanır. Biz yarın sabah ne olacak bilmiyoruz. Bizim vatandaş olarak da oturup düşünmeye ihtiyacımız var.

'16 YILIN SONUNDA GELDİĞİMİZ NOKTA…’

Günlük telaşın dışında, günlük kavganın dışında, çocuklarımızı, bayrağımızı, vatanımızı düşünerek geleceği planlamamız lazım. Eğer bunu yapabilirsek taşlar yerine oturur. Bunu yapabilirsek Türkiye bölgesinde kalkınır dünyada da kalkınır. Bir ülkenin geleceğini belirleyen temel kurum eğitimdir. Bir ülkeyi geri bıraktırmak istiyorsanız işgal etmenize falan hiç gerek yok, eğitim sistemini bozun o ülke batar. 16 yılın sonunda hangi noktaya geldik? 16 yılın sonunda geldiğimiz nokta şudur: Bizim çocuklarımızın yüzde 90'ı niteliksiz okullara gidiyor.”

Dış politika konusunda yapacakları çalışmalara da işaret eden Kılıçdaroğlu, şunları kaydetti:

"Türkiye, İran, Irak ve Suriye, 4 ülkeyi bir araya getireceğiz. Ortadoğu barış ve iş birliği ittifakını kuracağız. 4 ülke bir araya geldiğinde, artık egemen güçlerden kurtulacak, Ortadoğu'ya barış gelecek, hiçbir devlet başka devletin iç işlerine karışmayacak, Ortadoğu'nun imarı konusunda en büyük söz sahibi biz olacağız, terör belasından kurtulacağız. Şimdi bakın Ortadoğu'da kan akıyor, silahı kim veriyor bir grubun eline Rusya veriyor, bir grubun eline Amerika veriyor, ölen kim? Müslümanlar."

Konuşmanın ardından iftar nedeniyle Saadet Partisi Merkez İlçe Başkanı Sefer Aksoy, Kur'an-ı Kerim okudu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis 2018-06-01 01:26:57

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-01 12:24:23 @riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis

Atatürkün Eleni Karinte aşkı filme konu olmuştur.FILMIN ISMI Balkan Is Not Dead

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-01 12:20:14 @riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis

ATATÜRK’ÜN KADINLARI
https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2014/03/26/ataturkun-kadinlari/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATÜRK’ÜN KADINLARI 2018-06-01 12:17:50 @riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis

https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2014/03/26/ataturkun-kadinlari/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-01 12:16:47 @riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-06-01 12:12:39 @riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis

bizim AILEDE ATATURK ILE CEPHANEDE BIRLIKTE SAVASAN BUYUGUMUZ VARDI COK DINDAR OLAN BUYUK DEDEMIZ ATATURK ILE CEPHANEDE SAVASTI HER GUN ATATURK LE BIRLIKTE CEPHANEDEYDI ATATURK U HEP DESTEKLEDI HEP SAYGI DUYDU ATATURK LE GURUR DUYUYORDU ATATURK VATANDIR DIYORDU ATATURK UN HAYATI CEPHANEDE GECTI BIZLER ICIN SAVASTI SENIN BU YALANLARINA IFTIRALARINA KIMSE INANMAZ ANLADIN MI ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rıza nurun söylediklerini söyleyen başkaları da va 2018-06-01 04:06:44 @riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis

Kim Atatürkü eleştirse, yanlışlarını söylese ya ruh hastası ya gizli yahudi ermeni ya vatan haini hemen bi yafta vuruyorsunuz.

Atatürk kendisi gizli yahudilerin okulunda okumuş. Bunu İlber Ortaylı da söylüyor. Ona da mı ruh hastası diyeceksiniz, İngiliz ajanı diyeceksiniz? Murat Bardakçı televizyonda Atatürkü savunmak için sözlerini farklı yorumlayan bir akademisyeni rezil etti. Murat Bardakçıya da mı vatan haini,. İngiliz ajanı, ruh hastası diyeceksiniz?

Beğenmedim! (1)
Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-01 01:30:31

AYDIN DENEK NIKLI SAHIS ATATURK E AGIR HAKARETLERDE IFTIRALARDA BULUNUYOR SAVCILIK A DERHAL SUC DUYURUSUNDA BULUNUN IP ADRESI SIZDE ZATEN MEVCUTTUR LUTFEN CHP PARTISINEDE BURDAKI YAZDIGI IFTIRALARI ILETIN CHP YE DE HER GUN IFTIRA ATIYOR

Misafir Avatar
atatürkün ibneliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-06-01 04:23:41 @yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 04:07:20 @yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
CHP ACILEN GENCLIK KOLLARINDAN 2018-06-01 01:51:38

BIR KAC KISIYI GOREVLENDIRIP ATATURK E KARSI ISLENEN IFTIRA VE HAKARET ICIN MEDYA TAKIBI YAPIP SUC VARSA DERHAL AVUKATA ILETIP SAVCILIK TA SUC DUYURUSUNDA BULUNALMALI CHP KENDI ICINDE BUNU YAPMALI

Misafir Avatar
vedadın sikine takılan domatez kabuğu 2018-06-01 04:24:18 @CHP ACILEN GENCLIK KOLLARINDAN

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 04:08:08 @CHP ACILEN GENCLIK KOLLARINDAN

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli 2018-06-01 01:26:22

ATATURK E HAKARET IFTIRA KABUL EDILEMEZ

Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-01 12:09:37 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

artik degisim zamani Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor uharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k E-Miting Sakarya - Cumhurbaşkanı Adayımız Temel Karamollaoğlu https://www.youtube.com/watch?v=I4ibEP_nVlc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SELAMMM--hoca 2018-06-01 08:49:16 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

Kardeşlerim burası Türkiye Müslüman bir ülke ve Ramazan ayındayız. oruçluyuz. ne bu küfürler hakaretler yahu? inanın bu küfür ve hakaretler karşı tarafa asla bir zarar vermez ama küfür edene hakaret edene çok zarar verir. kendi cehenneminizi hazırlamayın . dostca tavsiyem. olgun bir şekilde yorum yapın ama asla hakaret etmeyin. her yaptığınız hakaret kendinizedir bunuda bilin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakalım 2018-06-01 08:45:08 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

Ne diyor kılıçdaroğlu " teknoloji , bilgi bir dakikada buradan tıklıyorsun hemen karşı tarafa geçiyor" :-)))))))))))))))) komik bu ya. neyi tıklıyorsun karşı tarafa ne geiyor?
ha teknolojiden bilgisayardan bahsediyorsan eeey kılıçdaroğlu bu teknolojiği AKP getirdi. Uzaya Uydular yerleştirdi sen uyuyorsun . boş işlerle uğraşmaktan ihanet ve dalevere peşindekoşmaktan çağın çok gerisinde kalıyorsun. eline tutuşturulan notlarla konuşuyorsun ama içeriğini bilmediğin içinde tökezliyorsun. cahil ve gerici hemde ihanetçi olduğun AY gibi ortaya çıkıyor. DEVAM AKP ile DEVAM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-01 07:58:58 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

aydını adam eden sizsiniz cevap vermeyin kale almayın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KEÇİ ÇOBANI 2018-06-01 04:45:13 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

Araştırdım evet atatürk hem ibne hem de ingiliz ajanı çıktı. Bundan sonra sikerim CHP'yi. Oyum Erdoğan'adır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürkün götverenliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-06-01 04:22:12 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 04:04:13 @aydin seninle savcilar acilen ilgilenmeli

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
PAROLA 3B MUHARREM INCE 2018-06-01 02:02:01

OYUMUZ CHPye

Misafir Avatar
götünü siktiren adamdan cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 05:16:34 @PAROLA 3B MUHARREM INCE

atatürkün cumhurbaşkanı ünvanı geri alınsın

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ince değil İBNCE 2018-06-01 05:15:52 @PAROLA 3B MUHARREM INCE

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (1)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 02:49:35

Erdoğan kaybedecek ve Türkiye yıllar sonra ilk kez derin bir nefes alabilecek...Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
gömen gömeceğini atatürke gömmüş 2018-06-01 05:07:51 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götünü siktiren adamdan cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 04:13:43 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Atatürkün ünvanı geri alınsın maaşları hesaplanıp mirasçılarından istensin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 02:51:56

Kötü söz sahibine aittir ve geri iade ediyorum Ne yapsınlar kemik yalayıcı Aydin susta adam sansınlar yada seçim sonrası lağımlarda boğulacaksınız
(IP adresin tespit edildi)

Avatar
götünü siktiren adamdan cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 01:10:12

Atatürkün cumhurbaşkanı ünvanı geri alınsın. Aldığı maaşlar hesaplanıp mirasçılarından geri istensin.