Kılıçdaroğlu, direnişteki işçilere çay ikram etti

Kılıçdaroğlu, DİSK’e bağlı Birleşik Metal İş’e bağlı grevci POSCO işçilerini ziyaret ederek işçilerin sorunlarını dinleyip çaylarını içti.

Kılıçdaroğlu, direnişteki işçilere çay ikram etti

Kılıçdaroğlu, DİSK’e bağlı Birleşik Metal İş’e bağlı grevci POSCO işçilerini ziyaret ederek işçilerin sorunlarını dinleyip çaylarını içti.

23 Aralık 2017 Cumartesi 14:48
Kılıçdaroğlu, direnişteki işçilere çay ikram etti

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, DİSK’e bağlı Birleşik Metal İş’e bağlı grevci işçileri ziyaret ederek sorunlarını dinledi.

Kılıçdaroğlu işçileri ziyaret sırasında işçilere çay ikram etti.

 Kılıçdaroğlu’na Genel Başkan Yardımcısı Lale Karabıyık ve Kocaeli Milletvekili Fatma Kaplan Hürriyet eşlik ettiler.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hayali ihracat 2017-12-23 15:17:17

Metin Feyzioğlu, Ambargo Delme İşi Nasıl İşlemiş Anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=BAKb4OXEKZ0

Misafir Avatar
ahmet 2017-12-24 10:15:54 @hayali ihracat

eserler ortadaya yanıt hastanelere muayene ücreti ödemekten bıktık ülke çağ falan atlamadı.cebi para gören sizin müslüman geçinen hırsızlarınız. akp giderse türkiye rahatlayacak.faşistlerden kurtulacağız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eser ler ortada 2017-12-23 22:41:13 @hayali ihracat

chp kadrosunun ve yorumcularının iddiaları hep bir yalandan, bir iftiradan ibarettir. asla gerçeklik payı yoktur. ak parti anlatmasada yaptıkları ortada . Allah için konuşalım ülke çağ atladı. halkın cebi para gördü, halk konfora kavuştu. halkın yüzde yüzü SGK lı oldu. artık param yok hastaneye gidemiyorum diyen yok çok şükür. bunları halkımız biliyor. ama bu yorumcular burada daha neden yırtınıyor?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-12-23 14:54:00

Kılıçtaroğlu Türkiyenin yeni Lideridir.Nokta.

Misafir Avatar
buda benden 2017-12-23 22:38:34 @Akape SGK yı batırdı

chp karanlıkda bıraksa ne ala; chp bu kadro ile vatansız bırakır bu milleti.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
benden söylemesi. 2017-12-23 22:37:43 @Akape SGK yı batırdı

aydınlık için ak parti, karanlıkda kalmak için chp.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yarin görüşelim. 2017-12-23 20:15:33 @Akape SGK yı batırdı

numaradan bir eylem yapacağım adınada püf püf eylemi ve bağırıp çağıracağım kendi kendime eminimki kılıdaroğlu koşup gelecekl katılacakl bana destek verecek ne ne ne istiyorsun ne yanlış hükümete neden kızdın diyede soracakç bende ona diyeceğimki bre gafil bre iş bilmez bre vatanına ihant arayışı içinde olan adam. bu eylemin adı püf püff ne demek? haa sıgara içmeyin püf boş büf boş. sende boş kemal sende boş sun. yürü git köyüne sen aldatılmışsın bir koltuk uğruna fena işler yapıyorsun kemalllç

Beğenmedim! (3)
Avatar
Aydın:adındaki soysuz 2017-12-23 14:55:44

Durmadan Şanlı CHP Ve Kılıçtaroğlu için yorum yapan Soysuz bir yorum da Hırsız Akape icin yap

Misafir Avatar
yarin görüşelim 2017-12-23 22:43:04 @Aydın:adındaki soysuz

Kemoooo, heyy kemooo nerdesin ben püf püf eylemi yapıyorum gelsene, hadi gelll, haddi bak gazetecilerde geliyor:-))
ya bu adam çok komik:-)))))))))))))) nede olsa keMALLLL

Beğenmedim! (1)
Avatar
oylarimiz CHPye 2017-12-23 15:18:05

ÜNIVERSITE DIPLOMALI Kilicdaroglu Hocamın sonuna kadar yanındayız, şehitliği göze alarak onu destekliyoruz oylarimiz CHPye CHP ATAMIZDAN BIZLERE MIRAS CHP HEPIMIZIN PARTISI

Avatar
Kaziklanmaya son oylarimiz CHPye 2017-12-23 15:18:52

AKP NIN YAP ISLET KAZIGI
KÖPRÜ KAZIĞI
https://www.youtube.com/watch?v=FTbvd-yIX4s

Avatar
bizler sagilcak koyunmuyuz 2017-12-23 15:19:57

cumhurbaskanina ortulu odenek basbakana ortulu odenek denetleyen yok bu paralar nerelere harcaniyor hesap verin luxx arabalar luxx ucaklar kislik saray yetmedi yazlik saray cogu dolar milyoneri dolar milyarderi ali babanin ciftligi gibi khk ile istedikleri yasalari cikartsinlar vatandas sagilcak inek demi ekmek makarna yesin saray in ziyafet sofrasini gorunce canimiz cekiyor vergi paralarimiz catir catir yeniyor gelir dagilimi arasinda ucurum var yeter ya kanimizi iligimizi emdiginiz sizlerin cani can bizlerin patlicanmi milyon dolarlar man adasinda biri gitti diyor biri geldi diyor maltada offshore hesaplari bu paralarin kaynagi nedir bi aciklayin zarrab in rusvet verdigi bakanlar yargilanmiyor pes valla dunyanin neresinde bunun ornegi var

OKLUK'TA BİR SARAY YÜKSELİYOR Cumhurbaşkanlığı Yazlık Yerleşkesinin Ayrıntıları İlk Kez Orta Çıktı
https://www.youtube.com/watch?v=CMXs7jSyKvQ

Avatar
EGE ADALARIMIZ ICIN OYLARIMIZ CHPye 2017-12-23 15:21:00

Ege'de Yunan işgalini Kanal3Hilal'de deşifre ediyo
https://www.youtube.com/watch?v=NgQ7jQ4Gm2A

Avatar
AKP yatçıya, katçıya farklı mazot fiyati 2017-12-23 15:21:47

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi