Kılıçdaroğlu: Ekonomik krizin başlangıcındayız, sonunda değiliz

CHP Parti Meclisi toplantısının açılışında basına açıklamalarda bulunan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Sevgili Erdoğan bu uçak kimin uçağı, kaçıncı uçak bu? Satın aldıysan büyük ayıp. İkinci el uçağı biri sana hediye ettiyse bu daha büyük bir ayıp. Türkiye'nin onuruyla oynamaya kimsenin hakkı yoktur. Türkiye Cumhuriyeti'nin Cumhurbaşkanı hediye uçakla gezemez" dedi.

Kılıçdaroğlu: Ekonomik krizin başlangıcındayız, sonunda değiliz

CHP Parti Meclisi toplantısının açılışında basına açıklamalarda bulunan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Sevgili Erdoğan bu uçak kimin uçağı, kaçıncı uçak bu? Satın aldıysan büyük ayıp. İkinci el uçağı biri sana hediye ettiyse bu daha büyük bir ayıp. Türkiye'nin onuruyla oynamaya kimsenin hakkı yoktur. Türkiye Cumhuriyeti'nin Cumhurbaşkanı hediye uçakla gezemez" dedi.

14 Eylül 2018 Cuma 12:39
Kılıçdaroğlu: Ekonomik krizin başlangıcındayız, sonunda değiliz

CHP Parti Meclisi toplantısının açılışında konuşan CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından öne çıkan kısımlar şu şekilde:

-Çok ciddi bir ekonomik krizin içindeyiz. Daha başlangıcındayız sonunda değiliz.

-Devleti yönetenlerin 3 temel noktada duyarlı olmaları gerekir. Eleştiriye açık olmaları gerekir. Sanayiciden esnaftan gelen eleştirilere kulak vermek zorundasınız. Onları korkutursanız demokrasi yoktur. İkincisi şeffaf olması lazım. Şeffaf değilse israf ve yolsuzluk vardır. Denetlenebilir olması lazım. Her aşamanın hesabını vermek, Sayıştay, TBMM, yargı tarafından denetlenebilmesi lazım. Tek adam rejimi varsa hesabın sorulmaması demektir.

-Şu an üçü de yok. Hatta önerilere bile tahammülü yok.

-Sorduğumuz soruların muhatabı dış güçler mi? Saman, mercimek ithal ediyorsun. Dış güçler mi sana dedi bunu.

-Bizim cumhuriyet tarihimizde kendi topraklarını Süleyman Şah türbesini alarak kaçan tek hükümet vardır. Erdoğan'dır. Bizim tarihimizde toprak verilmez şehit olunur. Mücadele verilir. Kendi topraklarını terk ettiler. Bunun siyasi tarihteki adı ihanettir. Biliyorum bunun için de dava açacak. Açmazsan namertsin

-Damat sanayicilere nutuk attı. Abuk subuk bir sürü konuşma yaptı.Önerilerden biri şuydu. Ülkemizin yer altı kaynaklarının tespit edilmesi ve ekonomiye kazandırılması. 16 yıldır yapamadığını nasıl yapacaksın bu milletin aklıyla alay etmektir. 

-İkinci önlem olarak doları bozdurun dediler. Bunu söyleyen adam Man adasından yakınlarının getirdiği 15 milyon doların hesabını vermedi daha. Sen bu 15 milyon doları bozdurdun mu bozdurmadın mı?

-Dolarları bozduruyoruz, 'iPhone'ları kırıyoruz bir bakıyoruz dolar artmış.

-Gücü AVM'deki adama yetiyor. Yandaşına yetmiyor. Geçiş ücretleri, garantiler dolar endeksli. Asıl para onlarda. Gücün yetiyor mu? Dükkan kirası Türk parası, dolar eyvallah yapalım. Niye sen bunu dolar bazında yaptırdın. 

-Kendi kararnamesiyle kendini Türkiye Varlık Fonu Başkanı ilan etti.

-Erdoğan, 'Benim amacım bir anonim şirket nasıl yönetiliyorsa Türkiye'yi öyle yönetmektir' diyordu. Dün gerçekleşti bu olay.

-Senin işin gücün mü yok? Dünya kadar işin gücün var şimdi bütün bu şirketlerle ilgili kararı ben vereceğim diyorsun. Hangi yetkiyle, birikimle. Malı götürmenin yoludur. Krizi aşmak için önerdikleri beşinci önlem.

-İstifa etmek gibi onurlu bir görev vardır. MB'yi niye suçluyorsun. MB kararlarının altında Trump'ın mı Merkel'in mi imzası var? 

-16 yılda memleketi saman ithal eden hale getirdim. Onurlu bir şekilde bu görevden çekiliyorum demesi lazım. Der mi? demez.

-Beyefendi kendisine olağanüstü güzel bir uçak almış. Katar şeyhi hediye etmiş deniyor veya satın almış. 81 milyon adına açıklama bekliyorum. Sevgili Erdoğan bu uçak kimin uçağı?Kaçıncı uçak bu?  Satın aldıysan büyük ayıp. İkinci el uçağı biri sana hediye ettiyse bu daha büyük bir ayıp.Türkiye'nin onuruyla oynamaya kimsenin hakkı yoktur. Türkiye Cumhuriyeti'nin cumhurbaşkanı hediye uçakla gezemez. Cevap istiyorum senden. Aynı zamanda gözlerinden de öpüyorum sevgili Erdoğan.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.09.2018 13:11
Anahtar Kelimeler:
Kemal Kılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
++++##################### 2018-09-14 12:47:55

Ne olursun Allah askina , tam zamani iken bir yoksulluk mitingi düzenle!!!!!!!!

Misafir Avatar
. 2018-09-19 23:06:20 @++++#####################

https://odatv.com/erdogandan-asgari-ucretliye-kotu-haber-19091815.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-18 13:55:22 @++++#####################

http://halktv.com.tr/reisin-ucagi-niye-sizi-gerdi-337182

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-17 12:45:57 @++++#####################

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/1084925/iste_AKP_doneminde_
satilanlarin_listesi.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-17 12:23:54 @++++#####################

http://halktv.com.tr/katar-ucagi-ne-karsiligi-verdi-baris-yarkadastan-flas-iddia-336912

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Alternatif - 16 Eylül 2018 - Sabahattin Önkibar 2018-09-17 06:50:55 @++++#####################

https://www.youtube.com/watch?v=5b9yg4VHALs

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-09-16 15:38:28 @++++#####################

Abdüllatif Şener Erdoğan'a isyan etti! Varlık Fonu'na aile şirketi
https://www.youtube.com/watch?v=dT_9HhSEepw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi dolar amerika yuzunden uctu diyelim 2018-09-15 12:19:24 @++++#####################

diger para birimleri neden uctu ???? masal a karnimiz tok herseyi dis guclere baglayip masum melek bizde yedik uretmezsen tuketirsen olcagi bu saman i et i cogu gidayi dolar bazinda ithal ediyorsunuz ulkemizi dolar a bagladiniz yap islet devret ile yapilan kopru hazine garantili dolar garantili enerji gida sanayi cogu sey ithal var olan kagit fabrikamiz bile satilmis satin alan kagit uretiyormu ??? yo kagit bile disardan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asgeri ucret eridi 2018-09-15 02:48:03 @++++#####################

260 dolar a dustu hersey zamlandi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sader Dase 2018-09-14 20:25:13 @++++#####################

İSKENDERUN Akçay 342 nolu hiçbir imarı olmayan parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah SAĞIROĞLU adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz burçak söve fabrikasının olduğu İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel olduğu yer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok siğortasız işçi çalıştırılıyor ve bunu akp liderinden saklıyorlar.duysa derhal işlem başlatır.belediye seçimlerinde işi bitti artık bu hırsız ların.belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın arşivlerden çıkar. 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar s

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
cehape**** yazan zibidi cevap 2018-09-14 18:42:23 @++++#####################

ne ismine patentmi aldin ? chp liler seni s.ksin

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kemall 2018-09-14 16:26:41 @++++#####################

ARtık chapeye sadece ırkçı mezhepçi aleviler oy verecek. Tükiyede kaç milyon alevi var öğrenmiş olacaz!

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
cehape**** yazan zibidi 2018-09-14 15:43:12 @++++#####################

kendi adını kullan benım adımı edgıl gavat ...senin gibi cehapelinin taa.......

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
cehaaapeee--------- 2018-09-14 15:05:18 @++++#####################

senin gibilerinde ermeniler taaaa ... .......

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
aynen 2018-09-14 15:03:59 @++++#####################

CHP nin başına abd çocuğu gelsin. kemalın kankası iki abd li iyi olur

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
keMAL sız hayat güzel 2018-09-14 15:02:41 @++++#####################

açtı SOM ağzını uğursuzzzzz. bu ne talihsiz bir vakadır ülkmizde ana muhalefet partisinin başına getirildi! ah chp ah. seni yok olasın. bu millete hep zulm etmişsin.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
++++##################### 2018-09-14 14:37:32 @++++#####################

bahar gecti esekler anirmaya baslamis, öküzün treni seyrettigi gibi olanlari seyredin !!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-09-14 12:49:42 @++++#####################

al işle hıyar sezonu açıldı ... senin gibi hıyarlar bu sezonda yetişiyor... senin zihniyetine oturayım.. başka ne biliyorsunuz ki sizin gibi solcunun taaa.....

Beğenmedim! (19)
Avatar
Kimse bu KATAR bonkor deyildir 2018-09-14 13:26:33

bedava lux ucak neden geldi belki de Katarli dostuna Karadenizde cok kiymetli yerler peskes mi cekildi acaba.

Misafir Avatar
@Kimse bu KATAR bonkor deyildir x-------- 2018-09-19 09:24:59 @Kimse bu KATAR bonkor deyildir

Kimse bu KATAR bonkor deyildir x------------------vay senin yalama ağzına sokayım yetmez ötünede eşek soksun ibne seni.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
parayla alindi 2018-09-15 02:50:41 @Kimse bu KATAR bonkor deyildir

deniliyor yarim milyon dolarcikmis

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-09-14 13:06:01

Bu adam ve Chp dfn hiiic bir poh cikmaz.. Tospah Kavak agacina ciktigi gün, belki o zaman chp yürekli ve etkili Muhalefet yapar.. Yoksa chp yi siyaseten silin,, olsa olsa korkaklar kulübü olarak kalir..

Misafir Avatar
@Emine x****sen Emine değil amına koyulacak sapıks 2018-09-19 09:26:15 @Emine

@Emine x-----------------tüm chp liler amına koysun sürtük seni. dönme ibne sin len sen.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Emine 2018-09-15 00:03:07 @Emine

cehaaapeee babam ve abilerim seni siksin!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-09-14 15:42:09 @Emine

ne oldu ulen gavat göt yalayıcısı zoruna mı gitti ibine

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
cehaaapeee------- 2018-09-14 14:39:59 @Emine

siktir gavat!!!

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-09-14 13:38:15 @Emine

CAN KARDES senin muhatap aldığın kişi hergün amerikan götü yalayıcılıgı yapan karaktersizdir... ama önemli olan böyle götverenleri nasıl cehape denen dernekte bulusturuyorsunuz buda bir vahimm durum

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
can 2018-09-14 13:29:00 @Emine

sen ne yaptın peki çıkıp meydana çalıştınmı hiç iktidar olsun diye !

Beğenmedim! (9)
Avatar
Tarik 2018-09-14 13:13:16

Sayin Kilicdaroglu, bos konusmak ile bu isler olmuyor ve bu sözleri sizden cok dinledik. Ozaman ve sayet iyi bir muhalefet lideri isen, tak pesine kurmaylarini ve CHP Milletvekillerini yürü saraya. Ozaman halk pesinden gelmezse namerdim. VARMISIN? YÜREK VE CESARETiN VARMI? BOS KONUSMA YÜRÜ ARTIK!

Avatar
Alpaslan 2018-09-14 16:47:25

Yüce ULU MUSTAFA KEMAL ATATÜRK DE TÜRKMEN ALEVISI.SÜNNI.LERNEN RUM DÖNMELERI.OSMANLIDA KORAN ORGAN GAZILER SÜLEYMAN SAH LAR HEP TÜRKMEN ALEVISI.BEIDE TÜRKMEN ALEVUSIYIM. YANI BU ÜLKE ALEVILERIN BU TOPRAK BEKTASI SLEV7LERUN.ANLADINMI.GERI ZEKALI KEMMAL

Avatar