banner87

Kılıçdaroğlu: Erdoğan beni böyle görse ‘Malı götürdü’ diyecek

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, iki gün geçireceği İzmir'e geldi. Kılıçdaroğlu, Tire ilçesine giderken yolunu kesen süt üreticileriyle sohbet etti, dertlerini dinledi.

Kılıçdaroğlu: Erdoğan beni böyle görse ‘Malı götürdü’ diyecek

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, iki gün geçireceği İzmir'e geldi. Kılıçdaroğlu, Tire ilçesine giderken yolunu kesen süt üreticileriyle sohbet etti, dertlerini dinledi.

15 Nisan 2018 Pazar 18:03
Kılıçdaroğlu: Erdoğan beni böyle görse ‘Malı götürdü’ diyecek

Antalya’dan sonra özel uçakla İzmir’e gelen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, karayoluyla Tire ilçesinde giderken yolu süt üreticileri tarafından kesildi. Üreticilerin Türk bayraklarıyla karşıladığı Kemal Kılıçdaroğlu, ısrar üzerine üreticiyi kırmayarak partili araçlardan oluşan konvoyu durdurdu.

 

“ERDOĞAN BENİ BÖYLE GÖRSE MALI GÖTÜRDÜ DİYECEK”

Burada köylülerle sohbet eden Kılıçdaroğlu, 85 yaşındaki Sabuha Turhan’ın elini öptü, 6 yaşındaki Atagün’ü de sevdi ve ona derslerini sordu.

 

Kemal Kılıçdaroğlu, kendisine ikram edilen pişiden yedi, süt içti. Yemek yerken, “Erdoğan beni böyle görse ‘Malı götürdü’ diyecek” diyen Kılıçdaroğlu, İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırılan arıtma tesisini hizmete açtı ve gezdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.04.2018 18:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yaşa mustafa kemal paşa 2018-04-15 20:46:19

yahu halk bu adamı sevmese yolunu kesip ikram yaparmı demekki seviyorlar.kıskananlar çatlasın.

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-15 18:52:10

VATANDAS KARDESIM EN GUZEL TESHISI KOYMUS VE YORUMUNU YAZMIS. ILAVE EDECEK BIR SEY BULAMADIM. ELINE SAGLIK KARDESIM.

Avatar
1461 Trabzon 2018-04-15 21:20:33

Günden güne kıymetini daha çok biliyor ve Seni seviyoruz.Yolun acık olsun Yiğit adam

Avatar