banner87

Kılıçdaroğlu: Erdoğan, operasyona verdiğimiz destekten rahatsız

Afrin operasyonuna açık destek vermelerinin Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı rahatsız ettiğini belirten CHP Lideri Kılıçdaroğlu sert çıktı: “Böyle bir konuyu oy devşirmek için kullanmak ahlaksızlıktır. O desteğimizden bile rahatsız oluyor.”

Kılıçdaroğlu: Erdoğan, operasyona verdiğimiz destekten rahatsız

Afrin operasyonuna açık destek vermelerinin Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı rahatsız ettiğini belirten CHP Lideri Kılıçdaroğlu sert çıktı: “Böyle bir konuyu oy devşirmek için kullanmak ahlaksızlıktır. O desteğimizden bile rahatsız oluyor.”

23 Ocak 2018 Salı 12:14
Kılıçdaroğlu: Erdoğan, operasyona verdiğimiz destekten rahatsız

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Afrin’e yönelik olarak başlatılan Zeytin Dalı Harekatı’na ‘sınırlarımızda milli bir sorun var’ diyerek açık destek vermelerinin AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı rahatsız ettiğini söylerken, “Böyle bir konuyu oy devşirmek için kullanmak ahlaksızlıktır” dedi.

Hürriyet gazetesinden Deniz Zeyrek, Başbakan Binali Yıldırım ile Afrin operasyonu hakkında toplantı yapan Kılıçdaroğlu ile telefonda görüştü. Zeyrek, bu görüşmeyi, “Kılıçdaroğlu: Milli sorundur, elimizden gelen desteği sağlarız” başlığıyla köşesine taşıdı. Zeyrek’in yazısının ilgili kısmı şöyle:

'BAŞBAKAN TEŞEKKÜR ETTİ'

"Başbakan Binali Yıldırım ile yaptığı görüşmeden sonra sayın Kılıçdaroğlu ile telefon görüşmesi yapma fırsatı buldum. Gazetecilik refleksi ile Başbakan Yıldırım’ın anlatmış olabileceğini düşündüğüm bilgileri sordum ama görüşmenin içeriği hakkında konuşmak istemedi. “Başından beri bizi bilgilendiriyor. Operasyon başlamadan Almanya’daydım, arayıp bilgi verdi. Bugün de (dün) harekat hakkında bilgiler paylaştı. Desteğimiz için teşekkür etti” demekle yetindi.

Ben de bu durumda “O zaman sizin Zeytindalı Harekatı ile ilgili görüşlerinizi öğrenmek isterim” dedim.

Kılıçdaroğlu, cümlem bitmeden, “Bu milli bir sorun. Türkiye’nin sınır güvenliği söz konusu. O nedenle elimizden gelen desteği sağlarız. Bizim desteğimizi ortaya koymamız, ordumuzun morali ve motivasyonu açısından da önemli” dedi.

Büyük ihtimalle bu desteği Başbakan Yıldırım’a da iletmişti.

'ERDOĞAN’DA KILIÇDAROĞLU TAKINTISI VAR'

Kılıçdaroğlu, verdikleri açık desteğe rağmen, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “Bay Kemal…” diye başlayarak kendisini eleştirdiğini anımsatarak şöyle konuştu: “Erdoğan’da Kılıçdaroğlu takıntısı var. Ben artık ciddiye almıyorum. Ordu Afrin’e girmiş. Biz açıktan destek veriyoruz, ‘sınırlarımızda sorun var, bu milli bir sorundur’ diyoruz. Böyle bir konuyu oy devşirmek için kullanmak ahlaksızlıktır. O desteğimizden bile rahatsız oluyor.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.01.2018 12:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SAYIN 2018-01-23 12:23:50

SAYIN KILINCDAROGLU NEDENI IC SIYASETE YÖNELIK ZAVALLI SENIN KARSI CIKACAGINI TAHMIN ETTI SENDE DESDEK VERINCE NUMARASI ISLEMEDI YAPILAN HAREKATDA SECIM YATIRIMI MAN ADASINI UNUTDURMA INSANLARI KENDINE CEKME HESAPLARI BUNLARIN ALDIGI NEFES YALAN IFDIRA KOLPA

Misafir Avatar
Selcuk 2018-01-23 18:47:16 @SAYIN

COK DOGRU..ASLINDA HAREKATI YAPAN, SINIRLARI KORUYAN ORDUMUZDUR..HUKUMETLER YETERKI TSK'YA ENGEL OLMASIN, BU YETER..TURK ORDUSU HERSEYI BASARIR..BU ARADA MAN ADASI VE ŞAIBELI SECIM VE YSK OLAYI UNUTULMASIN SAYIN CHPLILER !!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak ve gerçek !!! ve ADELET.! 2018-01-23 18:33:44 @SAYIN

40 tane savaş çıkarsalar yine akp.ye akıllı kişi oy veremez..imanı varsa ki ve oy verdiğinde garipleri fakirleri düşünebilen bir akıl ve iman ikilisi akp.ye oy vermeye engel olur..ya chp.veya iyi partiye oy verir..bizden oy yoktur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yok chp kılıçdaroğlundan kurtulmalı 2018-01-23 14:53:55 @SAYIN

keşke samimi olsanız!!!

Beğenmedim! (10)
Avatar
SAYIN 2018-01-23 12:26:17

MAN ADASINDA SIRKET KURUP VERGI KACIRACAKSIN ÜLKEYE IHANET EDIP YUNANA ADALARI SATACAKSIN BÜTÜN MAL VARLIKLARINI ÜLKENIN SATACAKSIN SONRADA GAZILIK ISTEYECEKSIN YUH

Misafir Avatar
gazilik maaşı varsa !?!?! 2018-01-23 18:36:05 @SAYIN

gAZİLİK MAAŞI VARSA ORDANDA MAAŞ ALIR..GAZİ OLANLAR.! millet aç bazıları 10 yerden maaş alıyorlar..asla helal değildir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-01-23 15:55:22 @SAYIN

Kendi becerileri ile bir yere gelemiyenler yalakalikla deniyorlar. Gazilik ünvaninin anlamini dahi bilmeden bunu akp başkani erdogana teklif ediyor.
Herifin biride Allahin bütün vasiflari erdoganda mevcut dedi hicbir müslüman bu Allah‘a şirktir diyemedi. Birileri bakara makara dedi Kuran ile dalga gecti , ses cikaramadilar. Bunlarin müslümanliklari dahi sahte.
Böyle yalakalar oldukca Erdoganin tuvatel kagidina ihtiyaci olmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İblis akape 2018-01-23 13:37:55

Akape zaten dünyanın en nüyük iblis siyasetini yapan bir cemaat parti bile deyil

Misafir Avatar
ilk cümleniz olmasaydı.? begenirdik. 2018-01-23 18:53:32 @İblis akape

ilk cümleniz olmasaydı............. gazilik verilme..BEĞENDİM diyecektik..bu nedenle ne beğeniyoruz ve ne beğenmiyoruz..ÇEKİMSER oy kullanıyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossman 2018-01-23 15:58:11 @İblis akape

akp baskani tayyipe gazilik ünvani verilmeli cünki vatan evlatlari cephede mücadele ederken tayyip de nikah sahitligi yapiyordu!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-01-23 13:46:16

Her secim yaklastiginda ille bir sey bulup yag gibi suyun ustune cikmak istiyor, bunun anlami erken secim icin yatirim yapmak, bakin eger bu Adam erken secim ilan etmezse ben sizin huzurunda yemin ederim yillarini siyasete adamis demokrat bir kisi olarak siyaseti birakip, bir daha yorum yapmamak uzere hoscakalin der ve ulkeyi akp ve onun yalakalarina birakmak tekrar hoscakalin der tum demokrat insanlarimiza saygilar sunarim.

Avatar
efe 2018-01-23 13:05:16

Normaldir birilerine çatması lazım siz onun önünü kestiniz kime kızıp hamasi bağıracak birini bulmalı lakin milleti manipule etmekten anlamak kimin işi vsvs

Avatar
ZEYDİ 2018-01-23 12:44:51

CANI SIKILANLAR SANA SALLIYORLAR ALIŞMAN LAZIM. FETÖ YA DESTEK VERENLER BELLİ 250 KİŞİYİ KURŞUNA DİZDİRDİLER KİMLERİN ADAMLARI İDİ.

Avatar
Savasa hayir nerede olursa olsun! 2018-01-23 15:40:49

savaş şakşakciligi yapanlara yuh olsun! Bugün degeri bicilmez ikinci vatan evladinin şehit haberi geldi. sizin yakininiz olmadigi icin umrunuzda bile degil. Sehit oldu Allah rahmet eylesin günahlarini affetsinden başka bir şey diyemiyorsunuz. Insanlik bu mu?

Avatar
Allah,tan korkan kişi milleti kullanamaz..! 2018-01-23 18:49:16

kemal bey zaten biz akp.ye ve mhp.ye oy vermeyiz..Allemei cihan olsalar dahi..mazlumun canını yakan ve zam üstüne zam yapan..vergiden vergi alan ve milleti aç koyan kendi saltanatarını ve cennetlerini yaşayanlara ALLAHI BİLEN KİŞİ asla oy veremez..vicdanı kabul etmez.