Kılıçdaroğlu, Erdoğan’a meydan okudu: Hodri meydan! Çık karşıma...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuşuyor.

Kılıçdaroğlu, Erdoğan’a meydan okudu: Hodri meydan! Çık karşıma...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında konuşuyor.

18 Temmuz 2017 Salı 14:19
6927 Okunma
Kılıçdaroğlu, Erdoğan’a meydan okudu: Hodri meydan! Çık karşıma...

İşte Kılıçdaroğlu’nun konuşmasından satır başları;

Dünya tarihine Adalet Yürüyüşü ile bir not düştük.

Yürüyemezsiniz dediler yürüdük. Bir kişi başladık. Milyonlar olduk. Dünyanın en barışçıl eylemini yaptık.

Bu yürüyüşü bu ülkenin mazlumları için yaptım. Hak arayan, adalet arayan mazlumlar için yaptım. Tutuklu gazeteciler için yaptım. Açlık grevindeki Nuriye ve Semih için yaptım.

Bu yürüyüşü teröre karşı yaptık. Taşerona karşı yaptık. Malul sayılmayan gazilerimiz için yaptık. Bu yürüyüşü ihraç edilen bilim insanları için yaptık. Hapisteki askeri öğrenciler için yaptık. Bu yürüyüşü hapisteki milletvekilleri için yaptık. Bu yürüyüşü FETÖ’nün siyasi ayağı ortaya çıksın diye yaptık.

Bu ülkede, huzur, bereket olsun, kardeşçe yaşayalım diye yürüdüm. Adalet, adalet, adalet için yürüdüm. Ülkeyi yöneten dedi ki “sokaklarda adalet aranmaz.” Demokrasi için niye nöbet tutuluyor.

Geçen hafta 15 Temmuz’u kutladık. İki 15 Temmuz var. Bir halkın 15 Temmuz’u bir de sarayın 15 Temmuz’u.

Halkın 15 Temmuz’u şehitlerimiz gazilerimiz. Onlar demokrasi milli iradeye sahip çıktılar. Onların mücadelesi hakkın mücadelesidir.
Bir de sarayın 15 Temmuz’u var. Halkın 15 Temmuz’unu fırsat bilip 20 Temmuz’da sivil darbeyi gerçekleştirenler. İkisini birbirinden ayıracağız. Demokrasilerin özü toplumsal uzlaşmadır. Darbeden sonra hepimiz bir araya geldik.

“SARAYIN SAVCISI CUMHURİYETİN SAVCISI OLAMAZ”

Sarayın 15 Temmuz’undan garip bir örnek vermek istiyorum. Can Dündar ve Erdem Gül’ün davası görüşülür bir süre sonra TBMM’ye Sakarya milletvekilimiz Engin Özkoç’la ilgili fezleke gelir. 12 tane delil. Niçin o davaya katıldın slogan attın diye? Engin Özkoç orada mı değil. Nasıl oluyor da 12 sahte delil hazırlıyorsunuz. Nerede Engin Özkoç Sakarya’da. Sarayın savcısı cumhuriyetin savcısı olamaz.

”RÜZGAR GÜLÜ BİLE BU KADAR HIZLI DÖNMEZ”

Hükümetin gündeminde kim var yine ben varım. Referandumda ben vardım 15 Temmuz darbe girişimi bütün boyutlarıyla aydınlansın diyorum. Bu hazret kızıyor bana. FETÖ’nün siyasi ayağı ortaya çıksın diye bar bar bağırıyorum o kızıyor. Adil yargılama yapın diyorum hazret yine alınıyor nankör diyor. Ben hukuk devletini savunuyorum o dikta yönetimini savunuyor. Ben İbrahim’den yanayım o Nemrut’tan yana. Oysa onun çok korktuğunu biliyorum. Kul hakkı yememişseniz adalet için mücadele ediyorsanız neden korkacaksınız? Ama o korkuyor. 15 Temuz davetiyelerini 3 sefer değiştirdiler. TBMM Başkanı değiştirdi o adam TBMM’nin başkanı değil sarayın emir kuludur. İradesiz bir Meclis Başkanı olabilir mi? Rüzgar gülü bile bu kadar hızlı dönmez.

”ÇIK KARŞIMA SANA AÇIKÇA MEYDAN OKUYORUM”

İstediğin kadar kumpas kur yolundan adaletten dönen namerttir. Şimdi ben bu zata (Cumhurbaşkanı Erdoğan’a) açıkça meydan okuyorum. Onun sözleriyle söylüyorum cesaretin varsa korkak değilsen ödlek vandal değilsen senin havuz medyanda senin istediğin saatte gel birlikte 15 Temmuz’u tartışalım. Çık karşıma sana açıkça meydan okuyorum cesaretin varsa çıkarsın.”
Ayrıntılar gelecek…


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.07.2017 14:40
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanCHPKılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat yilmaz 2017-07-18 15:54:22

Erdoganda oyurek obirikim nerde o ancak cama yazarlar onu okur.Biraksalar iki kelimeyi yanyana getirp konusamaz.Haydi gorelim ciksin tartissinlar bizda bakalim karar verelim 15 temmuz neymis.

Misafir Avatar
ege 2017-07-19 13:59:24 @Murat yilmaz

Kılıçdaroğlu güneydoğuda ellerini ovuşturarak pkk lılara ARKADŞLAR derken şimdi Erdoğanı düelloyamı çağırıyor? AYIP yahu. pkk nın önünde el penç, Erdoğana gel güreşelim diyor. ya bu nasıl biri Allah aşkına?

Beğenmedim! (2)
Avatar
carsi 2017-07-18 15:22:18

valla normalde ikiside cikip bir televizyon kanalinda tartismali ve herkes ona gore karar vermeli evet er meydanina teklif kilictaroglundan gelmistir

Misafir Avatar
bb 2017-07-18 15:53:18 @carsi

kılıçdaroğlunun seviyesine bir vatandaş olarak ben bile inmem doğrusu.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Bülent 2017-07-18 16:58:16

Bakıyorum gene Tayyip AkTroller'i burada da işbaşında ve Kılıçdaroğlu na saldırıyorlar. Oğlum parti falan tutmuyorum, bu sözleri AB ülkelerinde bir muhalefet partisi iktidara veya Cumhurbaşkanına söylese o kişiyi tebrik yağmuruna tutarlar. Kılıçdaroğlu cesurca Tayyip'e meydan okuyor gel herhangi bir tv kanalında karşıma çık tartışalım diyor ama Tayyipde o cesaret yok. Kılıçdaroğlunu kutluyorum. NOKTA!

Misafir Avatar
bilammt e cvp***ege 2017-07-18 22:13:58 @Bülent

bülent, kılıçdaroğlu eline tutuşturulan notlarla saldırıyor akp ye ve Erdoğana. abilei ne derse onları konuşuyor. boşver tv kanballarını kılıçdaroğlu uykuya yatsın en iyisi, hdp li hapisteki milletvekilleriyle ve can dündarla rüyalar aleminde görüşsün. umarım bir daha uyanmaz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Tekin Baran 2017-07-18 23:31:02

BEN TURKIYE DISINDA YASAYAN BIR VATANDASIM. BENIM YASADIGIM ULKEME ERDOGANI DEGIL CUMHURBASKANI YAPMAK HEMEN YARGIYA CEKERLER. DUNYA
TARIHINDE BOYLE BIR REZIL GORULMEDI.BEYNI GOTUNDE OLANLAR HALA ONU
BIR ILAH GIBI GORMEKTELER. AMMA SONUN BASLANGICINDAYIZ.

Avatar
ferit dere 2017-07-19 11:30:48

aktrol köpekler kemik saatiniz gelmiş haydi kemige siz ne anlarsınız haktan hukukutan adaletten vatan sevgisinden insan sevgisinden sanattan edebiyattan ilimden bilimden ne anlarsınız adam gibi adamlardan işininiz ensar sansar abidik gubidik haydi kemige....

Avatar
ege 2017-07-18 15:52:13

Yahu bu adam siyasetçi değil resmen oyuncu. iş hizmet yapmak yok işi gücü karıştırmak. işi gücü Türkiyenin önünü tıkamak. Türk ulusu büyük millet bu adamı iyi tartın lütfen. seçimde buna SIFIR oy .

Misafir Avatar
tarzan a ***** ege 2017-07-18 22:16:20 @ege

tarzan bakarmısın? ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ EŞŞEK ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ. ARPAN BOL FAZLA İLERİ GİTMİŞSİN.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Tarzan 2017-07-18 19:45:41 @ege

Bak "ege" adin nedir bilmiyorum ve adin ege'de olsa marmarada olsa kafani Ege sularina gömmüs, Ege'de isgal edilen 18 adayi göremiyorsun. Cünkü kafan Ege sularinin icine gömülmüs, dünyadan bii habersin. Senin Reis'in kicini yirtsa birgün Türk adaletinin karsisinda vatan hainliginden yargilanacak. Anladinmi ege?

Beğenmedim! (0)
Avatar
güven 2017-07-18 15:58:37

VAllahi bu adam kendi yalanlarını, kıvırmalarını Tayyip Erdoğana söylüyor. reüzgar gülü gibi dakikada bir yalan atan kılıçdaroğlunu iyi tanıdık biz. tayyip erdoğan bir yalan söylememiştir. kılıçdaroğlunun doksan dokuz yalanı var bir gerçek bile söylememiştir.

Misafir Avatar
Tarzan 2017-07-18 19:49:31 @güven

Bak "güven" sende ege gibisin veya iki degisik isim kullaniyorsun. Ona yazdiklarimi sana tekrar etmiyecegim. Oglum biraz okuyun adam olun beee! Biraz arastirma yapin ve birazda AkTrollükden vaz gecin dogrulari görün. Kocum yürüde biraz boyunu görelim olmaz mi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
akif ol anla r 2017-07-18 17:06:41

Ondört asır evvel, yine böyle bir geceydi,
Kumdan, ayın ondördü, bir öksüz çıkıverdi!
Lakin, o ne hüsrandı ki: Hissetmedi gözler,
Kaç bin senedir halbuki bekleşmedelerdi!
Neden görecekler, göremezlerdi tabii;
Bir kere, zuhur ettiği çöl en sapa yerdi,
Bir kerede, mamure-I dünya, o zamanlar,
Buhranlar içindeydi, bu günden de beterdi.
Sırtlanları geçmişti beşer yırtıcılıkta;
Dişsiz mi bir insan, onu kardeşleri yerdi!
Fevza bütün afakını sarmıştı zeminin.
Salgındı, bugün şarkı yıkan, tefrika derdi.
Derken, büyümüş kırkına gelmişti ki öksüz,
Başlarda gezen kanlı ayaklar suya erdi!
Bir nefhada insanlığı kurtardı o ma'sum,
Bir hamlede kayserleri, kisraları serdi!
Aczin ki, ezilmekti bütün hakkı dirildi;
Zulmün ki, zeval aklına gelmezdi geberdi!
Alemlere rahmetti evet şer-i mübini,
Şehbalini adl isteyenin yurduna gerdi.
Dünya neye sahipse, O'nun vergisidir hep;
Medyun ona cemiyyet-i, medyun O'na ferdi.
Medyundur o masuma bütün bir beşeriyet
Ya Rab, bizi mahşerde bu ikrar ile haşret.