banner83

Kılıçdaroğlu Eskişehir'de iftar yemeğine katıldı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Anemon Otel'de şehit aileleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşu ve oda temsilcileriyle iftar yemeği yedi.

Kılıçdaroğlu Eskişehir'de iftar yemeğine katıldı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Anemon Otel'de şehit aileleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşu ve oda temsilcileriyle iftar yemeği yedi.

27 Mayıs 2018 Pazar 23:07
Kılıçdaroğlu Eskişehir'de iftar yemeğine katıldı

Kılıçdaroğlu iftar öncesi yaptığı konuşmada huzur istediklerini söyleyerek, "ülkemizde fakirlik olmasın, fukaralık olmasın, işsizlik olmasın istiyoruz. Dünyanın en güzel ülkesindeyiz. Zaman zaman gerginlikler yaşıyoruz. Zaman zaman kavgalar ediyoruz. Bunları aşmak zorundayız. Bunları aşmak hepimizin ortak görevidir" dedi.

MUHTARLAR İÇİN KANUN TEKLİFİ

Muhtarlar için bir kanun teklifi hazırladıklarını belirten Kılıçdaroğlu, "Muhtarlar demokrasinin temel taşıdır. Neden, biliyor musunuz? Sevgili muhtar arkadaşlarım bu topraklarda yapılan ilk seçim Kastamonu'nun Taşköprü ilçesinde bir muhtarlık seçimidir. Tarihi de 1833'dür. O nedenle muhtarlığı kurumsallaştırmamız lazım. Muhtarın bütçesinin olması lazım. Bu çerçevede bir kanun teklifi hazırladık. O kanun teklifini muhtar arkadaşlarımızla beraber hazırladık. İnşallah kısa süre içinde yasalaşır ve muhtarların da bağımsız bir kanunu olmuş olur" diye konuştu.

'ŞEHİT VE GAZİLER ARASINDA AYRIM OLMAZ'

Gaziler ve şehitler arasında ayrım yapılmaması gerektiğini kaydeden Kılıçdaroğlu şöyle konuştu:

"Beni en çok üzen, derinden yaralayan bir olay var şehitler ve gaziler arasında ayrım. Şehit ve gaziler arasında ayrım olmaz. Gazi bizim gazimizdir, şehit de bizim şehidimizdir. Hangi görüşten kimlikten inançtan olursu olsun bütün şehitleri baş tacı yapmak zorundayız, bütün gazileri toplumun önüne çıkarmak zorundayız. Ayrımcılık olmaz. Ayrımcılık bir toplumu böler, kavganın, kinin tohumlarını eker. Eğer bir şehidimiz varsa o hepimizin ortak şehididir. O şehitler hayatlarını verdiler, canlarını verdiler niçin? Biz evimizde rahat uyuyalım diye, toprağımız bölünmesin diye, kavga etmeyelim diye, ülkemize düşman girmesin diye, ülkemizde nifak tohumları olmasın diye hayatlarını verdiler. Şehit yakınları ve gaziler arasında ayrımcılık olmamalı."

'ASGARİ ÜCRET NET 2 BİN 200 LİRA OLMALI'

Aile sigortası istediklerini de belirten Kılıçdaroğlu, "Her ailenin sigortası olsun ve her ailenin bir geliri olsun. Yoksulların olduğu toplumda huzur olmaz. Bugün 1 milyon 644 emekli 1500 liranın altında para alıyor kimisi 700 lira kimisi 800 lira alıyor. en az emekli aylığının 1500 lira olması lazım. 700 lira ile bir hayat devam etmez. Asgari ücret 2 bin 200 lira net olmalı" dedi.

Kılıçdaroğlu, konuşmasının ardından Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü'nün çeşitli şampiyonalarda dereceye giren engelli sporcularına birer altın verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 23:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tunay 2018-05-27 23:50:35

ekonmide cok konusulacak konular var chp ekonomide yüklenmeli akp ye akp nin polemiklerine alet olmayin gündemi siz belirleyin .ekonomide basasgi giderken secimle akp iktidarini korumaya calisiyor .dolar evro faizler tablo karanlik millete acireceteler yolda batmis ekonmide cikis pilanlarinizi net sade dille anlatin ..millet tamam dedi de dahada cók insan tamam desin ikna olsun

Misafir Avatar
millet hakkını haram ediyor,,,,,.hergün... 2018-05-28 10:54:18 @tunay

joleli maaşı 200 bin lira veya üstü imiş..basında yazdı..haraam olsun..
kul hakkı verende alanda mazlumun parasını veriyorlar..
Allah huzurunda akpye ve danışmanlarına ve bilumum zulum edenlere ve oy verenlerine davacıyız..ulu divanda..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
maaşlar düşürülmeli.yeni hükümet tarafından .. 2018-05-28 10:51:34 @tunay

Ahmet necdet tezer cum.başk.nı iken aylık 9 bin lira..şimdikinin 46 bin lira..
ilkinde örtülü ödenek yok..şimdikinde var..
ilki fazla parayı hazineye veriyordu..şimdiki nereye gittiğini Allah ve kendisi biliyor..hiç bir yere hesap vermiyor..
Allah indinde akp.ye davacıdır milletin çoğunluğu..
Yeni gelen c.bşk.nınn ve alt kademedekilerin hepsinin maaşları düşürülmeli..
mercedesler kaldırılmalı..ve devlet lüzümsüz hiç bir harcama yapmamalı..
müsteşarlar 14.bin lira..danışmanlar daha fazla..baş danışmanlar 200.bine yakın maaş alıyorlar..hepsi iptal edilmeli.MİLLETİN PARASI haramdır..günahtır..

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-27 23:57:55

Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa HAK HUKUK ADALET

Misafir Avatar
Sıkıldıysan sıkıldın be 2018-05-28 04:11:51 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Her haberin altına nie yorum yazıon işsiz misin yoksa şizofrenlik vb. problemlerin mi var, yoksa maaş mı veriolar bunları yazman için?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2018-05-28 00:01:08

DEKLIKANLI OL ACIK ISMINLE YAZ YORUMLARINI. DANSOZLUJGE LUZUM YOK TEKSAS.

Avatar
akp 2018-05-28 00:03:06

akp demek yalan makinasi tezgah hile demektir .tonlarca domuz etini milletine yedirmis samana Kadar ithal eden bir ekonomi odayetmez savas cigirtkanligi yapan türkiyeyi felekata sürükleyen akp ekonomi batmis millet aclik sinirida akp anlatir masallari kazdik yaptik insaat hepside borc senin yaptigin köprülerde ac insanlarmi gececek pazar yaniyor biravuc akp yandasi milyarderler mutlu akp bu

Avatar
CHP KAZANACAK 2018-05-28 00:26:35

Halkimizin Cumhurbaskani Muharrem Ince

Misafir Avatar
N. Komik 2018-05-28 04:14:59 @CHP KAZANACAK

Espiri miydi bu şimdi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
maaşlar indirilmeli.. 2018-05-28 10:48:09

Ahmet necdet tezer cum.başk.nı iken aylık 9 bin lira..şimdikinin 46 bin lira..
ilkinde örtülü ödenek yok..şimdikinde var..
ilki fazla parayı hazineye veriyordu..şimdiki nereye gittiğini Allah ve kendisi biliyor..hiç bir yere hesap vermiyor..
Allah indinde akp.ye davacıdır milletin çoğunluğu..
Yeni gelen c.bşk.nınn ve alt kademedekilerin hepsinin maaşları düşürülmeli..
mercedesler kaldırılmalı..ve devlet lüzümsüz hiç bir harcama yapmamalı..
müsteşarlar 14.bin lira..danışmanlar daha fazla..baş danışmanlar 200.bine yakın maaş alıyorlar..hepsi iptal edilmeli.MİLLETİN PARASI haramdır..günahtır..

Avatar
texas 2018-05-27 23:26:42

milleti kandirmayi birakin bu ülkenin düzlüge cikmanin tek caresidemokrasi demokrasi demokrasi birakin artik palavrayi

Avatar
aydın 2018-05-28 00:23:13

söyle bizim gizli gundemimiz yok ,bop hayalerimiz yok varımız yogumuz halk sevdası halk refahı

Misafir Avatar
Lol 2018-05-28 04:13:18 @aydın

Tek partili CHP dönemini, DYP-SHP koalisyonu dönemlerini görmeyen genç nesil belki yutar bu palavralarınızı!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dede iyice baydin 2018-05-28 00:52:19 @aydın

yetti ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP ESBASKANI 2018-05-28 00:51:47 @aydın

BELLI DEGILMI ??

Beğenmedim! (0)