banner82

Kılıçdaroğlu: Gezi direnişi bir millet hareketiydi

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu kişisel sosyal medya hesabından Gezi olaylarının yıldönümüne ilişkin yaptığı paylaşımda, ''Gezi direnişi; dayanışmaya, barışa, kardeşliğe ve demokrasiye adanmış bir millet hareketiydi'' dedi

Kılıçdaroğlu: Gezi direnişi bir millet hareketiydi

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu kişisel sosyal medya hesabından Gezi olaylarının yıldönümüne ilişkin yaptığı paylaşımda, ''Gezi direnişi; dayanışmaya, barışa, kardeşliğe ve demokrasiye adanmış bir millet hareketiydi'' dedi

30 Mayıs 2018 Çarşamba 23:03
Kılıçdaroğlu: Gezi direnişi bir millet hareketiydi

Kemal Kılıçdaroğlu resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan Gezi direnişine ilişkin yaptığı açıklamada, ''Gezi direnişi; dayanışmaya, barışa, kardeşliğe ve demokrasiye adanmış bir millet hareketiydi, tüm farklılıklarımızla bu ülkede birlikte yaşama hayalimizdi. Umudumuzu tüketmedik! 5. yıl dönümünde Gezi’nin aydınlığıyla 24 Haziran’da karanlığı yıkmaya geliyoruz. #MilletİçinGeliyoruz '' ifadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 23:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-30 23:27:36

doğru olan eğilmez ama iş eğik olanı dorultmaktır tıpkı akp nin eğilmiş olması şimdi millet akp dorultmaya çalışıyor ama olmuyor bu yüzdende sandıkta ve miletin gözünden de kaybetecekler her tarafları eğilmiş dorultma şansı kalmamış ve bitmiş bir akp

Misafir Avatar
Fetöcü kim ALLAH AŞKINA? 2018-05-31 11:12:44 @52

Fetö devletin içine sızmışken . ZAMAN gazetesi Fetö dersaneleri vurhay Türkiye Cunhuriyeti kurumlarını işgal ederken bunlara kim dur dedi? ALLAHINI SEVEN SÖYLESİN. kim dur dedi? ben söylüyeyim TAYYİP ERDOĞAN dur dedi. Fetönün ZAMANI kapandı, dersaneleri kapandı. damarına basıldı son çırpınışla 17-25 Aralık darbe girişimi ve 15 Temmuz darbe girişimini yaptı. bunları durduran Fetönün belini kıran kim? TAYYİP ERDOĞAN. daha kim ne konuşma hakkına sahip?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-31 11:11:44 @52

GEZİ nin Türkiyeye maliyeti 66 milyar dolardır.bu pinokyo acayıp bişe.. hala GEZİ yi savunuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sucun oncesi sonrasimi olur ??? 2018-05-31 10:14:27 @52

suc suctur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 10:12:56 @52

Muharrem İnce'nin Kırşehir'de Erdoğan'a videolu gönderme yaptığı miting konuşması
https://www.youtube.com/watch?v=d7VYXCCvUCI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAYYIP BEYÇOK HAKLI******* 2018-05-31 09:58:58 @52

BU VIDEODA ERDOGAN FETONUN FELEGINI SASIRTTIRIYOR. https://www.youtube.com/watch?v=At8CUBfe608

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-05-31 09:24:10 @52

ULEEN KARAKTER YOKSULU ATATÜRK BU ÜLKEDE DÜŞMANI KOVALAMASAYDI ANA ŞİMDŞİ BAŞKALARININ ALTINDA DÖLLENECEKTİ.... BELLİ Kİ BABAN BU GAVURLARDAN BİRİKİ SENIN GİBİ GAVURU MEYDANA GETİRMİŞ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-05-31 09:21:40 @52

HA SİKTİR ORADAN GEZİ OLAYI BU ÜLKEYE YAPILAN EN BÜYÜK ZARARDI MAYMUN .. SİZİN YÜZÜNÜZDE DEVOLET POLİSİNİN ÜZERİNE TAŞ ATILDI SİZİN YAPTIĞINIZI PKKLI VEKİLLER YAPTI ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN PİSLİKLER .... BU DEVLETE DIŞ MİRAPTAN FAZLA CEHAPE PİSLİĞİNİN ZARARI OLDU ALLAHSIZLAR... CEHAPE PİSLİKTİR..ÇÖPLÜKTÜR.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-05-31 09:13:31 @52

ATATURK E HAKARET EDEN HAKKINDA SAVCILIKTA SUC DUYURUSUNDA BULUNUN LUTFEN VEYA CHP YE ILETIN CHP LILER SAVCILIKTA SUC DUYURUSUNDA BULUNSUN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:11:31 @52

artik degisim zamani Millet ittifaki Gümbür Gümbür geliyor Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k
E-Miting Sakarya - Cumhurbaşkanı Adayımız Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=I4ibEP_nVlc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salağa bak atatürkün ömrü ccephanede geçti yazmış 2018-05-31 06:43:31 @52

cephaneden mühimmat çalınmasın diye nöbet mi tutuyordu? cephe ile cephane arasındaki farkı bilmiyor gelmiş palavra sıkıyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ibne atatürkün izinden gitmek demek 2018-05-31 06:42:34 @52

götünü teslim etmek demektir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cok hosuna gidiyorsa 2018-05-31 06:27:51 @52

bisey sorucam sen neden insanlarin cinsel tercihleriyle ilgileniyorsun ??? cok hosuna gidiyorsa MHP ye Bak AKP ye Bk ölmus savunmasiz insanlarin arkasindan atip tutmak AHLAKSIZLIKTIR Oğuz Bulut 15 yaşındaki çocukla yakalanmisti ya onun hakkinda yazabilirsin cunku o hayatta kendisini savunabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-31 06:26:42 @52

bizim AILEDE ATATURK ILE CEPHANEDE BIRLIKTE SAVASAN BUYUGUMUZ VARDI COK DINDAR OLAN BUYUK DEDEMIZ ATATURK ILE CEPHANEDE SAVASTI HER GUN ATATURK LE BIRLIKTE CEPHANEDEYDI ATATURK U HEP DESTEKLEDI HEP SAYGI DUYDU ATATURK LE GURUR DUYUYORDU ATATURK VATANDIR DIYORDU ATATURK UN HAYATI CEPHANEDE GECTI BIZLER ICIN SAVASTI SENIN BU YALANLARIN INGILIZ AJANLARININ IFTIRALARINA KIMSE INANMAZ ANLADIN MI ???

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kemalin ibne olduğu halk tvde ifşa olacaktı 2018-05-31 05:41:13 @52

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır.
Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "amcanızın oğlu", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İzmir...1922 2018-05-31 05:18:46 @52

https://www.youtube.com/watch?v=NrRHifKYSwI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-31 05:15:27 @52

İlk kez yayınlanıyor! Atatürk ve silah arkadaşları İzmir'e böyle girdi!
https://www.youtube.com/watch?v=uuqLhuD4jcw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NOKTA 2018-05-31 05:13:25 @52

ATATÜRKE KÜFREDEN YA
RUM
YA İNGİLİZ
YA YUNAN
YA FRANSIZ
YA ERMENİ DÖNMESİ
YA GIZLI YAHUDİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-31 05:12:14 @52

İZMİR'E İLK GİREN YÜZBAŞI ŞERAFETTİN BEY ve TİMUR'UN ALTIN KILICI
https://www.youtube.com/watch?v=ecsRFNs5il0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
amına kodumun sorospusu 2018-05-31 04:47:48 @52

çıkmış gezi millet hareketi demiş. türk milletinin hareketi olmadığı kesin. orada dehaşkapeceliler de vardı bu tuncelili vatandaş da hiç birini ayırt etmeden hepsinin alnından öptüğünü söyledi

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
atatürk denen müptezel ibne türkiyeyi kurtarmadı 2018-05-31 04:37:57 @52

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatan partili aydin votka yi cok kacirmis 2018-05-31 04:36:28 @52

dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ? acizlige gerek yok AHLAKLI OL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulan mal 2018-05-31 04:35:51 @52

Tayyip 17-25 ten öncesi için öyle demiş. Sizin adayınız İbnce 17-25ten sonra FETÖ ibnesini savundu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TAYYIP BEYÇOK HAKLI 2018-05-31 04:34:28 @52

Tayyip Bey diyorki bu Pensilvanya ne oldugunu kim oldugunu sizler zaten anladiniz onu zaten tanidiniz diyor
17 tane universite kurmak icin geldiler hepsini onadim bumuydu hainlik diyor okullar icin yer istediler verdik ...... olimpiyat dediler her destegi verdim diyor
https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Hani siz çok batılısınızya alın size batılı kaynak 2018-05-31 04:32:24 @52

Belçika Eğitim Bakanlığı'nın hazırladığı kitapta Atatür'ün 'gay' olduğunu ispatladı. Belçika, Atatürk'ü tarihin mühim eşcinsel ve biseksüel şahsiyetleri arasında saydı.
Belçika'nın Valon Bölgesi Eğitim Bakanlığı'nca hazırlanarak okulların tamamında dağıtılan bir kitapçıkta Atatürk'ün gay olduğunu kanıtladık dedi.

'Homofobie (eşcinsellik karşıtlığı) ile mücadele' adlı 144 sayfalık kitabın 105. sayfasında 'tarihteki meşhur eşcinseller veya biseksüeller' listesinde Mustafa Kemal Atatürk'ün de ismininde yel alması Türkiye'yi şoke etti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk ile ilgili ibne diyen kaynaklar var 2018-05-31 04:30:59 @52

Belçikada ders kitaplarına bile girmiştir. Dünyaca meşhur ibneler arasında yer almaktadır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatan partili aydin dede votkayi cok kacirmis 2018-05-31 04:18:36 @52

Vatan partili aydin dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ? acizlige gerek yok AHLAKLI OL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
madem akepe israfçı 2018-05-31 04:17:56 @52

cehape neden seçim vaadi olarak milletvekili maaşlarını asgari ücretin dört katına sabitleyeceğiz, milletvekili emekliliğini kaldıracağız gibi vaadlerde bulunmuyor? cevabı basit: kendileri başa gelse ekonominin anasını sikip hazineyi boşaltacaklar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-31 04:16:53 @52

16 senede Milli Varliklarimizi sattiniz yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORSUNUZ DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara satmadinizmi ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR ciftci lik can cekisiyor Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP israf ta sinir tanimiyor yazlik saray kislik saray

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetö cehape el ele 2018-05-31 04:15:25 @52

17-25 Aralık sürecinin hemen sonrası Pensilvanyada saklanan FETÖ elebaşının içeriğinde beddua olan cümlelerine ilişkin ‘Ne hissettiniz? sorusuna ise İnce şu skandal cevabı veriyordu: ‘Canı yanmış birinin, kendini aldatılmış hisseden birinin müthiş bir feryadını hissettim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp israfta sinir tanimiyor 2018-05-31 04:15:10 @52

basbakana ortulu odenek Cumhurbaskanina Ortulu Odenek denetleyen yok sorumsuz Cumhurbaskanimiz icin neden ortulu odenek ongoruldu ??? 1150 odali Saray yetmedi birde Marmaris de 300 odali saray kac tane ucak bi yigin araba bi yigin koruma Saray a bi yigin Hizmetci say say bitmez yeter yahu yeter kemerleri SIKIN DINIMIZDE ISRAF GUNAHTIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-31 04:13:32 @52

Troller iyice salgirganlasti savunacak biseyleri kalmadigi icin acizlestiler feto usulu iftira ve foto montaj dahil her iftira var MUHARREM INCE BEY I CAMININ ICINDE BISIKLET LE FOTO MONTAJLAMISLAR Temel Karamollaoğlu Bey icinde foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar bunu yapanlar olsa olsa şeytanın hizmetkarları olur bir MUSLUMAN IFTIRA ATMAZ GUNAH OLDUGUNU BILIR BIR BAYANA HAKARETTE BULUNMAZ

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
AKP'li Vekil BOP Yahudi Projesidir dedi 2018-05-31 04:11:52 @52

https://www.youtube.com/watch?v=t-jwKexNECs

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
atatürk türkiyeyi kurtarmadı 2018-05-31 02:36:30 @52

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş.
ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim
cehape hainlerin toplandığı bir partidir
atatürk de hainlerden biriydi
1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti
İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu
sözde almanlar yenilince yenik sayıldık
nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti
istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır
lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nah millet hareketiydi 2018-05-31 01:25:20 @52

SOROSun başlattığı bir hareketti. OTPORun yumruğu vardı. Kemal kendisi de sorosçu zaten sorosçu olmakla iftihar ettiğini de söylemiş.

Beğenmedim! (1)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-31 02:39:11

Tıpkı gezide olduğu gibi sağcısı solcusu ve muhafazakarı güçlü bir şekilde geliyor. Millet 'in önünde kimse duramaz. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi sandığa gömeceğiz SIKILDIK ARTIK TAMAM

Avatar
aydın 2018-05-30 23:58:59

gaz ver millete ilagaliteye çekilip işinden gucunden olsun,ulan devamlı ilagaliteden kaçın diyecen haydutmusun sen

Misafir Avatar
cehape o kadar halkçıysa 2018-05-31 02:11:19 @aydın

milletvekili maaşlarını asgari ücretin 4 katına eşitleyeceğiz diye bir vaadde niye bulunmuyorlar, milletvekili emekliliğini kaldıracağız diye vaadde bulunmuyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@aydın x********* 2018-05-31 01:04:07 @aydın

lan mal anayasad a insanlarin gösteri ve direnme hakki var sen hangi kanunsuzlukdan bahsediyorsun. Milletin parkina cevresine sahip cikma hakki yokmu.? sen salak gelmis sigir gideceksin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
adem 2018-05-31 00:07:41

barışı kardeşliği demokrasiyi adaleti sokaklarda yakıp yıkarak tahrip edip katlederek arayan dünyada terör anarşi ve legal stk lar bile kurdurup destekleyen kardeşi kardeşe kırdıran ülkelere çöken insanlarını acılar içerisinde bırakıp ele geçiren sınıf ve zümreleri destekleyen katliamcı abd batı hayranı müstem leke zihniyetli örgütlere fırsat vememeli birlik ve beraberlik içerisinde hani Atatürkün direktifi yasada bulunan yurta sulh ilkesini asıl yürekte taşıyıp gerçekleştirmek ve dünyada barışı insanlık düşmanlarına karşı durarak sağlanmalıdır

Misafir Avatar
@adem x 2018-05-31 01:09:20 @adem

Sayet ikditar hizmet icin oy aldiklari milletin isteklerini yerine getirmez ise olacagi olur , müsebbibi siyasilerdir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
o.b 2018-05-31 00:30:30

doğrudur bu gezi direnişi bir milletin direnişi idi yani azınlık olanların azınlık milletinin direnişi idi kipti sıirkatin söylerken şecaat arzedermiş onun gibi kılıçtaroğlu doğru söylüyor azınlık milletin isyanıdır bu.

Misafir Avatar
yarrak**** 2018-05-31 10:04:07 @o.b

peki tayyip, kimin plani ? sorosun ve siyonistlerin eli yokmu? madalyanin öbür yüzünüde görsen?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yarrak 2018-05-31 01:29:41 @o.b

Gezi olaylarından çok önce Pınar Yürür ün yazdığı makale var bu tür olayların soros tarafından nasıl finanse edildiğini anlatıyor. Hatta polonyadaki işçileri de böyle ayaklandırmışlar o zaman kurdukları örgütün adı Solidarnosc polonya dilinde Dayanışma (Taksim Dayanışması gibi). OTPOR ile ilgili de çok sayıda makale mevcut. Zaten OTPOR un bu tür eylemlerde kullanacağı kişilere eğitim (!) verdiği CANVAS isimli kuruluş sitesinde faaliyet gösterdiği ülkeler haritasında Türkiye de bulunuyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@o.b x******** 2018-05-31 01:06:38 @o.b

Evet insanlarin isyaniydi sigirlarda treni seyreder gibi seyrettiler. Sigirlar gidip simdi o gezi parkinda agaclarin dibinde oturup serinliyor oksijen soluyorlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
madem akepe israfçı 2018-05-31 04:17:19

cehape neden seçim vaadi olarak milletvekili maaşlarını asgari ücretin dört katına sabitleyeceğiz, milletvekili emekliliğini kaldıracağız gibi vaadlerde bulunmuyor?
cevabı basit: kendileri başa gelse ekonominin anasını sikip hazineyi boşaltacaklar.

Misafir Avatar
akapeye 2018-05-31 04:41:57 @madem akepe israfçı

sor

Beğenmedim! (0)
Avatar
atatürk denen müptezel ibne türkiyeyi kurtarmadı 2018-05-31 04:37:34

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Avatar