Kılıçdaroğlu hakkında skandal tweet: Şunu öldürmeseler de...

AKP'li yazar Fatih Tezcan, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Adalet Yürüyüşü"ne ilişkin sosyal paylaşım sitesi Twitter'da skandal bir mesaj paylaştı.

Kılıçdaroğlu hakkında skandal tweet: Şunu öldürmeseler de...

AKP'li yazar Fatih Tezcan, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Adalet Yürüyüşü"ne ilişkin sosyal paylaşım sitesi Twitter'da skandal bir mesaj paylaştı.

03 Temmuz 2017 Pazartesi 11:46
10151 Okunma
Kılıçdaroğlu hakkında skandal tweet: Şunu öldürmeseler de...

Tezcan, sosyal medya üzerinden "Ve Kılıçdaroğlu dökülmüş: '9 Temmuz'da büyük miting yapıp taleplerimizi açıklayacağız! Dediklerimiz yapılana kadar yeni eylemler yapacağız!' Şunu 9 Temmuz'a kadar öldürmeseler de ne diyecek duysak... Sonra dediği eylemlere başlasalar ve... İşin sonuna doğru gelsek yavaş yavaş..." mesajını paylaştı.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2017 18:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ertunc 2017-07-03 15:30:23

yazikki bu tipler gazetici oluyorlar .aslinda bunlarin iceri tikilmasi lazim .Adalet in olmadigi ciftesitandar li oldugu bu tiplere hicbir hukuki birsey yapilmiyor .anamualefet partisinin baskanina ölümden bahseden bu yaratiklar hangi karanlik zihniyetin temsilcisi olduklarini beyan ediyorlar .piavaköterler i katil canileri isbasina cagiriyor .resmen suc isliyor yobaz .

Avatar
Antalyalı Attalos 2017-07-03 12:05:47

Isıracak köpek dişini göstermez.Bırakın havlasın dursun hödük.

Avatar
carsiiiiiiiiii 2017-07-03 15:22:13

tezca serefsizi milleti galyane gitiripte be anliyacaksin sozum sanaki birde musluman ve turk diyemem senin dedeleri kesinlikle cizme yalayanlardandir adalet vari hadi cevap versene millet sokaklarda adalet istiyorsa bir nedeni var okuz oglu okuz

Avatar
Murat yilmaz 2017-07-03 16:39:02

Bunlar sahte kabadayi kim gucluyse onun kopekligini yaparlar Oylebirsey olursa bu memlekette reis meis kalmaz onuda bilsinler

Avatar
carsiiii 2017-07-03 17:47:15

koca cevap hakikaten cok cahilsin simdiye kadar tek aldatilmayan lider kilictaroglu ve kiseninde piyonu degil iki uc tane soru mesela oslo habur sinir kapisi ve sayar mahkemeler 12 yil suren feto ortakligi daha cok varda sana bunlar yeter

Avatar
osman kaya 2017-07-03 23:15:26

tosun aklı sıra rest cekiyor gel tosun senide biz adalet önüne cıkarırız hamam oglanı yaptırmayız

Avatar
koç 2017-07-03 12:06:05

bence kılıçdaroğlu dış güçlerin piyonu. AJANI dır . belkide hiç istemem de tasvipde etmem. ama kılçdaroğlunu kullanan güçler ülkemize zarar vermek için kılıçdaroğlunu gözden çıkarabilirler. kılıçdaroğlu kurban edilebilir . kendiside bunu bilmesi lazım. bu mafya vari güçlere güvenilmez. onlar insanı kullanır ve atar. mafya vari ülkeler kişilere değer vermez çıkarları için kişileri hatta ülkeleri feda ederler.

Misafir Avatar
Ramazan 2017-07-03 21:52:47 @koç

Heryerden KOC cikiyor, Kilicdaroglunu sen bosver koc, sen olsan olsan koyun olursun ve zaten uyuyorsun. Senin Reis gibi hic olmazsa ABD'nin Yahudi lobisinin adami deyil. Biraz oku be KOC!

Beğenmedim! (0)