banner87

Kılıçdaroğlu: Huzurlu bir Türkiye için varız

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun kişisel sosyal medya hesabından paylaştığı video kısa sürede onlarca beğeni ve paylaşım aldı

Kılıçdaroğlu: Huzurlu bir Türkiye için varız

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun kişisel sosyal medya hesabından paylaştığı video kısa sürede onlarca beğeni ve paylaşım aldı

04 Haziran 2018 Pazartesi 23:19
Kılıçdaroğlu: Huzurlu bir Türkiye için varız

Kemal Kılıçdaroğlu'nun resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan 'Biz millet için varız, toplum için varız, çocuklarımız için varız, gençlerimiz için varız, kadınlarımız için varız, huzurlu bir Türkiye için varız… Beraber barış içinde huzur içinde yaşamak istiyoruz. Yeni bir Türkiye’yi birlikte inşa edeceğiz. Geliyoruz' açıklamasıyla paylaştığı video kısa sürede onlarca beğeni ve paylaşım aldı.

İşte Kılıçdaroğlu'nun o paylaşımı:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.06.2018 00:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 23:50:23

MİLLET İttifakı gümbür gümbür geliyor Sağcısı Solcusu Muhafazakarı güç birliği yaptı Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Vatandaş Ankara'da güç zehirlenmesi yaşayan koltuk sevdalısı beylere sandıkta hesaplaşacak

Misafir Avatar
chp , ince ve kılıçdaroğlu BU 2018-06-05 10:11:25 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Terörü temizledi Muharrem İnce’nin hedefi oldu
Muharrem İnce’nin “Apoletlerini sökeceğim” diye tehdit ettiği Korgeneral İsmail Metin Temel, PKK’yı dize getirdiği ve ordudaki FETÖ’cüleri temizlemeye çalıştığı için iki örgüt tarafından 4 kez öldürülmek isten

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet AKP 2018-06-05 09:10:42 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Huzur için güven için gelecek için dahada güzelliklere ulaşmak için halk olarak AKP diyoruz. DEVAMM.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dikkat dikkat 2018-06-05 09:09:02 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Çok acayıp huzur getirir bu fetöcü. GEZİ olaylarında acayıp huzur bulduk yüz milyar dolar zarar etti kaybetti Türkiye Gezi olaylarında. Kılıçdaroğlu bir suç makinasıdır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kılıçdaroğluna duyurulur 2018-06-05 09:06:03 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Fetö millet değil. PKK için Fetö için gelmeye çalışıyorsun ama getrmeyeceğiz seni sizi. teröre geçit yok. asker polis cephede Türkiye Cyumhuriyeti halkı heryerde hepimiz terörün karşısındayız. CHP yiterket kılıçdaroğlu. Fetöcüleri doldurdun ATATÜRK çü bırakmadın. . sen bir fetösün kılıçdaroğlu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kılıçdaroğluna duyurulur 2018-06-05 09:03:18 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

PKK millet değil.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
güzel_yurt 2018-06-05 08:22:10 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Hangi millet? hangi toplumdan bahsediyorsunuz kılıçdaroğlu?
Selahattin Demir taşın PKK topluluğundanmı?
ZAMAN gazetesinin sahibi Fetö hayranlarınının toplumumu? evet bizde zaten sizi onlardan biliyoruz eylemleriniz söylemleriniz kimlerle ilişki içinde olduğunuz herşeyi ayan beyan ortaya koyuyor. o zaman bzde terör sevdalılarına bölücülük yapmak isteyenlere asla OY vermeyiz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-04 23:42:19

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa x--MA 2018-06-05 11:40:02 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlunun yaşaması kendisine günah ülkemize milletimize zarar oluyor.. fitne yalan iftira hakaret, düşman ve teröristlerle birlik içinde oluşması külliyen zarar dır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-04 23:48:13

Muharrem İnce'den Erdoğan'a Prompter Tepkisi / Mitingde Erdoğan'ın O Videosunu
İzletti
https://www.youtube.com/watch?v=YDWjp2oGF_w

Avatar
Memduh Akcay 2018-06-05 02:31:29

erdoganin diplomasini fetöcüler wc kagidi olarak kullanmislar :-) erdogana al göster diye göndermisler, erdo su anda diplomasini temizlemekle mesgülmüs , peh peh peh yersen tabiki...ya hayatimda bu kadar yalanci bir zerzevat takimi görmedim, yalan makineleri sanki....

Avatar
. 2018-06-05 03:17:41

https://odatv.com/erdoganin-diplomasina-ne-oldugu-belli-oldu-04061852.html

Avatar
iyiki feto varmis 2018-06-05 03:18:11

her kilifa uyuyor

Avatar
sorun degil diploma kaybolsada transkript 2018-06-05 03:18:56

kaybolmamistir

Avatar
DİPLOMA BULUNDU :) !....... 2018-06-05 01:50:29

Yandaş yazarlardan Cemil Barlas, Erdoğan’ın diplomasıyla ilgili dikkat çeken bir iddia ortaya attı. Barlas, Cumhurbaşkanı’nın diplomasının FETÖ tarafından yok edilmiş olabileceğini öne sürdü. Barlas, programda, “FETÖ’cüler Erdoğan'ın diplomasının orijinalini ele geçirip yok etmişler” ifadelerini kullandı.

Misafir Avatar
hahaha 2018-06-05 03:16:42 @DİPLOMA BULUNDU :) !.......

hahaha

Beğenmedim! (0)