Flaş Haber
Kapat

Kılıçdaroğlu: İktidar kanadında tık yok

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul Beylikdüzü’nde KOBİ'ler Buluşması'nda konuştu.

Kılıçdaroğlu: İktidar kanadında tık yok

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul Beylikdüzü’nde KOBİ'ler Buluşması'nda konuştu.

07 Haziran 2018 Perşembe 11:51
Kılıçdaroğlu: İktidar kanadında tık yok

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul Beylikdüzü’nde KOBİ'ler Buluşması'nda konuştu.

Kılçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları:

Kişi başına okunan gazete sayılmıyor, 21. yüzyılda gelişmenin tanımı şudur, küçük ayrıntılarla iş bölümüne giden ülkeler gelişmiş ülkelerdir.

İktidar kanadı ekonomide ne yapacağını hiç söylemiyor. İktidar kanadında tık yok. "Yaptık" diyorlar, peki gelecekte ne yapacaksın?

Biz önümüzdeki 50 yılı planlamak zorundayız. Önündeki 50 yılı öngöremeyen ülke geriye gitmeye mahkumdur.

Her toplumun planlamaya ihtiyacı vardır. Aileden başlar planlama. Devlet Planlama Teşkilatı kapatıldı bir bakanlığa dönüştürüldü.

Batının egemen güçlerinin telkinleri ile tarımı bitirdik.

Tarım Teknoloji Liseleri... Sosyal güvenlik primini Milli Eğitim Bakanlığı yatıracak. Daha nitelikli yetişmiş olacak. Okulların donanımında tamamen organize sanayi bölgeleri sorumlu olacak.

Üniversite hocasını farklı düşünüyor diye kapının önüne koyarsan olmaz.

Nasıl dijital dünyayı yakalayacağız? Bütün mahallelerde kreş olacak, çocuğun sosyal hayatı gelişecek. Çocuk soru soracak ki dünya ilerlesin, Türkiye ilerlesin.

Soru sormanın ve düşünmenin eğitim sisteminde büyük bir yeri vardır. İnsan Kaynakları Bakanlığı kuracağız.

Asgari ücretten vergi almamak ve asgari ücreti 2 bin 200 lira yapmak istiyoruz.

Taşımalı eğitimi tamamen bitireceğiz ve tam zamanlı eğitim. Çocuk kahvaltısını arkadaşları ve öğretmenleri ile yapacak.

Baba çocuğuna harçlık veremiyor, kendisini bu yüzden yakan baba var. Sosyal devlet bu durumu ortadan kaldıracak.

Eğitim sisteminin yeniden inşa edilmesi lazım. Çocuklarımız at yarışı gibi sınavdan sınava konuşuyor. Çocukluklarını yaşayamıyor.

Suç oranlarının en düşük olduğu belediyeler CHP belediyeleridir.

240 milyar dolar para ödenecek bir yıl içinde. Ekonomiden niye bahsetmiyorlar? Bu yüzden. 

14 yılda harcanan para 2 trilyon dolar harcandı. Ne yaptılar ben çok merak ediyorum? "Köprü yaptık" diyecekler, vatandaş ödüyor köprünün bedelini. 

Gidiyorsun Londra'ya " Bana borç para verin" diye yalvarıyorsun. Tefeciye yakayı teslim etmişsin.

Dış politika milli olmak zorundadır, öyle bir dış politika izlediler ki Türkiye kaybediyor. 

Biz kendi bölgemizde barış istiyoruz. İslam dünyasında kan akıyor. Silahları kim veriyor? Bir gruba Rusya, bir gruba Amerika. 

Ortadoğu'da barışı sağladıktan sonra Türkiye'yi dolara boğacağız.

Türkiye'yi bölgesinin yıldızı yapacağız. Türkiye'de bu güç var.

Herkesle barış içinde yaşayacağız. Anadolu'nun içi boşalıyor, Anadolu'nun içini dolduracağız. 

Üreten insanlara 0 faizli kredi vereceğiz. 


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.06.2018 13:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
millet ittifakı 2018-06-07 12:04:46

sayın kılıçdaroğlu .. türkiyede en önemli unsur cumhuriyet parlementer sistemi korumak aksi taktirde başkanlık veya eyalet sistemi dedikleri sistem türkiye için çok büyük tehlike olarak görüyorum.... bu sistem oturduğu an ülke parçalanmaya müsait hale gelir diye düşünüyorum bu tür ülkeleri gezdim gördüm ama türkiye için çok büyük tehlike oluşturacağına inanıyorum dış güçlerin isteği zaten türkiye için başkanlık sistemi işleri kolaylaştırmak daha kolay bölmek tek kişi kolay kandırılır.....sadece araştırarak düşüncelerim söyledim bu ülkeyi neden kolay dağılacak sisteme getirmek istiyorlar

Misafir Avatar
AMAN AMAN HAAA 2018-06-08 08:52:00 @millet ittifakı

M inceyi cumhur başkanı kılıçdaroğlu iktidarda . ikisi bir birini yer. yok canım bunlara asla görev verilmez. aslında bu ikliği bol bol yürüteceksin. yürümeyi severler. ama kafayı çekmelerine izin vermeyeceksin. yoksa yürümez uyur sızıp kalırlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak sen borç para istemişmilerde 2018-06-08 08:48:35 @millet ittifakı

PİNOKYOOOOO YETER LEN burnun çin seddine dayandı. kmden kim para istemiş? iftiracı kemo.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
man adası iddiası 2018-06-07 18:15:56 @millet ittifakı

Kılıçdaroğlu iftiracılıktan mahkum edildi. şimdi Kılıçdaroğlu istifa edecekmi?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-06-07 18:15:05 @millet ittifakı

bu mübarek günde yine kızacağım bunca yorumu okuduktan sonra. yahu Tek adam diyorsunuz, ysk ye çete diyorsunuz, yargıyı satılmışlıkla suçluyorsunuz, komutana hakaret ediyorsunuz baskı yapıp tehdt ediyorsunuz. hemde Türkiyede siyaset yapıyorsunuz! gerçekten dikdatörlük varmı ? bir akıl sahibi bir namuslu bir ALLAHINI seven çıksın cevap versin. bu chp nedir böyle? baraj altı hakları.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yorumculara 2018-06-07 13:49:53 @millet ittifakı

Bir pkk sempatizanı chp genel başkanıda olsa ona sayın diyen insanın aklına şaşarım. hadi protokol gereği denir ama öyle yağcılıkolsun diye yada bir bişeymiş bir vasfı varmış diye sayın falan denmez. ULAN denir ancak. PYD PKK lıların ölmesine fena acıyor her hali ile belli.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-07 13:24:57 @millet ittifakı

dogru soze ne denir

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehmetcik 2018-06-07 12:31:37

Mehmet simsek sormak lazim ingilterede rehin bulunan 450 ton altin ne zaman geri alinacak

Avatar
Akil var Mantik var 2018-06-07 12:56:13

16 yil sonra ekonomiyi bu duruma getirenleri tekrar secmek bu kotu durum devam etsin demektir. Kimse merak etmesin Millet ittifakinda cok daha bilgili ekonomiyi iyi idare edecek kadrolar var.

Misafir Avatar
:-)))PİNOKYOOOOO Aydin bu ne kilik 2018-06-07 17:01:04 @Akil var Mantik var

aciz ve fena biri bu kılçdaroğlu güzelyurt yorumculara

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:-))) 2018-06-07 13:56:52 @Akil var Mantik var

PİNOKYOOOOO AT AT. BİR SIRIK LAZIM ZATEN.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
güzelyurt 2018-06-07 13:51:49 @Akil var Mantik var

Kılıçdaroğlu iktidar kanadının her projesi hazır. sen i kandırıkçıların kafanı kumdan çıkarttırmıyorki. seni poh pohluyorlar. bu yüzden yalancıya çıktı adın. eline tutuşturulanları değil etrafına bak olup bitene göre konuş. Tabi önce terör pkk pyd ypg ve fetö seviciliğinden vazgeç.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aciz ve fena biri bu kılçdaroğlu 2018-06-07 13:47:48 @Akil var Mantik var

Ula Kılçıkoğlu huükümet inmi hedefi yok?
ula 2023 ula 2050 ula 2071 hdefleri hazır . sen ne yalancısın PİNOKYO. utanmadan bişeyler uyduruyor. omurga yok yahu omurga.

Beğenmedim! (5)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-07 12:36:10

AKP ELVEDA

Avatar
Millet İttifakı 2018-06-07 12:37:13

geliyor

Avatar
Yörükeller 2018-06-07 12:53:25

Sayin Kilistaroglu Yaptirimlarla Ilgil aciklamasini i Tek kelimeyle mükemmel izah eti Umarim vat etikettieri secim yaptirimlarin arkadinda dururlar. Türkiyenin suana kadar Hükümet tarafindan Dile getirilmeyen Bilmedikletimizi de aydinlstmis oldu

Avatar
millet ittifakı 2018-06-07 12:06:37

sayın özel .. türkiyede en önemli unsur cumhuriyet parlementer sistemi korumak aksi taktirde başkanlık veya eyalet sistemi dedikleri sistem türkiye için çok büyük tehlike olarak görüyorum.... bu sistem oturduğu an ülke parçalanmaya müsait hale gelir diye düşünüyorum bu tür ülkeleri gezdim gördüm ama türkiye için çok büyük tehlike oluşturacağına inanıyorum dış güçlerin isteği zaten türkiye için başkanlık sistemi işleri kolaylaştırmak daha kolay bölmek tek kişi kandırmak çok kolay.....sadece araştırarak düşüncelerim söyledim bu ülkeyi neden kolay dağılacak sisteme getirmek istiyorlar

Avatar
ABD Savunma Bakanlığı Pentagon'dan adeta itiraf gi 2018-06-07 13:14:50

koalisyonun sözcülerinden Albay Thomas Veale, "Suriye ve Irak'ta ne kadar sivil öldürdüğümüzü asla tam olarak bilemeyeceğiz" ifadelerini kullandı.
Af Örgütü’nün yayımladığı raporda, “Koalisyonun, savaş esnasında hava harekatları ve topçu atışlarıyla binlerce sivili öldürdüğüne, binlercesini de yaraladığına dair ciddi, somut kanıtlarımız var” ifadelerini kullanılmıştı.