Kılıçdaroğlu: İş garantili eğitimi sağlayacağız

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Kahramanmaraş’ta İftar Programı’nda yaptığı konuşmada niteliksiz eğitime değinerek, ''Eğitimi yeniden dizayn etmek zorundayız. Bu memleketin çocuklarının yüzde 90'ı eğitimi niteliksiz görüyor. Hangi ana hangi baba çocuğunun niteliksiz okullara gitmesini ister? Gerekirse boğazımızdan keseceğiz ama çocuklarımızı iyi eğiteceğiz.Hangi alanda eleman ihtiyacı varsa o alanlara istihdam sağlayacağız. İş garantili eğitimi sağlayacağız'' dedi

Kılıçdaroğlu: İş garantili eğitimi sağlayacağız

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Kahramanmaraş’ta İftar Programı’nda yaptığı konuşmada niteliksiz eğitime değinerek, ''Eğitimi yeniden dizayn etmek zorundayız. Bu memleketin çocuklarının yüzde 90'ı eğitimi niteliksiz görüyor. Hangi ana hangi baba çocuğunun niteliksiz okullara gitmesini ister? Gerekirse boğazımızdan keseceğiz ama çocuklarımızı iyi eğiteceğiz.Hangi alanda eleman ihtiyacı varsa o alanlara istihdam sağlayacağız. İş garantili eğitimi sağlayacağız'' dedi

29 Mayıs 2018 Salı 20:19
Kılıçdaroğlu: İş garantili eğitimi sağlayacağız

24 Haziran'daki Cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimi için çalışmalarını sürdüren CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, CHP Kahramanmaraş İl Başkanlığı tarafından organize edilen programa katılmak üzere Kahramanmaraş'a geldi.

Arsan Center'da gerçekleştirilen iftar programında parti mensuplarına hitap eden Kılıçdaroğlu, seçim öncesi partisinin vizyon ve hedeflerini anlattı

Kemal Kılıçdaroğlu’nun konuşmasından satır başları şöyle;

“4 ülke bir araya geleceğiz ve OBİT’i kuracağız.”

YOKSUL AİLELERE AİLE SİGORTASI

“Yoksul ailelerin ayda 1000 lira hesabına yatıracağız. Kadın gidecek aylığını çekecek.”

“Annelere sesleniyorum. Aile sigortasını isteyin. O ailenin neye ihtiyacı var? İlla kömüre mi illa makarnaya mı ihtiyaç var. Biz şuanda 5 belediyemizde aile sigortasını uyguluyoruz. Kadının aile hesabına 600 liraya yakın para yatıyor. Onun yoksulluğunu ailenin yoksulluğunu bu sayede kimse bilmiyor.

“Fakirliğin nedeni eğitimsizliktir. Eğer kişiyi eğitip yetişririrsek fakirliği yenmiş oluruz. Eğitimde bu bağlamda yeniden dizayn etmek zorundayız. Bu memleketin çocuklarının yüzde 90’ı eğitimi niteliksiz görüyor. Hangi ana baba çocuğunun niteliksiz okullara gitmesini ister? Gerekirse boğazımızdan keseceğiz ama çocuklarımızı iyi eğiteceğiz.”

“EĞİTİM HER ŞEYİN ANAHTARIDIR”

“Eğitimi yeniden dizay etmek zorundayız. Gerekirse boğazımızdan keseceğiz eğitime harcayacağız. Teknoloji liseleri kuracağız. Bu liseleri OSB ve Milli Eğitim Bakanlığı birlikte yönetecek. Çocuklarımızın daha iyi nitelikli okullarda okuması lazım. Eğitim her şeyin anahtarıdır”

“Hangi alanda eleman ihtiyacı varsa o alanlara istihdam sağlayacağız. İş garantili eğitimi sağlayacağız.”

“ET DIŞARIDAN GELİYOR”

“Konya’dan küçük Hollanda’nın tarım ihracatı Türkiye’den kat kat daha fazla.”

“Et dışarıdan geliyor. Neden toprak mı yok? Çiftçi mi yok? Eksik olan siyasettir. Kavgasız bir siyaset. Bu ülkenin her şeyi var güzel bir ülke ve bu ülkede her şeyi yapmak mümkündür. Dolayısıyla biz üreten bir Türkiye diyoruz.”

“50 YIL SONRASINI DÜŞÜNMEK LAZIM”

“Gaziler ve şehitler arasında ayrım yapılmaz. Ayrım yapıldığı zaman toplumun vicdanında büyük yaralar açar. Devleti yönetmek ülkenin 100 yıllık geleceğini düşünmek demektir.”

“Osmanlı İmparatorluğu’nun kalkmasının tek sebebi sanayi devrimini kaçırmasıdır. Devleti yöneten kişilerin 50 yıl sonrasını düşünmesi lazım”

Konuşmasında muhtarlarada selenen Kılıçdaroğlu, kendi tarihlerini çok iyi bilmeleri gerekdiğini söyledi.

Kılıçdaroğlu konuşmasında, “Muhtarlıklar kurumsallaştırılmalı, muhtarlıkların bilinen yerleri olmalı, muhtarlıkların bir bütçesi olmalı, belli bir miktarda bütçe verilmeli, söz hakkına sahip olmalı, yeri geldiğinde itirazını etmeli” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 23:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-29 20:56:32

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-30 12:49:39 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

9 seçim kaybettin hala oradasın.başkanlık seçimine girmeye RTE nin karşısına çıkamadın sen neden bahsediyonya bu adamın konuşmalarını kaaleye almayın cesaretsiz yüreksiz korkak tan lidermi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen kemo 2018-05-30 12:30:16 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Dünya değişti sen hala CHP nin başında yerinde sayıyorsun . tek değişen BURNUNUN uzaması PİNOKYO.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uyuma chp li uyuma. 2018-05-30 10:02:30 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlu chp nin başına gelrken chp nin oyu yüzde 25 di bu günlerde chp nin oyu yüzde 9 a 10 lara düşmüş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen kılıçDAoğlu yerde sayıyor 2018-05-30 10:01:23 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Siz yerinizde sayıyorsunuz. 16 yıl yirmi oruz yıl öncede Belediyeler devlet işçisine memuruna maaş ödeyemiyordiyordu bu günde chp nin elinde olan belediyelerde aynı acizlik aynı kıyım aynı soygun devam ediyor. ama AKP hüümeti memuruna emeklisine maaşını bir ayda önceden veriyor. anladınızmı kılıçdaroğlu bey..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yemin ederim 2018-05-30 08:47:59 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlunun söylemlerinin çoğuna gülüyorum çok komik bir çoğunada üzlüyorum ihanet içinde bir çoğunada kızıyorum kendisinede saygı duymuyor. nasıl biri bu yahu?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kılıçdaroğluna hatırlatma 2018-05-30 08:29:43 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Türkiye yerindemi sayıyor? AKP öncesi okul sınıflrında 70 . 80 kişi ders görürdü bu gün 25 .30 kişi lik sınıflar var. Kılıçdaroğlu AKP öncesi bir öğrencinin 9 dersi varsa 6 sında öğretmen yoktu derler boşgeçiyordu. bu gün boş geçen ders yok her dersin öğretmeni var. siz neden yalan yanlış konuşuyor , neden ifitra ediyorsunuz?GEYENİZ NE?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili troller ATATURK e 2018-05-30 03:39:11 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

iftira atiyor vah vahhh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajanidir 2018-05-30 03:38:17 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bunlar iktidara gelirse atatürk gibi çankayada 2018-05-30 03:33:08 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

götlerini mi siktirecekler acaba?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP YAPTI AKP SATTI 2018-05-30 02:20:41 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 2018-05-29 22:51:35 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yet 2018-05-29 22:50:40 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dedeye çatanın götünün atardamarı 2018-05-29 21:31:43 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Ulan bunlar garantili iş diye kızlara orospuluk, erkeklere pezevenklik öğretmeye kalkmasın

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vatan partili dedenin ardamari 2018-05-29 21:28:44 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

catlamis acil doktor lazim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dedenun daşağı 2018-05-29 21:23:47 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Daşak var yin mi yimen mi?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-05-29 21:21:47 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

yine terbiyesiz terbiyesiz chp ye saldiriyorsun yuhhh sana be yuhhhh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP yarağın kafasını alacak 2018-05-29 21:17:12 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kemal ibnesi götüne baka baka kaçacak

Beğenmedim! (4)
Avatar
yörük haydar 2018-05-29 21:04:51

BU KONUDA HAKLI KARDEŞİM.ÖRNEK BU ÜLKENİN KAÇTANE İMAM HATİPE İHTİYACI VAR KİMLER İMAM VE HATİP OLMAK İSTİYOR ALIRSINIZ GÜVENLİK SORUŞTURMASINI YAPIP MEZUN EDERSİNİ ATARSINIZ EMEKLİ OLANLARIN YERİNE .HER YERDE BOŞ İMAM HATİP AÇMANIN GEREGİ YOK ORTALIKTA BİRA İÇEN İMAM HATİP MEZUNLARI ÇOGALDI BU RECEP İŞİN BOKUNU ÇIKARDI ZORLA İSLAM OLMAZ HERKESİN MESLEGİNİ DİNİNİ KENDİNE BIRAK BU NESİL PİÇ DEĞİL ANASI VAR BABASI VAR ÖĞRETİR SEN CAHİL KESİME OİSİDİYİ ÖĞRET MERKEZ BANKASI NE İŞE YARAR ONU ÖĞRET Kİ İNSANLAR BUNU KONUŞTUĞUNDA BİLSİN.RECEP EFENDİ

Misafir Avatar
vatan partili aydin dede 2018-05-29 21:23:25 @yörük haydar

akşamdan sabaha kadar internet başında olan sensin 185 kiloyum diyen sensin sen kendi popona bak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yarak gaydar 2018-05-29 21:19:27 @yörük haydar

Siktir git götten sikişmiş. Sabahtan akşama kadar, akşamdan sabaha kadar internet başında göt büyütüyorsun. CHPnin bu ülkede dikili bir ağacı bile yok. Karı pezevenklerinin, kripto ermenilerinin, masonların, vatan hainlerinin yuvası olmuş bir parti.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Yabancılara Satılan Madenler (Haydar Baş) 2018-05-29 21:20:12

https://www.youtube.com/watch?v=2xYRF8WfH10

Misafir Avatar
Adamın soyadı baş 2018-05-29 21:23:17 @Yabancılara Satılan Madenler (Haydar Baş)

Her seçimden sonra yarağın kafasını alıyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Seçilemeyeceğini biliyor, bol keseden sallıyor. 2018-05-29 21:00:14

Nasıl olsa başkanlığa kendisi aday olmadı, aday gösterdiği kişi de seçilemeyecek. Maksat meclise kapağı atıp milletvekili maaşı almaya, devletin imkânlarını kullanmaya devam etmek, bir yandan da dışarıdan aldığı talimatları yerine getirmek. Sen kim bu söylediklerini yapmak kim gel bakalım Kemal!

Misafir Avatar
sen kim kemal bey kim ??? 2018-05-29 21:16:31 @Seçilemeyeceğini biliyor, bol keseden sallıyor.

vatan partili dede

Beğenmedim! (3)
Avatar
G 2018-05-29 22:20:00

Bekar olan gençleride evlendirin karı istiyorum 33 senedir bakirim:)

Misafir Avatar
aydin sen once 185 kilondan kurtul 2018-05-29 22:53:05 @G

ahahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-30 00:25:31

adam demezmi çogu chp belediyesi dökülüyor,böylemi yöneteceksiniz,önce belediyeleri disipline alın

Avatar