Kılıçdaroğlu: Karşıma çıkmaya cesaret edemiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Erdoğan'ın kendisine Bay Kemal demesine, "Benim karşıma çıkmaya cesaret edemiyor. Bakalım kim daha bilgili. Kimin ufku daha geniş. Biz 21. yy'ın güçlü Türkiye'sini kurmak istiyoruz" ifadeleriyle cevap verdi.

Kılıçdaroğlu: Karşıma çıkmaya cesaret edemiyor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Erdoğan'ın kendisine Bay Kemal demesine, "Benim karşıma çıkmaya cesaret edemiyor. Bakalım kim daha bilgili. Kimin ufku daha geniş. Biz 21. yy'ın güçlü Türkiye'sini kurmak istiyoruz" ifadeleriyle cevap verdi.

19 Haziran 2018 Salı 21:39
Kılıçdaroğlu: Karşıma çıkmaya cesaret edemiyor

Kemal Kılıçdaroğlu Halk TV'de 21.00'da başlayan “Uğur Dündar ile Halk Arenası Özel” adlı programda Uğur Dündar'ın sorularını yanıtladı.

İşte Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarından satırbaşları: 

24 Haziran korkusu. 25 Haziran’da güzel bir Türkiye’ye uyanacağız bunun korkusu. Birlikte yaşamak, kavgasız yaşamak hepimizin hakkı. Huzur içinde yaşamak hepimizin hakkı. Ama bir dikta yönetimi ben izin vermek istemiyorum diyor. Onun militanları gelip engellemeye çalışıyor. Bu ayrıca Uğur Dündar’ın gücünü de gösteriyor.

Arzu edenler gelsinler Uğur Dündar’ın sorularına cevap versinler. İstedikleri kadar engellesinler feriştahları gelse engelleyemezler.

Demokrasiyi özgürlüğü istiyorsanız bu ülkenin caddelerinde parklarında rahatlıkla gezmek eğlenmek istiyorsanız bunun bilinen tek yolu demokrasidir ve bunu getirmeye söz veriyoruz. Sözümüz söz size demokrasiyi getireceğiz. 

(24 Haziran seçimleri) Doğru ve gerçek bilgileri biz vereceğiz. Millet İttifakı'nı oluşturan tüm partiler, meslek kuruluşları biraraya geldi. Sıkıntılı 30 bin sandık var, oralarda milletvekillerini göndereceğiz. Sandık güvenliğini çözeceğiz. Sandıklar konusunda hiçbir vatandaşımız endişe etmesin. Gerekli eğitimler verildi, gizlilik konusunda hassasiyet herşey anlatıldı. 

Son derece dikkatli olmak zorundayız. Bu seçimlerde iki tercih var halkın önünde, ya dikta yönetiminden yana oy kullanılacak ya da demokrasiden yana oy kullanılacak. Ben 1980 Anayasa oylamasında bürokrattım ve hayır oyu verdim. Sivil darbe yönetimini sona erdirecek olan 24 Haziran seçimleridir.   

Ne gerekiyorsa yapacağız. Çünkü demokrasiyi kazanmak için bazen bedel ödemek gerekebilir. Ben kendi çocuklarıma demokrasiyi miras bırakmak zorundayım. Gencecik fidan gibi çocuklarımız dar ağaçlarına gittiler. Batı'nın uygar ülkelerinde uygulanan demokrasiyi ülkemize getireceğiz. 

Erdoğan ne derse desin bu kaybedeceğini gösteriyor. Kısır çekişmelerin içerisine bizi çekmek istiyor. Kısır tartışmalara girmeyeceğim. Bu ülkenin insanlarına gelecek vaat ediyorum, kadın erkek eşitliğini sağlamayı vaat ediyorum işsizliği sonlandıracağım diyorum. Ortadoğu'yu barış havzasına çevireceğim dıyorum o bana bay Kemal diyor. Yürekli adamsa özgüveni varsa çıkar karşıma tartışırız.  

Erdoğan diyor ki ben tek adamım ne dersem kimse benim karşıma çıkmayacak. Narsistler kendilerini herşeyden üstün görürler. Narsistler kendi ülkelerine zarar verirler. Onun öngördüğü davayla bizim öngördüğümüz dava farklı. Onun davası tek adam olma davası, bizim davası demokrasi davası. 

Biz uygar insanlarız medeni insanlarız, birlikte demokrasiyi savunuyoruz. Bütün komşularımızla barış içerisinde yaşamak istiyoruz ama Erdoğan bunu anlayamıyor. Biz onun gibi değiliz, asla ona benzemeyiz. Bizim düşüncelerimiz belli. İçimiz neyse dışımız da o .  

 Bu seçimler demokratik ve eşit koşullarda yapılmıyor. Bakınız devletin uçağını paralarını bürokratlarını kullanıyorlar. Bazı partilere hazineden yardım da yapılmıyor. Demirtaş içeride. Eşit koşullarda bir seçim yapılmıyor. 25 Haziran'da biz güzel bir Türkiye'ye uyanacağız. 

Bu düzenden alın teri dökmeyen rantiyeciler memnun. Türkiye'yi tefecilere teslim ettiler.  Biz asla ve asla rantiye sınıfına teslim olmayacağız. Asla enkaz edebiyatı yapmayacağız.Çiftçiye emekliye değer vereceğiz. Ortadoğu Barış Ve İşbirliği Teşkilatı'nı kuracağız. Ortadoğu'da müslüman kanı akıyor. Biz bu kanı durduracağız. Türkiye'ye dolar yağacak. AB ile de masaya oturacağız. Vizeleri kaldıracağız. Yargı bağımsızlığı var diyeceğiz ülkemizde.

Diyarbakır'daki Surlar Erdoğan tarafından yapılmıştı, Erzurum'daki çifte minareyi de Erdoğan yapmıştı. 

Herkes üretsin, herkes kazansın bizim isteğimiz bu. Soylu hakkında 5 paralık dava açtım, sonuçlanırsa değeri 5 paralık olan bir bakan görmüş olacağız.

Millet İttifak ilkelere bağlı olarak oluşturuldu. Cumhur İttifakı ilkeler bağlamında bir araya gelmedi. İkinci tura kim kalırsa, her türlü garantiyi veriyoruz. Erdoğan'a karşı onu destekleyeceğiz. Millet İttifakı çoğunluğu elde ettiği takdirde yüzde on seçim barajını kaldıracağız, tüm partilere gençlik kotası getireceğiz. 

Tansu Çiller'in milli şuur için AKP mitingine katıldım demesi özel çıkarlar içindir. Yakında bu çıkarlar ortaya çıkacaktır. Milli Şuur falan hepsi hikaye. Hadi canım sende. Çiller'in nasıl profesör olduğu belli değil, kitapsız profesör olur mu? Oluyor işte.

Bizim seçim bildirgemizde İyi Parti'nin seçim bildirgesinde Saadet Partisi'nin seçim bildirgesinde ortak değerler var. Biz uzlaşma kültürünü sağladık.  Toplum çıkışı Millet İttifakı'nda görüyor. Buna da dip dalgası diyoruz.  Önüne gelen Erdoğan'ı kandırıyor, oysa benim söylediklerimi dinlese kimse onu kandıramayacaktı.  Erdoğan toplumu çok yordu. Kenara çekilirse toplum huzur bulacak. Erdoğan ben gidersem Türkiye'de gidecek diyor. Bizim tarihimizde her zaman başbakanlık olmuştur. Binali Yıldırım başbakan olmayacağı için mutlu olacağını söylüyor. Yıldırım'ı ciddiye alan oluyor mu?

Erdoğan ve Bahçeli arasında bir çatışma söz konusu. Birisi af diyor diğeri olmaz diyor. Birisi OHAL'i kaldıracağım diyor öteki kaldırmayacağım diyor. Kıraathane projesi mükemmek bir proje tam Erdoğanlık bir proje. Emekli olunca nereye gidecek? Kıraathaneye gidecek. 

Hakkın hukukun olmadığı bir ülkede insanların mutsuz olduğunu ifade etmiştim. Siste yürüdüm yağmurda yürüdüm. Yağmurda yürüdüm. Ama bu insanların geleceği için yürümek zorundayız. Bu ülkede adalet var diyemediler. Hala adalet yok bu ülkede. Adalet sağlanıncaya dek biz mücadelemizi sürdüreceğiz. Bir KHK ile yüzlerce akademisyeni işlerinden ettiler. Binlerce on binlerce mağduriyet var. Adaleti sağlamak zorundayız. Hangi davayı açarlarsa açsınlar, bir adım geri atarsam şerefsizim.  

Camiye kışlaya adliyeye siyaset girmez.  Muharrem İnce'yi eleştiren o danıştay üyesine diyorum sende onur ve haysiyet varsa derhal istifa edersin.  Sen yargıç dünyasının kara bir lekesisin. Hakim dediğiniz bağımsız olur. Tarafsızlık ilkesi cumhurbaşkanlığına özgüdür. Çünkü o hakimleri atar. Sarayın çömezleri hakimlik koltuğuna oturamazlar. Adalet olsaydı o danıştay üyesi istifa etmeli demeleri gerekiyordu. Bizim beklentimiz bu zaten. Adalet kavramını yüceltmek. Adalet bütün insanlığın ortak değeridir. Bu değeri yüceltemezsek, kavga dövüş huzursuzluk her şeyi kaba güce bırakmış oluruz. Haklı olanın değil, güçlü olanın gücü geçer.

Vatan uğruna gerekirse canımı veririm. Ben terör örgütüne devletin kozmik odasını asla açtırtmazdım. Bu seçimin kaderini belirleyecek ana etken adaletin yokluğudur. Siyasetçiler olarak biz birbirimizi eleştirebiliriz. Herkes birbirini eleştirebilir. Ama vatandaş sandığa gittiğinde bunları düşünmelidir ve demelidir; Bu cumhurbaşkanı adayları içerisinde benim geleceğimi düşünen kim? OHAL'i kaldıracağını vaat eden kim?   Cumhuriyeti demokrasiyle taçlandırmalıyız. Ülkemiz cennet gibi ama cehennem atmosferi yaşatıyorlar. 

Her çocuk taşımalı eğitim belasından kurtulacak. İkili eğitimi kaldıracağız. Atama bekleyen öğretmenlerin sorunlarını halledeceğiz. Bu ülke zengin bir ülke. 

Vergi ödemediğimiz tek şey hava. Her şeyde vergi var. 2 trilyon 94 milyar dolar para toplandı. Ben intikamını soracağım değil, hukuk içinde toplumu aydınlatacağım. Kavgayla dövüşle hesap sorulmaz. Değeri hukuk içinde soracaksınız sorgulayacaksınız. Sandığa giderken 2 trilyon 94 milyar dolar nereye harcandı vatandaş sorsun. Nereye gitti bu para?  

Sandığa giderken bir bayram havası içerisinde gitmeliyiz. Çünkü cumhuriyetimizi demokrasiyle taçlandırmak istiyoruz. Zaman zaman tartışmalar olabilir bu tartışmaları soğukkanlılıkla çözmeye çalışmalıyız. Silahların konuştuğu bir ortamda Türkiye'nin kaçınması gerekiyor. Erdoğan'ın yaptığı açıklamalar doğru değil,savcının yargının yaptığı araştırmaları beklemek gerekiyor.

Sandığa gitmemezlik yapmamalıyız. Oyumuzu kullanmalıyız. Çocuklarımızın geleceği için. Hang anne baba çocukların baskı altında büyümesini ister?

.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 00:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK ! 2018-06-19 21:57:14

SEÇİM GÜNÜ HER ATATÜRK'ÇÜ YANINA EN AZ BİR ATATÜRK'ÇÜYÜ DE ALIP !
SEÇİM SONUÇLARI ASILANA KADAR SANDIKLARIN BAŞINDAN AYRILMAMALIDIR !

Misafir Avatar
ula salako yorumculr 2018-07-02 18:25:37 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

ula seçim bittiiiiiiii. chp bittiiiiiii , chp Terör hayranlığında hdp nin önüne geçtiiii. iş işten geçti. siz hala havlamaya miuyavlamaya devam ediyorsunuz. ula kedi bile sizden akıllıdır. bir kapıya gider beş dakika bekler yem çıkmayacağını anlayınca çekip gider. siz chp nin kapısında bir yem çıkacak diye sürüm sürüm sürünüyorsunuz. ömrünüz bitti. adam olun namuslu iş arayın be.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen 2018-07-02 18:22:53 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Kemo konuşuyor!!! BAK ŞU KONUŞANA. astarsız utanmadan hala konuşuyor. he yav tamam Erdoğan senden korkuyor. he yav sein ufkun çok geniş. tamam sus. seni bir gün Yıldırımdan boşalan koltuğa oturtacağız. ama koltuk çöpe atılma zamanı seni oturtacağız. sende siyaset çöplüyünde o koltukda bol bol oturursun. şimdi susss tammaı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AK-KEK GENÇLİK 2018-06-20 14:26:06 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

BİNALİ BAŞKAN BİZİM MEDAR-I İNTİHARIMIZDIR ! PARDON MEDAR-I İFTİHARIMIZ !
IQ'SU -28 OLAN DÜNYADAKİ TEK KİŞİDİR ! YANİ DÜNYANIN EN ZEKİSİ DİMİ ??? :P

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 12:10:51 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahahaha 2018-06-20 11:32:36 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

binali yıldırım, "kaf kaf sin sin kafsin kafsin kaf" tezahuratıyla izmirlileri selamlamaya çalışırsa
https://www.youtube.com/watch?v=Qu1YpE7ZJco

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 11:30:47 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://odatv.com/cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayina-dubai-usulu-dev-plaj-1606171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKDATÖR kim bakalım. = aydin 2018-06-20 11:29:30 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

vatan partili aydin bu ne hal sen vatan partili degilmiydin ??? kihkihkih

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyip Erdoğan'ın Prompter'i 2018-06-20 11:27:59 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://www.youtube.com/watch?v=3vtvNu1i7-k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 11:27:25 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://odatv.com/erdogan-o-altinlari-isvicreye-mi-goturdu-23051825.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TÜRKİYE'NİN 450 TON ALTINI İNGİLTERE'DE 2018-06-20 11:27:01 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://www.youtube.com/watch?v=27oVb6TrDm4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 11:24:15 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Meral Akşener 'den Erdoğan 'a: Sarayın 13 Günlük Masrafı Fabrikaların Zararını Kapatır !
https://www.youtube.com/watch?v=_aaupuCxy_E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dikdatör kim sahi* 2018-06-20 10:46:01 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

16 Yıl önceki türkiye demokrasisi ; demokrasi diye bişe yoktu. bir polis, bir asker namaz kılamazdı. kılanı fişliyor görevden atıyolardı. şimdi kılmayanları fişleyen varmı, görevden atan varmı?
ALLAH aşkına adil olalım hakkı söyleyene dürüst lidere oy verelim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DİKDATÖR kim bakalım. 2018-06-20 10:44:06 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Yıllarca Baş örtülü kızlarımız kamusal alana giremedi, başörtülü anneler askeriyeye ziyarete bile gidemedi, Bsşörtülü başbakan karısı GATA hastanesine ziyaretçi olarak alınmadı, A Necdet sezer diyorki 7 yıllık cumhurbaşkanlığım döneminde o kapıdan bir tane bile başörtülü içeri gireemedi. Yıllarca İmam hatip li kat sayı yüzünden Üniversiteye gidemedi. TAYYİP ERDOĞAN 16 YILDIR iktidarda hangi başı açık veya hangi vatandaş bir türlü bir giyim kuşamından ötürü engellendi*
ALLAH VAR ADALET VAR. HESAP VAR. DOĞRU KONUŞUP DOĞRUNUN YANINDA OLALIM.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 10:18:12 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır. 'Duble yol yaptılar' gerçeği
https://www.youtube.com/watch?v=XUhUMcq7rMI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yol yapti köprü yapti diyenler! 2018-06-20 10:15:48 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://www.youtube.com/watch?v=7nFVHgZCwbc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Almanya köy yolları ve yük boşaltma 2018-06-20 10:14:39 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://www.youtube.com/watch?v=wAktWwqahv8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
- 2018-06-20 10:08:53 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

BARTIN YOLU OLMAYAN AILE AT VE EL ARABASI
https://www.youtube.com/watch?v=A4zAy1we6Bo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiyede Evsiz İnsanlara Hediye Vermek 2018-06-20 10:05:16 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

https://www.youtube.com/watch?v=DtprPAC4AJk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VATAM MİLLET BAYRAK DİN için ak PARTİ a cevap 2018-06-20 10:01:48 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

2 Kardeş Çöpten Yiyecek Topluyor
https://www.youtube.com/watch?v=pthMLTLjkXc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin Trolcugu yemezler 2018-06-20 09:57:39 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

OKUYALIM BİLELİM. =aydin VATAM MİLLET BAYRAK DİN için ak PARTİ = aydin
el aziz = aydin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VATAM MİLLET BAYRAK DİN için ak PARTİ 2018-06-20 08:52:13 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

2002 yılı kıtlıklar yokluklar terör ve işsizlik dönemine başı boşluk olan kualisyınlara dönmemek için yatırımların devamı refahın devamı kalkınmanın devamı için DEVAM. PKK yı aramızda tekrar görmek istemiyoruz AKP ile DEVAMMM.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
el aziz 2018-06-20 08:47:40 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

İHANET İTTİFAKI. İNCE, MERAL, SELAHATTİN DEMİRTAŞ. BU ÜLKEYİMİ YÖNETECEK ?
İLK İŞ PKK İLE MÜCADELEYE SON. SONRA ESKİ HARAÇ TOPLAMALAR, YOL KESMELER, KARAKOL BASKINLARI... ALLAH KORUSUN. BU ŞER İTTİFAKINI SANDIĞA GÖMECEĞİZ. ORDUMUZA ASKERİMİZE POLİSİMİZE HALKIMIZA DESTEK OLACAĞIZ PKK EŞKİYASININ CANLANMASINA HORTLAMASINA FIRSAT VERMEYECEĞİZ HALK OLARAK. DEVAM DİYECAĞİZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OKUYALIM BİLELİM. 2018-06-20 08:44:40 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

Kışlaya adliyeye siyaset girmemeli DİYEN ADAMA BAKALIM. BIRAKIN TÜRK ORDUSUNU, TÜRK YARGISINI HERİF ABD YE DÜNYAYA SESŞLENİYOR. "EEEY DÜNYA BİZ TÜRKİYEDE BASKI ALTINDAYIZİ GÜVENDE DEĞİLİZ BİZE YARDIM EDİN" VE BU ADAM AKARADAN İSTANBULA GECE GÜNDÜZ YÜRÜYOR BİR OLAY OLMUYOR. VE GÜVENDE OLMADIĞINI SÖYLÜYOR. DÜNYYAYI TÜRKİYEİ İŞGALE ÇAĞIRIYOR. BUMU TÜRK SİYASETÇİSİ?
AJAN AJANN. HAİN

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sahte diplomalı 2018-06-20 08:27:50 @AKP 1.TURDA KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPACAK !

cahiller neden tv ye çıkmaz cahillikleri ortaya çıkıp rezil olacaklar diye.muhasebecilik yaptığı yıllarda çalıştığı şirketten vergi kaçırıp sanki kendisi dürüstmüş gibi başkasının ssksından konuşan cahillden ne beklenirki.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 23:02:19

akp elveda

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-19 23:02:43

CHP KAZANACAK

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-19 23:03:02

akp yolcu

Misafir Avatar
vatandaş 2018-06-20 10:48:39 @Millet İttifakı KAZANACAK

ey kılıçdaroğlu sende cesaret olsaydı RTE nin karşısına cumhurbaşkanı adayı olarak çıkardın

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-20 00:24:55

demirtaş hendeklere verdigi desdekle bu ülkenin kaderiyle oynamıştır nasıl ona güvenirsin bir kazık atmayacagı daha ne malum

Misafir Avatar
aydın 2018-06-20 00:28:46 @aydın

avrupada hdp liler gösteride ataturke kufur ediyor ne düşünüyon sayın kemal

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-20 00:27:46 @aydın

hdp li hatip dicle avrupa parlentosunda butun katliamları faili mechulleri kemalistler yaptı diyor bu konuda ne düşünüyon sayın kemel

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-20 00:26:26 @aydın

demirtasş yabancı basına pkk a terör örgütü degil diyor barış masasında pkk a ve apo olacak diyor ne düşünüyon bu konuda,onaylıyonki ziyaret ediyon tebrik ediyon desdekliyon

Beğenmedim! (3)
Avatar
Oldu mu şimdi 2018-06-20 01:10:59

Bu bir şarkı değil, bir şiir hiç değil. Kulak ver ve dinle! Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor. Bay Recep bay bay Recep ...

Avatar
ergun tatar 2018-06-20 01:11:53

aydin sorularinin uhattabi haburda göt göte dans eden akp denen ve halen bile bugün ülkemizi dis gücler icin iskal etmis ve basa getirlmis siyasi fahise akp lilere sormaya bozukun yetmiyormu?

Avatar
aydın 2018-06-20 00:30:00

hdp eş başkanları fox kanalında sayın öcalan pkk yı yönetiyor, diyor ne düşünüyon sayın kemal

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-20 09:54:52 @aydın

iktidar parti akp hdp ile ilgili sorun var ise neden mecliste ??? neden secim icin hazineden para aliyor ???

Beğenmedim! (0)