banner87

Kılıçdaroğlu: Mazlum Filistin halkı ile beraberiz!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ABD Büyükelçiliğinin Kudüs’e taşınması sonrasında bugün yaşanan olaylarda İsrail'in çok sayıda Filistinli'yi öldürmesine sosyal medya hesabı Twitter'dan tepki gösterdi.

Kılıçdaroğlu: Mazlum Filistin halkı ile beraberiz!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ABD Büyükelçiliğinin Kudüs’e taşınması sonrasında bugün yaşanan olaylarda İsrail'in çok sayıda Filistinli'yi öldürmesine sosyal medya hesabı Twitter'dan tepki gösterdi.

14 Mayıs 2018 Pazartesi 19:12
Kılıçdaroğlu: Mazlum Filistin halkı ile beraberiz!

Kemal Kılıçdaroğlu İsrail'in çok sayıda Filistinli'yi öldürmesi ve yaralamasına, ABD yönetiminin ise katliama göz yummasına ilişkin resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, ''ABD yönetiminin gözü önünde, İsrail yönetiminin Ortadoğu’da uyguladığı zulüm insanlığa karşı işlenen bir suçtur. Gazze’de yaşanan katliamı lanetliyor; ABD ve İsrail yönetimlerini kınıyorum. Şehitlere rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum. Mazlum Filistin halkı ile beraberiz!'' ifadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.05.2018 19:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-14 19:19:11

dogru soze ne denir

Misafir Avatar
MİLLİ 2018-05-15 08:59:01 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

kardeşlerim Türk toplumuda burjuva sosyete uçlar ABD İSRAİL, YAHUDİ, KOMİNİST ATEİS YAZARLARIN KİTAPLARINI OKUYOR VE ONLARIN İDEOLOJİLERİNİN PEŞİNDEN GİDİYORLAR. CHP LI OLMAK ONLAR DEMEKTİR. CHP BU ÜLKENİN PARTİSİ OLMAKTAN ÇIKMIŞTIR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
68 kuşağı 2018-05-15 08:57:36 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

68 kuşağı zihniyeti hiç bitmedi. yine ABD nin zulüm oyunu chp iyi parti hdp üzerinden oynanmak istiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neydi o günler yıllar 2018-05-15 08:56:31 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

68 kuşağı. resmen Türkiyeye karşı katil yetiştirmişler. nece insanların hayatı karadı. şimdi chp o yolda olmak için gayret üstüne gayret .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eski zihniyet şimdiki chp kk ve ince 2018-05-15 08:55:23 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

1968 yani 68 kuşağı diyorlarya işte bunlar. 68 kuşağı yanı sol yani kominizim yanı sağ sol yani kardeşi kardeşe vurdurmak yani Türk insanını bölmek parçalamak ülkeyi namerde düşmana muhtaç etmek. bu gün aynı oyun devam ediyor. AKP MHP ile bunlara dur dedik DEVAM EDECEĞİZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ya_lan_ci. kemal 2018-05-14 20:45:59 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Senmi?
yalancıııııı. geçmişini bilmesek, yalanlarını , ihanetlerini bilmesek inanacağız sana be pinokyo.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-14 19:24:09

KAZANACAK

Avatar