Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'yi geçti

24 Haziran Seçim sürecinde google'da en fazla aranan Cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce'yi 25 Haziran-2 Temmuz arasında CHP Genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu geçti.

Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'yi geçti

24 Haziran Seçim sürecinde google'da en fazla aranan Cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce'yi 25 Haziran-2 Temmuz arasında CHP Genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu geçti.

04 Temmuz 2018 Çarşamba 00:51
Kılıçdaroğlu, Muharrem İnce'yi geçti

Google, geçtiğimiz haftayı kapsayan Türkiye'de yapılan aramaları açıkladı. Aramalarda siyasilerden geçtiğimiz günlerde tutuklanan Eren Erdem, CHP Genel başkanı kemal Kılıçdaroğlu ve Muharrem İnce yer aldı. 24 Haziran Seçim sürecinde google'da en fazla aranan Cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce'yi 25 Haziran-2 Temmuz arasında CHP Genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlu geçti.

Google aramalarında Türkiye'nin Ankara ve Ağrı'da kaybolon çocukları da merak ettiği ortaya çıktı. Ankara'da kaybolan ve bir direğin dibine gömülü bulunan Eylül Yağlıkara ile Ağrı'da kaybolan ve evine 3 km yakında cesedi bulunan Leyla Aydemir yer aldı.

Google Arama Trendleri'nde 25 Haziran – 2 Temmuz 2018 Türk insanının Google'da en çok yaptıkları aramalar şu şekilde:

1. LGS sınav sonuçları

2. ÖSYM, YKS – TYT soruları

3. Alper Baycın

4. Kayıp Eylül bulundu mu

5. LGS Tercih Kılavuzu 2018

6. Meteoroloji, dolu uyarısı

7. Eylül Yağlıkara

8. Demet Özdemir

9. Eren Erdem

10. Dünya Kupası 2018

11. Kayıp Leyla bulundu mu

12. Fuat Sezgin

13. Şarık Tara

14. Alaattin Çakıcı

15. Süleyman Soylu, Pervin Buldan

16. Natamisin nedir

17. Nagihan Karadere

18. Yılmaz Özdil

19. Adem Kılıççı

20. Daron Acemoğlu

21. Kılıçdaroğlu

22. Sebahat Kumaş

23. Metin Kor

24. Muharrem İnce

25. Selin Ciğerci

26. Berk Oktay

27. Nilay Dorsa

28. Alp Kırşan

29. Barış Akarsu

30. Sefer Aycan

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tek umudumuz 2018-07-04 04:25:39

Kemal kilicdaroglu halkın umudu dürüst insan mi dürüst güzel insan mi güzel etrafındaki zincerlerden kurtulun görün ozaman kim tutabilirsiniz aşk olsun

Avatar
ismail 2018-07-04 07:13:21

kılıçdaroğlundan bir çacık olmaz.liderlik özelliği yok.

Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-07-04 10:23:53 @ismail

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Genç kızlar ÖZÜR 2018-07-04 08:47:05 @ismail

CHP ye oy verdiğimiz için çok pişmanız.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
evet 1. KEMALve yine .1. İNCE 2018-07-04 08:45:36 @ismail

Yaroşma yptık yalancılıkta kime oy veriyorsunuz açık ara Kılıçdaroğlu birinci çıktı. yine yarışma yaptık taciz, iflas, hakaret gösteriş burada İnce çık ara birinci çıktı. chp li kim olursa olsun her olumsuz yarışmadan birinci çıkar..

Beğenmedim! (2)
Avatar
içenden sıçandan,,kaçandan hayır gelmez. 2018-07-04 08:24:46

m.ince korkaktır..cesaretli olsaydı seçim gecesi hemen PES etmezdi..bu nedenle KEMAL Mİ MUHARREM Mİ? Bizce KEMAL daha iyidir..muharrem olursa chp.ye oy vermeyiz..ayrıca çok içiyor.,,viskiler,,şampanyalar..tekillalar..= fuat uğur..diyor.

Misafir Avatar
gerzekmisin 2018-07-04 16:26:13 @içenden sıçandan,,kaçandan hayır gelmez.

içki içenden neden zarar gelsin Atatürkten zararmı geldi koca bi memlyeket kurdu.içki içmeyip rüşvetçimi olsaydı akılllı olun biraz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Daima yanindayiz 2018-07-04 08:57:11

Tek lider kemal kilicdaroglu seninleyiz parti darbecilerin boşver onlar konuşur onlardan bir şey çıkmaz halkın kalpindesin

Misafir Avatar
ertyt 2018-07-04 09:22:30 @Daima yanindayiz

senın gibi salatalıklar sadece sezonda yetişir sizde secim zamanında yetişiyorsunuz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
sikici 2018-07-04 07:25:12

vay amciklar. siz hala secim ve demokrasi masallarina inaniyor musunuz? abd tayyip'i mecburen devam ettirdi, cunku tayyip kaybetseydi, orospu cocugu akp'liler sokaklara iner buyuk bir ic kargasa cikardi, 15 temmuz'unuzu sikeyim, ondan cok daha fazla insan oldurulurdu, emin olun. daha buyuk kaos olmasin diye muhalefetin agzini kapattilar, tayyip'i yuzde 52 gosterdiler. biraz beyni olan biri bunu anlar, sadece birazcik beyin amina koyayim.

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-07-04 17:14:17 @sikici

SİKİCİ DENEN MAYMUN SENIN ZİHNİYETİNİ SİKEYIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-07-04 12:09:59 @sikici

senin gibi düşünenleri biz çok siktik ve sikmeye devam edecegız.. sen sikici degil göt veren sin pis zihniyetli yavşak.. sana ne söylesem bok katıksız serefsız

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-07-04 10:45:37 @sikici

salak salak yazı yazmıs senın gibi zihniyet buda .... cehape zıhnıyetlıler

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
erty trolu 2018-07-04 09:36:48 @sikici

oku bak ne yazmış itiraz etme

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ertyt 2018-07-04 09:21:22 @sikici

sende beyın patlaması malum cok durmadan küfür ediyorsun.. senın zihniyetini ve bilgini sikeyım .. sendekı bılgı degil götünden uydurma... harbı senın gibiler olmasa temız zihniyetlileri nasıl ayıracagız....sen kesın chpli gözüküp pkk lısındır. sen insan olamazsın... insanlık soksan durmaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ertyt 2018-07-04 09:19:04 @sikici

ulen yarak kafalı japon askeri sokaga akpliler değil sizin gibi cehape zihniyetli yarak kafalılar cıkacaktı.... kendi pisliğinizi başkasına atmaya utanmıyormusun züppe.. 15 temmuza hakaret ederek konusma ... sen bir piçsin...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Koltukcu Kılıçtaroğlu 2018-07-04 10:00:29

Vakit tamam gitme vakti gelmiştir

Avatar