banner87

Kılıçdaroğlu'na 'Erdoğan'a muhalefetten' 95 bin TL tazminat!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 3 yarı davada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a 95 bin TL tazminat ödeyecek.

Kılıçdaroğlu'na 'Erdoğan'a muhalefetten' 95 bin TL tazminat!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 3 yarı davada Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a 95 bin TL tazminat ödeyecek.

13 Temmuz 2018 Cuma 11:30
Kılıçdaroğlu'na 'Erdoğan'a muhalefetten' 95 bin TL  tazminat!

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın avukatı Hüseyin Aydın, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, “Kılıçdaroğlu aleyhine açtığımız üç ayrı manevi tazminat davasında, Mahkeme toplam 95 bin TL manevi tazminata hükmetti. Yargının bu kararlarının, düzeyli,seviyeli ve hakaret içermeyen bir muhalefet diline vesile olması en büyük temennimizdir” ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.07.2018 12:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-13 11:47:42

Erdoğan hakaret edince hiç bir şey yok ama muhalefetten biri bir şey söyleyince yargı ceza yağdırıyor.Taaa ben böyle yargının dötüne koyiim.

Misafir Avatar
YASA 2018-07-13 18:17:03 @Antalyalı Attalos

Düşünüyorumda yasalarda bu suçların karşılığı para değilde bir sefer yağlık kazık olsaydı nasıl olurdu?
bu adam asla yapmazdı diye düşünüyorum. para çok kölelik ettiği patronlar paradan çekinme saldır vur kır hakaret et, yalan söyle parasını cezasını biz öderiz . bu sefilde aynen abilerinin dediğini yapıyor. ya kazıklı ceza olsaydı?
onu kendisine sorunuz yine hakaret edermiydi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
okuyoruz burada 2018-07-13 14:47:41 @Antalyalı Attalos

Erdoğana muhalefettenmi ceza aldı yoksa AHLAKSIZCA SALDIRDIĞINDAN MI?
GAZETECİLİK YAPIN SOYTARILIK DEĞİL.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Antalyalı Attalos x---***** 2018-07-13 12:20:18 @Antalyalı Attalos

yargiclarin ben de :::::

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp genel baskani konuştum u 2018-07-13 13:08:45

Chp genel baskani konuştumu dava açılıyor ceza yağıyor chp başkan adayı her şey söylüyor ona dava açilmıyor ilginç

Avatar
Bende... 2018-07-13 13:05:08

...Recep Ipne Erdogan'in bir yerine kayyim vede koyyim!

Avatar
WERT 2018-07-13 13:07:19

ANTALya zibidi senin gibi salatalıklar olmasa bu gazetenin tadı çıkmaz tipik bir cehape zihniyeti sende mevcut... senin zihniyetine toyayım...antalyalı maymun haddini aşıyorsun sana buradan diyecegım konu şu haddini bil terörist yalamaları...:) :) :)

Misafir Avatar
Antalya li attalos 2018-07-13 13:47:37 @WERT

Hassiktir Allahin davari.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@WERT x 2018-07-13 13:15:18 @WERT

Sefil burda ne isin var, akit gazetesine , yüürrrrrüüüü! Seadt peker berat etti haberin varmi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-07-13 14:14:10

Ikisini tek kafese koy, sirkerde gezdir.

Misafir Avatar
eMİNE9999999999999 2018-07-13 14:49:11 @Emine

nıt: @Emine x----snin aklın incede öylemi?
yoks pkk başı selıdamı aklın?
kalınmı arıyorsun incemi yoks hem kalın hem incemi? yalama artık sana bişe zevk vermez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
zeydi 2018-07-13 15:36:45

ŞAŞIRMADIK NORMAL ŞEYLER BUNLAR KİM KİMİN TARAFINDA BELLİ. CANIM.
SOMADA DA GÖRÜLDÜ. YA ADALET DOĞRU İŞLESİN DE SORUN YOK. SUÇLU SUÇUNU ÇEKSİN YETER TEK TARAFLI OLMASIN.