Kılıçdaroğlu'ndan 2019 manifestosu talimatı 

Şubat ayında yapılacak Büyük Kurultay'da açıklayacağı '2019 Manifestosu'na odaklanan CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun Türkiye'nin sorunlarına özgün bakış açısıyla getirilecek çözüm önerilerini içeren yeni bir vizyon ortaya koymak için çalışma grupları oluşturulması talimatı verdiği belirtildi.

Kılıçdaroğlu'ndan 2019 manifestosu talimatı 

Şubat ayında yapılacak Büyük Kurultay'da açıklayacağı '2019 Manifestosu'na odaklanan CHP lideri Kılıçdaroğlu'nun Türkiye'nin sorunlarına özgün bakış açısıyla getirilecek çözüm önerilerini içeren yeni bir vizyon ortaya koymak için çalışma grupları oluşturulması talimatı verdiği belirtildi.

27 Aralık 2017 Çarşamba 10:28
Kılıçdaroğlu'ndan 2019 manifestosu talimatı 

Tartışmalara neden olan 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname'yi (KHK) Anayasa Mahkemesi'ne götürme kararı alan CHP'de 2019 hazırlıkları da sürüyor. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 3-4 Şubat 2018'de toplanacak Büyük Kurultay öncesinde 'Demokrasi Manifestosu' hazırlıkları için talimat verdi. Gazete Habertürk'ten Düzgün Karadaş'ın haberine göre, bu doğrultuda hukuki, ekonomik ve siyasi sorunlar için üç ayrı çalışma grubu oluşturulacak. Çalışma grupları hazırlık yapacak ve Türkiye'nin temel sorunlarına ilişkin özgün çözüm önerilerini Kılıçdaroğlu'na iletecek.

Kılıçdaroğlu, bu bilgiler ışığında hazırlanacak kurultay konuşmasında, partisinin yeni vizyonunu ortaya koyacak ve '2019 Manifestosu'nu kurultay salonunda Türkiye'ye ilan edecek.

PAROLA 'İKTİDAR KURULTAYI'

'İktidar kurultayı' parolasıyla yapılacak Büyük Kurultay'da 'hak, hukuk ve adalet' temaları öne çıkartılacak. Kurultayda, OHAL'in sona erdirilmesi istenecek.
CHP'de bir yandan Büyük Kurultay hazırlıkları devam ederken, diğer yandan 6 Ocak'ta Ankara'da, 7 Ocak'ta İzmir'de ve 13 Ocak'ta İstanbul'da yapılacak il kongreleri için de çalışmalar sürüyor.

İstanbul'da, Bahçelievler dışında 38 ilçede kongreler tamamlandı. 38 ilçeden 13'ünde ilçe başkanları değişti, mevcut il yönetiminin bazı kritik ilçeleri muhaliflere kaptırması, 13 Ocak'ta yapılacak il kongresinde kıran kırana bir yarışın kapısını araladı.

ANKARA'DA 3 ADAY

Ankara için mevcut başkan Adnan Keskin yeniden aday oldu. Keskin'e il başkanlığı yarışında eski Gençlik Kolları Başkanı Ayhan Yalçınkaya ile eski Ankara İl Gençlik Kolları Başkanı Umut Erarslan rakip olarak çıkacak.
İzmir'de il başkanlığı için ortak aday parolasıyla sahaya inen Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu; ilçe başkanları, milletvekilleri, belediye başkanları ve mevcut il yönetimi ile toplantılarını tamamladı. İzmir'de en az iki veya üç adaylı bir yarışın yaşanmasına kesin gözüyle bakılıyor. Büyükşehir Belediye Meclisi'nde CHP sözcülüğü görevini yürüten Deniz Yücel, Çiğli İlçe Başkanı Utku Gümrükçü ve eski vekillerden Hüseyin Saygılı ile Salih Çiftçi'nin isimleri de adaylık için konuşuluyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.12.2017 11:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murad 2017-12-27 10:52:59

Yazik bu guzelim vatan ne hale geldi evet bu CHP parti yi yonetmeyi birakip Ulkeyi yonetmeli artik.Kutup yildizi olmali,Topluma Guven vermeli umut olmali işik olmali.Yoksa Ati alan kopruyu geciyor...

Misafir Avatar
DİKKAT okuyalım lütfen 2017-12-27 19:18:28 @Murad

Ve bu gün den sonra ak parti iktidar olmazsa; bir kualisyon chp hdp iyi parti, vs bunlar inanın şuanda devam eden bütün yatırımlar durur, mevcut işleyen yatırımlarıda iflaz ettirirler, mevcut çalışan işletmeleri iflaz ettirirler. Bankaları hortumlayıp batırırlar, bu dediklerim bir en fazla iki ay içinde olur . hemen İMF nin kapısını çalıp milyar dolarları borç alırlar ve Türkiye aynen 16 yıl önceki dönemin yokluk kıtlık ve borç batağına saplanır, enflasyon canavarı tekrar gelir. Ama daha büyük tehlike var kardeşlerim. Bu saydıklarım olmadan chp hdp ve iyi parti elleriyle ülkemizi fetönün patronuna teslim ederler. . Türkiye halkı olarak bu günlerimizin kiymetini bilelim. Hükümetimize sahip çıkalım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKkat dikkat okuyalım lütfen 2017-12-27 19:17:35 @Murad

16 yıl öncesine gidelim ak parti hükümetinin evveline. büyük şehirlerde su yoktu, elektrikler geceleri kesilirdi. sular haftada iki gün ama aktığı günde iki saat su akardı tekrar kesilirdi, o akan suyun yarısıda paslı su olurdu işe yaramazdı. evlerde kapı önlerinde susuzluktan araba yıkayana ceza vardı. Hava kirliliğinden dışarıda dolaşmak nerdeyse imkansızdı. Yokluk, kıtlık karaborsa almış başını gidiyordu. Sokakları otopak mafyaları işgal etmişti. Şehirlerde mafya bölge bölge bölmüşleri aralarıdnda haraç alacakları bölgeleri vardı mafyaların. Karakola insanları suçsuz yere bile götrüp günlerce haftalarca sorgusuz sualsız karakolda tutabiliyolardı. Parası olmayan hastanede muayene olamazdı. Hasta öldüğü zaman hastane masrafları ödenmeyince cenaze rehin tutulurdu borca karşılık. Ülkemizde üretim yoktu herşeyi kola kutusunu bile yurt dışından alıyorduk. Saymakla bitmez. Bunu özellikle gençlerimiz bilsin lütfen.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
efendiiiiimmmmm????? 2017-12-27 18:02:10 @Murad

İktidarmı?
efendiiiimm?
haaaaiktidar !!! hımmmm sen iktidar öylemi? kemalcım sen akşam yatmadan önce yüzbin kere iktidar iktidar iktidar de uyu. gece rüyanda görürsün.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kerdeşlere derimki 2017-12-27 12:26:03 @Murad

kardeş bu chp iktidar olma derdinde değil . chp Fetönün yerine oyna giren ajanlar yuvası. bunlar iktidarla değil bir darbe bir işga il bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. ama unutuyorlarki Allah göstermesin merek yani samanlık yanarsa sıçan yani fare yede kalmaz. . chp çok yanlış yolda. baraj altında kalmazsa bu ülke çok çeker.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
GERÇEK ne? 2017-12-27 12:21:30 @Murad

İktidarmı yoksa işgalmı?
sana güvenmiyoruz Kemal Kılıçdaroğlu. Amerikan ajanı.

Beğenmedim! (5)
Avatar
chp aslaaaa 2017-12-27 12:11:00

Kemal Kılıçdaroğlu diyorlar Rize'ye gitmiş. Bir kahvehaneye gitmiş, çay içecek, ceketini çıkarmış 'şu ceketi asar mısın' demiş. 'Asacak yer yok' demişler. 'Ya bir çivi de mi yok' demiş, '50 yıldır bu millete bir çivi çaktınız da mı hesabını soruyorsunuz' demiş. Bu, Baas zihniyeti diyorum. Baas zihniyeti nedir? Herkesi kendisine benzetmek isteyen, farklılıklara tahammül göstermeyen zihniyet, Baas zihniyetidir. Türkiye'deki Baas zihniyeti de CHP zihniyeti. CHP zihniyetinin Türkiye'de iktidar talebi yoktur. CHP'nin iktidara geleceğini düşünen var mı? Bunu CHP bile düşünmüyor. Kendisinin başarı ölçüsü nedir? Deniz Baykal yüzde 25 almışsa yüzde 26, yüzde 27'ye çıkarsa başarı görüyor. En fazla hedef ne, yüzde 30, yüzde 30'la sen iktidar olabilir misin, olamazsın. Peki iktidar olamazsan bu milletin umudunu, zamanını, niye çalarsın, niye kaybettirirsin."

Misafir Avatar
AKP. LİLER ÇOK İFTİRA ATIYORLAR.. 2017-12-27 13:16:27 @chp aslaaaa

YALANCI..KUL HAKKINI BOYNUNA SAR..AKP.NİN BÜTÜN SATTIKLARI ESKİDEN YAPILAN İŞ ALANLARI FABRİKALARDI..ALİAĞA,YI ,,RAMAN PETROL U KİM YAPTI..AKP. Mİ? VE BİNLERCE FABRİKALARI KİM YAPTI..AKP.Mİ ? VEBAL İÇİNDE ÖLECEKSİNİZ..AKP.LİLER..İFTİRA BÜYÜK BİR GÜNAHTIR..HELALLAŞMAK OLMAZSA KİŞİYİ CEHENNEME ATAR.KEMAL BEY DE HAKKINI SİZE HELAL EDERMİ? 18 ADA GİTTİ..SUDAN,da ada aranıyor..milletin parası oraya sarfedilecek..haram olsun..akp.ye asla oy vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp asla ya cevap. 2017-12-27 12:25:42 @chp aslaaaa

kardeş bu chp iktidar olma derdinde değil . chp Fetönün yerine oyna giren ajanlar yuvası. bunlar iktidarla değil bir darbe bir işga il bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. ama unutuyorlarki Allah göstermesin merek yani samanlık yanarsa sıçan yani fare yede kalmaz. . chp çok yanlış yolda. baraj altında kalmazsa bu ülke çok çeker.

Beğenmedim! (2)
Avatar
chpyle aslaaaaa 2017-12-27 12:12:23

"Geçmişte Arapça ezan okuyana hapis cezası verdiler. Neden? Kendilerinin isteği dışında bir şey istemiyorlar. Üç ay hapis cezası vardı, para cezası vardı. Zekeriya Sertel var eski komünistlerden, Son Posta diye bir gazete çıkardı, 8 sütuna manşet 'boğuluyoruz biraz hava isteriz' diye mahkum ettiler. Şevket Süreyya Aydemir var, 'bütün dünyanın işçileri birleşiniz' diye bir broşür bastırdı, mahkum ettiler. İskilipli Atıf Hoca'yı kitap yazdı diye astılar. Sabahattin Ali'yi şiir okudu diye hapsettiler. Nazım Hikmet'i orduyu isyana teşvik etti diye mahkum ettiler. Necip Fazıl'ı halkı isyana teşvik etti diye mahkum ettiler. Kemal Tahir'i, Sabahattin Ali'nin kitabını kardeşine verdi diye mahkum ettiler. Orhan Kemal'i Maksim Gorki'yi okudu diye mahkum ettiler. Rıfat Ilgaz'ı Sınıf adlı bir kitap yazdı diye mahkum ettiler. Dersiniz ki bunlar, 50'lerde, 40'larda kaldı. Bu Baas zihniyeti değişmez, Necmettin Erbakan'ı konuştu diye mahkum ettiler, Recep Tayyip Erdoğan'ı şiir okudu diye mahkum ettile

Misafir Avatar
LANET OLSUN MAZLUM HAKKINI YİYENLERE...amin 2017-12-27 13:20:56 @chpyle aslaaaaa

3 ay İNÖNÜ zamanında ezan türkçeye çevrilmişti..sonra arapçaya yani orjinal haline çevrildi..hala 90 sene evvvelki hikayeler..allanıp pullandırılarak akp.vahşileri yazıyorlar..milleti pala ile öldürenleri (akp.katilleri) onları niye yazmıyorsunuz..yazıklar olsun sizlere mekanınız cehennem olsun..GAYYA vadileri olsun..inşAllah..akp.ye oy verenın imanı gider..kul hakkı bunların kitabında yoktur.şimdide milleti birbirine vurdurtmak isteyen kararnameler çıkarıyorlar..amaç iç savaş..ancak zulumunde bir sonu vardır.Allah kerimdir,büyüktür.lanet olsun insanın (mazlumun) hakkını yiyen yetkiliye..amin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
altta kalacak kemalın boynu 2017-12-27 11:24:53

AÇ tavuk kendini darı ambarında sanırmış! KEMAl baraj altındaaasınnn. baraj altındaaa.

Misafir Avatar
chp,ye oy vereceğiz..çatlasanızda.akp.mhp. 2017-12-27 13:07:01 @altta kalacak kemalın boynu

akp. gibi hileci değil...syn.klıçtaroğlu hakiki vatan evladı..

Beğenmedim! (1)
Avatar
kerdeşlere 2017-12-27 11:25:44

ABD ajanından umutmu olur*?

Misafir Avatar
akp.ye oy vermeyeceğiz..chp.ye vereceğiz oylarımız 2017-12-27 13:08:36 @kerdeşlere

önce biz senin kardeşin değiliz..ve abd..ajanı olamaz k.oğlu.
iftira atma..yalan söyleme ..günaha girme..şeytanlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
ch p asla 2017-12-27 11:31:58

Yıllarca Deniz Baykal gitsin CHP iktidar olur anlayışı, son yaşanan seçimlerin sonuçlarıyla da ortaya çıkmıştır ki temelsizdir ve sorunun kökü daha derinlerdedir. CHP isminin toplumda yaratmış olduğu travmanın üzerine gitmeden, lider değişikliği ve ilkesiz ittifakların tek başına CHP''yi iktidar yapmaya yetmeyeceği anlaşılmıştır.

Misafir Avatar
aKP..KUL HAKKINI ÇOOOK YEDİ..HARAM OLSUN 2017-12-27 13:12:40 @ch p asla

akp.%15,e düşer inşaAllahu taala...o zaman görürüz akp.yi..
ve oylarımız iyi parti ve chp. ye dir.
akp.ye milletin güveni kalmadı..avantacılar hariç..haram olsun avantacıların yediği her kuruşa..tüyü bitmeyen mazlumun hakkını adalara ve köprüler için müeahhitlere veriyor akp..örtülü ödeneklerden katrilyon para harcıyor..nereye // kime gittiği belli değil..Allah inşaAllah çıkartır..ahh yaman bir derttir..Arşı titretir..HER ŞEYİ GİZLEYEN AKP VEKİLLERİ SİZLERDE BİRGÜN ÖLECEKSİNİZ..KUL HAKKINI O ZAMAN NE OLDUĞU ANLARSINIZ ANCAK İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLACAKTIR..MİLLETİN ÇOĞU ALLAH HUZURUNDA DAVACIDIR.

Beğenmedim! (2)
Avatar
chp aslaaaa 2017-12-27 11:34:53

her seçim sonrası ve yenilgisinden sonra en çok tartışılan kendini çınar olarak gören CHP''nin durumudur. Aslında ''çınar'' benzetmesi irdelendiğinde ''CHP''nin durumu daha iyi algılanabilir. Çınar ağaçlarının bulunduğu ortam incelendiğinde görülecektir ki, çınar ağacının dibi ve etrafı çoraktır, ot dahi yetişmez. CHP''de olduğu sürece ''Sol'' ne iktidar olabilir ne de yeni bir Sol partinin yeşermesine imkan verir.

Avatar
işte doğru söz 2017-12-27 12:08:16

Muharrem İnce: Bu kafa ile CHP'nin 250 sene iktidar olması mümkün değil....