banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Ayşe öğretmene telefon

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, tahliye edilen Ayşe öğretmeni arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

Kılıçdaroğlu'ndan Ayşe öğretmene telefon

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, tahliye edilen Ayşe öğretmeni arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

05 Mayıs 2018 Cumartesi 19:11
Kılıçdaroğlu'ndan Ayşe öğretmene telefon

CHP Basın Birimi’nden yapılan açıklamaya göre, Kılıçdaroğlu’nun bir televizyon programında söylediği sözler nedeniyle yargılanan ve hakkında hapis kararı verilen sonrasında tahliye edilen öğretmen Ayşe Çelik ile telefonda görüştü. Kılıçdaroğlu’nun görüşmede, Ayşe öğretmene geçmiş olsun dileklerini ileterek Ayşe öğretmenin bebeği Deran’ı gözlerinden öptüğünü ifade ettiği belirtildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.05.2018 21:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-05-05 19:20:55

Adalet " ucurtmayi vurdurmadi"Deran bebek ozgur ce buyuyecek,seker de yiyebilecek..guzel gunesli gunler gelecek cocuklar

Misafir Avatar
..... PARKA..... 2018-05-05 19:39:19 @Okur

çok güzel yorum arkadaş... evet, güzel günler göreceğiz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-05-05 19:31:35

Vatan severlik böyle bir sey ! Vatanini seven , insanini da etnik köken ayirt etmeden sevendir.,

Avatar
Vatandaş 2018-05-05 19:47:40

ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
Vatandaş 2018-05-05 19:50:12

Bay Kemal sizlere demokrasi dersinden sonra da insanlık dersi de verdi. İktidar ve yancısı kocamış kurt bunlardan anlamaz ki. Onlar güç zehirlenmesi yaşıyorlar milli irade metanetle seçimi bekliyor Farkındalığını sizlere sandıkta hatırlatacak

Avatar