Kılıçdaroğlu'ndan Bakan Soylu hakkında suç duyurusu!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kendisi hakkında 'Açık açık söylüyorum, bittin sen' diyen İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında suç duyurusunda bulundu.

Kılıçdaroğlu'ndan Bakan Soylu hakkında suç duyurusu!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kendisi hakkında 'Açık açık söylüyorum, bittin sen' diyen İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında suç duyurusunda bulundu.

11 Aralık 2017 Pazartesi 12:13
Kılıçdaroğlu'ndan Bakan Soylu hakkında suç duyurusu!

Kemal Kılıçdaroğlu'nun avukatı Celal Çelik, Twitter hesabından yaptığı açıklamada CHP liderini tehdit eden İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında suç duyurusunda bulunduklarını açıkladı.

Avukat Çelik ayrıca, Kılıçdaroğlu'na hakaret eden Soylu hakkıdna 100 bin liralık tazminat davası açtıklarını duyurdu.

NE OLMUŞTU? 

Trabzona giden İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, , Ortahisar ilçesinde AKP 2'nci Olağan Kongresi'ne katılmış, burada CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun dekont iddialarına tepki göstererek, ''"Kılıçdaroğlusenin aklın gibi, ipin de çürüktür. Kılıçdaroğlu, sana açık açık söylüyorum, sen bittin. Gözlerinden öpüyorum Kılıçdaroğlu. 'Gözlerinden öperim' demekle bırakmıyorum, daha yeni başladık yanına bir doktor al Kılıçdaroğlu. Sen daha kimi tehdit ettiğinin farkında bile değilsin. Hepimizin alnı açıktır" demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.12.2017 12:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonun yüz karası 2017-12-11 12:49:32

Kendisine emanet edilen güvenlik güçlerine güvenip Muhalefet liderini tehdit eden Densiz utanmaz.sen Trabzonlu olamazsın

Misafir Avatar
mimkin değil 2017-12-11 18:58:46 @Trabzonun yüz karası

kemal kılıçdaroğlunun yüz söylediğinde bir tne bile DOĞRU yoktur. inanın yoktur. yalan yalan yalan birde yalanın yanında iftirai hakaret, tehdit var. kardeşlerim, arkadaşlar analar, bacılar, gençler canımın içleri göz bebeklerim ne olur bu adamı artık anlayın bu adam ülkemize hizmet etmiyor tam tersi hizmetleri engelliyor zarar veriyor. bu adamın peşini lütfen bırakın.

Beğenmedim! (18)
Avatar
Çürük Süleyman 2017-12-11 12:55:05

Adam çürük dün Fetöcü bugün Fanatik Erdoğancı.çürük karekter

Misafir Avatar
zonguldaklı 2017-12-13 09:38:28 @Çürük Süleyman

Siyasette en sitenmeyen adam diye bir anket yapılsa Türkiyede BİRİNCİ KEMAL kılıçdaroğlu olur. parti olarakda chp birinci, hdp ikinci, iyi parti üçüncü olur en istenmeyen partilerdeç bu yüzden diyoruzki chp baraj altında kalacak. ülke huzura vauşacak. ya kılıçdaroğlu gider chp öz üne döner yada chp baraj altında kalır kılıçdaroğluda gider berabeinde chp yide götürürü. benden hatırlatması.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
serhat kars 2017-12-12 08:53:24 @Çürük Süleyman

Ülkemizin garantisi MHP

Beğenmedim! (8)
Avatar
Ülkem adisi 2017-12-11 12:51:16

Ya cumhurbaşkanının Kılıçtaroğluna yaptığı hakaretler ne oldi

Avatar
Sülük Sülü 2017-12-11 12:53:47

İstafa istifa.Süleyman istifa

Avatar
köylü 2017-12-11 12:25:08

şeriarçılar artık mafya usülü milleti tehdit ediyorlar bol keseden ceza yağdırıyorlar
delil olmadan insanları yıllarca hapiste tutuyorlar

Avatar
Gurbetci 2017-12-11 13:03:00

Buna soylu denemez.

Avatar
Kanal faresi Aydın 2017-12-11 12:47:48

Kacak sarayın kanalı tıkanmış yetiş Aydın

Misafir Avatar
akp.ye oy ver milletin vebalini yüklenin..taka,lar 2017-12-11 14:28:23 @Kanal faresi Aydın

taka velhasıl kendini tanıttın..vermeyenlerinde vebali senin ve senin gibilerin boynuna olsun..bir fakir inlediğini görürsen bu kişinin sebebi benim ve benim gibilerdir..diyeceksin..yazık sana ve senin gibilere..kul hakkını Allah indinde ödersiniz.akp.ye oy vermekle ....milletin çoğu senin gibiler değil akp.ye artık oy verilmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
taka 2017-12-11 12:51:18 @Kanal faresi Aydın

TRABZON adamını tanıyor. liderine Erdoğana oy veriyor. yine oylarımız Erdoğana. .

Beğenmedim! (26)
Avatar
Adanali 2017-12-11 12:34:58

Siyasetcilerin Mecliste Tartismasi normal ama Medyada böyle yapmalari ise cok gülünc