banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Eminağaoğlu'nun adaylığına ilişkin açıklama

CHP lideri Kılıçdarooğlu, YARSAV Kurucu Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'nun CHP Genel Başkanlığı'na adaylığını açıklamasını yorumladı.

Kılıçdaroğlu'ndan Eminağaoğlu'nun adaylığına ilişkin açıklama

CHP lideri Kılıçdarooğlu, YARSAV Kurucu Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'nun CHP Genel Başkanlığı'na adaylığını açıklamasını yorumladı.

25 Ocak 2018 Perşembe 15:11
Kılıçdaroğlu'ndan Eminağaoğlu'nun adaylığına ilişkin açıklama

CHP lideri Kılıçdarooğlu, YARSAV Kurucu Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'nun CHP Genel Başkanlığı'na adaylığını açıklamasını yorumladı.

Kılıçdaroğlu, Eminağaoğlu'nun adaylığı hakkında gazetecilerin sorusu üzerine "Cumhuriyet Halk Partisi'nin özelliği, Cumhuriyet Halk Partisi'nin yöneticilerinin seçimle gelmiş olmasıdır, atamayla değil. Biz demokrasiyi savunuyoruz. Elbette genel başkanlığa da, il başkanlığına da, ilçe başkanlığına da değişik adaylar çıkar. Kuralı vardır. Adaylar çıkar, demokratik yollarla yarışırız. Birisi başkan olur ve sonra herkes ona destek olur. Bizim temel kuralımız budur" diye konuştu.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
En Demokratik 2018-01-25 15:42:10

CHP dir.

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-25 17:41:05 @En Demokratik

kilicdaroglunu karanlik guclere baronlara yedirtmeyiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TEK ADAM PARTİSİ 2018-01-25 16:50:49 @En Demokratik

Kılıçdaroğlunun partisi TEK ADAM PARTİSİ. CHP YOK ARTIK ; TEK ADAM PARTİSİ VAR.
YANİ KILIÇDAROĞLU PARTİSİ. TEK YETKİLİ. ASAR KESER KİMSE SES EDEMEZ.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kafa basmayinca zordur daaa 2018-01-25 16:49:18 @En Demokratik

ulaaa bu ömer faruk da kendi ayağınsa sıktı daaa. ula senin kafa basmayımı kiliçderoğlinin karşisna aday çikayusun. adam seni asacak daaaa.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Halka 2018-01-25 16:26:35

Kabahat CHP'de değil. Hırsızsevicilerde.

Avatar
texas 2018-01-25 15:56:12

7-8 secim kaybetmis halen konusuyor ne salak adam bu ya

Avatar
İblis akape iftira akape.camur akape 2018-01-25 16:13:32

Aynen Biz Cumhuriyet Halk Partisiyiz.tek Adamın partisi Akape deyil.

Avatar
Nurali Boz 2018-01-25 15:20:43

Bendemi aday olsam acaba diye dusundum yok yok bir ordunun bir komutani olur o komutanida o ordunun ,mesuplari secer secerkende seceresine bakar bu chp icin ne yapmis sokaklari arsinlamismi calismismi hakimlik yapmis avukatlik yapmis sonra kut ben genel baskanliga adayim cik meydana olcelim mehmet amca mezro lazim koca sakalin yaninda ominagaogluda gelmis bunlarin boyu kac imis bir bak hele ?

Avatar
aydın 2018-01-25 17:53:29

bu kongrede fikri saglar murat karayalçın zihniyeti kılıçtaroglunu seçecek.lakin delegelerin çogunu ele geçirdiler.yerel seçimler chp için hezimet olacak kılıçtaroglu istifa edecek olay ondan sonra başlayacak. ve bu karayalçın zihniyeti kendi adamlarını sececek.derin guçler bunun için doşuyorlar yoları.bunun onune geçilmeli .geçilmesse chp marjinaleşecek,hdp lileştirecekler

Misafir Avatar
aydın 2018-01-25 18:14:50 @aydın

yerel seçimden sonra izmir belediye başkanı kocaoglu genel başkan adayı olabilir

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cemal 05308204186 2018-01-25 20:21:45

Helal vaskanim

Avatar
Parayı veren düdüğü çalar 2018-01-25 20:55:18

Bir gün Nasrettin Hoca pazara giderken çocuklar etrafını almışlar. Hepsi birer düdük ısmarlamış, ama para veren olmamış.

Hoca çocukların tümüne olumlu cevap vermiş:

- Peki, olur...

Çocuklardan yalnız biri, elinde para olduğu halde, Hoca'ya şunları söylemiş:

- Şu parayla bana bir düdük getirir misin ?

Hoca akşama doğru pazardan dönmüş. Yolunu bekleyen çocuklar hemen

Hoca'nın etrafını sararak düdüklerini istemişler.

Nasrettin Hoca, cebinden bir düdük çıkarıp kendisine para veren çocuğa uzatmış.

Ötekileri bağırmaya başlamışlar:

- Ya bizim düdükler nerede ?

Hoca'nın cevabı kısa ve anlamlı olmuş:

- Parayı veren düdüğü çalar.
paraya ihtiyaç var kim beslerse o olur