Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a: Er meydanına gelmeyen şerefsizdir

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu TBMM'de partisinin grup toplantısında konuştu.

Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a: Er meydanına gelmeyen şerefsizdir

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu TBMM'de partisinin grup toplantısında konuştu.

10 Nisan 2018 Salı 13:44
Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a: Er meydanına gelmeyen şerefsizdir

İşte Kılıçdaroğlu’nun konuşmasından önemli satır başları;

“Siz de biliyorsunuz ben de biliyorum; Şeker vatandır vatan satılmaz. Hangi partiden olursa olsun, CHP gurubundan seksen milyona sevgilerimizi gönderiyoruz.  Başta Mustafa Kemal Atatürk Fevzi Çakmak olmak üzere bütün büyüklerimize en içten rahmet dileklerimizi iletiyoruz.Siyasi partilerin temel görevi kavga atmak değildir. Var olan sorunları çözmek Türkiye’ye çağdaş ülkeler seviyesine çıkarmaktır. Biz kavgadan gerginlikten yana değiliz. 460 aile var Pendik’te tapu sorunu olan, Kartal Belediyesi’nde de böyle bir sorun vardı çözüldü, hatta törene ben de katıldım. Pendik’i önümüzdeki seçimlerde bize verin size sözüm söz altı ayda tapularınızı alacaksınız.

ENİS BERBEROĞLU ÇAĞRISI

Ankara’daki beylerin siyaset anlayışında vatandaşın derdini çözmek yok, cebimi nasıl doldururum endişesi var. Bir milletvekilimiz Enis Berberoğlu 301 gündür içeride esir. Önce müebbete hapis ettiler. Ya arkadaşlar ne yapıyorsunuz siz? Hakim arkadaşlara soruyorum ve Anayasa Mahkemesi üyelerine bir çağrı yapıyorum. Adalet aramamıza engel oluyorsunuz kararınızı verin. Şimdi suç yoktur diyemiyorsanız suçludur deyin. Anayasa Mahkemesi’nin başkan ve üyelerine özellikle istirham ediyorum. Milletvekilleri hapse atılmaz. 20 Temmuz darbesnden sonra 15 Temmuz’u fırsata çevirdiler. Yargı korkuyor, avukat korkuyor, üniversite hocası korkuyor. Bu ülkeye demokrasiyi getireceğiz.

POLİS TEŞKİLATININ KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ

Polis teşkilatımızın 173’üncü kuruluş yıl dönümü. Polisler hayatımızın hangi aşamasında var?Her ailede şöyle ya da böyle bir polis arkadaşımız vardır, Polus teşkilatı kurulurken hangi felsefeden yola çıkılmış. Polis arkadaşlarımın kendi kanunlarının ilk dört maddesini okumalarını istirham ederim. Polis amirinden aldığı emiri yasalara yönetmeliklere aykırı ise yerine getirmez ve bu emri bildirir ancak amir emrinde ısrar eder ve bunu yazılı olarak verirse bunu yerine getiren sorumlu olmaz. 1930’ların polis anlayışı budur. Polis hiçbir süretle başka bir görevde kullanılmaz. Gazi Mustafa Kemal polisin görevi yerine getirken bir anne ogibi şevkatle davranmasını ister. İki yüz yıllık bir kurumda liyakat sistemi yerine oturdu mu? Oturmamıştır. Polis teşkilatını FETÖ’ye teslim eden kim? Bir numaralı isim Saray’da oturan zattır. Buru size söyledim. Polis kumun polisidir? Polis devletin polisidir. Devletin polisi oolduğu için hükümetten aldığı konusu suç teşkil eden şeyleri yerine getirmez. Polise sıkılan her kurşun millete sıkılmıştır. Polis hükümetin polisi olursa halkı baskılamak için bir araç olur. O nedenle polis devletin polisidir, eğer siz polisi hükümetin polisi olmak yönünde eğitirseniz o zaman hükümetin polisi olur.  Hükümetler yasadışı talimat verirse polis onu uygulamaz. Polis polis devletinde hükület olanların can ve mal güvenliğini sağlar. Hükümetin ve yandaşlarının yolunu korumak için yoluna devam ediyor. Maalesef atamalarda söyasi otoritenin dedeğinin yapıldığını hepimiz biliyoruz, polisin siyasetten kurtulmasına hepimizin ihtiyacı var. 75 saat fazla mesai yapan polisler var, yaptığı mesainin karşılığını alamayan polisler var. Düne kadar 5 bin lira ile geçirken emekli oluyorsunuz ücretiniz yarı yarıya düşüyor. Yüzlerce polis şehidimiz var Allah’tan rahmet diliyoruz.

Son zamanlarda polislerden bilinçli olarak bazı görevlerin alındığını görüyoruz. Göç İdaresi Genel Müdürlüğü’ne bazı görevler verildi. Hükümete soruyoruz; Siz bazı örgütlerin militanlarını özel olarak korumak mı istiyorsunuz? Yabancılarla ilgili istihbarat polise neden verilmiyor.

ROMANLAR GÜNÜNÜ KUTLADI

Bütün Roman kardeşlerimizin Dünya Romanlar Günü’nü kutluyorum. Romanların eğitim, sağlık, istihdam, barınma ve sosyal yardımlara ulaşma sorunları var. Romanlarla yapılan özel bir çalışmada ilk öğretimi terk yüzde 21.4, üniversite mezunu binde 4. Toplumda beraber yaşadığımız milyonlarca kişi Roman kardeşlerimiz. Onların sorunlarını düşünen tak parti CHP’dir. Romanlar günlük yaşıyor diyorlar, boyacılık yapıyor. çiçek satıyor. Hiç bir Roman annesi birilerinin önünde dilenmeyecek, kimseye muhtaç olmayacak herkesin rızkını vereceğiz.

AKADEMİSYENLERİN KATLEDİLMESİ

Eskişehir’de bir kişi 4 akademisyeni katletti. Bu noktaya nereden geldik. Sizi biraz yakın bir süre öncesine götüreyim AK Parti’nin genel başkanı olan zat şöyle bir ihbar yaptı; Tanıdığınız FETÖ’cüleri bildirin. Katliamı yapan zat herkesi FETÖ’cü diye damgalamış. Bir cadı avı başladı. Ölen kişilerin kanları bu muhbirliğe vatandaşı davet edenlerin üzerindedir.

ŞEKER FABRİKALARININ SATILMASI

Hiç bir ortadoğu ülkesinde şeker üretilemez, kardeşim şekeri Ortadoğu’ya sat. Şekere ihanet onun için görev. Şeker fabrikalarını bir kişi kurmuş ben bunları satacağım diyor. Onların yaptıkları şeker fabrikalarını babamın malı gibi satacağım diyor. Neden şeker fabrikalarına önem veriyor? Bunlar hayvancılığı öldürdüler yemin yüzde 50’si ithal, yem bulunmuyor hatta samanı bile dışarıdan ithal ediyorsun. 10 milyona yakın insanımız geçiniyor şeker fabrikalarından. Ormandan 3 kat daha fazla oksijen üretiyor. Biz de bunlara karşı çıkınca üzerimize bütün güçleriyle geliyorlar. Yahi biz kimiz bilmiyor musunuz, biz kuvayi Milliyeciyiz. Erciş’te Yozgat’ta neden kapatıyorsunuz. Oyunu verenlere sesleniyorum Anadolu’nun içi boşanıyor. Niye satıyor, 150 milyar dolar tefeciye para kaptırmışlar. İçeride bir grup sermedara 675 milyar dolar ödediler.

OHAL’İ DEĞİL DEMOKRASİYİ İSTİYORUZ

İğneden ipliğe zam geliyor. 1 Şubat 2007’den düne kadar 26 ekonomi paketi açıklamışlar. Uzun uzun teşvik paketleri ama ekonomi dikiş tutmuyor, ekonomi canlanmaz. Sen milletvekilini üniversite öğretmenini attın hapise heykeli de atacaklar hapise, 20 Temmiz darbesinden sonra milletin sırtında boza pişirmeye başladılar. OHAL’e karşıyız. OHAL’i kaldıran rahmetli Bülent Ecevit’tir. OHAL Adıyamanlı çiftçinin sırtına vurulan coptur. On binlerce taşeron işçisine kadro verilip kapının önüne koymaktır. OHAL heykelden korkmaktır. OHAl milli idareye kayyum atamak demektir, zam demektir zulum demektir. O yüzden de biz OHAL’i değiy demokrasiyi istiyoruz.

ERDOĞAN’A PYD SORUSU

Niye sayılmıyor PYD? PYD’yi listeye koyamıyorsun neden? İki lider seni mi takmadı. Bunun cevabını bekliyorum? Sen neden PYD’ye destek oldun. Bir bildiriye bi milletin başına bela olan bir örgütün ismini koymadıysan ne dünya lideri? Yav sen kendine yakıştırıyor musun? Sen namusun şerefin üzerine yemin ettin, bir ülkede bir siyasetçi hiç namusu ve şerefini ayak altına alır mı ya?

Ömründe devlet dışında tek kuruş almamış adam diye beni övmüş bir de. Teşekkür ederim. Bir kuruş bile bulamazsın. Bizim çocuklarımız bizim evlatlarımız 15 milyar dolarlık ticareti bir dolarla yapmazlar. Sen beni anlayamazsın. Diyordu ki ben yırtık ayakkabılarla siyasete gerdim. Sen mal varlığını internet sitesine koyamızsın. Rahmetle babam derdi ki oğlum sen doğru dur eğri cezasını bulur.

Ticaret yapmazsam geçinemem diyor. Bunun üzerine ben o zaman bir önerge verdim, onun hayatını devlet yönetimine vermesi lazım dedim. Libya liderinden 250 bin dolar aldı bağışlayacağım dedi ben de elli sefer sordum tık yok. Cebine indir diye verilmedi bu para tık yok.

Sevgili Erdoğan Er meydanına gelmezsin diyorsun er meydanını tespit et gelmeyen şerefsizdir”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.04.2018 19:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-10 13:58:21

Oglunu askere gondererek vatan
ve asker sevgisini sozde degil ozde gosteren Kilicdaroglu nu selamliyorum..reis sen de ogullarini askere gonderde gorelim

Misafir Avatar
Mr. AQ : MEMLEKETİN HALİ DEHŞET AQ ! 2018-04-17 10:00:41 @Okur

ADAM OĞLUNU ASKERE GÖNDERMİŞ ! DEHŞET İŞ YAPMIŞŞŞ...
AH ALGI ÇÖPLÜĞÜ TÜRKİYEM AH !!!!!! :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
düşünce 2018-04-16 18:58:18 @Okur

kemal Kılıçdaroğluna SSK ya verdiği zarardan ötürü dava açılmalı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haydi ıkıçdaroğlu--seçmen 2018-04-16 18:57:02 @Okur

2019 da seçimi kaybeden siyaseti bıarksın. OLURMU?
aaaa, korktu, baydı, ödü koptu. ulan seni görende adam sanır be yüreksiz. ağzı bozuk başka bir beceriside yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler 2018-04-13 23:31:31 @Okur

öso teröristlerin yalanları kimyasal atıldı yalanın hazırlanması
https://www.youtube.com/watch?v=yP2t-2Y9RVY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-13 23:04:25 @Okur

olumune Kilicdaroglu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x******cırrrt SKER E GİTMİŞMİŞŞ 2018-04-13 23:03:41 @Okur

185 kiloluk dede sen afrin e gitsene

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x******cırrrt SKER E GİTMİŞMİŞŞ 2018-04-13 10:16:40 @Okur

Altına etti kılıçdaroğlu nuz. oğulcuğu AFRİNE gidecek diye. ne haber. ya gidin be. korkakları kahraman yapmaya çalışmayın . kılıçdaroğlu ağladı "benim oğlum silah tutmasını bilmez" sizin korkak lideriniz bu...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
hep ayni masallar 2018-04-13 00:45:40 @Okur

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/chpli-ozkandan-dolarin-durdurulamayan-artisiyla-ilgili-dikkat-h87119.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Katar Eski Başbakanı 2018-04-12 15:13:22 @Okur

Katar Eski Başbakanı: Suriyedeki terörist gruplara her şeyi Türkiye üzerinden gönderdik
https://www.youtube.com/watch?v=BEnnuSt_NPE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
12.04.2018 _ 2018-04-12 08:42:18 @Okur

KORKAKLARA ŞEREFSİZLERE SESLENİYORUM. her gün boş işlerle olmayan olaylarla, soysuzluğunuzdan pisliğinizden hükümete, c başkanına, dürüst devlet adamlarına hakaret edenler. bu gün nerede? bu gün ABD RUSYA İRAN, SURİYE İNGİLTERE FRANSA aktif savaş durumu almışken bütün bu olanlarda Türkiyeyi yakından ilgilendiriyorken. o şerefsiz bağırıp çığıranlar nerede?
neden bişe söylemiyor*
şerefsiliğin danıskası o şerefsiz sözünü kullanan geri zekalıdır .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-12 02:03:46 @Okur

Aykut Erdoğdu | Chp | Basın Açıklaması | Ekonomik kriz kapımızda | 11.04.2018
https://www.youtube.com/watch?v=nyJPi6yRZiY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp yapti akp satti 2018-04-11 17:30:17 @Okur

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-11 15:03:26 @Okur

asgeri ucret aclik sinirinin altinda
aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bence nikli 2018-04-11 15:02:46 @Okur

sen fetocu olmayasin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bence 2018-04-11 13:21:02 @Okur

bu kılıçdaroğlu fetö gibi biridir.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
sakarya 2018-04-11 13:20:18 @Okur

ABD elini suya sabuna dokundurmadan Türkiyedeki ihanetini chp ve kılıçdaroğlu aracılığı ile yapıyor.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
koç 2018-04-11 13:18:30 @Okur

kadının evinden duman geliyor o türkü söylüyor kocasına kızmış laf sokuyor. diyorlar evin yanıyor be kadııın. evi yanan kadın cevap veriyor benim evim önemli değil çağırdığım türküden kocamın ciğeri yanıyor. işte kılıçdaroğlu aynı kafa. aynen bu kadının kafasından . Türkiye bu ateş çemberi içinde kılıçdaoğlu hala hükümete çatıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-04-11 13:16:05 @Okur

Kılıçddaroğlu aynen bu dır dırcı kadın gibi dır dır dır ötüyor. gırtlağı kuruyasıca.. düş bu milletin yakasından.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
2001 ekonomi krizinde bile 2018-04-11 13:04:12 @Okur

simdiki durumdan 1000 kat daha iyiydik paramizdan 6 tane sifir silindi diye paramiz degerlenmedi zaten degerliydi 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira simdi ise euro 5 tl uzerinde dolar ise 5 tl yolunda devlete ait fabrikalar bankalar cogu sey satildi elde avucta az bisey kaldi millet borc bataginda millet et yiyemiyor insanlarin alim gucu azaldi gelir dagilimi arasinda ucurum var ve hala pembe tablo ciziliyor pess dogrusu pess

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-11 12:48:33 @Okur

asgeri ucret aclik sinirinin altinda
aclik siniri bin 871 tl
yoksulluk siniri 5 bin 229 tl

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ya 2018-04-11 10:35:42 @Okur

chp savas cigirtkanligi yapmiyor suriyenin toprak butunlugu turkiyenin toprak butunlugudur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP ye kızıyorum 2018-04-11 09:11:56 @Okur

ABD'den flaş hamle: Savaş gemileri Akdeniz'e doğru yola çıktı ABD Donanması, Harry Truman Uçak Gemisi Taarruz Grubunu Akdenize sevkediyor.***************DÜNYA NE YAPIYOR Türkiyenin ana muhalefet partisi ne yapıyor? YÜRÜYOR ah chp aaah. seni olmaz olasın. ülkemizin ayağındaki bir PRANGADIR CHP.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
dolar euro üçmüş********** e cevap 2018-04-11 08:02:06 @Okur

Evet maalesef uçuyor dolarlarınız eurolarınz. sizde elinize kına koyuyorsunuz. Eskiden ABD yellenince yani osurunc Türkiyede deprem oluyordu. bu gün öyle değil ama bu gün ABD değil dünya çalkalanıyor maalesef Döviz de buna paralel olarak yükseliyor. her ne olursa olsun a b partileri değil bu gün birlik zamanıdır. hükümetimize sahip çıkma zamanıdır. bu birlikteliğide ancak sütü temizler, vicdan sahipleri yapar. soysuzlar vatan elden gitse bile birlikten yana olmazlar.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
dolar euro ucmus 2018-04-11 00:05:53 @Okur

tl deger kaybetmis resmen devalasyon var hala akp diyenler sanirim olayi algiliyamiyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
okur yazdiklarina katiliyorum 2018-04-11 00:03:28 @Okur

seni tebrik ederim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kilicdaroglu bop 2018-04-11 00:02:31 @Okur

esbaskani degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-10 23:55:41 @Okur

chp kazanacak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ankara 2018-04-10 21:59:10 @Okur

Devlet var oluş mücadelesi veriyor. devletin hükümetin kademeleri canla başla Dört koldan terörle, ekonomi ile ülkemize savaş açmışlar. biz ülke olarak onlarla mücadele ederken Kılıçdaroğlu chp kastenmi hükümetin çalışmasını wengellemek istiyor, kastenmi suni gündem oluşturuyor. bu savaş durumumnda chp suç işliyor bence. ülkesine ihanet ediyor.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Trollere 2018-04-10 21:56:17 @Okur

Kilicdaroglu hakkinda yalan yazanlar top olsunmu ?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİK KAT 2018-04-10 18:50:15 @Okur

Kılıçdaroğlu iktidar olursa eyerki bu halkda bir miting yada yürüyüş yaparsa cumhuriyet mitinglerini hatırlayın, gezi olaylarını hatırlayın öyle bir durum olursa bu kılıçdaroğlu ESED in yaptığının aynısını yapar. halkını öldürür. bu kılıçdaroğlunda DNGE yok. acıma yok, idarecilik yok, devlet yönetici kabiliyeti, kişiliği, sıfatı hiç yok.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
gören duyan varmı oldumu? 2018-04-10 18:21:24 @Okur

İT yani KÖPEK hav hav ve hırrr dan başka ses çıkardımı?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x------vaaaayyyy 2018-04-10 18:06:56 @Okur

okur bey Oğulcuğu askeremi giti yoksa beslemeyemi? hatırlarmısın oğulcuğunun bir ay kalmış teskereye kılıçdROĞLU birden ürktü konuşmaya saçmalamaya başladı " benim oğlum afrine gidemez o daha silah tutmasını bilmiyor" diyerek büyük bor korkaklık örneyi sergiledi. yahu zaten senin oğlunu göndermezler. yürksiz adam işte . yüreksiz ama yetkisi var. chp bunun emrinde . Türkiyeye resmen pranga olmuş adam. bunu hala destekleyenlerin aklına şaşıyorum.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
parti yok 2018-04-10 16:52:47 @Okur

kardeşlerim tarafsızca düşünelim. KILIÇDAROĞLU resmen TINLAMIŞ. ZİVANADAN ÇIKMIŞ. bu adama hala oy mu vereceğiz? bu adama hala oymu toplayacağız*
bu adam kontrolden çıkmış bir kaya parçası gibi üstümüze geliyor.. inşAllah dereye falan uçsunda orada kalsın. ne bu ya adamda edep diye bişe kalmamış

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
bii 2018-04-10 16:49:36 @Okur

Bir şerefsizin başka birine şerefsiz demesi hele hele dürüst birine şerefsiz demesi şerefsizliğinde danıskasıdır.. ağzı bozuk karekteri bozuk kılıçdaroğlu

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
hadi lennn 2018-04-10 16:43:44 @Okur

Demokrasiden bahsedecek en son adamsın kılıçdaroğlu..

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
kemonun kankalaro ölüyor 2018-04-10 16:41:27 @Okur

KILIÇDAROĞLU pkk lılrın telef olmasını önlemekiçin ohal ın kalkmasını istiyor. bu halkın huzurunu bozanları kınıyoruz. huzur bozanları koruyanlarıda kınıyoruz.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
ertan 2018-04-10 15:47:15 @Okur

ulen sanki askerlik yapımuş gibi konusuyorsunuz ne cahil adamsınız

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
VATANDAŞ 2018-04-10 15:46:36 @Okur

BÖYLE BİR DURUMU YESE YESE SENİN GİBİ CEHAPE ZİHNİYETLİLER YER CHP Mİ CEHALET PARTİSİMİ BELLİ DEĞİL

Beğenmedim! (14)
Avatar
ŞİMDİ CHP ZAMANI 2018-04-10 14:20:00

- Halkımız ezilmeyecek.
- Ülkemiz soyulmayacak.
- Devletimiz bölünmeyecek.
- Geleceğimiz teslim alınamayacak.
- Güzel günlerde, hep beraber.

Avatar
Vatandaş 2018-04-10 14:17:57

İktidar Mensupları Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
admin 2018-04-10 14:53:27

Lakin ben askerlerin yerinde olsam, beni ziyarete gelen Kemal Kılıçdaroğlu'nu o kapıdan içeri sokmam.

"Sen, Peygamber Ocağı dediğimiz bu yere layık biri değilsin" der, günah defterini sayfa sayfa açarım.

"Sen git hendek kazan arkadaşlarını ziyaret et. Senin yerin burası değil" derim.

Misafir Avatar
utan utan 2018-04-10 23:58:33 @admin

arap krali oldugunde ulkemizde iki gun yas ilan edildi o kadar sehit verdik nedir bu sazlı sözlü eglence insan biraz utanir ates dustugu yeri yakar derler ya gercektende cok dogru soz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@admin x---cp 2018-04-10 22:00:24 @admin

Peygamber Ocağı dediğin yere hirsizlar girebiliyor askerligini yapmayanlar komuta merkezine giriyor. Namuslu ve dürüst insanlar giremiyor öylemi? Oranin peygamber ile hic bir alakasi kalmamis demektir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
admin 2018-04-10 14:52:50

Herkes şaşkın!

CHP Genel Başkanı da önümüzdeki hafta Hatay'a giderek Afrin Harekatı'nı gerçekleştiren askerlere moral ziyaretinde bulunacakmış.

Hayret ettiniz değil mi?

Senin milletvekillerin asker katili PKK'nın kravatlı temsilcisini türbe gibi ziyaret edecek. Sen de bu ziyaretler hiç olmamış gibi Afrin'de PKK ile çatışan askerlere moral ziyaretine gideceksin.

Misafir Avatar
@admin x----cp 2018-04-10 22:01:48 @admin

megri megriyi babanmi söylüyordu ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
admin 2018-04-10 14:54:44

"YPG'lilere sivil halk muamelesi yapan, itlaf edilen YPG'lilerin cenaze törenlerine gidip ağlaşan milletvekillerini partinden at, sonra gel" derim.

"Siha düşmanı Sezgin senin partindeyken sen burada olamazsın. Asker düşmanı Selahattin Demirtaş'ı ziyaret eden milletvekillerin orada dururken senin bizimle bir arada olman bu topraklara hakarettir" derim.

Misafir Avatar
diyarbakirda megri megri 2018-04-11 00:01:45 @admin

partisine kilicdaroglu katilmadi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@admin x---cevap 2018-04-10 22:04:18 @admin

ite bak yattigi yere bak diye bir ata sözü var. kim kimi nereye laik görmüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
admin 2018-04-10 14:53:47

"Sen git, adalet yürüyüşünü TSK'nın içine sızarak millete darbe yapan Fetö'cülerle yapmaya devam et. Ama buralara uğrama" derim.

"Sen, 'Hiç bir şeyden tiksinmedim şehitler ölmez vatan bölünmez sözünden tiksindiğim kadar' diyen kadını MYK'ya almış adamsın. Burayı ziyaretinle kirletmene izin veremeyiz" derim.

Avatar
admin 2018-04-10 14:54:12

"Sen, şehit düşmüş silah arkadaşlarımın katilleriyle işbirliği yapan birisin ve bu mukaddes mekana girmeye layık biri değilsin" derim.

Ha, illa gelmek istiyorsan...

'"YPG'nin terör örgütü olduğuna dair elimizde bir kanıt yok' diyen milletvekillerini partinden at, ondan sonra gel" derim.

Misafir Avatar
bi ara pesmerge 2018-04-11 00:00:40 @admin

ulkemizde lahmacun yiyip suriyeye gecmisti demi + pyd lideride ankarada agirlanmisti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
heyyy 2018-04-10 16:43:04 @admin

chp dnmi kılıçdaroğlumu pyd lileri atacak?
bir numara pyd li kendisiiiii. chp bunu atması def etmesi lazım ama nerdeee. chp işgal edilmiş.

Beğenmedim! (8)