banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a jet yanıt

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kendisine yönelik sözlerine yanıt veren CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, "Yüreği varsa, cesareti varsa, adamsa karşıma çıksın. Karşıma çıksın hesaplaşalım. Hiçbir endişemiz yok. Biz cam gibi insanız" dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a jet yanıt

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kendisine yönelik sözlerine yanıt veren CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, "Yüreği varsa, cesareti varsa, adamsa karşıma çıksın. Karşıma çıksın hesaplaşalım. Hiçbir endişemiz yok. Biz cam gibi insanız" dedi.

22 Aralık 2017 Cuma 15:14
Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a jet yanıt

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu,  Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısında kendisi hakkında söylediklerine TBMM'de yanıt verdi. Kılıçdaroğlu, Erdoğan'a " Yüreği varsa, cesareti varsa, adamsa karşıma çıksın. Karşıma çıksın hesaplaşalım. Hiçbir endişemiz yok. Biz cam gibi insanız. Dürüst ve namuslu insanlarız biz." dedi. 

Kemal Kılıçdaroğlu, BM'nin  Kudüs kararına ilişkin "Çok önemli bir karar. Bu karar Trump'ın pimini çekip Ortadoğu'nun kalbine koyduğu bombanın patlamamasını sağladı.  Kudüs'ün bir kişinin iradesiyle başkent olmayacağını belirleyen bir karar. Bu kararın çıkmasını sağlayan herkese yürekten teşekkür ediyorum." diye konuştu. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ADAM GIBI 2017-12-22 16:19:03

Adamsin Sn.Kilictaroglu, sucu olmayan kacmaz.

Avatar
1100 odalı Sarayım var-fos adam.Erdoğan 2017-12-22 15:36:44

Türkiyenin yeni Lideri:Değerli Kılıçtaroğlu biraz daha üstüne giderse Erdoğan iyice sıyırır

Avatar
oylarimiz CHPye 2017-12-22 15:53:09

ÜNIVERSITE DIPLOMALI Kilicdaroglu Hocamın sonuna kadar yanındayız, şehitliği göze alarak onu destekliyoruz oylarimiz CHPye
CHP ATAMIZDAN BIZLERE MIRAS
CHP HEPIMIZIN PARTISI

Avatar
Trabzon 61 2017-12-22 16:04:58

Cumhuriyet Halk Partisi gelir Türkiyemizde Çağdaş Uygar Medeni ve Özgür bir Vatan olur

Misafir Avatar
antalya 2017-12-22 19:01:03 @Trabzon 61

kemal çok cesur canım. pkk lı hendek kazıcılara ellrini ovuşturarak, boynunuda biraz bükerek "e arkadaşlar sizde biraz dikkat edin." şimdi kalkmış dayılık satıyor. yemezler kemal yemezler. hadi işine sen hiçbir zaman ajanlığının ödülünü oynadığın rolünle alamayacaksın. bu ülknin akıllı bir hükümeti ve bilinçli bir halkı var. sen boşuna girdin bu ajanlık işine. değermiydi bir koltuk uğruna?

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
Trabzon 61 -----cvp 2017-12-22 18:32:05 @Trabzon 61

ayrıca sen Trabzonluda değilsin. yürü git

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Trabzon 61 x-------------cvp 2017-12-22 18:31:03 @Trabzon 61

yalncının....çağdaşmı karanlıkmı olduklarını icraatlarından görüyoruz. eyy dünya duyun görün biz burada baskı altındayız diyerek dünyanın sömürücülerini ülkemizi işgale davet eden chp mi, kılıçadroğlumu çağdaş? yalancılarr sizi.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
hehehee. 2017-12-22 18:28:53 @Trabzon 61

hani derlerya ne olduu,? ŞEYTANI GÖRMÜŞ GİBİSİN. Erdoğan neden bu duruma düşsünki? bende olsam senin karşına çıkmam.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
tebrikler 2017-12-22 17:42:32 @Trabzon 61

keşke her trabzonlu senin gibi düşünceye sahip olsa çeveremde bir çok trabzonlu akp li ne hikmetse

Beğenmedim! (0)
Avatar
yobaz kafir 2017-12-22 15:19:16

o kadar rezil bi yaratık ki anca dava açar 3-5 milyonluk. gaspettiği devletin gücünü kendi rezil ve iğrenç emelleri için kullanıyor adalet yavaş işler ağır ağır sabırlı bir şekilde yükselir ama aynı deprem gibi ne kadar geç ortaya çıkarsa zorbalar için o kadar kötü olur

Avatar