banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Eren Erdem'in tutuklanmasına ilişkin ilk yorum

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Eren Erdem'in tutuklanmasına ilişkin konuştu. Kılıçdaroğlu, 'Olay eski bir olay. Eski bir olay dolayısıyla sabaha karşı evini basıyorsunuz, göz altına alıyorsunuz, tutuklama istemiyle mahkemeye çıkarıyorsunuz. Tutukluyorsunuz. Nasıl oluyor bu? Talimatla oluyor. Yargının yaptığı açık ve net talimatla bu kararı aldığı, duruşmayı erkene çektiği talimatla olduğu açık ve net belli oluyor' dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan Eren Erdem'in tutuklanmasına ilişkin ilk yorum

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Eren Erdem'in tutuklanmasına ilişkin konuştu. Kılıçdaroğlu, 'Olay eski bir olay. Eski bir olay dolayısıyla sabaha karşı evini basıyorsunuz, göz altına alıyorsunuz, tutuklama istemiyle mahkemeye çıkarıyorsunuz. Tutukluyorsunuz. Nasıl oluyor bu? Talimatla oluyor. Yargının yaptığı açık ve net talimatla bu kararı aldığı, duruşmayı erkene çektiği talimatla olduğu açık ve net belli oluyor' dedi.

29 Haziran 2018 Cuma 15:18
Kılıçdaroğlu'ndan Eren Erdem'in tutuklanmasına ilişkin ilk yorum

İşte Kılıçdaroğlu'nun açıklamaları:

Kemal Kılıçdaroğlu, "Adaletin olmadığını gösteriyor. Adaletsiz bir uygulama. Eren Erdem 'in normalde duruşması 19 Eylül'de yapılacaktı. Mahkeme böyle karar vermişti. Bizim adli geleneklerimiz tamamen devre dışı bırakılarak öne alındı. Milletvekili arkadaşlarımız, İstanbul İl Başkanımız ve Genel Başkan Yardımcımız Muharrem Erkek de ilgileniyor. Şu bir gerçek; yargı bağımsız olmadığı ve talimatla görev yaptığı için 19 Eylül'e bir hakim gün vermiş, kimsenin yurt dışına kaçacağı yok, pasaportuna el konulmuş vaziyette zaten. Yurt dışı yasağı da var. Neden erkene alıyorsunuz,. Hangi gerekçeyle erkene alıyorsunuz? Olay eski bir olay. Yeni bir olay olur da onun üzerine dava açarsınız. Olay eski bir olay. Eski bir olay dolayısıyla sabaha karşı evini basıyorsunuz, göz altına alıyorsunuz, tutuklama istemiyle mahkemeye çıkarıyorsunuz. Tutukluyorsunuz. Nasıl oluyor bu? Talimatla oluyor. Yargının yaptığı açık ve net talimatla bu kararı aldığı, duruşmayı erkene çektiği talimatla olduğu açık ve net belli oluyor.''

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.06.2018 15:23
Anahtar Kelimeler:
Eren ErdemKılıdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bİ ÖPÇÜKKKKKK....NİNEEEEEY....HEYHEYHEEEEEY ! ::)) 2018-06-29 18:29:11

.

Misafir Avatar
HANGİSİ GENELKURMAY BAŞKANI ŞAŞIRDIM LAN ! HEHEHEY 2018-07-01 18:50:12 @Bİ ÖPÇÜKKKKKK....NİNEEEEEY....HEYHEYHEEEEEY ! ::)

https://www.youtube.com/watch?v=vTkbGi4kX6w

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-06-29 15:57:13

Sayın Kılıçdaroğlu, çantanı al git, lütfen.

Misafir Avatar
bu nasıl insan? 2018-06-29 18:23:24 @Mehmet

Dili kuruyasıca her sözünde yargımıza, askerimize, ysk mıza, hükümetimize hakaret ve saldırı var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-29 15:28:00

SENIN PARTI SÖZCÜN OLAYIN MÜSEBBİBİ.BÜLENT TEZCAN ONA SOR NELER OLUYOR DIYE.

Misafir Avatar
ERTY 2018-06-29 15:57:28 @Mavi göz,sarı saç.

kılıncdaroğlunu sevıyorum bak nasıl adamı sattı dakıkada .... adam sızın tokmakcınız farkında degılsınız zıhnıyetınız geri basıyor...

Beğenmedim! (0)
Avatar
kemal bey sakin istifa etme 2018-06-29 17:10:11

İstifa etse sonuç değişecek chp tek başına iktidar olmasi çok zor bir gökten oyu yagdiracak geçmiş dönemde partiye kimseye birakiyorlar di delege olunmiy ordu bile parti içinde demokrasi yoktu seçimle gelen secimle gider kurultayi bekleyen adayını kazanırsaniz siz yola devam edersiniz delegelerin oyuna bile sayginiz yok beğenmeyen başka partiler var gidebilirler sakin baskılara bound egme aleviler solcular kadınlar Ezilenlerin umudu sensin

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-06-29 19:29:18 @kemal bey sakin istifa etme

iste senin gibi hıyarlar olmasa bu partı adam olucak... senin gibi zevzekler olmasa akp nasıl dalga gecer adam 8 secim kaybetti sizde ne utanma var ne de yüz yüzünüze tükürsek yarabbı şükür diyeceksınız.. lakı Allahı bile agızınıza almayın lütfen çünkü mehmedimize kurşun sıkanı destekleyen bir zihniyetsiniz yazıklar olsun cehape zihniyetine tüh size bebeeee

Beğenmedim! (0)
Avatar
ggg 2018-06-29 15:32:19

kk ya uykular haram artık.eren öterse ne b.k yiyecem diye düşünür durur.

Misafir Avatar
çözülme başladı, hak yerini bulacak 2018-06-29 18:25:04 @ggg

Erdem CHP nin kara kutusu. kılıçdaroğlunun papucu dama atılacak gibi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2018-06-29 15:42:26

kemalbeyin haberi yeni olmuş şeriatçılar bu ülkede kanunları iptal ettiler milletin oyları zorla iptal edilip şeriatçı partilerin oyları pusulalara basılıyor millet korkudan itiraz edemiyor şeriatçıların silahlı adamları zorla şeriatçılara oy alıyorlar bunlar iyi günlerimiz kemal bey türkiye iç savaşa hazır halde bekliyor

Avatar
köylü 2018-06-29 15:45:10

arkadaşlar ben tele bir televizyonunda şeriatçılaraın silahlı adamlarının seçim günü oy pusulalarına nasıl mühürü bir AKP BİR MHP ye bastıklarını seyrettim bu ülkede seçim yapmanın gereksiz olduğuna inanıyorum geçmişolsun cumhuriyetimiz gitti

Misafir Avatar
Mevlüt 2018-06-29 15:50:50 @köylü

Kardeş şu televizyonun adı ver de bizde öğrenelim. Öyle işkembeden atmakla bu işler olmuyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mevlüt 2018-06-29 15:49:00

Silahtaroğlu yurt dışına kaçanlar olmadı gibi konuşuyor. Boş tencere, atıp tutuyor. Adam ben İranı tutarım diyor bu KeMALLLLLL da hala adamı korumaya çalışıyor. Pes doğrusu yani.