banner87

Kılıçdaroğlu'ndan flaş Abdullah Gül yorumu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün açıklamalarına ilişkin, “Gül’ün yaptığı açıklamalar son derece değerli ve önemlidir” dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan flaş Abdullah Gül yorumu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün açıklamalarına ilişkin, “Gül’ün yaptığı açıklamalar son derece değerli ve önemlidir” dedi.

28 Nisan 2018 Cumartesi 20:49
Kılıçdaroğlu'ndan flaş Abdullah Gül yorumu

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Kayseri'de gerçekleştirilen il başkanları toplantısının ardından gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Bir gazetecinin 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün açıklamalarını sorması üzerine CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Sayın Gül, eğer geniş bir mutabakat olsaydı belli ilkeler çerçevesinde Cumhurbaşkanı adayı olacağını söyledi. Yaptığı açıklamalar son derece değerli ve önemlidir. Bu ülkeye hizmet etmiş, Cumhurbaşkanlığı yapmış birisinin kuvvetler ayrılığı ilkesine vurgu yapması, liyakata vurgu yapması, adalete vurgu yapması, şeffaflığa vurgu yapması son derece önemlidir” açıklamsını yaptı.

“SON DERECE ÖNEMLİDİR”

Kılıçdaroğlu ayrıca, “Türkiye'de bugün için olmayan ama olmasını arzu ettiğimiz değerlere vurgu yapıyor. O açıdan son derece değerli ve önemlidir” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.04.2018 21:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kılıçtaroglu ile seçime hazırlanmak 2018-04-28 21:01:29

yenilmek için sebepsiz bir durum bu memleketin insanları pasif kişileri sırtında taşıma lüksü yok özgür özel yada muharrem ince gelmeli

Misafir Avatar
ADALET İSTİYORUM, polis asker 2018-04-29 09:13:03 @kılıçtaroglu ile seçime hazırlanmak

Banada 15 milletvekili ve kemal, adalet istiyorum banada avukatlık yap, adalet istiyorum kemal banada haklarımı yapmamı iste. terörle mücadelede banada destek ol, kaçakçı ile uyuşturucu ile mücadele ederken banada destek ver. beni( polisi, askeri) şehid eden yaralayan eşkiyaya teröriste sahip çıkıyorsun sen nasıl ADALET ten bahsediyorsun kemal? eee ke MAL bu ne olacak. ya bunda DALET in A sı yok be.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
doğru_yol 2018-04-29 08:50:03 @kılıçtaroglu ile seçime hazırlanmak

Bu adam manyaktır. Gül ü över, Meral hnm ı destekler över ona milletvekili verir, Temel karamollaoğlunu över. Muharrem ince yi adam yerine koyar cumhur başkanlığına aday olmasını ister. ama kendisinin bir şeye yaramadığınıda kabul eder. bu adam neci ya?
def edin gitsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-04-29 08:47:28 @kılıçtaroglu ile seçime hazırlanmak

KORKAKLAR sahaya inemez. KORKAKLAR büyük işlere aday olamaz.. korkaklar ancak kendisine herkesin ŞERFSİZ demesini sağlar.. kılıçdaroğlu düelloya gelmeyen şerefsizdir dedi Erdoğanı düelloya çağırdı. Erdoğanın seçim düellosundan kaçtı kılıçdaroğlu. bu durumda ŞERF siz şeref yerlerde eeey kılıçdaroğlu yerlerde sürün.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp grup 2018-04-29 08:45:02 @kılıçtaroglu ile seçime hazırlanmak

Son dakika sn KILIÇDAROĞLU kendisinin C Başkanı adayı olduğunu açıklayacak. bekliyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GÜL ve Kılıçdaroğlu 2018-04-29 08:43:48 @kılıçtaroglu ile seçime hazırlanmak

Abdullah Gül dik duruyor, kişiliğin gereğini yapıyor tamam. Kılıçdaroğlu sen kendini söyle! sen necisin. dış kapının sallama asma kolu değilmi. ya çekil chp nin başından çekil. istemiyoruz seni. ulan bir kere ülkenin yöneimine talip olamıyorsun. senin derdin Erdoğanı devirmek ulan manyak kılıçdaroğlu Erdoğanı devirmekle ülke yönetimini sanamı verecekler aday olmazsan?
sen bir kuklasın kılıçdaroğlu kuklasın. git chp nin başından.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Anadolu Türk yurdudur! 2018-04-28 21:22:14

Gülün yaptığı açıklamalar son derece değerli ve önemlidir" dediniz. Hic önemli degildir! Bu sahis kim oluyor da ezberledigi iki türkce kelime ile önemli oluyor? Lütfen gölge etmeyin! Düsün Türkün yurdundan, ekmeginden, yakasindan. Bakin tekrar kurtulus savasi yasatmayin! Siz de yanarsiniz.

Avatar
Derin 2018-04-28 22:51:28

Söyledi diye sevinme . Beyindeki düşünce önemli ,öyle söylem olsaydı oooo çoktan siz kazanmıştınız .

Avatar
ferit 2018-04-28 20:59:36

muhturayı yiyince sesi kesildi bu secim adil olacak

Avatar