banner58

Kılıçdaroğlu'ndan flaş yorum: Kavurmacı'nın tutuklanmasını doğru bulmuyorum

Ankara Güvenpark'tan yola çıkan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu öncülüğündeki adalet korteji, üçüncü gününde de İstanbul'a doğru yürüyüşüne devam ediyor. Yürüyüş başlangıcında konuşan Kılıçdaroğlu, "Kavurmacı'nın tekrar tutuklanması kararını doğru bulmuyorum. Yargıda çifte standart olmamalı. Aslolan tutuksuz yargılamadır" dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan flaş yorum: Kavurmacı'nın tutuklanmasını doğru bulmuyorum

Ankara Güvenpark'tan yola çıkan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu öncülüğündeki adalet korteji, üçüncü gününde de İstanbul'a doğru yürüyüşüne devam ediyor. Yürüyüş başlangıcında konuşan Kılıçdaroğlu, "Kavurmacı'nın tekrar tutuklanması kararını doğru bulmuyorum. Yargıda çifte standart olmamalı. Aslolan tutuksuz yargılamadır" dedi.

17 Haziran 2017 Cumartesi 08:54
3945 Okunma
Kılıçdaroğlu'ndan flaş yorum: Kavurmacı'nın tutuklanmasını doğru bulmuyorum

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu'nun 25 yıl hapse çarptırılıp tutuklanmasının ardından tepki için ‘Adalet Yürüyüşü’ başlattı.
Kılıçdroğlu’nun başlattığı yürüyüşe vatandaşlardan büyük destek gelirken, protesto dünya çapında da ses getirdi. Uluslararası haber ajansları yürüyüşten notları anbean dünyaya servis ediyor.

Üçüncü günün başlangıcında basın mensuplarına konuşan CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, "Azim ve kararlılıkla adalet için yürüyeceğiz. İktidar kanadından eleştiriler geliyor, bunu saygıyla karşılıyoruz. Eğer bizim yürüyüşümüz onları rahatsız ediyorsa, bu da amacımıza ulaşacağımızı gösteriyor. Umarız vicdanları sağır olanlar, haykırışımızı duyar" dedi.

Topbaş'ın damadı Ömer Faruk Kavurmacı'nın tutukluluğunu da değerlerdiren CHP lideri, "Kavurmacı'nın tekrar tutuklanması kararını doğru bulmuyorum. Yargıda çifte standart olmamalı. Aslolan tutuksuz yargılamadır. Eleştirdik, toplumu ayrıştırdığını ifade ettik. Kesin mahkumiyet kararı çıkmadığı sürece insanların tutuklanmalarını doğru bulmuyorum, bunu ifade etmek isterim" diye konuştu.

23 MOLA NOKTASI

CHP'liler İstanbul'a kadar toplam 23 nokta belirledi. Yürüyüşte E-5 Karayolu güzergahı takip edilecek.

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu başlattığı yürüyüşe “Adalet Yürüyüşü” adını verdi. Yürüyüş Ankara'da Güvenpark'tan 15 Haziran günü başladı.
Açıklanan hedef tutuklu CHP'li vekil Enis Berberoğlu'nun tutulduğu İstanbul'daki Maltepe Cezaevi önü.
Yolun toplam uzunluğu 432 kilometre. E-5 Karayolu güzergahı takip edilecek.
Planlamaya göre Kılıçdaroğlu bu mesafeyi 25 günde tamamlayacak.
Adalet Yürüyüşü boyunca başlangıç ve bitiş noktaları hariç 23 dinlenme noktası belirlendi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.06.2017 08:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ne adalet yürüyüşü 2017-06-17 10:36:19

1- Bölge de önemli gelişmeler yaşanırken,Türkiye de kitleleri uyutmaya yönelik bir başka sahte gündem devam ediyor BOP sürecine hizmet eden CHP tarafından da.
2-askeri bürokrasisiyle ,Siyasetçisiyle,İstihbaratıyla Pentgon un uşaklığını yapan Türkiye tam bağımsız bir ülke olmadan, kimse için adalet olmayacak.
3- Ortadoğuda zulmün merkezi Türkiye de ne adalet yürüyüşü? Kim için adalet yürüyüşü?

Avatar
ulusalcı 2017-06-17 23:11:51

chp atatürkün vefatından sonra tam bağımsızlıkçı anti emperyalist milliyetçi siyasi hattından uzaklaşarak natocu abdci abci bir yöne savrulmuştur chp tabanı chp yönetimine itiraz etmeli artık ayağa kalkarak etnik bölücü ftöcü kılıçdaroğlu ekibini tasfiye etmek zorundadır

Avatar
vatandaş 2017-06-17 11:40:01

23 tane mola yerimi molasız yürümüyormu bu fetönün sözcüsü mola ne ya hiç durmasın devamlı yürüsün

Avatar
göksel 2017-06-17 11:42:43

pensilvanyaya yürü kemal istanbul neymiş günün en güzel sözünü başbakanımız söyledi hızlı trene binseydi bencede hızlı trene binseydi istanbula geldiğinde 3 köprü marmaray buralarıda kullansın belki kendine gelir biraz pinokyo

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-17 14:18:11

1-
Adalet Yürüyüşü Üçüncü Gününde
————–
İNANIR MISINIZ AMERİKANCI VE NATOCU CHP LİDERİNİNİN, BU HAKTAN VE GENİŞ VATANSEVER KİTLELERİN DESTEĞİNDEN YOKSUN OLAN BU TRAJİK YÜRÜYÜŞÜ HAKKINDA HİÇ AMA HİÇ İNSANİ DESTEK DUYGUSU HİSSEDEMİYORUM !!! AKP NE KADAR ADALETSİZSE, AMERİKANCI, NATOCU VE % 25-26 ORANLI HALKÇI VESAİRECİ OLAN YCHPDE O NİSPETTE ADALETSİZDİR ! YANİ TÜRKİYEDE BİR YANLIŞIN KARŞILIĞI, İKİNCİ YANLIŞTIR MAALESEF !!!

Kılıçdaroğlu Ankaradan Yürüyüşe Başladı
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, CHP milletvekili Enis Berberoğlunun tutuklanmasının ardından bugün Ankaradan İstanbula ‘Adalet Yürüyüşünü başlattı. Güvenparka gelen Kılıçdaroğlu, Bir dikta yönetimi ile karşı karşıyayız. Adaletin olmadığı bir ülkede yaşamak istemiyoruz.
————-
VALLAHİ BİZ DE, ‘TAM BAĞIMSIZ VE TAM ADİL TÜRKİYE'NİN VATANSEVERLERİ OLARAK, HEM AKP ADALETSİZLİĞİYLE VE HEM DE YCHP'NİN SAVUNMAKTA OLDUĞU VE TÜRKİYE VATANSEVER

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-17 14:19:16

2-

LERİNE ÜMİT VE MORAL VERMEYEN CHPNİN BU AMERİKANCI VE NATO'CU ADALETLİ YANİ ADALETSİZ BİR TÜRKİYE'SİNDE YAŞAMAK İSTEMİYORUZ DOĞRUSU !!!
TÜRKİYEDE BÜYÜK BİR SİNERJİ VE GENİŞ HALK KESİMLERİNİN DESTEĞİNİ YARATACAK, KAZANABİLECEK OLAN YANİ ÜLKE YÖNETİMİ OLARAK GERÇEK ANLAMDA TAM BAĞIMSIZLIKÇI (AMA DOST VE KOMŞULARLA BAĞIMLICI VE STRATEJİK DAYANIŞMACI) , SON DERECE VATANSEVER, ATATÜRKÇÜ, ÜLKE İNANÇLARI YAKLAŞIMINDA ADİL, LAİK YANİ ONURLU İSLAMCI OLAN, İLERİCİ VE KALKINMACI OLAN BİR ‘ATATÜRKÇÜ VE ONURLU İSLAMCI HALK VE PARTİSEL GÜÇ BİRLİĞİNİN TÜRKİYE'DEKİ İKTİDARINI VE YÜKSEK ADALETİNİ YANİ DAHA AÇIKÇASI BİR ‘VP VE BTP ORTAK ZİHNİYETLİ VE GENİŞ HALK DESTEKLİ OLACAK OLAN BİR HALK İKTİDARI ÇABALARINI VE BUNUN POZİTİF SİYASİ SONUÇLARINI, BUGÜN ARTIK TÜRK SİYASİ YAŞAMINDA GÖRMEK İSTEDİĞİMİZİ ÖNEMLE BELİRTMEKTEYİZ !

Avatar
MALCOLM-XX 2017-06-17 14:34:33

Kılıçdaroğlu'ndan flaş yorum: Kavurmacı'nın tutuklanmasını doğru bulmuyorum

-------------

BİLMEM KİMLERİ SAVUNMAK SİZE Mİ KALDI BE KURBAN OLDUĞUM ?!...

ATATÜRKÇÜ SUBAYLARI BU DENLİ SAVUNMADINIZ ; YAZIK GERÇEKTEN ÇÜNKÜ ADALETLİ OLAN TÜRK MİLLETİ KESİMLERİNDEKİ MEVCUT YÜKSEK ADALET DUYGUSUNU DA YOK EDECEKSİNİZ ONDAN KORKUYORUM !!!...

Avatar
alii 2017-06-17 15:05:44

NE YAPSIN GARİBİM FETÖCÜ TERÖRİST VATAN MİLLET DİN DÜŞMANI HAİNLERDEN ABD den YAKASINI KURTARMAK İÇİN ADALETE SIĞINIP KENDİNİ YOLLARA VURDU İNŞAALAH HAKKINDA ALLAH HAYIRLI EYLERDE HEM KENDİ HEM CHP HEMDE VATANI DEVLETİ İÇİN DAHA HAYIRLI FAALİYETLERE SEPEP OLUR