Kılıçdaroğlu'ndan gözaltına alınan avukatıyla ilgili ilk açıklama

'Bugün yaşananlar demokrasi adına yüzkarasıdır. Çelik hakkındaki gözaltı kararı bir akıl tutulmasıdır'

Kılıçdaroğlu'ndan gözaltına alınan avukatıyla ilgili ilk açıklama

'Bugün yaşananlar demokrasi adına yüzkarasıdır. Çelik hakkındaki gözaltı kararı bir akıl tutulmasıdır'

15 Eylül 2017 Cuma 12:24
2209 Okunma
Kılıçdaroğlu'ndan gözaltına alınan avukatıyla ilgili ilk açıklama

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu avukatı Celal Çelik’in FETÖ’den gözaltına alınmasına tepki gösterdi.

TBMM’de gazetecilerin sorularını yanıtlayan Kılıçdaroğlu, şunları söyledi:

“Hayatım boyunca hep demokrasiyi, insan haklarını savundum. Hayatım boyunca elimde bilgi ve belge olmadan hiç kimseyi suçlamadım. Ama bugün yapılanlar demokrasi adına yüz karası şeyler. FETÖ ile mücadele adı altında yapılan mücadele sadece ve sadece FETÖ’ye destek mücadelesidir. Bir avukat, düzgün bir avukat, Yargıtay’da FETÖ’nün egemen olduğu günlerde istifa etmek zorunda kalan bir avukat. FETÖ’nün oradaki egemenliğine isyan edip istifa eden bir insan. Akıl tutulması var, ne diyebilirim.”


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.09.2017 15:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DÜZGÜN 2017-09-15 12:35:15

FETÖ TÜRKİYEYİ YÖNETMEYE DEVAM EDİYOR.......YOK BİRBİRİNDEN FARKLARI......

Avatar
er 2017-09-15 13:20:07

bu fetö akp nin isine iyi yaradi tamamen algioperasyonu kilicdaroglu üzerinden yapilan ooooo avukati bile fetöcü cikdi dedirtmek icin sokakdaki vatandasa akp nin kirli tezgahi islemeye devam ediyor oyun bitmez akp den

Misafir Avatar
BOLU 2017-09-15 14:43:13 @er

BAK BAK AVUKATININ TUTUKLANMASI AKIL TUTULMASI OLUYORDA. FETÖCÜ OLMAK, MECLİSİ , KARAKOLLARI BOMBALAMAK AKIL TUTULMASI OLMUYOR. BU NASIL SİYASETÇİ YAHU? AH KASET AHH NELER AÇTIN BAŞIMIZA. BİR KASETLE GELEN TABİKİ KASET GİBİ İÇİNE NE DOLDURULURSA ONU KONUŞUR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Uyuma TC 2019 2017-09-15 13:59:05

Arkadaşlar gercekten AKP bunca yolsuzluk Para kutuları Para sayma makinalari bakanlaari rüşvet listesi cikti En fazla Alan Saatci caglar ikinci ufak emniyetten bozma muammer Güler Ücüncüsü Sahte imam egemen Bagiş bakkare süresini adini unutup makkara takkara demiştiFtöye HelArtik Bu Hasret bitsin diyrnöer bun ca kepazelik Ortaday ken Zekeriya Öz denen sagciya bütün vyrtkileri verip Atatürkcüleri iceri tiktirdi sim de chp ftöyü kolluyor diyor bune perhiz bune lahana muhalefet kem küm valla ben Ftöcü Deyilim Demekle Meşgul Yaziklar Olsu Kılicdar ogluna Korrkak politikayla sala akp yi yenemez zaten 15 senedir yerinde saymakla meşkul gezide halk bunlari tirıstti nerdeydin Niye Halkin Önünde Yürümedin berdiyimiz oylar boşa 2019 Meral A şener Umudumuz

Avatar
adalet 2017-09-15 14:03:59

fetonun siyasi ayagina neden dokunulmuyor
CHP'nin hazırladığı AKP - FETÖ ilişkisi videosu paylaşım rekorları kırıyor!
https://www.youtube.com/watch?v=UjffvpYKdOw

Avatar
adalet 2017-09-15 14:20:34

Destansı Bir Aşk Öyküsü: AKP ve FETÖ
https://www.youtube.com/watch?v=62YLEuSG0WI

Avatar
sabırlı 2017-09-15 14:30:12

evet uyumuyoruz chp baraj altında kalmalı. yoksa bu ülkede huzur olmaz. durmadan kavga , durmadan isyan, durmadan ülkemizi AB ye şikayet, işgalcileri ülkemizi işgale davet.uyuyamayız tabi. chp2019 da baraj altında kalmalı.

Avatar
S. Arslan 2017-09-15 15:08:48

Bu KEMAL bey daha önce Cumhurbaşkanlığı sarayında altın klozet var demişti. Yalan ve iftira olduğu ortaya çıktı. R.T. ERDOĞAN nın isviçre bankalarında 8 milyar doları var dedi. Bu da yalan ve iftira olduğu ortaya çıktı. CHP nin başındaki böyle bir adam ise diğer CHP lileri hayal bile etmek istemiyorum. Dürüstlük ve ahlak adına utanıyorum.

Misafir Avatar
sivas 2017-09-15 17:01:23 @S. Arslan

Bırakalım kılıçdaroğlunun söyledikleri yalanları, bir tane doğru sözü varmı ona bakalım. YOK YOK bu adama doğru söz söylemek nasip olmuyor. kısmet meselesi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Olabilir 2017-09-15 17:00:10

Kılıçdaroglunun avukatı olması onu masum yapmaz yargılanmalı tabikide