banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Hatay'da şehit ailelerine ziyaret

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde Zeytin Dalı Harekatı sırasında şehit olan Rıfat Sinirli, lise öğrencisi Fatma Avlar ile Ahmet Şanverdi'nin ailelerine taziye ziyaretinde bulundu.

Kılıçdaroğlu'ndan Hatay'da şehit ailelerine ziyaret

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde Zeytin Dalı Harekatı sırasında şehit olan Rıfat Sinirli, lise öğrencisi Fatma Avlar ile Ahmet Şanverdi'nin ailelerine taziye ziyaretinde bulundu.

14 Nisan 2018 Cumartesi 18:09
Kılıçdaroğlu'ndan Hatay'da şehit ailelerine ziyaret

 Rıfat Sinirli'nin eşi Ayşe Sinirli'ye cam ve çerçeveli bir Türk bayrağı hediye eden Kılıçdaroğlu, sabır diledi. Ardından Ahmet Şanverdi ve Fatma Avlar'ın ailelerinin evlerine gitti.

Ailelere başsağlığı dileyen Kılıçdaroğlu, Türk bayrağı hediye etti. Ziyaretlere gazeteciler alınmadı. Kılıçdaroğlu, daha sonra Hatay Büyükşehir Belediyesi'nin toplu açılış törenine katılmak için Hatay'a geçti.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.04.2018 18:24
Anahtar Kelimeler:
Kılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-14 18:38:43

chp kazanacak

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-04-14 18:55:17

Selam olsun Uygar Çağdaş Türkiyemin gercek Liderine

Avatar
HH Bremen 2018-04-14 19:43:16

Dualarımız senin için.Allah utandırmasın.Laik ve Çağdaş Lider

Avatar
Sehitim 2018-04-14 19:43:27

Iste show yok sade bir aci paylasimi.digerlerine ders olsun.

Avatar
Vatandaş 2018-04-14 20:23:52

Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar