Kılıçdaroğlu'ndan imza açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Olağanüstü kurultay için imzalar toplandıysa getirsinler. Genel Merkez yerinde duruyor" dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan imza açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "Olağanüstü kurultay için imzalar toplandıysa getirsinler. Genel Merkez yerinde duruyor" dedi.

25 Temmuz 2018 Çarşamba 12:56
Kılıçdaroğlu'ndan imza açıklaması

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, olağanüstü kurultay için imzalar toplandığına yönelik açıklamaya yanıt verdi. 

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, beraberinde grup başkanvekilleri Engin Altay, Özgür Özel ve Engin Özkoç ile birlikte TBMM Başkanı Binali Yıldırım’ı makamında ziyaret etti.
Kemal Kılıçdaroğlu, 1 saat 10 dakika süren görüşmenin ardından gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Yıldırım’ı, TBMM Başkanlığına seçilmesi dolayısıyla daha önce telefonla arayıp kutladığını anımsatan Kılıçdaroğlu, bu kez grup başkanvekilleriyle ziyaret ettiğini ifade etti. Kılıçdaroğlu, Yıldırım’a, seçilmesinden dolayı iyi dileklerini ve düşüncelerini aktarma fırsatı bulduklarını belirtti. Kemal Kılıçdaroğlu, “Parlamentonun daha güçlü bir yapıya bürünmesi açısından, hem bürokratik açıdan parlamentodaki bürokratik düzeyin daha güçlü olması açısından hem parlamentoda, örneğin torba yasalar gibi düzenlemelerin görüşülmemesi açısından düşüncelerimizi aktardık Sayın Başkan’a. ” dedi.

BERBEROĞLU VE ERDEM’İN DURUMUNU ANLATTI

Yıldırım’a, cezaevinde bulunan CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu ve eski CHP İstanbul Milletvekili Eren Erdem ile ilgili düşüncelerini de ilettiklerini vurgulayan Kılıçdaroğlu, şunları kaydetti:
“Bir haksızlık olduğunu, yargının bir haksızlığa yol açtığını, gereksiz yere tutuklamaların, parlamentoya gelip, görev yapması gerekirken Sayın Berberoğlu’nun halen içeride tutulmasının doğru olmadığını, anayasaya aykırı uygulamalar olduğunu, yargının parlamentonun iradesini, sözlerini bir anlamda dinlemediği, devre dışı bıraktığı gerçeğini de bir şekliyle Sayın Başkan’a aktardık. Umuyoruz önümüzdeki süreç içinde taşlar yerine oturur, yargıya olan güven yeniden sağlanmış olur diye düşünüyoruz. Düşüncelerimizi Sayın Başkan ile paylaştık.”

KONGRE İÇİN KONUŞTU: GETİRSİNLER

Kılıçdaroğlu, partideki muhaliflerinin olağanüstü kurultay için imza toplamalarına ilişkin de konuştu. CHP lideri “Olağanüstü kurultay için imzalar toplandıysa getirsinler. Genel merkez yerinde duruyor.” dedi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.07.2018 13:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kemal kilicdaroglu kadar başıniza taş yagsin 2018-07-25 13:35:55

Allahım senin aziz kulun kemal kilicdaroglu dürüst insan kul hakki yemeyen iyi insan güzel ahlakli ıyilik sever vicdanli merhametli doğayı hayvanlari seviyor evrende yaşayan her canlıya saygılı kimsenin kalbini kırıyor sözü özü bir senin velilerin azizler in evliyalarin ehli beyit in soyundan bu şeytanlar toplanmış onunla uğraşanlar.o iyilik yapar onları milletvekilli belediye başkanı yapar onlar aksama kadar ona tuzak kurarlar.YÜCE ALLAHIM mazlum kulun KEMAL KILIÇDAR OĞLUYLA UĞRAŞANLARA DERDEN DERDE KÖY UYKU ONLARA HARAM OLSUN HUZUR BULMASINlar BİN BELA MUSİBET ET

Misafir Avatar
chp de 2018-07-26 08:45:46 @kemal kilicdaroglu kadar başıniza taş yagsin

TACİZCİYE GEÇİT YOK.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şk 2018-07-25 19:47:22 @kemal kilicdaroglu kadar başıniza taş yagsin

Pinokyo kemal ancak oturduğu koltuğu sever. Kendinden başkasınıda hiç sevmez angut. Ona bunada kemal içinde olsa ilenme. Döner dolaşır, ayağına dolaşır geri zekalı

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
mala 2018-07-25 16:29:05 @kemal kilicdaroglu kadar başıniza taş yagsin

TİLKİİİİİİ, kuyruğu kaptırdın kaçamazsın

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
mal mal pinok yooo 2018-07-25 16:27:58 @kemal kilicdaroglu kadar başıniza taş yagsin

hala inanmıyor imzalaın tam olduğuna. bu adam n nasıl biri yav?
ulan hayatta hiç bir gerçeye inanmıyor. PİNOKYO KENDİSİ el aleme dürüst insanlara inanmıyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
CEVAP 2018-07-25 14:16:25 @kemal kilicdaroglu kadar başıniza taş yagsin

yav arkadas iyi bir muhalefet yapamama ile Kilicdaroglunun karakteri , dürüstlülügü namuslulugu ile ne alakasi var.? Allah askina yeter yaf, chp nin iktidara gelmesi icin nasil mücadele etmesi gerekir onu önersenize. Nedir bu kisi sevdasi ?

Beğenmedim! (3)
Avatar
imza sayısı yeterli deyil 2018-07-25 14:23:16

25 temuz 2018 itibarıyla imza 430 77 geri cekmis. İmza olmadığı için getiremiyorlar olmayan imzayi nasıl getirsinler 618 imza topladiginizi söylüyorlar 200 imza sahte kurultay delegelerinden degil kendi arkadaşlarından toplamış lar.şimdi ortaya çıkacak diye korkuyorlar. Hayatta getirmezler.bunlar genel merkezde birini ayarlamışlardir.olmayan imza lara tama diyeceklet myk adamida kontrol ettim imzalar tamam diyecekler di kemal bey el imza olayina hepsi dağıldı.imza lara kimse sahip çıkmıyor.toz oldular bu işte yalan oldu.

Misafir Avatar
A 2018-07-25 19:37:35 @imza sayısı yeterli deyil

genel başkan mall olunca= müritleride mal oluyor tabiyiki, olen angut imzalar toplandı diyorlar fakat daha günü var diyorlar. delege sayısı 623 ise neden 750 olmasın geri zekalı kemeliniz bundan korkuyor anladınn

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ıt: @imza sayısı yeterli deyil x---cevap 2018-07-25 18:34:37 @imza sayısı yeterli deyil

: @imza sayısı yeterli deyil x----ulan siz kime hizmet ediyorsunuz?ulan siz kimsizniz deyyuslar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
nıt: @imza sayısı yeterli deyil x---vay salak sizl 2018-07-25 18:33:50 @imza sayısı yeterli deyil

: @imza sayısı yeterli deyil x----------------ulan salaklar siz neye inanırsınız?
neye güvenirsiniz? ulan seçim olur sandıkta açık ara kaybedersiniz OY ÇALDILAR dersiniz, ANAYASA MAHKEMESİ KARAR VERİR tanımazsınız , YSK karar alır tanımazsınız, GENEL KURMAY iş yapar terörü ün kökünü kazır karşı çıkarsınız
, rakipleriniz imza toplamış itiraz ediyorsunuz ulan siz neye nanırsınız geri zekalılar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Suleyman Akcay 2018-07-25 14:42:02

bunlar toplumla dalga geciyor,iki haftadir imza tantanasi suruyor.
taoplayacagiz dediler,topladiklarini soylediler o halde neden
vermiyorlar.yoksa afrikadan yurumemi getiriyorlar,degerli imzalarini.

Avatar
Yolun sonu Kılıçtaroğlu 2018-07-25 15:03:49

Bu kurnaz tilki Bahceliyi taklit ediyor.ama yolun sonuna geldi

Avatar
Korkunun 2018-07-25 20:02:08

ecele faydasi yok Sn. Kilicdaroglu, canlar caliyor, yoksa Genel merkezin yerini mi degistirmeyi düsündünüz

Avatar
Bunun kurnazlıkları ancak Muhalefete 2018-07-25 13:32:38

Sefil gitmemek için her kurnazlığı deniyor

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-25 13:38:19

ASLINDA IMZA MIMZA BEKLEMEDEN KILIÇDAROĞLU KURULTAY KARARINI ALMALIYDI.SAYIN MERAL AKŞENERİN CESARETİNİ
GÖSTEREMEDİ.BENCE SAYIN AKŞENER DOLAYLI OLARAK KILÇDAROĞLUNA GENEL BAŞKANLIK NASIL OLUNUR ÖRNEĞİNİ GÖS
TERDİ.

Avatar
Kurultay istemiyor musunuz. 2018-07-25 15:14:35

Kurultay istemeyiyormusunuz. İmzalar ne kadar erken verirsen okadar erken kurultay olur.ama siz belediye Başkanlıkları ni istiyorsunuz imza koz kullanıp pazarlık surduruyorsunuz.asilpesinizde size değişim adı altında kendi çıkarlarıni savunlarda peşinde gitmeniz üzülüyorum zaman uyanacaksiniz.koyun olmaktan bikmadinizmi.ozgur iradenin aklınızı kullanmıyorsunuz.