banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Muharrem İnce talimatı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, parti içindeki istifa taleplerinin ardından açıklama yaptı. KIlıçdaroğlu, 'Sevgili arkadaşım Muharrem İnce, 81 ili gezeceğini söylüyor. Bütün il başkanlarına talimatımdır, gittiği her yerde karşılayacaksınız. Kucaklayacaksınız' dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan Muharrem İnce talimatı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, parti içindeki istifa taleplerinin ardından açıklama yaptı. KIlıçdaroğlu, 'Sevgili arkadaşım Muharrem İnce, 81 ili gezeceğini söylüyor. Bütün il başkanlarına talimatımdır, gittiği her yerde karşılayacaksınız. Kucaklayacaksınız' dedi.

27 Haziran 2018 Çarşamba 12:10
Kılıçdaroğlu'ndan Muharrem İnce talimatı!

Bugün çok mutlu olduğunu ifade eden Kılıçdaroğlu, "Havuz medyasında manşet olduk. Bundan daha güzel bir şey olabilir mi?" diye sözlerine başladı. Kılıçdaroğlu, 24 Haziran seçimlerinde önemli bir naşarı kaydettiklerini ifade ederek yerel seçimler için yollarına devam edeceklerini söyledi.

Kılıçdaroğlu'nun  CHP Genel Merkezi'nde yaptığı açıklama şöyle:

"Zahmet etmişsiniz, gelmişsiniz. Hepinize şükran borçluyuz. Bugün çok mutluyuz, havuz medyasında manşet olduk bundan daha güzel bir şey olabilir mi? Bütün seçim süreci boyunca ettiğim laflardan birini bile kullanmadılar, oysa bugün manşetlerdeyiz. Demek ki yaptığımız iş doğru. Havuz medyasında manşetsek yaptığımız iş doğru. Yolumuzda yürümeye devam ediyoruz.

'KİMSEYİ DIŞLAMAYACAĞIZ'

Hiçbir arkadaşımızı ötekileştirmek, farklı düşünmek, partinin dışında düşünmek gibi bir düşüncem yok. Herkesi kucaklayacağız herkesi. Buraya gelmek isteyen arkadaşlarım vardı, il başkanları telefon ettiler gelmek için. Gelmeyin dedim, çalışmaya devam edeceğiz. Kararlılıkla devam edeceğiz.

"MUHARREM İNCE BİZİM BİR DEĞERİMİZDİR'

Duvarın bir kısmını yıktık, önümüzdeki seçimde tamamını tıkacağız. Bir şey daha var; az önce de söyledim, daha önce de söyledim, biz önümüzdeki seçimlere gerçekten ciddi bir hazırlıkla gideceğiz. El birliğiyle yapacağız. Türkiye'yi gerçek anlamda demokrasiye kavuşturmak için çabalayacağız. Bunlar eski klasik seçimlerden değildir. Yeni bir seçim anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz. O nedenle kimseyi dışlamayacağız. Herkese söylüyorum, herkes bilsin. Muharrem İnce bizim bir değerimizdir. Onu da sonuna kadar kucaklıyoruz. Havuz medyası da bunu çok iyi bilsin. Biz dava adamıyız.

"HEP BERABER, GÖNÜL GÖNÜLE YÜRÜYECEĞİZ' 

Bizimle beraber yürümek istiyorsa hep beraber, gönül gönüle yürüyeceğiz. Ülkeye gerçek anlamda demokrasi getirene kadar yürüyeceğiz. Kimse unutmasın, CHP hakkın, hukukun ve adaletin teminatıdır. CHP, bu ülkede barışın ve huzurun teminatıdır. 

Sevgili arkadaşım Muharrem İnce, 81 ili gezeceğini söylüyor. Bütün il başkanlarına talimatımdır, gittiği her yerde karşılayacaksınız. Kucaklayacaksınız. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 13:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sinan 2018-06-27 13:12:40

8 yılda 9 seçim kaybeden birisini başarılı göstermek ahmaklıktır. bence

Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-07-04 10:19:57 @sinan

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oldi oldii 2018-07-04 08:59:30 @sinan

chp li diye bşe yok.... yandaş medya kimi şişirirse kimi boyarsa kimi süslerse kimi aday gösterirse chp ye oy verenler o şişme adaya oy verir o boyalı nın cilvelenmişin peşinden gider. bu kadar koyunluk olur . hedefsizler. yok ayık kafalı yokkki.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HANGİSİ GENELKURMAY BAŞKANI ŞAŞIRDIM LAN ! ::))))) 2018-07-01 18:52:45 @sinan

https://www.youtube.com/watch?v=vTkbGi4kX6w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uye 2018-06-28 09:03:38 @sinan

Hadi len kandırma cambazlığına girme. partiden defol

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HAKLISIN NİNECİM :( 2018-06-28 00:38:28 @sinan

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@sinan x****** 2018-06-27 20:04:57 @sinan

Cumhurbaşkanı adaylığı için 110 bin 30 imza toplayan Perinçek’in aldığı oy sayısı ise 98 bin 20’de kaldı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi kemo hadi 2018-06-27 19:02:15 @sinan

Gel buraya Muharrem demek için belediye başkanlığı öylemi?
Muharrem İnce sana gel buraya Kmal diyecek sen hiç tilkilik yapma.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İNCE_DOSTLAR 2018-06-27 18:07:05 @sinan

Bu soysuza "gel buraya kemal " diyene kadar mücadele edeceğiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KK VE DP 2018-06-27 18:02:16 @sinan

Kılıçdaroğlu Doğu Perinçekten daha fazla oy almış daha ne isiyorsunuz? K Kılıçdaroğlu başrılıdır bence.

Beğenmedim! (3)
Avatar
siiiikkkkkkkkkkkkk 2018-06-27 12:38:16

.

Misafir Avatar
@siiiikkkkkkkkkkkkk x 2018-06-27 19:23:18 @siiiikkkkkkkkkkkkk

sana talip cikan yok hic bagirip cagirma , kimse seni mikmek istemiyor.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
dinlerseniz_ 2018-06-27 18:01:17 @siiiikkkkkkkkkkkkk

Benden dostca tavsiye. Kılıçdaroğlunu hiç yerinden etmeyin. adam en azından chp yi baraj altında kalmaktan kurtarıyor. daha ne istiyorsunuz?

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ERTY 2018-06-27 13:33:42 @siiiikkkkkkkkkkkkk

bu gabak oldukça cehapeye ve muharreme oy yok...

Beğenmedim! (27)
Avatar
CHP'li 2018-06-27 12:29:41

CHP'nin icini karistirmaya calisanlar basaramayacak, Kilicdaroglu da basarilidir M Ince de. Deyisiklik olacaksa demokratik bir sekilde olur

Misafir Avatar
kılışdar gitmez 2018-06-27 17:29:41 @CHP'li

çok çok kurultay yaparlar yine kılışdar aday olur kendi delege yaptığı kişilerin oylarıyla falan kaytadan seçilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-27 14:24:11 @CHP'li

chp nin icini karistiran yok chp nin yol almasi icin mücadele edenler var. Kilicdaroglu bu secimlerde Yüzde üc oy kaybetti. 16 senedir girdigi bütün secimleri kaybetti. Akilli olan bir insanin düsüncesi bu parti baskani veya yönetimi beceremiyor yenilik zorunlu der.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
siiiikkkkkkkkkkkkk 2018-06-27 12:36:47 @CHP'li

.

Beğenmedim! (20)
Avatar
MUHHREM İNCE BİZ DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKCÜLERİN VELİ NİMETİ . 2018-06-27 14:18:21

Sevgili vekilimiz MUHHREM İNCE BİZİM TANRININ BİZE SON YOLLADIĞI ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKTEN SONRA SON VELİ NİMETİMİZ MUHHREM İNCE NOKTASINA ,VİRGÜLÜNE KADAR ULU ÖNDER BAŞKUMUTAN DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFAKEMAL ATATÜRKÜN BÜTÜN TAŞIDIĞI NİTELİKLERİ TAŞIYOR BUNDAN DOLAYI MUHHREM İNCE BİZİM VELİ NİMETİMİZ .MUHHREM İNCE KAZANDI tayyio KAYBETİ MUHHREM İNCE HEPİMİZİN CUMHUR BAŞKANI HEPİMİZİN BAŞKUMUTANI MUHHREM İNCE tayyip yok hükmünde ,tanımıyorum yok hükmünde .

Misafir Avatar
@MUHHREM İNCE BİZ DÜNYA-------------- 2018-06-27 18:05:21 @MUHHREM İNCE BİZ DÜNYA MUCİZESİ MUSTAFA KEMAL ATA

MUHHREM İNCE BİZ DÜNYA*****kuzu diyeceğim ama büyüyünce yine koyun olacaksın. sen bir koyunsun. sana eşşek demiyeceğim sıpa diyeceğim büyüyünce zaten eşşek olursun. . kafa yok, akıl yok, irade yok, ar namus hiç yok. sıpa seni.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Oy 2018-06-27 13:58:06

İyi adamsın, ama millet hırsız sevicidir. Hep aynı deneyle farklı sonuç çıkmaz. Bırak, başkası denesin artık. Devlet zaten batacagi kadar batmış.

Misafir Avatar
25 dolarlık stente 2500 dolar veren adam 2018-06-27 17:31:22 @Oy

hırsız değil mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
FATİH ALTAYLI 2018-06-27 16:37:16

Kemal Bey, bırakınız.

Partiniz, seçmenin de en azından şu an için istediği bir lider adayını bulmuşken, kendinizi, ailenizi, partinizi ve hepsinden önemlisi Türkiye'yi rezil etmeden bırakınız.

Bırakınız ki, biz de sizi beyefendiliğinizle hatırlayalım.

Koltuk hırsınızla değil."

Avatar
tuzak hozuldu 2018-06-27 12:35:24

Kemal beye kurulan ankarinin derinliklerinde kirli tuzak tuzak bozuldu şimdi kirli oyun kurucuları isbirlikcileri hesap verecek

Misafir Avatar
ERTY 2018-06-27 14:50:45 @tuzak hozuldu

HARBIDEN ŞEY KAFALISINIZ...SİİİKKKKKKKKKK

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
siiiikkkkkkkkkkkkk 2018-06-27 12:37:45 @tuzak hozuldu

.

Beğenmedim! (22)
Avatar
formül 2018-06-27 14:00:13

kilicdaroglunu harcamak bu sekilde adaletsizlik olur .incenin basarisi kilicdaoglunun basarizligi degildir incenin basarisinda kilicdaroglunun emegi büyüktür ne ince dislansin nede kilicdaroglu bir formül bulunmali ki ikisde söz sahibi olarak görevde kalsinlar chp de biri yok chp ye zarari olur

Misafir Avatar
001 2018-06-28 01:15:50 @formül

muarrem incenin eşi tehdit edildi arkadaşlar ince ondan açıklayamıyor bu tehdit yazılı beyaz bir zarf içinde iletildi aynı şekilde akşener ve karamanoğlllarıda tehdit edildi zamanı gelince ileride bunlar gün yüzüne çıkacak

Beğenmedim! (0)