Kılıçdaroğlu'ndan MYK için değişiklik açıklaması!

Kılıçdaroğlu, kendisine destek açıklaması yapan il başkanları ile görüştü. Gerekirse MYK'yı da değiştirebileceğini açıkladı ve "Kurultay'a bakmayın yerel seçimlere hazırlanın" talimatı verdi.

Kılıçdaroğlu'ndan MYK için değişiklik açıklaması!

Kılıçdaroğlu, kendisine destek açıklaması yapan il başkanları ile görüştü. Gerekirse MYK'yı da değiştirebileceğini açıkladı ve "Kurultay'a bakmayın yerel seçimlere hazırlanın" talimatı verdi.

27 Temmuz 2018 Cuma 10:56
Kılıçdaroğlu'ndan MYK için değişiklik açıklaması!

CHP 59 İl Başkanı Ankara’ya çıkarma yaparak, olağanüstü kurultay çağrısına karşı çıktı ve Genel Merkez ile yola devam sinyali verdi. İl Başkanları yaptıkları açıklamanın ardından CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile biraraya geldi.

Edinilen bilgiye göre kritik görüşmede Kılıçdaroğlu, il başkanlarının açıklama yapılmasına ilişkin parti içi muhalefetten gelen eleştirilere yanıt vererek, “Yapılan eleştiriler moralinizi bozmasın. İl Başkanları, üzerine düşen sorumluluğu yerine getirmişledir. Teşkilatın sesi il başkanlarımızdır. Böyle bir tabloya müdahale etmeleri de en doğal haklarıdır” ifadesini kullandığı öğrenildi.

“YEREL SEÇİME HAZIRLANIN”

İl Başkanları’ndan olağanüstü kurultay taleplerine fazla takılmadan
hemen yerel seçim hazırlıklarına başlanmasını talep eden Kılıçdaroğlu,
“Biz Genel Merkez olarak yerel seçim konusunda bütün hazırlıklarımızı
tamamladık. Yarın seçim yapılsa biz hazırız. Yerel seçimlerde adaylarımızı örgütümüzle birlikte belirleyeceğiz. Örgütümüzün taleplerini dikkate alacağız. Özellikle parmizde olmayan belediyelerle ilgili çalışmalarınızı hemen tamamlayın. Hangi adayla kazanacaksak onu bulun biz Genel Merkez olarak hemen ilan edelim ve çalışmaları başlatalım” talimatını verdiği bildirildi.

“NE ÇABUK UNUTULDU”

Geçtiğimiz günlerde yaptığı değişim çağrısına açıklık geren Kılıçdaroğlu, “2010 yılında genel başkan olduktan sonra önümdeki en önemli görev parti reformuydu. Yepyeni bir siyaset anlayışını bu partiye yerleşrmeye çalıştım.Tüzüğe en az yüzde 85 ön seçim şartını ben koydurdum. 2 kez üst üste kontenjan adayı olanların, üçüncü kez aday olamayacaklarına ilişkin tüzüğe ben koydum. Cinsiyet ve kadın kotası benim dönemimde geldi. Parti içi demokrasi konusunda herkese örnek durumdayız. Partide gerçekleştirdiğimiz devrimniteliğindeki bu değişiklikler ne çabuk unutuldu” siteminde bulunduğu kaydedildi.

“GEREKİRSE MYK DA DEĞİŞİR”

CHP’nin tabandan başlayarak tavana kadar yeniden örgütlenmesi
gerektiğini de vurgulayan Kılıçdaroğlu, “Örgüte eski alışkanlıklar, hastalıklar yüzde 100 bitmedi. Ama bunu bireceğiz. Bunu örgütümle beraber yapacağız. Gerekirse MYK’da da değişiklik yapılır.Bugüne kadar yaptım zaten. Ama bu aşamada farklı anlaşılmalara meydanvermemek gerekiyor” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 12:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurali Boz 2018-07-27 11:34:22

Senin ne basarin varda oraya mighlandin sen ekmelleddin felaketinden sonra gitmeliydin ama yuzsuzlugun bin kat ustun sen hic bir secimde basarili olamazsin git

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-07-27 23:22:35 @Nurali Boz

Sn. Kemal beye hakaret etmeden fikirlerinizi beyan edin. Aslinda Kilicdaroglunu bir önceki CB seciminden tanimaniz gerekirdi. Ekmelettini CB adayi gösterdiginde sorumlulugu ben üzerime aliyorum dedi. Ekmelettin hüsrana ugratti Sn. Kilicdaroglu sorumlugun icabi istifa etmesi gerekmezmiydi ? peki ne yapti hic pişkin pişkin chp nin başkani olarak kaldi. O zaman neden ses cikarmadiniz ? Simdi medeni bir şekilde genel kurulunuzu yapin ve sonucuna katlanin , cam evde oturup oraya buraya taş atmayin! akp lileri kendinize güldürmeyin! onlar şimdi avuclarini ovuşturuyorlardir. Ben chp li degilim ama soyguncu iktidarin karşisindayim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gül Pembe 2018-07-27 11:02:56

senin değişmen gerekiyor ne adamsın

Misafir Avatar
gandi gidiyorda küfelik mi gelecek? oy yok 2018-07-27 21:28:33 @Gül Pembe

kemal,dan bıktıkta ancak yerine kim gelecek..küfelik muharrem.mi.?
halktan birisi gelse iyi olur..bunlar avantacı,,abd.ci..dirler.
zaten ikisine de oy vermeyiz..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
baş belası İNCE dir 2018-07-27 17:35:00 @Gül Pembe

Tacizciyi salın gitsinde. belediye seçimleri hallolur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
abi git ya 2018-07-27 12:13:22 @Gül Pembe

yigitler diyarinin ismini donekler diyarina cevirmek uzresin hapise su veya bu sekilde atilacaksin omur boyu parti baskani kalacak deisinya hapis olmim diye gidiste soyle soyle BEN SIZIN YALAN VE HILLELERINIZE AKIL ERDIREMEDIM BU BANA DERT OLDU BENDE SIZE BOYUN EYMEDIM BU DA SIZE DERT OLSUN !

Beğenmedim! (1)
Avatar
Devrim 2018-07-27 11:09:42

Bi git nefret ettirdin kendinde gitmesen senin inadına AKP oyu vereceğiz. Yakışan şey seni

Avatar
Sen 2018-07-27 11:34:50

Sen git herşey düzelir.

Avatar
Devrim 2018-07-27 11:55:02

Sana verdiğim oy yüzüne gözüne dursun haram olsun kendi adıma rte bile sevmeye başladım AKP ilkdidardan tutan adam föto cüleri yanlız bırakmayan adam hende kazanlara arkadaşım diyen adam genel af lazım diyen 1 gün sonra kıvıran adam gitmese yerel secime kadar sonra seni döve döven gönderseler ne güzel olur.

Avatar
GANDİ NİN 2018-07-27 11:13:21

GANDİ KEMAL BEYİN DEVRİMİ BAŞLIYOR. BU DEVRİM KOLTUK SEVDALİLARİN SONUNU GETİRECEK.BELEDİYE BAŞKANLARIN 10 GUN İCİNDE BELİRLEYİN KAVGA BİTSİN HERKES CALİSMAYA GİTSİN. ŞİMDİ KADIKÖY BELEDİYE BAŞKANINI CHP NİN ŞIRNAK BELEDİYE BAŞKANI ATAYIN.İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BASKANİNDA DİYARBAKIR BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ATAYINMENEMEN BELEDİYE CİZRE BELEDİYE BAŞKANINA ATAYIM. HER YER VATAN TOPRAĞI DEYİLMİ.BELEDİYE BAŞKANLARIMIZ İN DEĞİŞİK BELEDİYELERDE GÖREV YAPMASI LAZIM GİTMELERİ VATANIN SEVİYORLAR.ASKERLİKTEN MEMURLUKTA VERİLEN HER GÖREVİ İNSANLAR KABUL EDİYOR.

Misafir Avatar
@GANDİ NİN x..katki! 2018-07-27 23:27:28 @GANDİ NİN

Yerel halkin desteklemedigi tanimadigi kisi basarili olamaz . Her ilin baskani o ilin halkinin icinden cikmasi , dertlerini sorunlarini isteklerini bilmeleri gerekir, askerlik yapmiyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
pazartesinden herkes kilicdaroglucu olur. 2018-07-27 14:14:10

Pazartesinden herkes kemal kilicdaroglu etrafinda birleşir belediye başkanları toptan kemal desteklerini aciklayacak lar 5 kişi kalacak kemal beyin evinin nöbet tutacaklar.bizle konussun
Diye.

Avatar
TEK DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM DİR. 2018-07-27 11:03:48

KEMAL KİLİCDAROGLUNU YÜREKTEN KUTLUYORUZ.KÖKTEN DEĞİŞİM ÇIKARCİLARİN KOLTUK SEVDALİLARİ NİN KÖKTEN DEĞİŞMESİDİR.ÇIKARCİLAR PARTİNİN ENERJİSİNİ BOŞA HARCIYORLAR.KÖKTEN TEMİZLİK YAPILMALI.

Misafir Avatar
TH 2018-07-27 22:54:05 @TEK DEĞİŞMEYEN DEĞİŞİM DİR.

Gandi kemal defol git artık yav. iyice nefret ettirdin kendinden. Çok çirkefmişsin

Beğenmedim! (1)