banner87

Kılıçdaroğlu'ndan öğretmenler için meslek yasası ve ikramiye çağrısı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, öğretmenler için 24 Kasım'da ikramiye verilmesi ve bağımsız bir yasa çıkarılması teklifinde bulundu.

Kılıçdaroğlu'ndan öğretmenler için meslek yasası ve ikramiye çağrısı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, öğretmenler için 24 Kasım'da ikramiye verilmesi ve bağımsız bir yasa çıkarılması teklifinde bulundu.

24 Kasım 2017 Cuma 12:08
Kılıçdaroğlu'ndan öğretmenler için meslek yasası ve ikramiye çağrısı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Beylikdüzü'nde katıldığı okul açılış töreninde "Öğretmenler meslek yasası çıkarmalıyız. Avukatı, doktoru, mimarı yetştiren öğretmenlerdir. Onlar için devlet memurluğundan çıkıp bağımsız özel, ayrı bir yasa çıkarılmalı. Bu konuda söz veriyorum gelirse önce biz buna onay veriyorum. Öğretmenlere , öğretmenler gününde bir maaş ikramiye verelim" dedi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Beylikdüzü'nde okul açılışında konuştu. CHP lideri, "Öğretmenler meslek yasasının çıkması lazım. Devlet memurlarından bunu çıkarmalıyız, öğretmenler için bağımsız bir yasa çıkarmalıyız" dedi. Kılıçdaroğlu ayrıca, öğretmenler için birer maaş ikramiye önerisinde de bulundu.

Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları:

Öğretmen hayatımızın ortak aktörü ise bu ortak özneye uygun bir yasa çıkarmak lazım, yani bir öğretmenler meslek yasasının çıkması lazım. Devlet memurlarından bunu çıkarmalıyız, öğretmenler için bağımsız bir yasa çıkarmalıyız. Doktoru, avukatı, mimarı, mühendisi, esnafı yetiştiren öğretmen. Bu konuda gelirse söz veriyorum, önce biz evet diyeceğiz. 

"BİRER MAAŞ İKRAMİYE VERELİM"

Öğretmenlere yoksulluk sınırının üstünde bir aylık verelim. Parlamentoda buna kimse hayır demez. Öğretmene vermeyip kime vereceğiz maaşı. Oturalım doğru dürüst bir aylık verelim. Öğretmene kesinlikle 3600 ek gösterge hakkını da verelim. Ayrıca, her 24 Kasım'da toplanırız, güzel laflar ederiz, bir de bugün her öğretmene birer maaş ikramiye verelim. Niye vermiyoruz? 80 milyonluk bir toplum, öğretmenine bir ikramiye veremeyecek mi?

Bir ülke eğitimine katkı yapmazsa o ülkenin geleceği yoktur. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.11.2017 13:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
inan 2017-11-24 12:23:48

SY KILINCDAROGLU ÖGRETMENIN MAASI IMAMLARDAN DÜSÜK NE YAPAR IMAM SABAH OGLE IKINDI AKSAM YATSI NAMAZLARI ICIN HALKI CAMIYE CAGIRIR ÖRETMEN BIR ÜLKENIN GELECEGINI BELIRLEYEN KISILIKLI BIREYLER YETISDIRIRLER FAKAT AKPE NIN ISDEDIGI KÖR BIATCI BIR TOPLUM YARATMAK CUMHURIYET DÜSMANLARI FETÖ VE AKP HALA KOL KOLA

Misafir Avatar
tesbitim 2017-11-24 15:22:08 @inan

chp ancak kavga ve kabadayılık öğretir haka . başka bir icraatları yok. bir tek çakılı çivileri varsa bilen yazsın. bir tek dikili ağaçları varsa gören yazsın lütfen. ama kuru sıkıları çoook. kafaları boş ama dillleri bir karıç

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
inan a cevap*** ege 2017-11-24 15:15:41 @inan

İnan sana tercih hakkı sunsalar iki kolunmu olmasın iki bacağınmı? bacaklarınmı kollarınmı önemli? tabiki hepsinin yeri ayrı. brini tercih etmek zorunda bırakılsan ne yaparsın? İŞTE İMAMLA ÖĞRETMENDE BU ÜLKE İÇİN AYNIDIR. bunu anlamamandan değilde din e karşı alerjin olduğundan yazmışsın belli. ama bir gerçekki dinsizlik en büyük iflastır hiç birşeye sahip olmamaktır. sana yazık olmuş inan.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
DOĞRU SÖZE NE DENİR 2017-11-24 12:38:38 @inan

Şu anda İlçe Milli Eğitim MÜDÜRÜ nün Özel hizmet tazminatı % 135 iLÇE MÜFTÜSÜNÜN İSE % 170 / 35 puanlık bir faazlalık söz konusu Müftü Bir ilçede 50 imamın müftüsü iş yoğunluğu olmayan bir mevki Milli eğitim müdürü 5000 öğrenciden ve 350 öğretmenin müdürü... fark bu galiba .....

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP ZENGINLERIN PARTISI 2017-11-24 15:06:42

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,5423
2017 yilinda dolar 3,8686
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
CHP YAPTI AKP SATTI 2017-11-24 15:04:19

http://www.gulsunbilgehan.com.tr/index.php/etkinlikler/parlemento-disi/87-chpnin-tek-basina-iktidar-oldugu-donemde-yaptiklari-ve-eserleri

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-11-24 12:46:12

Kanal Fareleri "Ercan"Aydın.Kılıçtaroğlunun Taş....yiyin

Avatar
ali 2017-11-24 12:57:02

ESKİDEN ÖĞRETMENLER BANKASI VARDI EMİN ELLERDE YİNE OLSUN ÖĞRETMEN SERMAYESİYLE KURULSUN 900 000 *10 000=9 000 000 000 -9 MİLYAR SERMAYELİ YENİ BANKA al sana hazır müşterisiyle hesam aç kredi kartı ver Kendinin ÖZ KREDİ KARTI OLSUN maaşlar aynı bankasından ödensin HER AY 900 000*4 000=3 600 000 000 – 3milyar 600 bin para girişi DİĞER MÜŞTERİLERDE FAZLASI YATIRIM ÜZERİNE YATIRIM YAP MSB ASKER ADLİYE PERSONELİ İLE POLİSİLE ORTAK MİLLİ SAVUNMA İLİM BİLİM YATIRIMI ÜRETİMİ İSTİHDAMA KATKI AL SANA ÖĞRETMENLERE DESTEK çalmadan falan filan sermayeler yiyene kadar kendilerine

Misafir Avatar
sabırlı 2017-11-24 15:19:17 @ali

eyyy heyyy öğretmeni savunan cahillere bakın heyy gidi heyy. ! benim sevgili öğretmenlerim AK parti öncesi durumlarınıda biliyor ak parti döneminide. AK PARTİ öğretmenleri adam yerine koydu, öğretemene öğretmenlik tacını giydirdi. bu cahil sürüsü atıp tutuyor . ak parti tüm halkına taç giydirdi. chp kendini kurtaramadıki öğretmene yaransın. ama atıp tutarlar bol bol. kuru sıkıcılar.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Aydin 2017-11-24 14:21:19

Ogretmenleri kacirip katleden terist basinin pkk Simon desdekcisi hdp ye bir sey soyleme utanmaz arlanmaz

Avatar