Kılıçdaroğlu'ndan şeker fabrikalarının özelleştirilmesine tepki

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Twitter'dan yaptığı açıklamada şeker fabrikalarının özelleştirilmesine tepki göstererek, ''Şeker fabrikalarını özelleştirerek siz aslında bir anlamda cumhuriyetten intikam almaya çalışıyorsunuz'' dedi.

Kılıçdaroğlu'ndan şeker fabrikalarının özelleştirilmesine tepki

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Twitter'dan yaptığı açıklamada şeker fabrikalarının özelleştirilmesine tepki göstererek, ''Şeker fabrikalarını özelleştirerek siz aslında bir anlamda cumhuriyetten intikam almaya çalışıyorsunuz'' dedi.

07 Mart 2018 Çarşamba 19:54
Kılıçdaroğlu'ndan şeker fabrikalarının özelleştirilmesine tepki

Kemal Kılıçdaroğlu şeker fabrikalarının özelleştirilmesine ilişkin resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda, ''Şeker fabrikalarının özelleştirilmesi toplumun her kesiminin karşı çıktığı bir uygulama. Bu üretimin kaybedeni yok. Herkesin kazandığı bir ortama siz dinamit koyuyorsunuz. Hangi gerekçe ile özelleştiriyorsunuz?'' diyerek, ''Şeker fabrikalarını özelleştirerek siz aslında bir anlamda cumhuriyetten intikam almaya çalışıyorsunuz. Şeker fabrikalarına sahip çıkmak, cumhuriyete, emeğe, alın terine sahip çıkmak demektir'' açıklamalarında bulundu. 

Öte yandan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "Eğer bir ülkede halk bunalmış ve ellerini semaya açarak adalet çığlığı atar hale gelmişse oradaki yargı sisteminde bir sorun var demektir" sözlerine de cevap veren Kılıçdaroğlu, ''Erdoğan, Yargıtay'ın 150. yılı sempozyumunda, "Eğer bir ülkede halk bunalmış ve ellerini semaya açarak adalet çığlığı atar hale gelmişse oradaki yargı sisteminde bir sorun var demektir" diyor. Günaydın Recep Bey, günaydın. Nihayet öğrenebildin. Yargı yok yargı. Adalet yok adalet! Eğer bir ülkede yargı gücünü siyasi otoriteden alıyorsa orada adalet yoktur. Milyonlarca kişi ellerini semaya açmış adalet diye bekliyor. Bunun farkına yeni yeni vardı beyefendi'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.03.2018 21:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydına 2018-03-07 20:47:03

ulan müftezel sen hangi türkiyede yaşıyorsun sen hiç aile baktınmı bakmış olsan atadan miras diye bir kavram vardır --ulus değerlerin hepsi gidince ne bok yiğicen **sen isimi hiç yorumlarda bulunma insanı zıvanadan çıkarıyosun **

Misafir Avatar
huzur için. güven için. 2018-03-08 10:00:24 @aydına

chp baraj altında kalmazsa yandık. unutmayalım. seçimde chp yi sandığa gömeceğiz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
baba mirası? 2018-03-08 08:31:29 @aydına

PUT larda baba mrasıydı müşriklerde. yahu ne salaksınız . ulan dünya çağ atladı dünya feza çağına girdi siz hala neyin peşindesiniz. tüm devletler kamu fabrikalarını satıyor özelleştiriyor siz in zamanınınızda kamu fabrşkaları yem ve soygun yerinizdi ondan hala o kafadasınız. ama artık AKP var devletini soydurmayan bir hükümet.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
şaşıyorum 2018-03-08 08:28:25 @aydına

Bir insan nasıl bu kadar pişkin olur. bu Kılıçdaroğlu Türkiyenin aleyhine çalışmanın karşılığında ne aldı veya Türkiyeye bu ihanet i neden? Karmaşa karışıklık çıkarma gayesi neden ? devlet fabrikalarını özelleştirerek kar eder. bu adam ülkede yapılan bunca yatırıma rağmen hala klkıp devletin kar edeceği satışları provaktörlük yaparak fitne çıkartıyor. ayrıca kılıçdaroğlu bu gün savaştığımız pkk ve pyd ninde yakın dostu ve korumasıdır. bu adama hala itibar ediyorsa chp deki aklıselimlere ne ddemeli?

Beğenmedim! (2)
Avatar
RRRRRR 2018-03-07 21:36:51

ADALET YOK SEWREFSIZLIK COK SEKER FABRIKALARINDAN INTIKAM YANI TÜRKIYE CUMHURIYETINDEN INTIKAM ALMAYA CALISANLAR MILLI OLAMAZ YAHU BU VATANA IHAnetdir bunu chp kesinlikle yapmazdi hic bir parti yapmazdi ÜLKEYI ISGAL ETMIS AKPE ÜLKEYI BITIRME PESINDE OY VEREN IHANETE YARDIM ETMEKDE

Misafir Avatar
vatandaş 2018-03-08 09:30:22 @RRRRRR

neyin korkusu bu ya hayırdır konya şker fabrikası özelleşti cumhuriyet eldenmi gıttı eskisinden daha çok verimli çalışıyor

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yabanci 2018-03-07 21:50:24

Türkiye'de tüm kamu mallarinin ve seker fabriklarainin satisi rüsvete dayali bir ticarettir ve yani Türkiye'yi bitirmektir. Seker fabrikalarini yabancilara sati halki NBS mahkum etmektir. NBS ise % 250 ve %270 daha ucuzdur.

Avatar
aydın 2018-03-07 20:23:20

ulan soytarı halkı anlayabilseydin bugun merkezinde oyunu almış %40 dayanmıştın.gittin pkk a terör örgütü degil diyen hdp ile kol kola girdin halk seni çizdi

Misafir Avatar
Herseybos 2018-03-08 00:05:31 @aydın

Olum siz gerizekalimisiniz la..Adam dersimli devletin bekasi dediginde tayyipten bahceliden daha cok devletci kesiliyor.Hdp lilerin dokunulmazliklarini kaldiran bu devsirme korkak kavat sur cizre sirnak nusaybini yerle bir eden deas zihniyetine onayi verende bu devsirme kavat Afrinde gariban halkin üzerine bombalar yagdirmasina tayyoya deas devletine destek verende bu devsirme kavat.Ha siktir git oradan hdp pkk yi agzina alma serefsiz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
RRRRRR 2018-03-07 21:41:06

AMININ TAM ORZTASINA GOYDUMUN AYDIN DENEN ERMENI PICI KIM ULAN HDP nin KUKLASI AKPE DIR PICLIK YAPMA ADAM OL HARAM OLSUN AKPE ALDIGIN TRLL PARASI COLUGUNDAN COCUGUNDAN CIKAR CHP YI KÖTÜLEYIP DURMA

Avatar