banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Trump'ın sözlerine sert tepki

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Trump'ın sözlerine tepki gösterdi.

Kılıçdaroğlu'ndan Trump'ın sözlerine sert tepki

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Trump'ın sözlerine tepki gösterdi.

27 Temmuz 2018 Cuma 16:52
Kılıçdaroğlu'ndan Trump'ın sözlerine sert tepki

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "ABD Başkanı Trump ve ekibinin ülkemize yönelik tehdit içeren sosyal medya mesajları, müttefiklik hukukuna aykırıdır. Milli Kurtuluş Savaşı sonunda bağımsızlığını kazanmış bir ülkenin vatandaşları için bu mesajlar asla kabul edilemez. Ancak, üzülerek belirtmeliyim ki tek adam rejiminin ülkemizde yarattığı hukuksuzluk ve yargının siyasallaşması, Trump ve ekibine böyle bir tutum alma cesareti verebiliyor. Yazık…" mesajını paylaştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.07.2018 17:01
Anahtar Kelimeler:
TrumpKemal Kılıçdaroğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemal kilicdaroglu 2018-07-27 17:22:05

Sen cok yasa Kemal Kilicdaroglu

Misafir Avatar
Sorumsuz chp lilere 2018-07-27 18:59:11 @Kemal kilicdaroglu

Asagidaki ahlaksizlar biraz saygili olun! CHP nin bu haliyle yönetimine kim gelise gelsin iktidar olma sansi sifir. hic kicinizi yirtip kendinizi paralamayin. Bügün saksakladiginiza secimlerden sonra yine tü kaka diyeceksiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
PirAhmet 2018-07-27 20:44:21

Aslında sayın incenin kuş kadar aklına ve cahil cesaretine hayrandım fakat seçim gecesi o cesarete de sahip olmadığını anladım. İnce nin aslında arsız,basit ve kişilik bozukluğu Nörotik kritik olduğunu düşünmüyor değilim.Yaşar tüzün,Gaye Uslu ve diğerleri CHP yi aslında yerden yere vuran kişiler.Ahlaklı siyaseti ahlaksızlaştıranlar aciz yapmacık insanlardır.CHP aslında iki elmanın yarısı ile dolu fakat çalıştığınız insanlar armutsa olmaz o iş.Şu anda dünyadaki pencereleri kirli olanlar CHP nin çiçeklerini,doğru ve ahlaklı siyasetini göremiyorlar.Sayın Kılıçtaroğlu nun karşısında beyinen savaşılmasını isterim fakat bu savaşacak kişilerin silahları yok,yada noksan..

Avatar
Deniz 2018-07-27 18:12:15

Git git millet senden nefret ediyor.

Avatar
Kimki bu sefil 2018-07-27 19:06:04

Ne dedin.birşey mi dedin.

Avatar
Utanmaz adam konuştu 2018-07-27 16:57:22

Utanmaz adam.aklısıra gündemi değiştiriyor.sanki seni takan var

Avatar
Koltuk hastası 2018-07-27 16:58:21

Koltuk hastası adam.tarihde çok kötü anılacak

Avatar
hangi mutefik hukuku 2018-07-27 17:04:43

sen partine hesap ver gundem deistiriyorsun kafanca bosuna debelenme rte savunmak sana dusmez savusavuna bu hale getirdin ulkeyi copluye cevirmede en buyuk katkisi olan sensin in ordan innn

Avatar
Aykırı adam 2018-07-27 17:09:00

Senin şanlı CHP koltuğunu işgal etmende hukuka aykırı

Misafir Avatar
@Aykırı adam x 2018-07-27 18:53:34 @Aykırı adam

Senin şanlı CHP den Rahmetli Ecevit neden ayrildi ?

Beğenmedim! (0)