banner82

Kılıçdaroğlu'ndan tüzük kurultayına ilişkin yeni hamle

Kılıçdaroğlu, 9-10 Mart tarihlerinde gerçekleştirilecek tüzük kurultayı öncesi tüzük değişikliğine ilişkin önerileri bizzat dinleyecek.

Kılıçdaroğlu'ndan tüzük kurultayına ilişkin yeni hamle

Kılıçdaroğlu, 9-10 Mart tarihlerinde gerçekleştirilecek tüzük kurultayı öncesi tüzük değişikliğine ilişkin önerileri bizzat dinleyecek.

21 Şubat 2018 Çarşamba 20:51
Kılıçdaroğlu'ndan tüzük kurultayına ilişkin yeni hamle

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, tüzük değişikliği için vekillerPM ve YDK üyeleriyle buluşacak.

TÜZÜK KURULTAYINDAN ÖNCE TOPLANTI

Kılıçdaroğlu'nun başkanlık edeceği toplantı CHP Genel Merkezi'nde 2 Mart günü saat 11.00'de başlayacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.02.2018 21:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-21 23:48:46

akp erir mhp baraj alti

Misafir Avatar
edirne 2018-02-22 09:18:06 @CHP KAZANACAK

Bu adama bir doping kontrolü yapılsa inanın yüzde yüz dopingli çıkar. CIA ajanları doldurmuştur birde artık hapmı vermiştir veya başka bir ilaçmı cesaret hapı yani. kemalda atıp duruyor işte. önünde kimse duramaz sanıyor zavallı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-02-22 02:22:47 @CHP KAZANACAK

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Beğenmedim! (0)
Avatar
bahceli eyalet sistemine gecis surecinede 2018-02-22 00:09:49

destekmi verecek ??
RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Avatar
cebimiz yaniyor oylarimiz CHPye 2018-02-22 01:53:06

Metin Feyzioğlu Osmangazi Köprüsü'nün Maliyetini Bilal'e Anlatır Gibi Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=L7lfpdlrD8w

Avatar
Gerçekler Acımasızdır. 2018-02-22 08:40:22

Arkadaşlar tarafsız yapılan bir araştırmada son on senede Akp ye en etkili,en cesur ve en sert muhalefeti yapan 1.Kemal Kılıçtaroğlu 2.Rahmetlik Kamer Genç 3.Aykut Erdoğdu 4.Can Dündar 5.Abdullatif Şener diye gidiyor.Ülkemizin sorunu muhalefetten ziyade gözlerindeki çapağı silmekten aciz halkımızın ta kendisidir.Aldatılanlar tarafından aldatılmayı çok arzuluyoruz.Ve büyük sorunlarımızdan biride okumuyoruz,araştırmıyoruz,sorgulamıyoruz ve kula kulluk etmek gibi bir çirkefliği dinimizin bir parçası gibi görüyoruz.Kıldan ince Kılıçtan keskin hakikat Ehli Beyit gerçeklerindense muaviye ve yezit münafıklığını sahte,basit, riyakar yalanlarını ilke edinen nüfusun günden güne çoğalmasıdır.Atatürk Cumhuriyetini,Demokrasiyi,Laikliği,özgürlüğü elimizin tersi ile itip Ortadoğu bataklığındaki götünü silmeyi bile bilmeyen bir toplumun yönetim şeklini benimseyecek kadar basitleşen bir yolu tercih edenlerimizin çoğalmasıdır en büyük sorun. Biraz kendi halinize yanın artık, çivisi çıkmış memleketin, ça

Misafir Avatar
Gerçekler Acımasızdır. 2018-02-22 08:41:23 @Gerçekler Acımasızdır.

Biraz kendi halinize yanın artık, çivisi çıkmış memleketin, çakan yok... Malum çıkmış birileri 14 senedir, çakmadık yer bırakmadılar... Ya pardon, son çakılan yer götünüzmüş...Uyan artık uyan...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zübük 2018-02-22 01:01:50

icraat olarak bir hamlede akp ye karsi yapsa cani gönülden alkislarim. ama korkarim milletin gözü acik gidecek.

Misafir Avatar
yapiyor ya 2018-02-22 01:15:40 @Zübük

man adasi belgelerini unuttun galiba

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-02-22 02:24:07

ataturkun partisi .ataturkun resmini indirmek isteyeni uyardıgı için partiden atılan kişiye sahip bir parti.donekler yalaklar,ajanlar, ataturk duşmanları,hdp sevicilerin oldugu partiye donuştu yazıklar olsun.hdp hiç eleştirilmiyor, pkk ateror orgutu degil diyen kişinin selemnın yayınlayan kişi parti meclisine seçiliyor,ataturkun askerleri gururdan intahar ederken sabah gazetesine ergonokon terdibini oven kişi istanbul il başkanı oluyor

Avatar
düriye taş 2018-02-22 11:01:02

gerçekler acımasız rumuzlu arkadaş, gerçekleri yazmiyorsun, kılıçdaroğlu arkasında bir ordu ile muhalefet yapıyor ama nedense RTE nin basarısına katkı koyuyor. Rahmetli kamer genç tek başına meydan okuyordu. Kılıçdaroğlu gitmedikce chp bir adım ileri gitmez. yeter artık parti meshep partisi oldu.