Kılıçdaroğlu'ndan yürekleri sızlatan o fotoğrafa ilişkin açıklama

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Taksim'de kaldırımda yatan bir çocuğun sokak ortasında köpekle birlikte uyuduğu fotoğrafı sosyal medya hesabından paylaşarak, ''Türkiye, çocukların sokaklarda uyumak zorunda kaldığı bir ülke olmayı hak etmiyor'' dedi

Kılıçdaroğlu'ndan yürekleri sızlatan o fotoğrafa ilişkin açıklama

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Taksim'de kaldırımda yatan bir çocuğun sokak ortasında köpekle birlikte uyuduğu fotoğrafı sosyal medya hesabından paylaşarak, ''Türkiye, çocukların sokaklarda uyumak zorunda kaldığı bir ülke olmayı hak etmiyor'' dedi

21 Mayıs 2018 Pazartesi 18:10
Kılıçdaroğlu'ndan yürekleri sızlatan o fotoğrafa ilişkin açıklama

Kemal Kılıçdaroğlu resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan Taksim'de yürekleri sızlatan o fotoğrafa ilişkin yaptığı paylaşımda, ''Türkiye, çocukların sokaklarda uyumak zorunda kaldığı bir ülke olmayı hak etmiyor. 24 Haziran'dan sonra ülkemizde sosyal adaleti sağlayacağız; çocuklarımızın yataklarında huzur içinde uyuyacağı, sokaklarda ve parklarda özgürce oynayacağı bir ülkeyi hep birlikte inşa edeceğiz!'' açıklamalarında bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 20:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
başka bir cümle kur artık moron-kemal 2018-05-21 18:57:52

geğik...geğik..sıkııııldık..beee...

Misafir Avatar
SIR 2018-05-22 10:22:13 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

İlk iş pkk ile devleti osla da çözüm mözüm diye masa oturtulurken sen hangi cehenemdeydin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ilk iş 2018-05-22 09:25:15 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

chp kılıçdaroğlunun ilk hedefi SELAHATTİN DEMİRTAŞI serbes bırakmak. sonrada pkk ya sosyal adalet sağlamak. aynen .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sosyal adalet doğru AMAAAA? 2018-05-22 09:23:52 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

Kılıçdaroğlu sosyal adaleti sağlayacakmış. aynen pkk yol kesecek, haraç toplayacak, dağa rahat adam kaçıracak ... sosyal adaleti pkk için sağlayacak adam doğru söylüyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hergün önünden geçtiğiniz çocuğu yenimifark ettini 2018-05-22 00:54:15 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

z....aq göçebe-kapitalistleri ! amerikancı götlekler-ikiyüzlüler

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KILIÇDAROĞLU İŞKEMBECİDE YARRAK YERKEN GÖRÜLMÜŞŞŞŞ 2018-05-22 00:50:31 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

akp..mhp..y-chp..hdp........ topunuzun aq ::))))))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-21 21:35:01 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

"Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır" Kilicdaroglu ADAM gibi ADAM MERHAMETLI VICDANLI
Kilicdaroglu Bey Dogrulari Konusuyor Sizin Icinize Seytan Kacmis Gibi Iftira ve Hakaret asaglama icinizdeki her kotulugu disa vurmusunuz Insanliktan bu Kadarmi Uzaklastiniz Kopek bile cocuga karsi Insana karsi Merhametli Davranirken Cocugu Korurken Cocugu Kopegi savunani bile elinizden gelse linc edeceksiniz GERCEKTEN SIZIN INSANLIGINIZ OLMUS
Hepimiz Bu Ulkenin Vatandasiyiz neyi paylasamiyoruz ???ayip ya hergun yorum bolumunde bi yigin iftira hakaret Musluman bir ulkeye hakaret iftira yalan dolan vicdansizlik yakisiyormu ??? futbol takimi tutmuyoruzki herkes kendine gelsin dolar olmus 4.57 insanlar borc bataginda insanlarin alim gucu azalmis hala neyi savunuyorsunuz ayiptir gunahtir iktidar Parti AKP cocuklarimiza sahip cikmali sokakta evsiz barksiz dolu insan var cocuk isciligi filan musluman ulkeye bu yakisiyormu SARAYDA OTUR FAKIR i gorme bu cok gunah

Beğenmedim! (47)
Misafir Avatar
Troller kopek den dersinizi alin 2018-05-21 21:15:54 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

kopek bile yardima muhtaci korurken siz hala ekonomi iyi algisi yapip milleti kandiriyorsunuz ayip ayip gunah ulkemizde ne kadar yardima muhtac aile var siz gormezden geliyorsunuz yazik size "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır"
http://halktv.com.tr/taksimde-yurek-sizlatan-goruntu-321469

Beğenmedim! (48)
Misafir Avatar
orospu cocuklarina tavsiye 2018-05-21 21:11:49 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

insanlik onurunu bu kadar düsürmeyiniz! Mert olun, 3 para icin kendi onurunuz bu kadar düsürmeyin! Kötülük yapmayin! Nesiniz siz?

Beğenmedim! (48)
Misafir Avatar
"resme iyi bakalım" diye yazan orospu cocuguna 2018-05-21 21:08:35 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

Ulan "hayvanı kirli amellerine alet eden sözde 2 insan." diye yazan ororpu cocugu trol ibne tohumu iyi oku: O hayvan kadar itibariniz, serefiniz, onurunuz olsa o hayvani ucuz siyasetinize alet etmezsiniz. Her seyiniz istismar, Cocuk istismari, hayvan istismari, din istismari. Daha ne kaldi? Hayvan kim?

Beğenmedim! (42)
Misafir Avatar
resme iyi bakalım 2018-05-21 19:12:04 @başka bir cümle kur artık moron-kemal

resimde bir hayvan ; hayvanı kirli amellerine alet eden sözde 2 insan.

Beğenmedim! (54)
Avatar
yigdo 58 2018-05-21 20:54:36

milletin a sina koyan mutaite peskes cekilen paralara ne yapilir acaba aziz mubarek gun belki yalan soylenmez dedim ama sizin muslumanliginizdzn kesin supeliyim troller bence siyonisiniz

Misafir Avatar
troller 2018-05-21 21:10:54 @yigdo 58

icin $$$$$$$$$$$ gecerli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kemal Devtürk 2018-05-21 22:28:20

Bu TESEV Kurucusu, sahte umut tüccar, son milltevekili listesi ile bizleri tamamen hayal kirikligina ugratti. Allah belasini versi bu gizli RTE destekçisinin. 90 yillik bir CHP'li ailenin bir üyesi olarak bu K. Kilcdaroglu denen adam müsvettesinden, ABD yedek ajanindan nefret ediyoruz. Ikinci bir Ëkmelettin"olayi ile karsi karsiyayiz.Ama bunun hesabini soracagiz.Lanet olsun.

Avatar
YUUUH ARTIK 2018-05-21 18:26:07

ulan provaktörlüğün bu kadarınıda gördük yuhhhh . ulan palalı adam tuttunuz Atatürk büstüne saldırtınız, ulan çarşaflı kadın tuttunuz alavere dale vere yaptırdınız, ulan kiralık manyak tuttunuz açık mini giyene saldırttınız ulan sizin siyasetiniz batsın. ulan size oy verenin .... kendi adıma tabi. yuh size. chp mi TÖVBEEE, KLIÇDAROĞLUMU TÖVBEEE.

Misafir Avatar
resme bakınız 2018-05-21 18:47:18 @YUUUH ARTIK

Bir haysiyetsiz itin kucağına yatmış, bir hiç bir şeyden haberi olmayan köpek ve birde bir kılıçdaroğlu. üçlü provaktör ama biri masum KÖPEK DE SUÇ YOK.

Beğenmedim! (8)
Avatar
vatandas 2018-05-21 20:25:42

Turkiye ve CHP senin hazirladigin vekil listesini hak ediyormu acaba! Bunu bir kendine sorsan, daha iyi olmazmi.

Avatar
APTAL HERİF...... 2018-05-22 08:44:05

ULAN GERİ ZEKALI SEN KİMSİN HANGİ SIFATLA KONUŞUYORSUN CUMHR BAŞKNLIĞINA ADAY OLMADIN KORKTUN BAŞINA GELECEKLERİ BİLİYORDUN MUHARREMİ YEM OLARAK GEL BAKALIM BURAYA MUHARREM DİYEREK OKYANUSA ATTIN BOĞULACAĞINI BİLE BİLE .....ONUN İÇİN SENİN KONUŞMAYA HAKKIN YOK YOK YOK YOK......

Avatar
ROL YAPIYOR 2018-05-22 08:48:29

ULAN O ÇOCUK DEĞİL KOSKOCA 19 YAŞINDA BRE APTALLAR BU ÇOCUK NİYE KALDIRIMDA UYUYOR BİLE BİLE İSTESE DAHA KUYTU BİR YER SEÇERDİ AMA AMACI BAŞKA MAKSATI BELLİ KENDİNİ ACINDIRMAK ROL YAPMAK DİKAT EDERSENİZ KÖPEK UYANDI KÖPEĞİ TEKRAR YATMASI İÇİN ELİYLE BASTIRDI BUNUN GİBİ BİNLERCE ÇOCUK VAR ONLAR NİYE BÖYLE YAPMIYORLAR...

Avatar
YUUUH ARTIK 2018-05-21 18:26:38

Uln bu resin sahte düzmece olduğunu anlamyanmı olur be sahtekarlar.